Mikä auto minulle?

Melkein voisin kysyä miten eroaa viiden tonnin 300C:stä, muuten kuin pari tonnia taskussa enemmän pelimerkkejä "jos." Täysikäisillä on täysikäisten vaivat matkan varrelta, on papan helmeä ja sitten sitä toista laitaa... Kuutoskoneista Sebua harvemmin silti on teinilinttana näkynyt rääkättävän, joten niissäkin voi olla potentiaalia jäljellä.

Ihan asiaehdotus 👍🏻 2 Neonia minulla onkin vuosien varrella ollut josta viimeisimmän möin ei tieliikennekelpoisena lumien tullessa. Lähtökohtaisesti takaveto/takavetopainotteinen neliveto haussa. Mielellään pientä linttaa kesälläkin 😂. Ennen aikaan Sebringin olisin ensiautoksi halunnut mutta olivat vielä silloin hinnoissaan.

Kertokaas joku hauska auto. Olin/olen hyvin lähellä ostamassa softatun Chrysler 300C 3 litran diesel takavedon mutta tuntuu porukat sen verran hanttiin että ihan siitä syystä pitää nyt jättää väliin (ensi kerralla en kerro kenellekkään mitä oon laittamassa :D)

Ajoa ei hirveänä mutta on mahdollisuus seisottaa viikon ajan kun lapset on äidillänsä.

Tehoa pitäs vähintään kohtuullisesti olla ja ajettavuutta ja iso plussa lapsille takaovista ja kohtalaisista peräkonttitiloista.

Löytyykö vaihtoehtoja 4k€ hintaan? Niin ei tarvis rahotuksia alkaa isommin kärkkäilemään.
Etsi hyvä e6x bemari m57 dieselillä, suht luotettava tekniikka josta saa helpolla heppoja mutta muuten ovat melko yksilöitä sähkövikoineen jne. Eihän se toki niin erikoinen ole kuin 300c mutta ehjän yksilön sattuessa kohdalle tarjoaa paljon autoa hintaansa nähden...aivan kuten 300c ja sisarauto m-b e -sarjalainen.

Melkein voisin kysyä miten eroaa viiden tonnin 300C:stä, muuten kuin pari tonnia taskussa enemmän pelimerkkejä "jos." Täysikäisillä on täysikäisten vaivat matkan varrelta, on papan helmeä ja sitten sitä toista laitaa... Kuutoskoneista Sebua harvemmin silti on teinilinttana näkynyt rääkättävän, joten niissäkin voi olla potentiaalia jäljellä.
Faijalla oli ainakaan uutena hommatti 2007 Sebring Signature Edition. Ihan mukava ja huoleton se oli ainakin ensimmäiset vuotensa. Ei noita tosiaan jonneilla ole näkynyt rääkättävänä.

Sebu Cabriolet kutosella on yleensä niitä vähemmän kilometrejä nähneitä versioita ja parhaimmassa kunnossa.

Statistiikka

Viestiketjuista
266 444
Jäsenet
75 856
Uusin jäsen
Shapez

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom