Toki nuo noita 1st malleja jotka kalliimpia kuin se tuleva normi. Olisko normi sitten alk 34999€ ?Täällä suomen ID.3 arviohinnat oli: Keskustelua sähkö- ja hybridiautoista
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toki nuo noita 1st malleja jotka kalliimpia kuin se tuleva normi. Olisko normi sitten alk 34999€ ?Täällä suomen ID.3 arviohinnat oli: Keskustelua sähkö- ja hybridiautoista
Tuli käytyä Laakkosella tutustumassa uuteen Mini Cooper SE malliin. Nettisivujen mukainen 353e/kk ja 36kk/30tkm piti paikkaansa eli hintaan ei tullut lisänä mitään piilokuluja.
Todella näppärän näköinen auto ja kuskin paikalla oikein tilavat oltavat. Koeajoyksilöt saapuu kuulemma loppuviikosta ja nyt jos tilaa niin toimitusta lupailivat kesäkuulle.
Experience varustetaso olisi pitänyt kokonaan maksaa leasing kauden aikana eli ei tätä varmaan kannata ottaa muilla kuin vakiovarusteilla.
Eikös farkkulisä ole luokkaa 2.5k € 3-sarjassa? Eli taitaa hivenen yli 55k € mennä, mikäli vanhat merkit pitävät paikkansa.Bemarilta tulossa 330e xDrive Touring onkohan hintoja vielä tullut meneekö alle 55k€?
![]()
BMW 3-sarjan Touring (G21): mallit, tekniset tiedot, hybridi ja hinnat | BMW.FI
Kaikki BMW 3-sarjan Touringin kohokohdat: mallit, varusteet, tekniset tiedot, Plug-in hybrid, hinnat ja palvelut. Tutustu nyt ja rakenna oma autosi.www.bmw.fi
Seurailen näitä suurella mielenkiinnolla. Kun tulee joku tämän henkinen auto 300e/kk ja 15tkm/vuosi niin vaihto on lähellä.Tuli käytyä Laakkosella tutustumassa uuteen Mini Cooper SE malliin. Nettisivujen mukainen 353e/kk ja 36kk/30tkm piti paikkaansa eli hintaan ei tullut lisänä mitään piilokuluja.
Todella näppärän näköinen auto ja kuskin paikalla oikein tilavat oltavat. Koeajoyksilöt saapuu kuulemma loppuviikosta ja nyt jos tilaa niin toimitusta lupailivat kesäkuulle.
Experience varustetaso olisi pitänyt kokonaan maksaa leasing kauden aikana eli ei tätä varmaan kannata ottaa muilla kuin vakiovarusteilla.
Sama. Mutta lisäkustannus näistä oli per kuukausi noin 80 euron luokkaa.. Eli koko lisävarustepaketin hinta jyvitetään 36kk sopparissa pois.Ite maksaisin parikymppiä kuussa enemmän pelkästään että saa paremmat popit, hudin ja jos koskaan joutuu pimeässä ajamaan niin adaptiiviset valot on tosi jees. mutta valintojahan nämä.
Täältä löytyy -19 malli ja kilsoja alla joku 6tkm.Tuli käytyä Laakkosella tutustumassa uuteen Mini Cooper SE malliin. Nettisivujen mukainen 353e/kk ja 36kk/30tkm piti paikkaansa eli hintaan ei tullut lisänä mitään piilokuluja.
Todella näppärän näköinen auto ja kuskin paikalla oikein tilavat oltavat. Koeajoyksilöt saapuu kuulemma loppuviikosta ja nyt jos tilaa niin toimitusta lupailivat kesäkuulle.
Experience varustetaso olisi pitänyt kokonaan maksaa leasing kauden aikana eli ei tätä varmaan kannata ottaa muilla kuin vakiovarusteilla.
Eikös farkkulisä ole luokkaa 2.5k € 3-sarjassa? Eli taitaa hivenen yli 55k € mennä, mikäli vanhat merkit pitävät paikkansa.
Mutta hieno homma, että saavat farkustakin plugaria. Tavaratila taisi olla n. 100 l pienempi, kuin polttomoottoriversiossa, mutta ei sentään ole sellaista hemmetin "pahkaa", kuten C-sarjassa.
Tuli käytyä Laakkosella tutustumassa uuteen Mini Cooper SE malliin. Nettisivujen mukainen 353e/kk ja 36kk/30tkm piti paikkaansa eli hintaan ei tullut lisänä mitään piilokuluja.
Todella näppärän näköinen auto ja kuskin paikalla oikein tilavat oltavat. Koeajoyksilöt saapuu kuulemma loppuviikosta ja nyt jos tilaa niin toimitusta lupailivat kesäkuulle.
Experience varustetaso olisi pitänyt kokonaan maksaa leasing kauden aikana eli ei tätä varmaan kannata ottaa muilla kuin vakiovarusteilla.
Bemarilta tulossa 330e xDrive Touring onkohan hintoja vielä tullut meneekö alle 55k€?
![]()
BMW 3-sarjan Touring (G21): mallit, tekniset tiedot, hybridi ja hinnat | BMW.FI
Kaikki BMW 3-sarjan Touringin kohokohdat: mallit, varusteet, tekniset tiedot, Plug-in hybrid, hinnat ja palvelut. Tutustu nyt ja rakenna oma autosi.www.bmw.fi
Toi Seat vaikuttaa aika kiinnostavalta tai ainakin se on paremman näköien kuin ID.3.ID.3 "perusmallien" hinnasta on tihkunut vähän lisäinfoa..
Mielenkiintoista myös nähdä miten Seat el-Born hinnoitellaan vs. ID.3 ja milloin myynti alkaa, oletettavasti VW-ryhmän pitää ensin saada noita perusmallin ID.3:sia myyntiin ennen kuin Seatin vastaavan mallin tuotanto/myynti voi alkaa (eli voi mennä syksylle/ensi vuoden puolelle). Riittäköhän akut sisaryhtiön MEB-malleille mikäli ID.3:n suosio on kovaa...
Saako udella minkä hintainen liisari, kilsat ja kesto?Tuli laitettua Skoda Superb Combi iV (liisarina) tilaukseen.
Oikeastaan firman liisari eli työsuhdeauto.Saako udella minkä hintainen liisari, kilsat ja kesto?
Ok.Oikeastaan firman liisari eli työsuhdeauto.
Nyt alkaa jo olee aika sopiva hinta uudelle Volvo XC40 Rechargelle:
Volvo XC40 Recharge täyssähköauto vain 699 €/kk - Ajankohtaista Wetterillä - Wetteri
Eli 699e, 36kk/30tkm
Ei malta odottaa että oman Volvoni soppari päättyy joskus vuonna -22![]()
Nyt alkaa jo olee aika sopiva hinta uudelle Volvo XC40 Rechargelle:
Volvo XC40 Recharge täyssähköauto vain 699 €/kk - Ajankohtaista Wetterillä - Wetteri
Eli 699e, 36kk/30tkm
Ei malta odottaa että oman Volvoni soppari päättyy joskus vuonna -22![]()
On nuo järkevän hintaiset "liisingit" kaikki ihmisille jotka seisottavat autoja pihoissaan.
Muuten hyvä mutta pitäisi olla samaan hintaan joko 12kk/30tkm tai sitten 36kk/90tkm niin voisi jopa harkita.
On nuo järkevän hintaiset "liisingit" kaikki ihmisille jotka seisottavat autoja pihoissaan.
Miettisin juurikin samaa. Jos ei asu ihan keskustassa ja on tarvetta autolle joka päivä, tuollainen 10tkm ei riitä mihinkään. Siihen päälle vielä muutama kerta kuussa joku 400-600km työmatkaa, niin kyllä tulee kovin kalliiksi.
Noin lyhyttä työmatkaa ajaisi millä tahansa hinnat-alkaen kauppakassiliisarilla, mihin tarvitaan möhköä sähköautoa? Että tarvii laittaa auto vain kerran kuussa piuhan päähän?Kyllähän 10tkm/v esimerkiksi 10km työmatkaa kivasti ajelee ja liisari on näppärä kun kustannukset helposti laskettavissa.
Minkä tahansa matkan ajaisi vaikka vm. - 87 Ladalla.Noin lyhyttä työmatkaa ajaisi millä tahansa hinnat-alkaen kauppakassiliisarilla, mihin tarvitaan möhköä sähköautoa? Että tarvii laittaa auto vain kerran kuussa piuhan päähän?
Viidensadan euron erotukselle keksii parempaakin käyttöä, työntää vaikka eläkesäästöihin... No mikäpä minä olen tuomitsemaan vaikka joku haluaisi matkustaa työmatkan helikopterilla.
Noilla kilsoilla kyllä ihan järjetön sijoitus, mutta mikäpä minä olen tuomitsemaanNyt alkaa jo olee aika sopiva hinta uudelle Volvo XC40 Rechargelle:
Volvo XC40 Recharge täyssähköauto vain 699 €/kk - Ajankohtaista Wetterillä - Wetteri
Eli 699e, 36kk/30tkm
Ei malta odottaa että oman Volvoni soppari päättyy joskus vuonna -22![]()
Tässä on jo vähän järkevämpää hinnoittelua.Itse arvelin ottaa nykyisen hybridi countrymanin tilalle täyssähkö coopperin. 353€/kk 36kk 30tkm.
Ihan ok varusteet jo essentialissa, ja tuohan on melkeinpä i3 mutta vetää etupäästä.
MINI Electric Yksityisleasing | MINI
Noilla kilsoilla kyllä ihan järjetön sijoitus, mutta mikäpä minä olen tuomitsemaan
Tässä on jo vähän järkevämpää hinnoittelua.
Tässä on jo vähän järkevämpää hinnoittelua.
Omalla autolla voi myös näppärästi laskea kustannuksia. Omistaa sen vaan vähän pidempään.Kyllähän 10tkm/v esimerkiksi 10km työmatkaa kivasti ajelee ja liisari on näppärä kun kustannukset helposti laskettavissa.
Omalla autolla voi myös näppärästi laskea kustannuksia. Omistaa sen vaan vähän pidempään.![]()
Nyt taidetaan tietää, mikä oli Boeing 737 MAX -koodarien seuraava projekti...Volkswagen ID3, tuo saksalaiskonsernin sähköaikakauden lähettiläs ja wolfsburgilaisten omatoimisesti Kuplan ja Golfin kaltaiseksi ikoniksi nostama sähköauto, uhkaa myöhästyä softaongelmien johdosta. Pahimmillaan viivästys voi olla jopa vuoden mittainen.
Moottori: Volkswagen ID3:n softaongelmat uhkaavat julkaisua, korjaustöissä 10 000 koodaajaa
Nyt taidetaan tietää, mikä oli Boeing 737 MAX -koodarien seuraava projekti...
Heitetään tähän vielä:
Electrek: Tesla’s secret Roadrunner project: new battery production at $100 per kWh on a massive scale
Muut rämpivät akkujen kanssa ja Tesla vain tuntuu kiihdyttävän tahtia. Pointsit kyllä Teslalle.
Näin ID3:n livenä seiskatiellä viime viikolla. Ihan ok näköinen kampe livenä, kuvissa paljon rumempi.
Noilla kilsoilla kyllä ihan järjetön sijoitus, mutta mikäpä minä olen tuomitsemaan
Tässä on jo vähän järkevämpää hinnoittelua.
Ai että mikä nami. Kyllä tuollainen paristo-Volvo kelpaisiItellä meni XC40 Recharge P8 tilaukseen tänään, mutta ei mennyt Volvo Paketin kautta, vaan ihan rahoituksella kun senkin sai järkeväksi sovittua ja hyvittivät Hybrid Corollasta todella hyvin. Toimitus marraskuussa 2020, joten vielä pitäis jaksaa odottaa![]()
Ai että mikä nami. Kyllä tuollainen paristo-Volvo kelpaisi![]()
Itellä meni XC40 Recharge P8 tilaukseen tänään, mutta ei mennyt Volvo Paketin kautta, vaan ihan rahoituksella kun senkin sai järkeväksi sovittua ja hyvittivät Hybrid Corollasta todella hyvin. Toimitus marraskuussa 2020, joten vielä pitäis jaksaa odottaa![]()
VW kiistäny noi softa ongelmat ties kuinka monta kertaa ja toi alkuperäinen "lähde" julkaisee ties mitä paskaa. ID3 julkaistaan edelleen kesällä 2020, kuten VW on sanonut kokoajan. Jos VW ilmoittaa toista niin katsotaan sitten uudestaan. Teslafanit itkee "valeuutisista" kokoajan, mutta tykkää kyllä levitellä niitä minkä kerkeää...Moottori: Volkswagen ID3:n softaongelmat uhkaavat julkaisua, korjaustöissä 10 000 koodaajaa
Nyt taidetaan tietää, mikä oli Boeing 737 MAX -koodarien seuraava projekti...
Heitetään tähän vielä:
Electrek: Tesla’s secret Roadrunner project: new battery production at $100 per kWh on a massive scale
Muut rämpivät akkujen kanssa ja Tesla vain tuntuu kiihdyttävän tahtia. Pointsit kyllä Teslalle.
Teslafanit itkee "valeuutisista" kokoajan, mutta tykkää kyllä levitellä niitä minkä kerkeää...
Tää "Manager Magazin" josta alkuperäinen "uutinen" on, niin julkaisee ties mitä paskaa. VW oli kuulemma ostamassa Teslaa viime kesänä niiden mukaan, vaikka siinä ei ollu mitään järkeä. Tää sama "lehti" oli sen edellisen "softaongelma"-uutisen takana jonka VW kiisti kanssa.Teslaklubi on muutenkin vähän sellainen aika intiimi ristirunkkauspiiri. Tässä tullut seurattua kun lähipiirissä on yksi Tesla, kuinka kaikista Facen ym. teslapiireistä ja foorumeilta on ihminen karannut, kun ei kestännyt sitä menoa. Se on kuulemma pahempi kuin Applen klubit.
Mii electric plussasta kaupat tehty. Toimitus huhti-toukokuun paikkeilla. Tällä päästään siis sähköilyn makuun. Palvelee toki meidän taloudessa ns kakkosautona eli lähialueen ajelut ja vaimon työmatkat. Dieseli jää vielä itselle arkikäyttöön ja muille matkoille.