- Liittynyt
- 25.08.2020
- Viestejä
- 549
Paljonko oli molempien autojan toimintamatkat?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paljonko oli molempien autojan toimintamatkat?
Jatkot ehkä muualle. Puhutaan siis valmistajasta joka pääsi erinomaisesti hyödyntämään hetkellisesti markkinatilannetta edukseen, kun oli ainoa joka pystyi tuuttaamaan sellaista kamaa paljon ulos jolle oli paljon ostajia. Tämä ei siis mitenkään tarkoita että se tuote olisi mitenkään hyvä. Miljoona kärpästä jne. Eikä tarvii paljoa googletella että näkee miten markkinaosuus ja tuotto ovat kääntyneet laskuun. Vaikka markkina-arvo onkin kova, muut luvut eivät ole kovin hääppöiset. Teslalasit kannattais ottaa pois jo.Niin me puhumme valmistajasta, joka myy edelleen moninkertaisesti sen mitä kilpailjat, jolla on jo sanotaanko koekäytössä 48V/800V jännitejärjestelmillä oleva malli ja täysin erilainen tapa valmistaa ajoneuvo työvoimalla 'minimit' sekä tällä hetkellä nelinkertainen arvo verrattuna maailman suurimpaan autonvalmistajaan?
Kiihkoilematta asiasta sanoisin, että vieläkin ainoa valmistaja, joka pystyy ottamaan idän punaisen aallon vastaan suhteellisen rauhallisin mielin.
Heh, jotenkin arvasinkin, että ihan merkityksetön ero toimintamatkassa ja raja täysille pisteille sekä laskukaava sopivasti valittu VW:n eduksi. Tuon 10-20km ero rangessa on käytännön tasolla merkityksetön. Testimielessä siis olisi parempi päästä pidemmälle, mutta tarvittaessa ladata pidemmän ajan. Tämän voi käytännössä saavutta ajamalla vähän hitaammin jolloin range kasvaa, mutta on myöhemmin perillä.
Tuo on keskinopeus.Kuka ajaa moottoritiellä 89 km/h? Olisi saattanut Volkkarin pisteet vähän laskea, jos painettaisiin rajoituksen mukaan 120 km/h eikä ajettaisi rekkojen perässä. Kulutus olisi ainakin kolmanneksen enemmän kuin Teslalla.
ID.4:n suurin synti on täydellinen karisman puute. Siitä vertailukriteerimme eivät välitä.
Mitä ne puhui testissä tuosta käytettävyydestä, mitä siihen kuuluu kun Pösö sai siinä ainoana 10 pistettä? Ihan vaan mielenkiinnosta kun itsellä on samanlainen auto.
Monipuoliset verkkomahdollisuudet, nopean reagoinnin, loogisen käyttöliittymän ja toimivan puhelimen etäkäyttösovelluksen yhdistyvät parhaiten Renaultin Google-pohjaisessa järjestelmässä. Käytön oppii nopeasti, ja Google Mapsiin perustuva navigointi on erityisen pätevä. Helpon käyttökokemuksen kruunaavat fyysiset kytkimet ilmastoinnille ja MySafety-pikanäppäin ajoavustimille.
Peugeot on toinen yhdeksikön ansaitseva. Järjestelmän sukujuuret tunnistaa Stellantis-konserniin, mutta kehitys STLA-perusrakenteelle näkyy. Keskinäytön alla oleva pikavalintanäyttö on erinomainen oivallus. Siihen saa kymmenen mukautettavaa pikapainiketta, mikä auttaa vähentämään keskinäytön selailua ajonaikana.
Joo sori se olikin ajoasennosta, niin huonosti luettava toi taulukko. UI noissa on muuten ihan erilaiset.Ei pösö kymppiä saanut, vaan ysin yhdessä rellun kanssa. Noissahan lienee melkein sama UI, mutta näin lausuttiin:
Ja höpö höpö. Talviauto 2024 vertailussa Volkkari oli vasta kolmas, ja Tesla heti perässä neljäs.TM testeissä VW on voittanut kaikki testit niin pitkään kuin testejä on tehty, joten markkinointirahaa liikkuu ja arvosanat kestää hyvänä.
Minä taas olin varma, että joku teslavihaaja tulee puhumaan teslafaneista ja miten heidän mielestään tulos oli vääräTiesin jo aamulla tuon jutun ja vertailun julki tullessa, että Tesla-faneilla menee ihon alle tuo tulos koska olisihan voitto nyt ollut ainoa oikea tulos ja kaikki muut vaihtoehdot puolueellisuutta, Tesla/Musk-vihaa jne.
Tuloksissahan ei tietenkään ole mitään tekemistä sillä, että ilman autopilottia Tesla on vertailukohtiinsa nähden surkea ajettava maantiellä huonon ohjauksensa takia. Tai sillä, että jousituksen pintakovuus täräyttää paikat irti hampaista sekä maantiellä että kaupungissa. Puhumattakaan muovipenkeistä joissa ei ole reisiosalle mitään tukea eikä parempia saa millään rahalla. Jos mennään ääritilanteiden puolella niin id4 näyttää videoiden perusteella menevän keilakujan läpi eleettömästi sekä kuormattuna että pienellä kuormalla. Tesla sen sijaan menee näyttävästi/vaarallisesti leveissä luistoissa keilat sinkoillen ja pienelläkin kuormalla on tekemistä kiitos tunnottoman ohjauksen. Eikös Teslan pitänyt olla turvallisin auto ikinä?
Toki Tesla sai kehujakin kulutuksesta, latausnopeudesta ja one pedal drivea kehuttiin helpoksi omaksua. Ja tässä ei ole mitään uutta edelleenkään. Teslan voimalinja on edelleen todennäköisesti markkinoiden paras, mutta se on se muu auto siinä ympärillä joka jättää toivomisen varaa.
No tuo traktori tulee tasan yhdellä 20" renkaalla ja optio 21". Volkkarin vakio on 19" ja lisärahalla 20 tai 21". Aika suurella varmuudella Fordissa oli isommat nakit alla. Tuuma lisää ja/tai kisakireämmät renkaat, niin auto voi muuttua ihan erilaiseksi. Sama alustakin voi olla viritettynä niin monella tavalla, että aika heikoilla hankilla liikut tulkintasi kanssa. Ja kuten totesin, renkaat nyt oli vain yksi huomioi kokonaisuudessa, joka Fordissa ei ollut erityisen mieleinen ainakaan minun makuuni.Näyttelytilan auton rengastuksella on aika vähän tekemistä testissä olevan auton kanssa, koska kummatkin voi olla vakiorengastuksella tai lisävarusterengastuksella. Ei jostain tuuman erikokoisesta renkaasta voi tehdä suurempia päätelmiä suuntaan tai toiseen.
Tiesin jo aamulla tuon jutun ja vertailun julki tullessa, että Tesla-faneilla menee ihon alle tuo tulos koska olisihan voitto nyt ollut ainoa oikea tulos ja kaikki muut vaihtoehdot puolueellisuutta, Tesla/Musk-vihaa jne. Ensinnäkin koeajoautot on väärin valittu, toisekseen testit väärin suoritettu ja lopuksi VW on ostanut TM:stä niin paljon mainoksia että toimittajat suosii sitä ja sorsii Teslaa.
Näin voi tietysti uskotella itselleen ja sovittaa foliohattua syvemmälle päähän jos se helpottaa omistamisen(osake tai auto) tuskaa, mutta syytteet puolueellisuudesta on aika halpoja jos yhtään käyttää tervettä järkeä.
Tuloksissahan ei tietenkään ole mitään tekemistä sillä, että ilman autopilottia Tesla on vertailukohtiinsa nähden surkea ajettava maantiellä huonon ohjauksensa takia. Tai sillä, että jousituksen pintakovuus täräyttää paikat irti hampaista sekä maantiellä että kaupungissa. Puhumattakaan muovipenkeistä joissa ei ole reisiosalle mitään tukea eikä parempia saa millään rahalla. Jos mennään ääritilanteiden puolella niin id4 näyttää videoiden perusteella menevän keilakujan läpi eleettömästi sekä kuormattuna että pienellä kuormalla. Tesla sen sijaan menee näyttävästi/vaarallisesti leveissä luistoissa keilat sinkoillen ja pienelläkin kuormalla on tekemistä kiitos tunnottoman ohjauksen. Eikös Teslan pitänyt olla turvallisin auto ikinä?
Toki Tesla sai kehujakin kulutuksesta, latausnopeudesta ja one pedal drivea kehuttiin helpoksi omaksua. Ja tässä ei ole mitään uutta edelleenkään. Teslan voimalinja on edelleen todennäköisesti markkinoiden paras, mutta se on se muu auto siinä ympärillä joka jättää toivomisen varaa.
Suomen teillä ei kyllä kannata olla yli 19" kiekot, jos välittää matkustusmukavuudesta ja ohjauksen helppoudesta.
varsin hitaasti lataava ja kohtuullisen isokulutuksinen id4
Ovatko nämä Tesla-fanit huoneessa kanssasi tälläkin hetkellä?
Mulla on omassa 20" kesä ja talvirenkaat ja on kyllä hyvä auto ajaa. Siis toi E-3008 GT Launch Edition.Suomen teillä ei kyllä kannata olla yli 19" kiekot, jos välittää matkustusmukavuudesta ja ohjauksen helppoudesta.
Suomen teillä ei kyllä kannata olla yli 19" kiekot, jos välittää matkustusmukavuudesta ja ohjauksen helppoudesta.
No mulla noi 20" tuli auton mukana Launch Edition varustetason mukaan. Kuka nyt sanoo että anna 18" kun olet maksanut 20" renkaista?Juurikin näin, en tajua mitä järkeä on maksaa ekstraa siitä että saa kalliimmat, epämukavammat ja kulutusta lisäävät nakit autoonsa.
Peugeotissa? Epäilen. Mutta mukavampi olisi pienemmillä.Mulla on omassa 20" kesä ja talvirenkaat ja on kyllä hyvä auto ajaa.
Ehkä sinun ei pidäkkään. Ketkä niitä ostaa, osaavat niitä arvostaa. Onneksi on valinnavaraa.uurikin näin, en tajua mitä järkeä on maksaa ekstraa siitä että saa kalliimmat, epämukavammat ja kulutusta lisäävät nakit autoonsa.
No tuohan on tyystin autosta kiinni. 19" on jossain pieni ja jossain iso.Suomen teillä ei kyllä kannata olla yli 19" kiekot, jos välittää matkustusmukavuudesta ja ohjauksen helppoudesta.
No eikö tuo just testattu lehdessä tuossa varustetasossa on aina noi 20" renkaat.Peugeotissa? Epäilen. Mutta mukavampi olisi pienemmillä.
No ei se hanki sullakaan sen kantavampi ole, kun voit pelkän demoauton katsomisella arvioida alustan hyvyydenSama alustakin voi olla viritettynä niin monella tavalla, että aika heikoilla hankilla liikut tulkintasi kanssa. Ja kuten totesin, renkaat nyt oli vain yksi huomioi kokonaisuudessa, joka Fordissa ei ollut erityisen mieleinen ainakaan minun makuuni.