- Liittynyt
- 10.10.2021
- Viestejä
- 1 899
Tätä samaa olin tulossa kertomaan, että kun työ on iso, niin kaikki hillut samalla kertaa - säästtää monta satasta myöhemmin, vaikka maksaa enemmän kerralla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2024 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Kannattaa muistaa että se alkuperäinen jousi voi olla parempi mitä aftermarket. Tutulla meni ranskalaisessa puolipakussa tarvikejousi edestä poikki kolmena vuonna peräkkäin. Siinä ilmeisesti tehtaalla laitettu parempi jousi kompensoimaan huonoa suunnittelua..
Ei taida koskea kaikkia automerkkejä,itse ole ajanut yli 500tkm reilun 30 vuoden aikana eikä minulta ole katkennut yhtään jousta,toki minulla ei olekkaan ollut yhtään saksalaista tai muutakaan premium merkkiä.Jos jousissa on näkyvää ruostetta niin ne kannattaa vaihtaa. Samaten jos vaihtotyö teetetään korjaamolla niin tuntitaksojen vaikutuksen takia jouset aina ilman muuta vaihtoon ellei niitä oli pariin vuoteen aiemmin uusittu.
Aika kaukaa haettu skenaario, että koneen ja laatikon hajoittaa jousen katkeaminen. Hyvinkin usein kyllä tulee vastaan tilanne, että ensimmäisenä on rengas puhki katkenneen jousen takia.Jousen katketessa se voi parhaimmillaan kietasta itsensä vetarin ympärille ja kone + laatikko solmuun. Alkuperäiset kannattanee pitää jossei vikaa ole.
Totta tämäkin mutta tuo vetarin ympärillekin meno/konerikko on ihan tositarina. Ei varmasti yleisin tapaus, mutta mahdollinen tuokin. Toki täysin ennakoimaton ja sinänsä tyhmä esimerkki, mutta ehkä auttaa hahmottamaan missä ei kannata säästää tai vaihtaa tarviketta pois huvikseen.Aika kaukaa haettu skenaario, että koneen ja laatikon hajoittaa jousen katkeaminen. Hyvinkin usein kyllä tulee vastaan tilanne, että ensimmäisenä on rengas puhki katkenneen jousen takia.