- Liittynyt
- 22.10.2016
- Viestejä
- 8 146
Sinänsä nuo adbluet on paketoitu kaikilla valmistajilla isoihin ja kalliisiin kokonaisuuksiin, ja koska niin harvassa maassa niiden poistosta tulee mitään rankkua, ei mitään kilpailevaa jälkimarkkinaa tehdasosalle edes tule.Automerkkiantipatioissa Mersu on kyllä noussut aika korkealle noilla "akkuvaurioiden" pölhölinjauksillaan. Vähän vastaava linja sillä toki ollut jo polttispuolella. Kaverin sanoin " Mersu rankaisee asiakastaan siitä, jos autoon tulee vika". Kaikki osat niin törkeän ylihintaisia ja paketoitu niin isoihin osakokonaisuuksiin, että korjauskulut nousevat aivan tähtitieteellisiksi. Hyvä esimerkiksi dieseleiden ad blue järjestelmissä. Pienikin vika, ei voi korjata vaan koko roska on pakko uusia. Akuissa sitten päästään vielä pykälää kalliimpiin järjettömyyksiin.
Edellinen autoni oli GLC ja vaikka sen kanssa en vielä joutunut tosi kalliiden rangaistusten uhriksi, oli kyllä minun viimeinen Mersuni. Autohan oli sinänsä ominaisuuksiltaan pääosin oikein hyvä.
Akuissa on se "etu" että ne on pakko korjata tai auto ei kulje, joten myös kysyntää yksityiselle korjaukselle on, joten sitä myös tulee.