Kitaran soittaminen

Liittynyt
16.11.2020
Viestejä
2 754
Pikkurillillä ja nimettömällähän on sitten sama koukistajalihas, miksi ne haluais usein toimia kimpassa, jos nyt joku ihmettelee, että onpas vaikea saada niitä toimimaan itsenäisesti. Oli näköjään mainittu tuossa alla olevassa artikkelissakin, muistin tuon jostain ihan muusta yhteydestä.

Mutta siis tommonen tuli vastaan, jos haluaa kuivaharjoitella. Kai noi ihan fiksuja voi olla, mutta ite en oo kyllä juuri tehnyt ja edelleen on vaikeaa star trekit, vaikka kitara ollu kourassa ekaa kertaa 30 vuotta sitten. Noi Federleyn reenit kyllä menee sen enempää ihmettelemättä.

 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 620
Melodia harjoituksia on hyvä ottaa yhdellä kielellä ja sitten lisää niitä kieliä kun on korvalle tuttu miten mennään ja löytää ne oikeat sävelet helpommin. Itse asiassa ihan samalla lailla noita opeteltiin kun tyttö aloitti viulun. Siinä tosin jousitekniikka on about 100 x vaikeampaa kuin plektra. Tätä kuullut muidenkin suusta kun kitaran ohella viuluun tartuttu sillä oletuksella että helppo nakki.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
1 519
Unohtui vielä tärkeä esitaito eli otelautakädellä täytyy onnistua Star Trek tervehdys.. Tähän ei tartte kitaraa ollenkaan :D Itse opein vasta noin 15 vuotta sitten. Eka kitara hommattu vuonna 1995 eli on vähän hukkaan menneitä vuosia takana. Mutta eka Trekki tervehdys ja siitä sitten parantamaan noita käden hermotuksia ja rikkomaan sitä syntymän jälkeen kehittynyttä automatiikkaa.
Mä en pysty vieläkään tekemään Spock greetingiä, se kyllä hankaloittaa tiettyjä asioita soittamisessa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
252 645
Viestejä
4 398 865
Jäsenet
73 026
Uusin jäsen
Mainari

Hinta.fi

Ylös Bottom