Iv-kone (Vallox vm 2020) sanoi yöllä sopimuksen irti. Käräyttää oman pistokkeensa sulakkeen sähkötaulusta n. 1-3 sek siitä kun laittaa töpselin kiinni. Jos luukku on auki, takaosasta kuuluu hentoinen klik juuri ennen, kuin rele kytkeytyisi.
Päivystysnumeroista ei oikein missään oltu halukkaita lähtemään katsomaan, varaosien puute suurin ongelma. Huomenissa saa soitettua paikalliselle "merkki"huollolle, mutta sitä odotellessa...
Mahdollisia kondenssiongelmia mietin putkistoissa; konehan sammui lennosta, joten putket (ainakin poisto- ja jäteilmaputket) täynnä kosteaa ilmaa. Vaikka putket onkin eristetty (poistoputket eristetty plus puhallusvillassa upoksissa, jäteilman rööri eristetty) niin kyllähän se kosteus jossain vaiheessa tiivistyy ja alkaa jäätyä ilman ilmavirtaa. Mietinkö turhia, ei kuitenkaan ehkä niin paljoa sitä vettä ole seisovassa ilmamassassa...
Päivystysnumeroista ei oikein missään oltu halukkaita lähtemään katsomaan, varaosien puute suurin ongelma. Huomenissa saa soitettua paikalliselle "merkki"huollolle, mutta sitä odotellessa...
Mahdollisia kondenssiongelmia mietin putkistoissa; konehan sammui lennosta, joten putket (ainakin poisto- ja jäteilmaputket) täynnä kosteaa ilmaa. Vaikka putket onkin eristetty (poistoputket eristetty plus puhallusvillassa upoksissa, jäteilman rööri eristetty) niin kyllähän se kosteus jossain vaiheessa tiivistyy ja alkaa jäätyä ilman ilmavirtaa. Mietinkö turhia, ei kuitenkaan ehkä niin paljoa sitä vettä ole seisovassa ilmamassassa...








