• TechBBS:n politiikka- ja yhteiskunta-alue (LUE ENSIN!)

    Politiikka- ja yhteiskunta-alue on TechBBS-keskustelufoorumilla ala-osio, joka on tarkoitettu poliittisten ja yhteiskunnallisten aiheiden sekä niiden ilmiöiden ja haasteiden käsittelyyn.

    Ohjeistus, säännöt ja rangaistukset koskevat vain tätä aluetta, muilla alueilla on käytössä TechBBS-foorumin tavalliset säännöt.

    Ylläpito valvoo, ohjeistaa ja moderoi keskustelua, mutta ensisijaisesti alueen keskustelijoiden pitäisi pyrkiä aktiivisesti ylläpitämään asiallista keskustelua ja myös selvittämään mahdollisesti syntyviä erimielisyyksiä ilman ylläpidon puuttumista keskusteluun.

USAn presidentinvaalit 2024

Liittynyt
19.06.2017
Viestejä
844
On tarpeeksi järkevä että ei ole tekemissä hullun valehtelijan kanssa.
Toki Trumpin isä oli myös sosiopaatti niin ei ole omena kauas pudonnut puusta Donaldilla.
Jos foorumitietäjät sanovat varman diagnoosin, että Trumppi on hullu / sosiopaatti, niin miksi kutsutaan sellaista, joka on maannut vaikutusvaltaisten miesten kanssa päästääkseen itse huipulle?
 
Liittynyt
22.02.2018
Viestejä
3 589
Jos foorumitietäjät sanovat varman diagnoosin, että Trumppi on hullu / sosiopaatti, niin miksi kutsutaan sellaista, joka on maannut vaikutusvaltaisten miesten kanssa päästääkseen itse huipulle?
Itse nautin kun jopa Fox Business kanavalla ihan tosissaan selitetään DEI:stä ja hawk tuah:sta Harrisin yhteydessä.

Mikään ei auta Harrisia paremmin kuin sellaiset weirdot.
 
Liittynyt
11.07.2017
Viestejä
6 782
Jos foorumitietäjät sanovat varman diagnoosin, että Trumppi on hullu / sosiopaatti, niin miksi kutsutaan sellaista, joka on maannut vaikutusvaltaisten miesten kanssa päästääkseen itse huipulle?
Miksi kutsutaan henkilöä joka maksaa tyttärensä kaksoisolennolle seksistä?
 
Liittynyt
03.04.2018
Viestejä
338
Mites käy vertailussa JD Vancen ja Harrisin välillä omissa meriiteissä?

Pahat kielet väittää että JD Vance on tehtävässään vain koska Peter Thiel on pitänyt häntä siipiensä suojassa muinaisista ajoista lähtien ja ollut joka välissä nostamassa häntä ylöspäin.

Ja nyt tämä hyökkäys Harrisia vastaan on taas ihan tavallinen kuvio projisointia jossa otetaan joku juttu joka on itsellä vikana ja syytetään vastapuolta siitä suureen ääneen plus keksivät jotakin demonisoitavaa ihan tavallisista asioista. Hui kauheaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 402
Onpa pöhelö lähestymistapa. Eli vaikka Mao Hitlerstalin kelpaisi, kunhan vain ei ole Trump.

Asioiden pitäisi ratkaista. Ainakin itselleni on täysin epäselvää, mitä asioita Harris edistäisi presidenttinä.
Isolle osalle on täysin epäselvää mitä asioita Trump edistäisi presidenttinä. Paitsi tietty omia etujaan, se on selvä.
 
Liittynyt
21.06.2019
Viestejä
2 000
Jos foorumitietäjät sanovat varman diagnoosin, että Trumppi on hullu / sosiopaatti, niin miksi kutsutaan sellaista, joka on maannut vaikutusvaltaisten miesten kanssa päästääkseen itse huipulle?
Ja kuka sellainen henkilö on? Toki roskanpuhuminen on Trumpin kannattajilla verissä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
247 991
Viestejä
4 322 104
Jäsenet
72 145
Uusin jäsen
Pertti1099

Hinta.fi

Ylös Bottom