- Liittynyt
- 25.08.2020
- Viestejä
- 549
Paljonko oli molempien autojan toimintamatkat?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paljonko oli molempien autojan toimintamatkat?
Jatkot ehkä muualle. Puhutaan siis valmistajasta joka pääsi erinomaisesti hyödyntämään hetkellisesti markkinatilannetta edukseen, kun oli ainoa joka pystyi tuuttaamaan sellaista kamaa paljon ulos jolle oli paljon ostajia. Tämä ei siis mitenkään tarkoita että se tuote olisi mitenkään hyvä. Miljoona kärpästä jne. Eikä tarvii paljoa googletella että näkee miten markkinaosuus ja tuotto ovat kääntyneet laskuun. Vaikka markkina-arvo onkin kova, muut luvut eivät ole kovin hääppöiset. Teslalasit kannattais ottaa pois jo.Niin me puhumme valmistajasta, joka myy edelleen moninkertaisesti sen mitä kilpailjat, jolla on jo sanotaanko koekäytössä 48V/800V jännitejärjestelmillä oleva malli ja täysin erilainen tapa valmistaa ajoneuvo työvoimalla 'minimit' sekä tällä hetkellä nelinkertainen arvo verrattuna maailman suurimpaan autonvalmistajaan?
Kiihkoilematta asiasta sanoisin, että vieläkin ainoa valmistaja, joka pystyy ottamaan idän punaisen aallon vastaan suhteellisen rauhallisin mielin.
Heh, jotenkin arvasinkin, että ihan merkityksetön ero toimintamatkassa ja raja täysille pisteille sekä laskukaava sopivasti valittu VW:n eduksi. Tuon 10-20km ero rangessa on käytännön tasolla merkityksetön. Testimielessä siis olisi parempi päästä pidemmälle, mutta tarvittaessa ladata pidemmän ajan. Tämän voi käytännössä saavutta ajamalla vähän hitaammin jolloin range kasvaa, mutta on myöhemmin perillä.
Tuo on keskinopeus.Kuka ajaa moottoritiellä 89 km/h? Olisi saattanut Volkkarin pisteet vähän laskea, jos painettaisiin rajoituksen mukaan 120 km/h eikä ajettaisi rekkojen perässä. Kulutus olisi ainakin kolmanneksen enemmän kuin Teslalla.
ID.4:n suurin synti on täydellinen karisman puute. Siitä vertailukriteerimme eivät välitä.
Mitä ne puhui testissä tuosta käytettävyydestä, mitä siihen kuuluu kun Pösö sai siinä ainoana 10 pistettä? Ihan vaan mielenkiinnosta kun itsellä on samanlainen auto.
Monipuoliset verkkomahdollisuudet, nopean reagoinnin, loogisen käyttöliittymän ja toimivan puhelimen etäkäyttösovelluksen yhdistyvät parhaiten Renaultin Google-pohjaisessa järjestelmässä. Käytön oppii nopeasti, ja Google Mapsiin perustuva navigointi on erityisen pätevä. Helpon käyttökokemuksen kruunaavat fyysiset kytkimet ilmastoinnille ja MySafety-pikanäppäin ajoavustimille.
Peugeot on toinen yhdeksikön ansaitseva. Järjestelmän sukujuuret tunnistaa Stellantis-konserniin, mutta kehitys STLA-perusrakenteelle näkyy. Keskinäytön alla oleva pikavalintanäyttö on erinomainen oivallus. Siihen saa kymmenen mukautettavaa pikapainiketta, mikä auttaa vähentämään keskinäytön selailua ajonaikana.
Joo sori se olikin ajoasennosta, niin huonosti luettava toi taulukko. UI noissa on muuten ihan erilaiset.Ei pösö kymppiä saanut, vaan ysin yhdessä rellun kanssa. Noissahan lienee melkein sama UI, mutta näin lausuttiin:
Ja höpö höpö. Talviauto 2024 vertailussa Volkkari oli vasta kolmas, ja Tesla heti perässä neljäs.TM testeissä VW on voittanut kaikki testit niin pitkään kuin testejä on tehty, joten markkinointirahaa liikkuu ja arvosanat kestää hyvänä.