Kävin EV3:saa istumassa ja 180 "pitkänä" tuntui takapenkillä olevan sama tila kuin Nirossa itseni takana. Eli polvet kiinni toisissaan ottavat inan kiinni etupenkkiin ja irti toisistaan ok. Mielestäni tuosta on sanottu että isommat tilat takana, mutta ei niissä mielestäni ollut mitään eroa. Etupenkin selkämys kova, niin mielellään pitää jalat irti toisistaan. Voihan tuossa penkin jyrkkyydensäädössä tietty se joku sentti olla eroa jolloin Niro olisi aavistuksen ahtaampi.
Takaboksi oli "selvästi" tilavampi kuin nirossa, koska siinä pohja ala-asennossa takapenkin vieressä akusto vie viistopätkän tilaa. Litroissa tuskin juuri eroa, mutta tekee aika paljon kun viistoa ei ole.
Keskikonsoli oli aika mielenkiintoinen. Tuollainen liukuva "pöytä" on ehkä pienelle (14") läppärille juuri ja juuri ok jos tuon kansiosan avaa auki. Mitään lokerikkoa siinä ei ole ja vaikka alhaalla on romulle tilaa niin ko. kaukalon seinät on aika matalat joten ennemmin jollekin käsilaukulle sopiva.
Penkki liukui kivasti karkuun oven avatessa ja penkinsäädöt muistin osalta näppärästi ovessa tökittävänä kuin myös lämmittimet ja jööhdyttimet ja ratin lämmitys myös.
Mielestäni varsin jees auto. Kattoluukun funktio on vähän niin ja näin kun vie pääntilaa avattavan ja kait kattokantavuudenkin. 750kg kevyt peräkärry täydellä vetokyvyllä vaatii isomman akun joka nostaa hintaa aika reippaasti. Takapenkissä saisi olla keskiosa avattava mutta eipä ole.
Takaboksi oli "selvästi" tilavampi kuin nirossa, koska siinä pohja ala-asennossa takapenkin vieressä akusto vie viistopätkän tilaa. Litroissa tuskin juuri eroa, mutta tekee aika paljon kun viistoa ei ole.
Keskikonsoli oli aika mielenkiintoinen. Tuollainen liukuva "pöytä" on ehkä pienelle (14") läppärille juuri ja juuri ok jos tuon kansiosan avaa auki. Mitään lokerikkoa siinä ei ole ja vaikka alhaalla on romulle tilaa niin ko. kaukalon seinät on aika matalat joten ennemmin jollekin käsilaukulle sopiva.
Penkki liukui kivasti karkuun oven avatessa ja penkinsäädöt muistin osalta näppärästi ovessa tökittävänä kuin myös lämmittimet ja jööhdyttimet ja ratin lämmitys myös.
Mielestäni varsin jees auto. Kattoluukun funktio on vähän niin ja näin kun vie pääntilaa avattavan ja kait kattokantavuudenkin. 750kg kevyt peräkärry täydellä vetokyvyllä vaatii isomman akun joka nostaa hintaa aika reippaasti. Takapenkissä saisi olla keskiosa avattava mutta eipä ole.
Viimeksi muokattu: