- Liittynyt
- 10.01.2019
- Viestejä
- 16 289
Vähään aikaan ei ole korviin kantautunut, mutta pidemmältä ajalta "porttikeltoja" on jaelleet erikokoiset toimijat. Isommat mekaanisemmin, pienemmät kirjavammin.Kaveri ihmetteli, kun Verkkokauppa.comin tilaukset peruuntuvat heti tilauksen jälkeen. Aspasoiton seurauksena kaveri on saanut "ostokiellon" ko. liikkeeseen, koska suuri osa Outletistä ostetuista audiotuotteista on palautettu kokeilun jälkeen. Kaverilla on kuitenkin n. 11k€ ostettuja retail-tuotteita VK:sta viimeisen parin vuoden ajalta. Kuinka yleistä ja laillista tämmöinen on? Mitään käyttösääntöjen vastaista tms. ei ole käsittääksemme rikottu, eikä Verkkokauppa ole varoittanut toiminnasta millään lailla.
"n.11k€" historia ei sinänsä kerro asiakkaan kuninkuudesta, jossain muussa firmassa tiedossa "porttikiellon" asiakkaalle jolla paljon isommat ostot.
Eli kerrotun perusteella tulee mieleen että en ihmettele, tosin kerrotun tarinaan sopii myös että ihmettelen.
Jos kyse siitä että markkinoidaan palvelua, jonka käyttämisestä irtisanotaan asiakassuhde, saa porttikiellon, niin sitten älähtäisin, mutta silloin näitä tapauksia olisi paljon.
Gigaintti, Verkkokauppa.com ymmärtääkseni sietävät varsin paljon asiakaskohtaisia palautuksia ja varsikin Gigantissa innoissaan ehdotetaan kotikokeilua kertatoisen jälkeen. En tiedä onko siellä robotiikkaa joka noihin ei haluttuihin tarttuu.