Ihan samaa mieltä, joko maalaa tai sitten räjäyttää sen kylppärin kokonaan. Jos siellä ei ole asbestia niin purkuhommat voi tehdä itse ja vesierkka & laatoitus ei niin kamalasti maksa
Tätä ratkaisua kannatan, jos on pienemmällä budjetilla liikenteessä ja intoa itse tekemiseen löytyy.
-99 ei ole enää saanut käyttää asbestia eikä kartoitusta vaadita, joten purkutyöt saa tehdä itse, tosin taloyhtiön kanta asbestikartoitukseen kannattaa selvittää ensin.
Sitten vaan pinnat betonille ja ja joku pätevä isä, poika ja hiace firma tekemään kaadot, vesieristys ja laatoitus.
Itse napoo sitten saunan paneloinnit,lauteet, kylppärin katon ja mahdolliset kalusteet paikoilleen, jonka jälkeen voi ottaa putkarin kytkemään uudet vesikalusteet paikoilleen ja homma on valmis.
Sähkäriä käyttää sitten paikalla, jos lisäilee valoja saunaan / kylppäriin tai päätyy vaihtamaan kiukaan.
Toki putkaria ja sähkäriä kannattaa käyttää paikalla jo silloin, kun purkutyöt ovat valmiit, niin ei tule kummallekaan turhia yllätyksiä ja saa kaiken menemään halutulla tavalla.