Jos sen mahtuu vaihtamaan, niin miksipä ei. Syy noille valmistajan ohjeille voi olla, että samalla tehdään jotain vauriotarkastuksia, jotka onnistuvat tietysti parhaiten, kun purkaa enemmän. Tai että joku on joskus kirjoittanut ohjeet ja kukaan ei ole niitä kyseenalaistanutLuulen, että olis takapyörän laakerin vaihto tiedossa lähiaikoina. Valmistajan service manual opastaa irrottamaan koko olka-akselin autosta. Ne neljä pulttia, joilla napa tulee tohon kiinni, saa auki kun vaan siirtää iskarin alapään pois tieltä. Onko tohon joku erityinen syy, että kannattaa irrottaa kaikki tukivarret vai voinko vaihtaa sen napa-laakeri-kombon niin, että olka-akseli on paikallaan koko ajan? Kuvassa osa, jollaisen aion vaihtaa.
![]()
Viimeksi muokattu:


Eli lähti irti. Loppuhomma olikin sitten leppoisaa puuhailua, mutta..
Kokeilen seuraavassa huollossa toista korjaamoa.



