Tesla S,3,X,Y, Roadster ja Cybertruck yleistä

On. Just kävin muutama viikko sitten 24k€ hakemassa 125t rullatun vuoden uudemman 75D:n ja kyllähän noista saa jo valita. Kangaspenkkien lisäksi MCU1 :sick:
Mulla on tuossa 8/2016, S 90D:ssä MCU1. Toimii, kun ei tiedä paremmasta :D ostettaessa 224tkm, nyt 242tkm.

Vaikka Model 3 on myös ollut, mutta en nyt enää muista, että pystyisi vertailemaan. 90D maksoi joulukuussa saman 24k€. Sentään aitoa nahkaa olevat mustat penkit löytyy tuosta. Ehkä siis hieman kestävämmät, kuin "muovipenkit"?

Hyvä hinta kyllä 24k€, kun 2018 ja 125tkm. Hieman enemmän olisi pitänyt maksaa 100D:stä, joka olisi ollut samanlainen.

Kulutus on ollut mun ajoilla 198Wh/km.

IMG20250826151457.jpg

Tänään siis sain auton taas läjään ja ajokuntoon.

Miinuksena koukkua ei saa. Mutta oon tykännyt autosta. Autopilotti toimii hyvin ja ei ihan heti tule mieleen, että mihin autoon voisi vaihtaa? Tai sitten pitäisi käyttää reilusti rahaa ja sekään ei olisi kovin järkevää. Täytyy vaan toivoa että 90 akku ei leviäisi :D Pitäisi olla kumminkin alkuperäinen akku ja moottorit.

Ooh, mitä edistysaskelia!

Tällä tahdilla autoon saadaan takaisin oikea vaihteenvalitsin, tutkat ja kaikki muut "innovaation" nimissä poistetut ominaisuudet heti jo ensi vuosikymmenellä!

Statistiikka

Viestiketjuista
285 244
Jäsenet
78 946
Uusin jäsen
Eister

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom