Tesla S,3,X,Y, Roadster ja Cybertruck yleistä

Teslaan liittyy vahvasti, taitaa olla ainoa autovalmistaja jonka tuotteisiin ei saa jälkiasennettua vetokoukkua?
Ei se koukku autokaupoilla paljoa vaikuta jos ostetaan +25k€ autoja, koukun saa moneen alle tonnilla jälkeenpäin jos sitä tarvitsee...
No ei se nyt kuule ihan noin ole. Miksi helvetissä kukaan ostaisi koukutonta, kun koukullisen (jos tarjolla) saa käytännössä samaan hintaan? Oot kyllä myyjälle unelma-asiakas, jos tonnilla ei ole merkitystä. Ja aina siinä on oma vaivansa se koukku siihen autoon pistää.

No ei se nyt kuule ihan noin ole. Miksi helvetissä kukaan ostaisi koukutonta, kun koukullisen (jos tarjolla) saa käytännössä samaan hintaan? Oot kyllä myyjälle unelma-asiakas, jos tonnilla ei ole merkitystä. Ja aina siinä on oma vaivansa se koukku siihen autoon pistää.
Boomerien vanha kikka, hei siinä on koukku, älä sitä osta, sillä varmaan vedetty pelkkää asuntovaunua. Kone keitelty, nyt voisi sanoa akkua kiehuteltu.

Mutta vakavasti, ensin vähän että kärry noiden mokki vanhusten juttuja, mutta vuokrakärryjä "aina" ollut, mutta jo varsin piktään joissain liikkeissä saanut kärryn lainaan kaupan päälle, ja tai sitten tullut kohtuu hintaista tarjontaa, millä voi sitten kuskata muidenkin myymiä kamoja.

Kylmätornin , sohvan voi tuoda itse kotiin, vs sovitella aikoja sen kuljetuspalvelun kanssa. Ei välttämättä joka vuosi, mutta jos nyt samaan rahaan.

Jälkiasennusta ala tarpeen tullessa kyseleen, saati maksaan siitä tonnia, sillä rahalla vuokraa jo pakettiautonkin, useamman kerran.

Ongelma onkin siinä, että jos sen koukun tarvitset, niin valikoima supistuu merkittävästi käytetyissä. Ei olisi mikään ongelma sijoittaa siihen asennukseen tonnia, jos saisi valita haluamansa mallin koko käytettyjen valikoimasta vs. vain koukulliset.

Eikös näihin viimeisimpiin Tesloihin nyt saa sen jälkiasennettunakin ihan vetokuorman kanssa.

Uutena näin, mutta silloin kun tuli vielä itse ajeltua ja hankittua käytettyjä farkkuja, niin kyllä mä preferoin koukuttomia ja syynä kyllä ihan puhtaasti se, että en halunnut vahingossakaan autoa, jolla on kiskottu painavaa munankuorta kesät läpeensä.

Ongelma onkin siinä, että jos sen koukun tarvitset, niin valikoima supistuu merkittävästi käytetyissä. Ei olisi mikään ongelma sijoittaa siihen asennukseen tonnia, jos saisi valita haluamansa mallin koko käytettyjen valikoimasta vs. vain koukulliset.
Totta, jos käytettynä ei löydy haluttua koukullisena mutta löytyy malli mihin sen saa jälkiasennettuna, niin sitten sen laskee siihen budjetiin.

Joku joka melkein joka vuosia hakee jonkun kyhlmätornin, huonekalun miettii vaihtoehtoja, vuokraa pakettiauton, tilaa kotiin tuotuna. jne.
Vuosittaisiin asuntovaunoretkiä varten se tarpeen täyttävä jälkiasennus optio on ihan vaan kustannus sille koukuttoman auton pyynnin päälle. kuten jotkut rengassarjan puutteet jne.

Olen ostanut useampia koukuttomia ja asentanut koukun, kun koukulliset on olleet väärällä varustelutasolla, värillä, niistä on puuttunut jotain muita ominaisuuksia, ovat olleet liikaa ajettuja, liian vanhoja, etc.

Useammankin kerran on koukkua tarjottu kaupan päälle ilman lisäkuluja, kun olen sanonut myyjälle, että "muuten hyvä, mutta koukku puuttuu". Toki joo sen koukun hinnan 600-1000e olis ehkä saanut tingattua ko. yksilöistä pois muutenkin, mutta kun koukku on oltava niin vertaillaan lopullisia tarjouksia ja huomioidaan hinnassa koukun olemassaolo. Kerran jouduin kyllä maksamaan sen koukun asennuksen, mutta kokonaisuus oli silti sen väärti hinnan ja ominaisuuksien suhteen.

Onhan se harmi jos koukkua ei ole mahdollista edes asentaa tiettyihin vuosimalleihin, saa olla tarkkana ostosten kanssa. Ei toki koske vain Teslaa, myös Mersulla oli mm. EQB:ssä sama.

Onhan se harmi jos koukkua ei ole mahdollista edes asentaa tiettyihin vuosimalleihin, saa olla tarkkana ostosten kanssa. Ei toki koske vain Teslaa, myös Mersulla oli mm. EQB:ssä sama.

ja se jos bensa vehkeissä tottunut että jarrutonta voi hinata pienellä kuormalla, niin muistaa katsoa mitä siinä koukullisena myyttävän koukulla saa oikeasti tehdä pyörätelineen lisäksi.

Uutena näin, mutta silloin kun tuli vielä itse ajeltua ja hankittua käytettyjä farkkuja, niin kyllä mä preferoin koukuttomia ja syynä kyllä ihan puhtaasti se, että en halunnut vahingossakaan autoa, jolla on kiskottu painavaa munankuorta kesät läpeensä.
Olen ostanut useampia koukuttomia ja asentanut koukun, kun koukulliset on olleet väärällä varustelutasolla, värillä, niistä on puuttunut jotain muita ominaisuuksia, ovat olleet liikaa ajettuja, liian vanhoja, etc.
Selkeästi ette huomioineet viestissäni ollut kommenttia, että jos sopiva saatavilla. Siitähän tässä Teslankin tapauksessa (toki lisärajoituksen kera) oli kyse. Sopivasti varusteltu vehje katoaa nopeasti markkinoilta.

Statistiikka

Viestiketjuista
284 025
Jäsenet
78 742
Uusin jäsen
teddie

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom