- Liittynyt
- 16.10.2016
- Viestejä
- 10 384
Miksei Tesla sitten laita kulmia kuntoon jos vika on siinä? Vai meneekö ostajan piikkiin niiden säätäminen yhä?En ole Y:n kanssa kokenut tuollaista jatkuvan korjaamisen tarvetta. Voisiko arvostelun osalta syy olla: 1) Aika monessa uudessa Teslassa on kulmat olleet pielessä, 2) rengaspaineet pitää hakea kohdilleen ja 3) huonot kumit. Kun nuo ovat kunnossa, Tesla on ok ajettava, ei hyvä vaan ok. Voi se toki olla, että uusi kolmonen on ohjauksen puolesta susi.
Hyvää ajettavuutta ja suuntavakautta minulle edustaa esim. Adaptive Drive varusteltu BMW:n vitossarjalainen, kokemusta tuosta markkinoiden parhaaksi arvioidusta ohjauksesta löytyy runsaasti.
Miksei rengaspaineita? Tai kumeja? Vaan työntää epämääräistä ulos. Sitten ihmetellään asioita arvosteluissa jos noin pienellä saisi täydellistä.