Keskustelua foorumin linjauksista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sampsa
  • Aloitettu Aloitettu
Menikö nämä paskomaan keskustelua niin rankasti, että kommentit siivottiin? Ei ainakaan äkkiseltään näy viestihistoriassa varoituksia.

Toistuvista turhista raporteista tuli varoitus, varoitustilit täyteen ja automaattisesti banni. Niistä on kyllä huomautettu, mutta kuten @Jurppii tuolla omassa viestissään kertoo:

Pelin luonne on ilmeisesti edelleen se, että keskustelun sijasta yritetään pelata "vastustaja" rikkomaan itsensä jäähylle. Ei siinä mitään, don't hate the player...

Tuosta voi jokainen päätellä minkälaista "peliä" tuolla raportointipuolella yritetään "vastustajaa" vastaan "pelata".

Ahaa. Eli raportointinapin kanssa piti sitten yrittää pakotusta. Mistähän Tommi kultakala otti lomaa vai molemmat samasta syystä :beye:

Ihan uteliaisuuttaan pitää kysyä @Sampsa . Minkälainen fiilis se on päällä kun tulet aina tätä ketjua lukemaan? Onko se sellainen "Mitähän nyt taas" vai "Jaahas pojat" vai jotain muuta?

Täytyy vaan nostaa hattua kun jaksat näiden tiettyjen samojen käyttäjien kanssa viikosta toiseen vääntää aika samoista asioista. :tup:

Toistuvista turhista raporteista tuli varoitus, varoitustilit täyteen ja automaattisesti banni. Niistä on kyllä huomautettu, mutta kuten @Jurppii tuolla omassa viestissään kertoo:

Tuosta voi jokainen päätellä minkälaista "peliä" tuolla raportointipuolella yritetään "vastustajaa" vastaan "pelata".

Jos minä joutuisin jotain raportteja lukemaan, niin laittaisiin igonereen tietyt tyypit. Siinäpähän raportoisivat dev nulliin.

Jos minä joutuisin jotain raportteja lukemaan, niin laittaisiin igonereen tietyt tyypit. Siinäpähän raportoisivat dev nulliin.

Ihan teknisenä kysymyksenä - lähinnä ylläpidolle, saako tai voiko modeilla olla ketään ignoressa;)

Tämä OT, ei kyllä kasetti kestäisi sitä hommaa. Mulla ei ole ignoressa kovin montaa tyyppiä, ilmoituksia seuratuista ketjuista ei ole tullut ties koska viimeksi. OT

Tutut nimimerkit siellä puskemassa maahanmuuttoa tuohonkin ketjuun. Tuon ketjujen mamutuksen voisivat modet laittaa tiukasti kuriin kun joka helvetin ketju pitää sillä paskoa samojen nimimerkkien toimesta. KR:n pitäisi riittää.

Minusta autopuolen omien autojen esittelyketjun ja siitä eriytetyn keskusteluketjun idea ei oikein toimi, kun esittelyketjussa kuitenkin kommentoidaan toisten autoja. Ja minusta olisi selkeämpää ja helpompaa pitää ne yhtenä ja samana ketjuna sillä säännöllä, että keskustelun pitäisi pysyä aiheessa eli omissa ja muiden autoissa.

Kun tääkin aihe on selkeästi puhuttanut taas yli oman merkittävyytensä niin puolustuksekseni sanoisin kuitenkin, että viikon lomailun jälkeen raportoin tasan yhdestä viestistä, jossa ns. "alatyylisellä" (Wikitionary "derogatory") termillä nimiteltiin kolmatta osapuolta täysin aiheetta ja muutenkin lähinnä provosoitiin. Sampsa voinee vahvistaa tämän, ettei jää mitään legendoja elämään keskustelun pakottamisesta sarjaraportoinnilla?

Muutenkin tuo kuuluista "hoitakaa itse omat riitanne" viesti on tullut nähtyä uuden alueen perustamisen jälkeen ehkä viisi kertaa mutta tätä en voi tarkistaa koska ilmoitukset katoaa.

Lisään vielä, että mielestäni todella typerä ja kohtuuton sääntö kun huomioi, ettei siitä saa huomatuksia, missään ei sanota, mikä on liikaa, turhuuden määrittää hyväksytty/hylätty, ei se, oliko raportoidussa viestissä vikaa, mieleen jäänyt nimimerkki, se, että on pitkän linjan kautta kehotettu raportoimaan ja nyt pitäisi mennä itse vänkäämään ne ketjut takaisin topicciin jne.

Vähän itsekkin jäin ihmettelemään kun ainoa raportti minkä muistan lähiakoina johti kuitenkin raportoinnin kohteen saamaan huomautukseen ketjussa, sitten viikkoa myöhemmin sarjaraportointibanni ilman että muista raportoinneista on huomautettu? Kehitysehdotuksena ehkä että laittakaa varoitusten mukaan joku vinkki/linkki mikä raportointi nyt on ollut epäkelpo, muuten jää arvailuksi. Tiukka linja on tietenkin hyvä mutta hieman puskista tämä tuli.

Ylläolevat aikajanat on sitten ihan arvauksia, kun en kalenteriin merkkaa kaikkia aktiviteetteja :)

muoks: käyttäjätilin arkistoista löytyi se edeltävä varoitus turhasta raportoinnista, heinäkuulta kun raportoin sampsan itsensä offtopicista :D

muoks2: Oma käsitys nyt on että banni napsahti tästä yhdistelmästä, eli linkattu viesti Yhdysvaltain presidentti Donald J. Trump + joskus aikoja sitten tehty raportti jonka takia huomautettiin kuitenkin aiemmin raportoinnin kohdetta. Saatan olla väärässäkin tietty.

Viimeksi muokattu:
Tuolla "tyhmät ihmiset" -kejussa on koirakeskustelua käyty nyt reilut neljä sivua, niin ehkä joku noheva mode voisi siirtää ne johonkin valmiiseen lemmikkiketjuun?

Tuolla "tyhmät ihmiset" -kejussa on koirakeskustelua käyty nyt reilut neljä sivua, niin ehkä joku noheva mode voisi siirtää ne johonkin valmiiseen lemmikkiketjuun?

Siellähän taidettiin myös moden toimesta aiemmin käydä kertomassa että vois loppua jo tuo kakan kanssa vääntäminen?

On vähemmän mielenkiintoista seurata nyt tuota trump ketjua, siellä suurin osa viesteistä on nyt tuota keskustelijoiden itse keskustelun ongelmien selvittelyä aiheen sijaan. On viesti mennyt perille niin jää vinkkaukset ylläpidolle tekemättä :sweat:

On vähemmän mielenkiintoista seurata nyt tuota trump ketjua, siellä suurin osa viesteistä on nyt tuota keskustelijoiden itse keskustelun ongelmien selvittelyä aiheen sijaan. On viesti mennyt perille niin jää vinkkaukset ylläpidolle tekemättä :sweat:

Eiköhän siellä keskustelu taas ala selkiytymään ihan itsekin että modejen tarttee mitään tehdä.

En raportoi sinun tai kenenkään muunkaan postauksia siellä.

Vaikka siellä tulee paljon argumenttivirheitä ja ad hominem hyökkäyksiä, niin en silti niistä modeille raportoi. Se on ihan hyvä että jos ei muuta argumenttia ihmisillä ole niin ainakin tulee selväksi muille lukijoille. On keskustelun rikkautta että on mahdollista olla väärässä.

Keskustelun mikromanagerointi on sairaalloista.

Eiköhän siellä keskustelu taas ala selkiytymään ihan itsekin että modejen tarttee mitään tehdä.

En raportoi sinun tai kenenkään muunkaan postauksia siellä.

Vaikka siellä tulee paljon argumenttivirheitä ja ad hominem hyökkäyksiä, niin en silti niistä modeille raportoi. Se on ihan hyvä että jos ei muuta argumenttia ihmisillä ole niin ainakin tulee selväksi muille lukijoille. On keskustelun rikkautta että on mahdollista olla väärässä.

Keskustelun mikromanagerointi on sairaalloista.

Kun tässä sivusta luin tuota teidän keskustelua, niin aika huvittava tämä sinun viestisi.

Huvittavinta on, että kukaan tuossa ketjussa ei käytä "orange man bad" -tason retoriikkaa muuta kuin eräs mainitsematon trumpisti jonkinlaisena olkiukkona, jolla voi kumota kaikki vastalauseet ennen kuin niitä edes esitetään.

Ei, en minäkään enää raportoi tällä foorumilla mistään joten toivon ettei muutkaan jos keskustelu ottaa kierroksia :vihellys:

Kun tässä sivusta luin tuota teidän keskustelua, niin aika huvittava tämä sinun viestisi.

Voisitko kertoa miksi?

Kuvaa aika hyvin Trump-threadiä nämä oneliner sisällöttömät hyökkäykset.

Muuten käy keskustelu vähän tyhjäksi, taas yksi ad hominem hyökkäys ilman että kritisoidaan asiaa. Taitaa olla foorumin sääntöjen vastainen. En toki ole heti pyytämässä modeja apuun kuten moni muu täällä.

Voisitko kertoa miksi?

Kuvaa aika hyvin Trump-threadiä nämä oneliner sisällöttömät hyökkäykset.

Muuten käy keskustelu vähän tyhjäksi, taas yksi ad hominem hyökkäys ilman että kritisoidaan asiaa. Taitaa olla foorumin sääntöjen vastainen. En toki ole heti pyytämässä modeja apuun kuten moni muu täällä.

Siksi, että sinä hoet siellä kaikkeen Trump kritiikkiin "orange man bad" ja "tds" ja heti perään sitten viesteissäsi huomautat ad hominemista ja argumentointivirheistä.

Muutenkin tunget ketjuun kunnon oikeistolaiskonservatiivista propagandaa demokraattiten tekemisistä ohi aiheen ja viestin loppuun jotain Trumpista, että saadaan jotenkin mahtumaan ketjuun.

Siksi, että sinä hoet siellä kaikkeen Trump kritiikkiin "orange man bad" ja "tds" ja heti perään sitten viesteissäsi huomautat ad hominemista ja argumentointivirheistä.

Muutenkin tunget ketjuun kunnon oikeistolaiskonservatiivista propagandaa demokraattiten tekemisistä ohi aiheen ja viestin loppuun jotain Trumpista, että saadaan jotenkin mahtumaan ketjuun.

En hoe kaikkeen Trump kriitiikkiin "orange man bad" ja "tds".

Loukkaannutko siitä että Trump-ketjuun mahtuu myös muita näkökulmia Trumpista kuin omiasi?

PS. Lähteinäni on paljon vasemmistohenkilöitä. Miksi leimaat nämä propagandaksi, eivätkö mahdu tajuntaasi?

En hoe kaikkeen Trump kriitiikkiin "orange man bad" ja "tds".

Loukkaannutko siitä että Trump-ketjuun mahtuu myös muita näkökulmia Trumpista kuin omiasi?

Pitäisikö? Itsehän olen antanut myös positiivistä "palautetta Trumpista".

Jos nyt ei mennä henkilökohtaisuuksiin kuitenkaan, koska ei liity aiheeseen millään tavalla.

Pitäisikö? Itsehän olen antanut myös positiivistä "palautetta Trumpista".

Jos nyt ei mennä henkilökohtaisuuksiin kuitenkaan, koska ei liity aiheeseen millään tavalla.

Anteeksi jos kävin henkilöön. Threadiin kuitenkin mahtuu vasemmistopropagandan lisäksi myös vähän näkökulmia muualta.

PS. 2 vuotta sitten kun sanoin että Russiagate näyttää hoaxilta ja on tyhjä ajojahti, minua syytetiin Putinin rahoittamaksi trolliksi ja maanpetturiksi. Mites kävikään? Onko kukaan pyytänyt anteeksi?

Viimeksi muokattu:
Ikinä en ole millään foorumilla laittanut ketään ignoreen, kenestäkään en ole "kannellut" ylläpitäjille vaikka kaikkea pas*aa on tullut nähdyksi.... :btooth:
Olen kai vanha paksunahkainen ukko, kaikkea näkee kun vanhaksi elää.... :shifty:

PS. 2 vuotta sitten kun sanoin että Russiagate näyttää hoaxilta ja on tyhjä ajojahti, minua syytetiin Putinin rahoittamaksi trolliksi ja maanpetturiksi. Mites kävikään? Onko kukaan pyytänyt anteeksi?

Olen lukevinani, että tutkinta olisi vielä kesken eli sinulla lienee jotain sisäpiirin tietoa.

Ps. En usko, että tutkinnassa löytyy mitään raskauttavaa Trumpia vastaan.

Tämä johtuu siitä, että kaikki, jotka sinulle enää jaksavat vastata ovat ilmeisesti estolistallasi. Siitä seuraa se, että toistelet samaa virheellistä väittämää kerrasta toiseen faktana ja se joka ikinen kerta sinulle korjataan mutta et sitä huomaa (tai siis olet kuin et huomaisi koska vastauksistasi kyllä huomaa, että piilotetut viestit on vilkaistu läpi). Jatkamme kuitenkin korjaamista koska tällaisissa keskusteluissa totuus tapaa ikävästi hukkua propagandan alle, ellei sitä väittämää joka kerta joku kärsivällisesti oikaise.

Mutta jos haluat keskustella tuosta aiheesta niin se on parempi hoitaa siellä Trump-ketjussa. Mutta osallistu sitten keskusteluun myös kun heität avauspalloja.

Voisiko tuota Trump-ketjua alkaa taas vähän ruoskimaan. Sama kaveri kerrasta toiseen asialla. Aivan päivänselvästi vääristelee muiden sanomisia, eikä sitten kiinni jäätyään viitsi edes sitä myöntää.

70 000 laitonta rajanylitystä ei ongelma? Näin pari antiTrumpettia täällä toisteli lähes verbatim MSNPC:n ja CNN:n tossa kuukausi, kaksi, sitten. @ttjm @JCSH
No sentään en olekaan Trump vihaaja...
Missäs olen tuollaisia puhunut, tai varsinkaan taistellut?
ttjm: pyysin kommenttia tuohon määrään.

Tuossa et kyllä kysellyt mitään kommentteja, vaan laitat sanoja toisten suuhun.
Selitäs nyt vaan missä olen sanonut mitään tämän kaltaista:
70 000 laitonta rajanylitystä ei ongelma? Näin pari antiTrumpettia täällä toisteli lähes verbatim MSNPC:n ja CNN:n tossa kuukausi, kaksi, sitten. @ttjm @JCSH
En varmasti meinaan ole tuollaista sanonut. En myöskään ole mikään antiTrumpetisti.
Olen oikeasti kiinnostunut miten olet täydellisesti (tahallisesti) väärinymmärtänyt mun kirjotuksia.
Laita nyt joko mulle lainaus vai tuliko taas puhuttua omiasi? En jaksaisi samanlaista "vesikidutusta" sun kanssa taas, että saa selvän vastauksen.
Tekee mieli jo vähän raportoida tällasia pois, jos asiallinen keskustelu ei onnistu.
@ttjm mitä jos lopettaisit keskustelun keskutelusta, vaan kommentoisit noita määriä. En pistäny sanoja suuhusi, vaan tägäsin sinut keskusteluun.

Jos sä osaisit keskustella asiallisesti, niin mun ei tarvitsis vängätä sun kanssa päivänselvistä asioista. En ole koskaan sanonut mistään luvuista mitään.
Sinä väitit kahden antitumpetistin sanoneen jotain, jonka jälkeen tägäsit siihen kaksi keskustelijaa. Älä jumalauta viitsi olla noin epärehellinen.
Kirsikkana kakun päälle lainailee koheltaessaan vielä vääriä keskustelijoita miten sattuu. Ei ole minun viestistäni tuollaiset quotet:
Yhdysvaltain presidentti Donald J. Trump

Voisiko tuota Trump-ketjua alkaa taas vähän ruoskimaan. Sama kaveri kerrasta toiseen asialla. Aivan päivänselvästi vääristelee muiden sanomisia, eikä sitten kiinni jäätyään viitsi edes sitä myöntää.

Kirsikkana kakun päälle lainailee koheltaessaan vielä vääriä keskustelijoita miten sattuu. Ei ole minun viestistäni tuollaiset quotet:
Yhdysvaltain presidentti Donald J. Trump
Mikään ei auta eikä raportoida enää uskalla. Kun osoitat noita valheiksi, sivuutetaan asia ja jatketaan.

Mä en tiedä, että oliko tämä koko uudistuksen tarkoituskin? Lakaista nämä ketjut tuonne pois näkyvistä paskoontumaan. Toivoisin, että siellä saisi sitten antaa myös huolettomammin palaa.

Terrorismia vuonna 2017... ketjussa alkaa olemaan aika tuuheaa meininki. Vaikea sanoa rikkooko sääntöjä tai lakeja varsinaisesti mutta ei tuo kovin asiallista meininkiä ole inhimillisesti ajateltuna. Porukka toivoo terrori-iskuja jotta toisen uskonnon vähemmistöporukat kuolisivat ja trollaavat keskustelua esim. Uuden-Seelannin iskusta siihen suuntaan että "onko kukaan todistanut etteivät murhatut aikuiset ja lapset ansainneet tulla murhatuiksi".

Ymmärrän että mainosrahoitteinen foorumi elää siitä että sillä on mahdollisimman paljon käyttäjiä mutta kannattaiskohan pikkuhiljaa vetää raja johonkin tuon äärimeiningin kanssa. Ja kun tähän aika varmasti ilmaantuu kohta samat tyypit puolustelemaan vihapuheita niin puhun kaikesta ääriaineksesta enkä pelkästään nyt ketjussa vöyhkäävästä äärioikeistolaisesta sellaisesta.

https://seura.fi/tolkun-henkilo/mil...-loytyy-jo-meiltakin/?shared=538-c7a11710-500

Viimeksi muokattu:
Terrorismia vuonna 2017... ketjussa alkaa olemaan aika tuuheaa meininki. Vaikea sanoa rikkooko sääntöjä tai lakeja varsinaisesti mutta ei tuo kovin asiallista meininkiä ole inhimillisesti ajateltuna. Porukka toivoo terrori-iskuja jotta toisen uskonnon vähemmistöporukat kuolisivat ja trollaavat keskustelua esim. Uuden-Seelannin iskusta siihen suuntaan että "onko kukaan todistanut etteivät murhatut aikuiset ja lapset ansainneet tulla murhatuiksi".

Ymmärrän että mainosrahoitteinen foorumi elää siitä että sillä on mahdollisimman paljon käyttäjiä mutta kannattaiskohan pikkuhiljaa vetää raja johonkin tuon äärimeiningin kanssa. Ja kun tähän aika varmasti ilmaantuu kohta samat tyypit puolustelemaan vihapuheita niin puhun kaikesta ääriaineksesta enkä pelkästään nyt ketjussa vöyhkäävästä äärioikeistolaisesta sellaisesta.

Milloin Uuden Seelannin moskeijaisku toistuu Suomessa? Aseillaan ylpeileviä rotukiihkoilijoita löytyy jo meiltäkin - Tolkun Henkilö
Nopeasti muutamat viimeiset sivut ketjusta katsottuna voisin olla sitä mieltä että sinun kannattaisi pitää taukoa tuosta ketjusta.

Toki parilla muulla myös sama juttu.

@Donaldo kannattaa nyt huomioida, että sillä alueella on eri säännöt ja keskustelun tasoa ei itsessään valvota. Jos siellä ei tapahdu mitään laitonta eikä toista keskustelijaa kohtaan suoraan hyökätä, pitää sen kanssa vaan pärjätä tai pysyä poissa.

Välillä toki tuntuu, että ihmiset olisivat kilvan poistamassa omia ihmisoikeuksiaan ja mikään määrä rautalankaa ei riitä tai sitten saat oikaista saman valheen kymmenettä kertaa. Mutta toisaalta jos et oikaise viimeisenä sanana, alkaa se elämään omaa elämäänsä. Deal with it.

@Donaldo kannattaa nyt huomioida, että sillä alueella on eri säännöt ja keskustelun tasoa ei itsessään valvota. Jos siellä ei tapahdu mitään laitonta eikä toista keskustelijaa kohtaan suoraan hyökätä, pitää sen kanssa vaan pärjätä tai pysyä poissa.

Välillä toki tuntuu, että ihmiset olisivat kilvan poistamassa omia ihmisoikeuksiaan ja mikään määrä rautalankaa ei riitä tai sitten saat oikaista saman valheen kymmenettä kertaa. Mutta toisaalta jos et oikaise viimeisenä sanana, alkaa se elämään omaa elämäänsä. Deal with it.

Joo, tiedossa on että on eri säännöt. Tämä nyt vaan on mun mielipide mutta kun tosissaan näyttää siltä ettein Sanpia hirveesti kiinnosta mitä siellä jauhetaan niin musta se on aika halveksuttavaa tehdä rahaa sillä että antaa porukalle paikan missä (pahoittelut kielenkäytöstäni) rinkirunkata jonkun ihmisryhmän halventamisen ja jopa kuolemalla toivomisen parissa. Toinen vaihtoehto on että Kurri jakaa saman aatemaailman niiden tyyppien kanssa ja pitää toimintaa siksi hyväksyttävänä mutta oma käsitykseni on että rahasta siinä vaan on kyse. Mitä enemmän kävijöitä sivuilla niin sitä enemmän mainostuloja. Jakaakohan mainostajat kuitenkaan saman aatemaailman tai tietääkö ne millaisissa yhteyksissä mainoksensa pyörivät?

Jokainen tallaa tavallaan, mut mä halveksun tuollaista moraalittomuutta. Nyt se on sanottu, ei siitä sen enempää, jatkakaa.

Joo, tiedossa on että on eri säännöt. Tämä nyt vaan on mun mielipide mutta kun tosissaan näyttää siltä ettein Sanpia hirveesti kiinnosta mitä siellä jauhetaan niin musta se on aika halveksuttavaa tehdä rahaa sillä että antaa porukalle paikan missä (pahoittelut kielenkäytöstäni) rinkirunkata jonkun ihmisryhmän halventamisen ja jopa kuolemalla toivomisen parissa. Toinen vaihtoehto on että Kurri jakaa saman aatemaailman niiden tyyppien kanssa ja pitää toimintaa siksi hyväksyttävänä mutta oma käsitykseni on että rahasta siinä vaan on kyse. Mitä enemmän kävijöitä sivuilla niin sitä enemmän mainostuloja. Jakaakohan mainostajat kuitenkaan saman aatemaailman tai tietääkö ne millaisissa yhteyksissä mainoksensa pyörivät?

Jokainen tallaa tavallaan, mut mä halveksun tuollaista moraalittomuutta. Nyt se on sanottu, ei siitä sen enempää, jatkakaa.
IT foorumi on nyt vähän väärä paikka yrittää saada jotain kokemaan huonoa omaatuntoa moraalisaarnoilla. Pitäisi olla vähän muutakin kuin se oma mutu ja aatteen palo.

Ja sitten on se vaihtoehto, että tuo alue, kuten räbäkin, on olemassa siksi, että keskustelu muualla pysyisi asiallisena eikä oksentaminen valuisi muille alueille? Sitähän se oli aiemmin.

IT foorumi on nyt vähän väärä paikka yrittää saada jotain kokemaan huonoa omaatuntoa moraalisaarnoilla. Pitäisi olla vähän muutakin kuin se oma mutu ja aatteen palo.

Onko sulle väliä minkä alan foorumi se on alunperin jos vaikka ISIS-porukalle tarjotaan siellä paikka lietsoa vihaa länsimaalaisia vastaan?

No ei todellakaan ole noin. Nimim paritkin bannit kärsineenä ihan pelkästään whataboutismin takia tuolla alueella.

No ei todellakaan ole noin. Nimim paritkin bannit kärsineenä ihan pelkästään whataboutismin takia tuolla alueella.

Tuossapa nuo alueen säännöt:

Säännöt ja ohjeistus

Noudatamme Suomen lakeja eli kaikki, mikä on kielletty laissa on myös kielletty tällä keskustelupalstalla. Viestejä ei esimoderoida ja kirjoittaja on itse vastuussa viesteistään.

Tällä alueella keskustelevat käyttäjät sitoutuvat noudattamaan ylläpidon laatimia sääntöjä ja ohjeita asiallisen keskustelun saavuttamiseksi ja ylläpitämiseksi ja ymmärtävät asiattomasta käytöksestä säädetyt rangaistukset.

Alueella on tarkoitus keskustella ketjun aiheesta, ei kanssakeskustelijoista. Henkilökohtaiset loukkaukset ja hyökkäykset toista keskustelijaa kohtaan ovat ankarasti kielletty ja johtavat suoraan banniin.

Pyri kirjoittamaan asiasi mahdollisimman selkeästi ja ytimekkäästi. Aiheeseen kuulumattomat eli offtopic ja epäoleelliset viestit sekä tarpeettoman pitkät kirjoitukset ja tahalliset argumentointivirheet keskustelun sotkemiseksi on kielletty.

Asiatonta käytöstä, halventavaa ja sopimatonta kielenkäyttöä, epäselvää ilmaisutapaa ja perustelematonta kommentointia tulee välttää kaikissa tilanteissa parhaan kyvyn mukaan. Tahallinen trollaaminen, provosointi ja flametus eli sanasodan synnyttäminen eivät kuulu asialliseen keskusteluun.

Poliittinen, aatteellinen ja uskonnollinen propaganda ja yksipuolinen saarnaaminen on kielletty.

Älä esitä omia mielipiteitäsi tai mutu-tuntumaa faktana. Valehtelu ja disinformaation levittäminen on kielletty eli pyri esittämään väitteidesi tueksi uskottava lähde. Pelkkien kuvien, videoiden ja uutislinkkien postaaminen ei ole keskustelua. Käytä kuvia, videoita ja linkkejä ainoastaan tukemaan asiaasi ja avaa niiden sisältö oleellisilta osin muille keskustelijoille.

Salaliittoteoriat on kielletty kaikkialla muualla paitsi Yleistä Keskustelua -alueen sille pyhitetyssä omassa viestiketjussa.

Otsikoi uusi viestiketju asiallisesti ja mahdollisimman neutraalisti.

Korostin sieltä ihan vaan muutaman kohdan, jotka ovat varoitussaldoasi saattaneet kasvattaa.

Täyttä paskaa, ylläpito moderoi aktiivisesti foorumia ja erityisesti poltiikka- ja yhteiskunta-aluetta. Taas soi sama levy, ei ole ensimmäinen kerta ja tuskin viimeinen.

On kyllä erittäin upeata tuo yritys esittää jotenkin omaavansa Oikean Mielipiteen (tm) ja muut keskustelijat sekä sivuston pitäjät pelkkiä väärä mielisiä (sanoisinko jopa natseja:eek: ), joita pitää tulla ohjaamaan. Unohtamatta hienoa vihjausta "tietääköhän mainostajat". Näin sitä keskustellaan oikealla tavalla. :scrackmakeup:

Täyttä paskaa, ylläpito moderoi aktiivisesti foorumia ja erityisesti poltiikka- ja yhteiskunta-aluetta. Taas soi sama levy, ei ole ensimmäinen kerta ja tuskin viimeinen.

Melko vahva reaktio haukkua paskaksi tätä, mutta toisaalta on hyvä että ei jää epäselväksi sun näkemys. Mitä luulet, jakavatko mainostajat sun näkemyksen moderointilinjauksista asioissa, joissa lietsotaan vihaa ihmisryhmiä kohtaan tai toivotaan joillekin kuolemaa?

Eli kun moderointia kerran tehdään mutta tuollaiset jutut on teille ok niin miten luulet mainostajille niiden olevan? Jokuhan voisi ajatella että on vielä pahempaa se että tuollaisista viesteistä ollaan tietoisia mutta niihin ei silti reagoida, verrattuna siihen että ei tiedä lainkaan tuollaisten viestien olemassaolosta.

Melko vahva reaktio haukkua paskaksi tätä, mutta toisaalta on hyvä että ei jää epäselväksi sun näkemys. Mitä luulet, jakavatko mainostajat sun näkemyksen moderointilinjauksista asioissa, joissa lietsotaan vihaa ihmisryhmiä kohtaan tai toivotaan joillekin kuolemaa?

Eli kun moderointia kerran tehdään mutta tuollaiset jutut on teille ok niin miten luulet mainostajille niiden olevan? Jokuhan voisi ajatella että on vielä pahempaa se että tuollaisista viesteistä ollaan tietoisia mutta niihin ei silti reagoida, verrattuna siihen että ei tiedä lainkaan tuollaisten viestien olemassaolosta.
Onko jotain esimerkkejä tuollaisista viesteistä? Vähän vaikea keskustella mistään linjauksista, jos kyseisiä viestejä ei laiteta mukaan näihin keskusteluihin.

Onko jotain esimerkkejä tuollaisista viesteistä? Vähän vaikea keskustella mistään linjauksista, jos kyseisiä viestejä ei laiteta mukaan näihin keskusteluihin.

Tuotu monta kertaa jo esiin mutta ei Sanpia ole tahtonut kiinnostaa ennen kuin nyt. Pieni hetki niin linkkaan tähän pikakoosteen parilta päivältä ja vain yhdestä ketjusta.

Terrorismi vuonna 2017 --> - virallinen ketju

• Tykkää
Reactions: hmb

Mikä sun motiivi on jatkuvasti nostaa esiin ja miettiä mainostajien näkemyksiä? Etkai vain yritä vihjaillen uhkailla? Miksi? Kun netissä voi keskustella ja moderoidaan vain suomen lainvastaista sisältöä niin se on harminlista?

Yllättääkö että netissä on vihaisia ihmisiä joilla on vihaisia ajatuksia? Kannattaa tehdä muuten ihan rikosilmoitus jos näet että joku rikkoo suomen lakia.

Niin kauan kuin asiat ei mene sun haluamallasi tavalla ja agendan mukaan niin nämä sun ylläpitoon kohdistuvat valheet ja näkemykset vihan lietsomisista, laittomuuksista jne jatkuvat. Yhtään vähempää en odota.

Niin kauan kuin asiat ei mene sun haluamallasi tavalla ja agendan mukaan niin nämä sun ylläpitoon kohdistuvat valheet ja näkemykset vihan lietsomisista, laittomuuksista jne jatkuvat. Yhtään vähempää en odota.

Miksi sä alat puhua minusta, kun asiana on teidän moderointiratkaisut ja mainostajat? Ikäänkuin näyttäisi että sä et pysty puhumaan asiasta vaan sun pitää hyökätä minua kohtaan henkilönä ja koittaa sillä tavalla saada se keskustelunaihe häviämään. Kokeillaan siis vielä kerran:

Mitä luulet, jakavatko mainostajat sun näkemyksen moderointilinjauksista asioissa, joissa lietsotaan vihaa ihmisryhmiä kohtaan tai toivotaan joillekin kuolemaa?

Eli kun moderointia kerran tehdään mutta tuollaiset jutut on teille ok niin miten luulet mainostajille niiden olevan?

Mitä luulet, jakavatko mainostajat sun näkemyksen moderointilinjauksista asioissa, joissa lietsotaan vihaa ihmisryhmiä kohtaan tai toivotaan joillekin kuolemaa?

Eli kun moderointia kerran tehdään mutta tuollaiset jutut on teille ok niin miten luulet mainostajille niiden olevan?

En tiedä, ei ole tullut puheeksi. Jos jota kuta nämä asiat mietityttää niin mielelläni kuitenkin asiasta voin keskustella, oli kyse sitten mainostaja tai viranomainen tai joku muu taho.

Statistiikka

Viestiketjuista
284 798
Jäsenet
78 878
Uusin jäsen
Takkine

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom