Ennen tuon vapaakytkimen vaihtoa koitin googletella tuloksetta, että millä kilometreilla nuo hihnat näissä yleensä porsii. Tuntui riippuvan kuun ja tähtien asennosta ja kun huollossa sanoivat ettei nuo yleensä vielä näillä kilometreillä mene, eikä kannata vaihtaa jos ei vaikuta huonokuntoiselta, niin uskoin sit ammattilaisia. Jälkiviisautena ihmettelen, että miksi huollossa eivät suositelleet hihnan vaihtoa samalla, kun menisi samalla työllä ja uusi hihna maksaisi sen pari kymppiä... Pieni summa siitä, ettei tarvi sitä miettiä sit jatkossa ja joskus se on kuitenkin vaihdettava. Kiristin on edelleen alkuperäinen, arvatenkin sekin olisi mennyt siinä sivussa ja uusi olisi maksanut joitain kymppejä

Kokeilen seuraavassa huollossa toista korjaamoa.
Spekulointina ilmeisesti keitti kunnolla vasta autopaikalle, kun nesteet olivat auton alla. Liekö pikkupakkasella ilmavirta jäähdyttänyt sen verran, ettei lyhyellä ajolla ollut vielä keittänyt ajaessa, mutta sitten pysähtymisen jälkeen ottanut lämpöä nopsaan ja pukannut nesteitä vähän joka raosta pihalle. Ota ja tiedä. Auto ei onneksi tunnu syövän jäähdytysnestettä ja toimii muutenkin ok, niin taidettiin selvitä säikähdyksellä. Romu mikä romu, josko tuosta ens vuonna hankkiutuisi eroon, sen verran tiuhaan tuntuu jotain hajoavan. Uudet nastat tuli hankittua, niin pitää tämä talvi vielä ajella tuolla