Tulipa tuossa nyt ykkös auto käytettyä korjaamolla sitkeän abs ongelman vuoksi. Parissakin eri merkkikorjaamossa yritetty korjata.
- iltasella auto korjaamolle Espoossa.
-seuraavana aamuna auto sisään 07.05, vikakoodin luku ohjaamossa, rengas pois, abs anturin liitin auki ja oskiloskoopilla vilkaisi mitä antaa ulos 07.25 kello kun toimenpide loppuu, 07.40 palaa autolle ja konepelli pystyyn, yleismittarilla abs johdon ja abs yksikön väliltä mittaili piipillä molemmat johdot.
07.50 napsasee tongeilla abs johdosta konehuoneen puolelta palan pois. Asentaja häviää moneksi tunniksi.11.30 palaa autolle ja kolvaa abs johtoon paikat.11.40 kuittaa tietokoneella koodit pois. 11.55 rengas paikalla ja poistuu 15km koeajolle. Puoli yhden aikaan palaa lenkiltä.
Auto tuli kerralla kuntoon. Tästä 5/5
Mutta yllätys kun autoa haetaan. 8 tunnin laskutus työstä ja satasen pientarvike lisä. Rapiat 800€.
Menikö nyt sitten ihan nappiin tämä homma. Mielestäni hiukan outo tapa laskuttaa.
Autossa oli gps jäljitin ja koelauta kamera tallentamassa hattuhyllyllä toimenpiteet.
- iltasella auto korjaamolle Espoossa.
-seuraavana aamuna auto sisään 07.05, vikakoodin luku ohjaamossa, rengas pois, abs anturin liitin auki ja oskiloskoopilla vilkaisi mitä antaa ulos 07.25 kello kun toimenpide loppuu, 07.40 palaa autolle ja konepelli pystyyn, yleismittarilla abs johdon ja abs yksikön väliltä mittaili piipillä molemmat johdot.
07.50 napsasee tongeilla abs johdosta konehuoneen puolelta palan pois. Asentaja häviää moneksi tunniksi.11.30 palaa autolle ja kolvaa abs johtoon paikat.11.40 kuittaa tietokoneella koodit pois. 11.55 rengas paikalla ja poistuu 15km koeajolle. Puoli yhden aikaan palaa lenkiltä.
Auto tuli kerralla kuntoon. Tästä 5/5
Mutta yllätys kun autoa haetaan. 8 tunnin laskutus työstä ja satasen pientarvike lisä. Rapiat 800€.
Menikö nyt sitten ihan nappiin tämä homma. Mielestäni hiukan outo tapa laskuttaa.
Autossa oli gps jäljitin ja koelauta kamera tallentamassa hattuhyllyllä toimenpiteet.