Mikä auto minulle?

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 230
Mitä io-raati suosittelee?

Autonvaihto on suunnitelmissa pyöreästi spekseillä tilava automaatti diesel hintaan 20-30 k€ ja kilometreillä 60-100 tkm. Mielummin farkku, mutta sedankin voisi menetellä. Webasto on tarpeen ja tutkat joka kulmassa. VAG:t taitaa olla turhan riskialttiita noissa kilometreissä, jos ei budjetoi kymppitonnia vaihteisto/moottoriremppaan? Mielessä pyörii nyt enimäkseen Huyndai i40 ja Ford Mondeo. Onko kokemuksia tai parempia ideoita?
 
Suosittelen Škodaa, budjettiin mahtuu Octaviaa ja Superbia. :kahvi:
 
Eukko ajaa i30 dieselillä jo kolmatta vuotta. Oli muistaakseni -11 vuosimallia se ja mitään vikoja ei ole ollut, joten tuskimpa luotettavuuden suhteen ainakaan metsään menee Hyundailla. Mää ajan kymmenvuotiaalla Sonatalla, eikä siinäkään mitään vikoja ole ollut. Meluisa muovihelvettihän se i30 on. Myöskin ruma on ja kiihoittaa autoilijaa ajamaan yhtä paljon, kuin kasa kiviä, mutta jos nämä seikat häviävät luotettavuudelle ja hinta/laatu - suhteelle niin Hyundai on hyvä kulkuväline kyllä. Mun Sonata on vähän i30:stä laadukkaampi melutasoltaan ja sisustaltaan, joten i40 on näissäkin varmasti kertaluokkaa i30:stä parempi. Onhan se tuon Sonatan seuraaja täällä meilläpäin. Mondeo on varmasti jokaisella osa-alueella huihaita parempi, mutta on se varmaan myös vähän kalliimpi ja saattaa olla vähän epäluotettavampi.
 
Periaatteesta en halua kalliimpia kilometrejä ajaa uudesta autosta, mutta 2 litrainen Insigniakin voisi olla syytä tarkastaa. Aiemmin katsoin Hyundai-palstalta, että i40:jä oli korjautettu takuuseen kojelaudan natinasta. Takuun alaisena tuo voisi siis olla ok hankinta. Täytyy käydä koeajamassa, niin näkee onko kone riittävä ja laadun tunne riittävä.

Edit: Typot otti silmään. Syytän pädiä.
 
Viimeksi muokattu:
Paras idea on että myyt omas ja haen sulle jostain päin Eurooppaa uuden kiesin. :smoke:
 
Euroopasta haku kariutuu siihen, että en voi olla ilman autoa ja nykyinen kärry on vielä hitaasti markkinoilla liikkuva, niin ajoitus sekä rahoitus on haastavaa. Toki jos ottais jonkun halvan väliaikaisen auton, mutta menee sekin hankalaksi. Ja sen automerkin valinta on vastassa Euroopastakin hakiessa...
 
Euroopasta haku kariutuu siihen, että en voi olla ilman autoa ja nykyinen kärry on vielä hitaasti markkinoilla liikkuva, niin ajoitus sekä rahoitus on haastavaa. Toki jos ottais jonkun halvan väliaikaisen auton, mutta menee sekin hankalaksi. Ja sen automerkin valinta on vastassa Euroopastakin hakiessa...

Ford.
mustang -13-15, v6 ja n. 310hp :smoke:

Mutta juu, hinnallahan noita myydään, eli hinta halvimpaan kategoriaan.

Toki autoliikkeeseen kun vie, saanee huonon tarjouksen, jolloin autokauppias myydessään tekee autostasi tilin. Sekä sinulle kun myy, tekee siitäkin tilin. :D Eli tuplatili.

Lopputulemana halvempaa ajella taksilla muutama vuosi ja pitää nykyinen auto.
 
Mitä io-raati suosittelee?

Autonvaihto on suunnitelmissa pyöreästi spekseillä tilava automaatti diesel hintaan 20-30 k€ ja kilometreillä 60-100 tkm. Mielummin farkku, mutta sedankin voisi menetellä. Webasto on tarpeen ja tutkat joka kulmassa. VAG:t taitaa olla turhan riskialttiita noissa kilometreissä, jos ei budjetoi kymppitonnia vaihteisto/moottoriremppaan? Mielessä pyörii nyt enimäkseen Huyndai i40 ja Ford Mondeo. Onko kokemuksia tai parempia ideoita?

Suosittelen tämmöistä: http://www.nettiauto.com/ford/mondeo/8295511 Vähän ankea varustelu tekniikan kanssa, jos ei kosketusnäyttö ole tärkeä niin muutenhan tuossa ois uusinta hottia. Eikä tartte ajaa skodalla.
 
Mercedes-Benz W204 korin C-sarjalainen farmari 100tkm ajettuja lähtee 19k€ ylöspäin nettihautomosta. Esimerkkinä taksikuskit suosivat diesel mesejä kestävyyden ansiosta.

Ja kyllähän sinäkin jos taksin otat niin haluat istua mersuun ;)

Tässä vaihtoehdossa on esimerkiksi tuo webasto mitä AP kaipaili.
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/c/8284081
 
VAGgia jos meinaa niin tietenkin 3.0tdi koneita vain katsellen, tippilootalla.
 
Mikä farmari työsuhdeautoksi? Vapaan autoedun arvo on 650€.
Onko muita "järkeviä" vaihtoehtoja kuin Toyota Avensis?
 
Octaviaa melkein itse katselisin tuossa hintaluokassa. Itselle en ostaisi, mutta työsuhdeautoksi varmasti oikein pätevä.
 
Mitä io-raati suosittelee?

Autonvaihto on suunnitelmissa pyöreästi spekseillä tilava automaatti diesel hintaan 20-30 k€ ja kilometreillä 60-100 tkm. Mielummin farkku, mutta sedankin voisi menetellä. Webasto on tarpeen ja tutkat joka kulmassa. VAG:t taitaa olla turhan riskialttiita noissa kilometreissä, jos ei budjetoi kymppitonnia vaihteisto/moottoriremppaan? Mielessä pyörii nyt enimäkseen Huyndai i40 ja Ford Mondeo. Onko kokemuksia tai parempia ideoita?

Yleensä en näihin "Mikä auto minulle"-thread vastaile, mutta voisin lämpimästi suositella Volvo V70.
Antaa hyvän ja vakaan kyydin. Huom ei sovi dynaamiselle kuskille. :)
Tilaa löytyy, penkit on pirun hyvät
 
  • Tykkää
Reactions: nnh
Yleensä en näihin "Mikä auto minulle"-thread vastaile, mutta voisin lämpimästi suositella Volvo V70.
Antaa hyvän ja vakaan kyydin. Huom ei sovi dynaamiselle kuskille. :)
Tilaa löytyy, penkit on pirun hyvät

Komppaus tälle, kunhan ei D2/DRIVe-mallia katso. Niissä on niin vähän tehoa, että menevät sarjaan "ainoa, joka kiihtyy, on kuljettaja". D3 tai siitä ylöspäin, niin tilanne on huomattavasti parempi.
 
Ja kyllähän sinäkin jos taksin otat niin haluat istua mersuun ;)
Tämä kommentti osui harvinasen hyvin kohdalleen. Joskus olen tolpalla aiheuttanut hämmennystä mieltymyksineni. Nyt kuitenkin koeajojen jälkeen omaksi autoksi valkkautui Mondeo. Optimassa laadun tunne oli kohdallaan. Ajettavuus tuntui äkkipäätä oudolta, mutta siihen olisi kaiketi tottunut. Takaluukun murskainmallin saranat tuhosi tilan käytettävyyden, joten se ei päässyt jatkoon. I40:n myyjä oli vitsikkäällä päällä ja tarjosi vaihtoautosta 3000€ muita vähemmän, joten lähdin nauraen muualle. Mutta katsoin pari Mondeo mk4:sta ja se oli oikein miellyttävä sekä hiljainen ajaa ja varustelistakin oli kattava, joten sillä ajellaan seuraavat vuodet.
 
Vähän himoinnut impreza WRX:ää tai STI:tä. Kuinkas paljon tollaseen pitäis noin karkeesti laittaa että sais kohtuullisen yksilön? Muuta erityishuomioita paitsi koittaa vähän historiaa selvittämällä katsoa kuinka paljon poljettu yksilö on kyseessä.

Mietteitä näistä? Minkä ottaisitte vai ottaisitteko mitään?
http://www.nettiauto.com/subaru/impreza/8284768
http://www.nettiauto.com/subaru/impreza/8310731
http://www.nettiauto.com/subaru/impreza/8182458

Käyttömaksuhan noissa on kohtuu kova ja myös vakuutus tämmöiselle alle 20 ja 30 v välissä olevalle miehelle mutta menköön harrastuskuluihin :D

Onko muuten kokemusta millainen imppu on ihan päivittäisenä käyttöautona?
 
Vähän himoinnut impreza WRX:ää tai STI:tä. Kuinkas paljon tollaseen pitäis noin karkeesti laittaa että sais kohtuullisen yksilön? Muuta erityishuomioita paitsi koittaa vähän historiaa selvittämällä katsoa kuinka paljon poljettu yksilö on kyseessä.

Mietteitä näistä? Minkä ottaisitte vai ottaisitteko mitään?
http://www.nettiauto.com/subaru/impreza/8284768
http://www.nettiauto.com/subaru/impreza/8310731
http://www.nettiauto.com/subaru/impreza/8182458

Käyttömaksuhan noissa on kohtuu kova ja myös vakuutus tämmöiselle alle 20 ja 30 v välissä olevalle miehelle mutta menköön harrastuskuluihin :D

Onko muuten kokemusta millainen imppu on ihan päivittäisenä käyttöautona?
Noh, ei-poljettua et tule tuosta mallista löytämään. Ei nuo sillä polkemisella hajoa jos huollettu kunnolla
 
Noh, ei-poljettua et tule tuosta mallista löytämään. Ei nuo sillä polkemisella hajoa jos huollettu kunnolla

No eei varmaan, sehän tossa autossa on vähän niinku ideana. Muotoillaan niin että juurikin sellainen yksilö josta on pidetty huolta. Onko noissa muita sudenkuoppia paljonkin?
 
Jos alle 5000e ostais hienon/mielenkiintosen auton niin mikä se olis? Ehdottakaa/linkakkaa.

Toki hieno ja mielenkiintonen on makuasioita mutta mitä mallia itse lähtisitte hakemaan? Jos kriteereinä on +150hv, ehjä, bensa.
 
Jos alle 5000e ostais hienon/mielenkiintosen auton niin mikä se olis? Ehdottakaa/linkakkaa.

Toki hieno ja mielenkiintonen on makuasioita mutta mitä mallia itse lähtisitte hakemaan? Jos kriteereinä on +150hv, ehjä, bensa.
Audi A4 1.8T quattro, Subaru Legacy GT (voi olla kiven alla löytää toimiva yksilö), Citroen C4 VTS (en luotettavuudesta menisi vannomaan), MB CLK tai joku S, miksei myös Audi A8... Ehkä näistä itse yrittäisin etsiä A4 1.8T koneella ja quattrona, maltillinen kulutus ikä huomioiden eikä huoltojen hinnankaan pitäisi kivuta mahdottomuuksiin.
 
Mitä io-raati suosittelee?

Autonvaihto on suunnitelmissa pyöreästi spekseillä tilava automaatti diesel hintaan 20-30 k€ ja kilometreillä 60-100 tkm. Mielummin farkku, mutta sedankin voisi menetellä. Webasto on tarpeen ja tutkat joka kulmassa. VAG:t taitaa olla turhan riskialttiita noissa kilometreissä, jos ei budjetoi kymppitonnia vaihteisto/moottoriremppaan? Mielessä pyörii nyt enimäkseen Huyndai i40 ja Ford Mondeo. Onko kokemuksia tai parempia ideoita?
Vaikka VAG onkin niin:

Vw Passat B7 2.0TDI 4motionilla.

:swink:

Manuaalia /automaattia oman maun mukaan.
Webasto aika monessa highline- /R-linessä vakiona.
Tutkat sun muut härpäkkeet tulee aika automaattisesti myös.
 
Kiitän @Svaiski ja @kororakeeku

CLK:ta ja A4:sta hieman ajatellut mutta vielä ei ole uskaltanu ostaa. Onko 1. korin CLK:ssa jotain moottoria jota kannattaa välttää? Ruoste noita ainakin taitaa vaivata?
 
Osta Pontiac Firebird kesäautoksi! Niitä saa alkaen 3000 ja helvetin mukava ajaa.
 
Kiitän @Svaiski ja @kororakeeku

CLK:ta ja A4:sta hieman ajatellut mutta vielä ei ole uskaltanu ostaa. Onko 1. korin CLK:ssa jotain moottoria jota kannattaa välttää? Ruoste noita ainakin taitaa vaivata?

Välttäisin M271 kompurakonetta, tuntuu olevan melko monivikainen kone.. Toki myös tuon ruosteen takia välttäisin tuon ikäisiä merkkereitä.

EDIT: lähti liian aikaisin
 
Jos alle 5000e ostais hienon/mielenkiintosen auton niin mikä se olis? Ehdottakaa/linkakkaa.

Toki hieno ja mielenkiintonen on makuasioita mutta mitä mallia itse lähtisitte hakemaan? Jos kriteereinä on +150hv, ehjä, bensa.

Seat Ibiza FR, 1.8t koneella. Kevyt auto ja yksi parhaita vagin tekemiä moottoreita. Ei tuo kyllä minkään näköinen ole ja vetää edestä.
 
Mahdoton yhtälö olisi tarpeen, iso farkku pienellä kulutuksella, mahdollisimman halpa ja luotettava. Nykyin on Honda accord 2.0 bensa. Kulutus on aika kova tuossa ja näyttää että kilometrejä tulee se 25k vuodessa vähintään joten dieseli olisi varmaan järkevin? Budjetti pitäisi olla max 10k€ E/C mersuja ei taida tuohon saada kuin 400-500 ajettuja?
 
Mahdoton yhtälö olisi tarpeen, iso farkku pienellä kulutuksella, mahdollisimman halpa ja luotettava. Nykyin on Honda accord 2.0 bensa. Kulutus on aika kova tuossa ja näyttää että kilometrejä tulee se 25k vuodessa vähintään joten dieseli olisi varmaan järkevin? Budjetti pitäisi olla max 10k€ E/C mersuja ei taida tuohon saada kuin 400-500 ajettuja?

Vanhemman mallinen Skoda Superb, 1.9 tdillä, ei vaan ole farkku..
 
Vähän himoinnut impreza WRX:ää tai STI:tä. Kuinkas paljon tollaseen pitäis noin karkeesti laittaa että sais kohtuullisen yksilön? Muuta erityishuomioita paitsi koittaa vähän historiaa selvittämällä katsoa kuinka paljon poljettu yksilö on kyseessä.

Mietteitä näistä? Minkä ottaisitte vai ottaisitteko mitään?
http://www.nettiauto.com/subaru/impreza/8284768
http://www.nettiauto.com/subaru/impreza/8310731
http://www.nettiauto.com/subaru/impreza/8182458

Käyttömaksuhan noissa on kohtuu kova ja myös vakuutus tämmöiselle alle 20 ja 30 v välissä olevalle miehelle mutta menköön harrastuskuluihin :D

Onko muuten kokemusta millainen imppu on ihan päivittäisenä käyttöautona?

Itsellä oli twinturbo B4 legacy jossa ainakin loota ja neliveto tietääkseni samaa.
Tuli sillä tahkottua jäärataakin eikä ainakaan yhden talven käytöllä sitä kyllä saanut hajalle millään.
Näistä itse ottaisin tuon vanhakorisen. Haluttu koppa ja omasta mielestä paras värimaailma.
Toki bugeye on jonkin verran uudemman tuntuinen normaalikäytössä mutta sellaisia muovikasseja nuo kuitenkin ovat matkustusominaisuuksiltaan että miksipä ei ottaisi kerralla sitä racehenkisempää vaihtoehtoa. Tuon vanhemman hinta tuskin enää kovin paljoa tuosta ikinä laskee jos auton pitää hyvänä ja huoltaa kunnolla. Bugeyessä ei tunnu olevan sellaista harrastajabuumia, tuskin tuleekaan. Valmistusmäärä mututuntumalta suurempi ja muutenkin väsyneempi.

Varsinkin tuo kamuxin auto näyttä väsyneeltä. Oikeassa takalokarinkaaressa ruostetta (kannattaa tsekkailla nuo muutenkin koska "ralliauto", niin monesti käyttökin sen mukaista), etupuskuri kolhittu, kilpi amisteltu väärään paikkaan, valoluomet, takapuskuri palasina, etupuskuri palasina, nokkapelti edestä rutussa etc etc.
Brittituonti = Enemmän ruostetta. Tärkeimpänä, kyseessä wrx joka on kuitenkin aivan eri laite kuin STI, googlella selviää speksien erot, niitä on yllättävän paljon. Itse en brittituonteja edes lähtisi vertaamaan japanintuonteihin.

Tässä sellaista ajatuksenvirtaa ja aivoripulia.
Mene katsomaan pari noista ja ota se mikä tuntuu parhaalta, kuitenkin tällaisen auton hommaaminen on eniten fiilispäätös. Harrastajapiireissä eniten rispektiä saat varmasti tuolla vanhakoppaisella, itselle se kolahtaa ihan erilailla kun nuo pallolamppuiset joten fiilispohjalta itsekin turinoidaan :)
 
@taski asiaa mietittyäni siirsin katseen yhteen legacy gt JDM farkkuum automaatilla. Veikkaan että käyttiksenä mukavampi eikä ehkä niin paljon jonnejen polkema. Juuri japanista uitettu ettei ruostekaan liene ongelma.

Toinen vaihtoehto mitä katsoin oli ihan Suomiauto Mazda 6 MPS johon on tehty ruostesuojaus eli sekään ei välttämättä ole ihan mätä.

Tässä vielä linkit jos kiinnostaa
http://nettiauto.com/mazda/6/8429403
http://nettiauto.com/subaru/legacy/8228925

On mulla kai sleepereihin jonkunlainen perversio :D
 
Viimeksi muokattu:
Jos alle 5000e ostais hienon/mielenkiintosen auton niin mikä se olis? Ehdottakaa/linkakkaa.

Toki hieno ja mielenkiintonen on makuasioita mutta mitä mallia itse lähtisitte hakemaan? Jos kriteereinä on +150hv, ehjä, bensa.

http://www.nettiauto.com/mitsubishi/3000-gt/8390940

Joku tämmönen? Ehkä vähän siistimpi yksilö jos löytyy. Hassusti ilmoitettu noi tehot, pitäis olla 220hp koska vanhassa padassakin oli 205hp (24V DOHC).
 
Tolla jdm outletillä on yks aika pähee mitsu gto (3000gt) twin Turbo. Tosin maksaa lähemmäs 10k. Siihen hintaan saa tosin 4wd ja yli 250hv...
 
Jos alle 5000e ostais hienon/mielenkiintosen auton niin mikä se olis? Ehdottakaa/linkakkaa.

Toki hieno ja mielenkiintonen on makuasioita mutta mitä mallia itse lähtisitte hakemaan? Jos kriteereinä on +150hv, ehjä, bensa.

Tuon varmaankin hakisin itselleni http://www.nettiauto.com/mg/zr/8339406

Näyttää kohtuullisen hyväkuntoiselta ja K-sarjalaisen tyyppivika eli heikko kannentiivistekkin on korjattu.
Hintahan on haitarin yläpäästä, kun vertaa siihen millä rahalla muutama yksilö on suomessakin vaihtanut omistajaa ja mitä ko. laitteet maksavat ruotsissa, saksassa ja varsinkin kotimaassaan.

Jonkinlainen perverssio kait minulla on näihin brittituotteisiin, kun ko. merkin avo löytyy jo tallista.
Varmaan tuollainen ZR tai ZT tuleekin ostettua ympärivuotiseksi "harrasteeksi", jos innostun vaihtamaan nykyisen käyttiksen tilalle neliveto pakun.
 
Tuon varmaankin hakisin itselleni http://www.nettiauto.com/mg/zr/8339406

Näyttää kohtuullisen hyväkuntoiselta ja K-sarjalaisen tyyppivika eli heikko kannentiivistekkin on korjattu.
Hintahan on haitarin yläpäästä, kun vertaa siihen millä rahalla muutama yksilö on suomessakin vaihtanut omistajaa ja mitä ko. laitteet maksavat ruotsissa, saksassa ja varsinkin kotimaassaan.

Jonkinlainen perverssio kait minulla on näihin brittituotteisiin, kun ko. merkin avo löytyy jo tallista.
Varmaan tuollainen ZR tai ZT tuleekin ostettua ympärivuotiseksi "harrasteeksi", jos innostun vaihtamaan nykyisen käyttiksen tilalle neliveto pakun.

Onko tässä nyt jotain mitä en ymmärrä? 90-luvun toyotan näköinen etuvetoinen kippo, merkiltä jota ei oikeasti edes enää valmista autoja ja Englantilaisten tekemä, mitä en laske ainakaan plussaksi..
 
90-luvun Toyota maistuis kyllä.
Näitäkin löytyy molemmistä laidoista. Tuskimpa tällaista helmea ainakaan haluaisit, miltä tuo MG näyttää..
upload_2016-11-11_15-10-20.jpeg
 
@Jims Tosta ZR:stä en niinkää, mutta ZT:stä aina tykänny vaikken ikinä edes varmaan nähny sellasta silmin.

Esim http://www.nettiauto.com/mg/zt-t/8307037

Osta Pontiac Firebird kesäautoksi! Niitä saa alkaen 3000 ja helvetin mukava ajaa.

Ihan ei tuo ulkopuolen ja sisustan muotoilu iske jos 4 korista meinaat. Ja ympärivuotista tuossa hainkin.

Seat Ibiza FR, 1.8t koneella. Kevyt auto ja yksi parhaita vagin tekemiä moottoreita. Ei tuo kyllä minkään näköinen ole ja vetää edestä.

Etuveto ei haittaa mutta on vähä turhan pieni purkki vaikka tilaa en tarvitsekkaan, sekä tässä myös vaggilaisen sisusta ei nappaa.


http://www.nettiauto.com/mitsubishi/3000-gt/8390940

Joku tämmönen? Ehkä vähän siistimpi yksilö jos löytyy. Hassusti ilmoitettu noi tehot, pitäis olla 220hp koska vanhassa padassakin oli 205hp (24V DOHC).

No tämä nappaa jo, tosin en varmaan uskaltaisi ostaa. :D
 
Viimeksi muokattu:
Mikä tuossa pelottaa enemmän kun Subarussa? Tässä viimeisessä lausessa ei kyllä ole järkeä =D Tuollainen vaparimitsu nyt varmaan on niin pomminvarma vehje kuin tuon tyylinen laite ylipäätään voi olla.
 
Onko tässä nyt jotain mitä en ymmärrä? 90-luvun toyotan näköinen etuvetoinen kippo, merkiltä jota ei oikeasti edes enää valmista autoja ja Englantilaisten tekemä, mitä en laske ainakaan plussaksi..

Kuten jo aiemmin kirjoitin, niin jonkinlainen perverssiohan tämä on.

Kyllä, kyseessä on tylsä neloskoneella varustettu etuvetokippo ja sen ovat vielä suunnitelleet ja valmistaneet hörökorvaiset britit.

Auto on vaan yllättävän hyvä ja hauska ajettava, K-sarjalainen vetää mukavasti pieniltä kierroksilta lähtien ja voimaa on tuollaisen kohtuullisen kevyen kipon viemiseen riitävästi.
Erilaisuus tietysti tuo vielä oman lisäarvonsa.

Se muistuttaako tuo mulkosilmä korollaa ja onko 90-luvun Toyotan tai MG:n muotoilu onnistunut vai ei, riippuu taas katsojasta.
Omasta mielestäni mulkosilmä Corolla ja MG edustavat hyvin oman aikansa automuotoilua, eikä tuon MG:n muotokieli ole mitenkään silmille hyppäävä, mutta silti siinä on jotain Brittiläisestä autonvalmistus perinteestä.

Täytyy muistaa, että tässä kysyttiin 5000 €:n autoja, jolla nyt ei voi odottaa saavansa aivan älyttömiä kiksejä antavia laitteita, kun kunnolliset Turbo Datsunitkin tuppaavat maksamaan enemmän.
 
Onko K-sarjan sirkkeliä ollut 1,8:kin?
Vai puhutaanko tässä nyt jostain muusta K-sarjasta kuin hondan mosasta...?

http://www.nettiauto.com/honda/civic/6782270

Näitä alkaa saada jo halvalla, 5000-6000e tietämiin saa ihan fiksuja yksilöitä kunhan jaksaa vähän panostaa etsimiseen. Näissä on ainakin tuo K20 mosa joka nyt kestää maailman tappiin asti jos jakopään kiristimen jaksaa joskus vaihtaa.
 
Itsellä 3 autoa kiikarissa seuraavaksi peliksi, minkä ottaisitte vai onko parempia ideoita? Olisi hakusessa neliveto, automaatti ja sellainen että ei jää jalkoihin. Kilsoja tulee noin 15k vuodessa, suurinosa kehä3 sisällä.

Volvo V60 D5 AWD 2011
Skoda Octavia 4x4 1.8t DSG 2013
Lancer RalliArt 2010
 
Itsellä 3 autoa kiikarissa seuraavaksi peliksi, minkä ottaisitte vai onko parempia ideoita? Olisi hakusessa neliveto, automaatti ja sellainen että ei jää jalkoihin. Kilsoja tulee noin 15k vuodessa, suurinosa kehä3 sisällä.

Volvo V60 D5 AWD 2011
Skoda Octavia 4x4 1.8t DSG 2013
Lancer RalliArt 2010
Tästä listasta Volvo. Listalle harkitsisin mukaan Audi A4/A6 quattrona ja C/E-mallin mersua 4maticina, Volvon hinnalla luulisi löytyvän näitäkin.
 
  • Tykkää
Reactions: nnh
Listalle harkitsisin mukaan Audi A4/A6 quattrona

Tuo A4 quattrona kyllä kiinnostaa mutta liikaa olen lukenut että nuo alkavat syömään öljyä niin paljon että saa aina tankatessa heittää pönikän moottoriin niin latistaa kiinnostusta :D
 

Statistiikka

Viestiketjuista
261 704
Viestejä
4 544 755
Jäsenet
74 833
Uusin jäsen
Kanadanhanhi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom