Gigantti, Power, Verkkokauppa.com+muut vastaavat liikkeet. Asiakaspalv.ja palautuskokemukset

Ei ne minusta tuossa VAADI tuomaan koko konetta vaan suosittelevat kun se vika voi olla jossain muuallakin.
Kuvittelisin että olis kiva testata se muu konekin toisella näytönohjaimella jos pelkän näytönohjaimen testit menee ongelmitta läpi.

Hyvä huomio, itellä jäi vaan "tulisi" sanasta sellainen vika, että tulevaisuuteni on jo suuniteltu :D.

En tiedä liittyykö kysyjän ongelmaan mutta itselläni oli joku aika sitten vastaavanlainen ongelma. Nvidian näytonohjain ja Firefox -yhdistelmä kaatoi konetta selaimella videoita (youtube, vimeo, ...) katsellessa ja esimerkiksi jotain selainpelejä pelatessa. Muissa yhteyksissä en huomannut mitään ongelmia. Toisella selaimella vikaa ei esiintynyt eikä silloin kun downgradesin näytönohjaimen ajureita pykälän verran vanhempaan. Oli siis joku mystinen firefoxin ja näytönohjainajureiden yhteensopivuusongelma. Eli kannattaa ainakin alkajaisiksi kokeilla toisia ajureita ja/tai toista selainta, en ollenkaan ihmettelisi jos olisi esim ajuriongelma.


Törmäsin tuossa asiaa tutkiessa amd:n foorumilla muihin tyyppeihin kenellä on samaa ongelmaa ollut, niin mietin että jos tässä ois sama tyyppi vika. Aluksi siis tietenkin ajattelin että tässä on joku paska amd:n päivitys nyt vaan sattunut vastaan, mutta semi tiuhaa tahtia ku amd on tykittänyt päivityksiä tänä vuonna niin on niitäkin tullut kokeiltua erilaisia ja myös puhtaalta pöydältä.

Sanoin että voin sovittaessa rakentaa heille testikokoonpanon, mutta totesin samassa lauseessa, että se kyllä tuntuis musta vähän oudolta rakentaa huollolle testi kokoonpano :smile:.


Lähinnä herää kysymys, että miten lähdit asiaa ajamaan? Olisiko asiakaspalvelu saanut jostain käsityksen, että koko tietokone olisi ostettu Gigantista eli ymmärtänyt asiaa hieman väärin?

Mutta oletko tosiaan kokeillut muulla näytönohjaimella? Kuulostaisi kyllä erikoiselta, että näytönohjain kaataisi konetta vain nettiä tai youtubea katsellessa muttei muissa sovelluksissa.

Laitoin kuitin liitteenä missä näkyy tuo ostettu komponentti :D

Eipä ne voi millään muotoa vaatia sulta koko tietokonetta sinne jos ei se ole sieltä ostettu pakettikone. Pakettikoneen tapauksessa tuo olis ihan normaalia ja järkeenkäypää koska takuu koskee konetta kokonaisuutenaan, mutta itse kootussa josta vain yksi komponentti ostettu heiltä siinä ei ole järjen häivääkään.

Mahtaakohan kyse olla siitä ettei niillä ole mitään testipenkkiä siellä itsellään ja haluavat testata sun koneella siellä..?

Jos sulla on joku kakkoskortti jonka voi heittää koneeseen sökön tilalle ja testata sen kanssa niin sillä ainakin helposti vois rajata ongelmaa itsekin, voisit Gigantillekin sanoa että testattu on toisella ohjaimella eikä ongelmaa joten vika rajattu näytönohjaimeen.

Ei siis ole kokonaan rikki, nyt vaan on alkanut tuota mustaaruutua tarjoamaan vähän useammin. Vielä voisin jotenkin uskoa, että kyseessä ois emolevyssä oleva vika, mut ongelmaa ei tule silloin kun pelaan, niin se vaikuttaa vähän oudolta. Kyllähän sitä mielellään testailis muiden koneita jos vaan sais käsiinsä :D. Mulla on tässä koneella jo ihan työjuttuja ja salasanoja mitä en missään nimessä voi antaa sinne matkaan ja tosiaan jos jotain menee siellä rikki tai paketti katoaa niin en usko, että ne alkaa korvaamaan ennen ku saan mustaa valkoisella:). Laitoin sinne asiallisen vastauksen ja kaikki asiat mitä näissä mun kahdessa viestissä on. Katsotaan mitä sieltä tulee. Lisäksi pyysin, että välittää mailit suoraan sinne huoltoliikkeeseen niin voin neuvoitella heidän kanssaan.
 
Asia ratkesi silviisiin, että Gigantista soitti mulle asiakaspalvelija ja sanoi, että ei tietenkään tarvitse tuoda muuta kuin takuun piirissä oleva näytönohjain. Sanoi että prosessi näytönohjaimen kanssa kestää 2-3 viikkoa ja hyvin todennäköisesti siitä palautetaan rahat tilille (250e) jos vika ilmenee. Hän kertoi, että heillä ei ole nyt "vallitsevasta tilanteesta johtuen" kyseisiä näytönohjaimia hyllyssä, vastasin että ei varmasti ole kun ei kyseistä näytönohjainta enään edes valmisteta :D. Sanoin että voin maksaa väliä jos saan rx 6600 tilalle, myyjä vastasi, että ei meillä ole niitä yhtään varastossa. Vastasin että aika erikoista kun juuri äsken katsoin, että teidän nettisivuilla on varastossa useampia malleja. Myyjä vastasi että katsotaan sitten miten toimitaan.

Sanoi vielä erikseen, että jos toimitat näytönohjaimen viimeisinä takuun päivinä, siihen tullaan tekemään "erityinen tarkastelu", jotta väärinkäytöksiltä vältyttäisiin:hmm:. Laki sanoo että takuuaikana ilmenneestä viasta tulee ilmoittaa kohtuullisen ajan puitteissa, joka on määritelty 2kk, mulla siis loppuu takuu 3 viikon päästä takuu:smile:

Osaako joku sanoa, että voiko mulla mennä takuu tuosta kortista jos ajan raskaan näytönohjaimen testit sillä ja se sanoo lopullisesti kaput?
 
Toi "erillinen tarkastelu" ei perustu mihinkään. Se on ehtojen osalta se ja sama onko kyseessä takuuajan ensimmäinen, 35., vai viimeinen päivä. Ja kyllähän nyt näytyiksen täytyy kestää normaalikäyttöä, johon lasketaan myös pitkäkestoisia raskaita ajoja. Niin kauan kuin vaan jäähyt on kunnossa.
 
Muista, että Gigantti voi vähentää, mikäli kauppa puretaan korjaamisen mahdottomuuden vuoksi, käyttöhyötyä tuotteen arvosta.
 
Muista, että Gigantti voi vähentää, mikäli kauppa puretaan korjaamisen mahdottomuuden vuoksi, käyttöhyötyä tuotteen arvosta.

Tuskin alkaa vänkäämään näillä näyttisten hinnoilla. Siltikään noilla tiedoilla mitä tässä keskustelussa on jaettu, niin en (itse) lähettäisi huoltoon ollenkaan.
 
Kiitos kaikille hyvistä kommenteista!
Itellä sellainen hyvä säkä, että lähen työreissuun 3 viikoksi niin sama se on siksi aikaa käydä tuo palikka viemässä huoltoon. Hyvällä tuurilla kuukauden päästä saa amd:n melkein siedettävään hintaan. Joku varmasti miettii, että miksi amd niin tähän on vastaus, että mun 4k tv tukee ainoastaa freesychiä :smile:
 
Kiitos kaikille hyvistä kommenteista!
Itellä sellainen hyvä säkä, että lähen työreissuun 3 viikoksi niin sama se on siksi aikaa käydä tuo palikka viemässä huoltoon. Hyvällä tuurilla kuukauden päästä saa amd:n melkein siedettävään hintaan. Joku varmasti miettii, että miksi amd niin tähän on vastaus, että mun 4k tv tukee ainoastaa freesychiä :smile:
Heh. Ja varmaan tiedät, että myös Nvidia tukee freesyncia?
T. Nvidiaa käyttänyt vuosia ja näyttönä AOC halpis Freesync
 
Tekkiläiset varmaankin muistavat vajaa pari vuotta vanhan keissin, jossa Gigantti myi PNY:n bundlea jossa oli 500 gigan SSD, RTX2060 Super ja 16GB RAM, ja miten tuossa oli virhe sekä SSD:n että näytönohjaimen osalta, mutta osa meistä tilaajista sai kuitenkin 500 gigan levyn ja RTX 2060 Superin, ja osa vielä lisäksi 1660 Superin kaupan päälle.

Myin oman 2060 Superin eteenpäin aika lailla tasan vuosi sitten, kortti on nyt levinnyt eikä Gigantti suostu ottamaan sitä huoltoon, koska kuitissa lukee 1660 Super. Lisäksi koko tilaus on poistettu Gigantista mun omilta sivuilta, mutta sähköpostista toki dokumentti löytyy.

Eihän tämä voi mennä näin, kun 2060 Super on kuitenkin se alkuperäinen ostamani näytönohjain jonka pitäisi ehdottomasti olla takuullinen. 1660 Superin myin eteenpäin takuuttomana. Mitä tässä nyt kannattaisi tehdä?
 
Tekkiläiset varmaankin muistavat vajaa pari vuotta vanhan keissin, jossa Gigantti myi PNY:n bundlea jossa oli 500 gigan SSD, RTX2060 Super ja 16GB RAM, ja miten tuossa oli virhe sekä SSD:n että näytönohjaimen osalta, mutta osa meistä tilaajista sai kuitenkin 500 gigan levyn ja RTX 2060 Superin, ja osa vielä lisäksi 1660 Superin kaupan päälle.

Myin oman 2060 Superin eteenpäin aika lailla tasan vuosi sitten, kortti on nyt levinnyt eikä Gigantti suostu ottamaan sitä huoltoon, koska kuitissa lukee 1660 Super. Lisäksi koko tilaus on poistettu Gigantista mun omilta sivuilta, mutta sähköpostista toki dokumentti löytyy.

Eihän tämä voi mennä näin, kun 2060 Super on kuitenkin se alkuperäinen ostamani näytönohjain jonka pitäisi ehdottomasti olla takuullinen. 1660 Superin myin eteenpäin takuuttomana. Mitä tässä nyt kannattaisi tehdä?
Siitä gigantin sähköpostista kaappaus uudelle omistajalle, niin pitäisi takuun rokata. Itselle ainakin tuli silloin viesti, että 2060super tulee perässä ja 1660s saa pitää. Saattoi olla kyllä tekstiviestikin. Enää ei varmaksi muista...

Edit. Paremmin asiaa tuntevia voi olla "oikeammassa" ketjussa
 
Siinä voi tosiaan tulla ylimääräistä säätämistä jos kuitissa lukee jotain muuta kuin mitä oikeasti tuli. Ei siinä joku perus aspa tiedä tai muista että joku tollanen keissi oli pari vuotta sitten.
Kuitissa lukee itsellä PNY Platinum kit. Ei siis sisällä tietoa mitä se sisältää. Ehkä foorumilla olisi vielä kuvakaappauskin tallessa tuosta myynti-ilmosta, niin sitä voisi esittää gigantille. Joka tapauksessa kortilla luulisi takuun pelaavan tuolla kuitilla, kunhan gigantti tajuaa, että sillä se on heiltä ostettu :)
 
Viimeksi muokattu:
Itselle ainakin tuli silloin viesti, että 2060super tulee perässä ja 1660s saa pitää.

Ei lukenut siinä tekstiviestissä että mitä tulee milloinkin, pelkästään että toinen näytönohjain on tulossa ja molemmat saa pitää.

Keskustelu jatkuu toisessa ketjussa kun meni ajatuksissani väärään.

1648727372720.png
 
Viimeksi muokattu:
Gigantin verkkosivu uudistuksen jälkeen tilin tilaushistoriasta ei löydy kuin muutama hassu tilaus. Onko muilla samaa ongelmaa?
 
Vähän vaatii viilausta nuo uudet sivut. Saasta150. 100% fonteilla, kaikissa muissa on ääkköset.
 

Liitteet

  • Näyttökuva 2022-04-01 111449.jpg
    Näyttökuva 2022-04-01 111449.jpg
    18,7 KB · Luettu: 186
Vähän vaatii viilausta nuo uudet sivut. Saasta150. 100% fonteilla, kaikissa muissa on ääkköset.

Siellä on developer jättänyt tekstin overflown hiddeniksi vaikka hyvinhän nuo ä:n pisteet olisivat mahtuneet.

1648801044458.png


Gigantin verkkosivu uudistuksen jälkeen tilin tilaushistoriasta ei löydy kuin muutama hassu tilaus. Onko muilla samaa ongelmaa?

Mulla puuttuu tasan yksi tilaus.
 
Näkyy ainakin minulla kaikki tilaukset.
Siellä on developer jättänyt tekstin overflown hiddeniksi vaikka hyvinhän nuo ä:n pisteet olisivat mahtuneet.

1648801044458.png




Mulla puuttuu tasan yksi tilaus.
Omissa tilauksissa tuorein tilaus on päivämäärällä 5.2.2020, vaikka siellä pitäisi olla ainakin 3 tilausta vuodelta 2021. Myös vanhempia tilauksia puuttuu, vaikka sähköpostista löytyy tilausvahvistukset.

Pitääpä koittaa saada asiakaspalveluun yhteys. Chattinappi on hävinnyt johonkin, tilalla löytyy vain jokin videopuhelu vaihtoehto :confused:

E: nyt tuli näkyviin videpuhelun lisäksi Chat vaihtoehto. Mitä lie bugitti aiemmin.

E2: Nähtävästi tiedossa oleva ongelma, tulevat jollain aika välillä näkyviin loputkin tilaukset.
 
Viimeksi muokattu:
Juu, nuo Gigantin uudet sivut bugaavat aina välillä. Joskus ehkä kuukausi sitten en pystynyt tilaamaan mitään kun väkisin aina tilausta yrittäessä heitti yritysasiakaspuolelle ja kun mulla ei ole yritystunnareita niin... No, parin päivän pääsyä uusi yritys ja silloin onnistui, tosin joku bugi silloinkin tuli vastaan. Ilmeisesti testaavat sivunsa käyttäjillä tai jotain.
 
Ei tue HDMI:n kautta ja ei taida olla 4K-telkkaria Displayportilla.

Pelaa töllöjen kanssa HDMI:llä (2.1). Täältä voi ihmetellä tuettuja töllöjä: NVIDIA GeForce G-SYNC Gaming Monitors

Esim. LG:n oledit tuettu 2019 malleista lähtien.

Jujuna on, että HDMI 2.1 sisältää VRR standardin. Aiemmat HDMI:t ei tuota natiivina sisällä vaan AMD:lla on ollut tuossa oma viritys, jotta Freesync on pelannut HDMI:n läpi.
 
Viimeksi muokattu:
Pakko avautua. Verkkiksestä ennakkotilattu S22 tuli viimein viikonloppuna varastoon ja sitten jäin odottamaan, että saavat sen postiin. Maanantaina lähti tulemaan samassa tilauksessa tilattu suojakuori ja mailissa sanottiin, että loppu tilauksesta lähetetään pääsääntöisesti vuorokauden sisällä. No eipä lähtenyt. Soitin sitten Verkkikseen, että voisiko sen tulla vaan hakemaan ja vastauksena sain, että ei enää onnistu, kun se on postituksessa ja lähtee näillä näppäimillä. Tämä siis eilen eikä luuri ole vieläkään liikahtanut mihinkään.
 
Kirjoitellaan tänne nyt jo etukäteen. Gigantista ostettu hella, asennus mukana. Kiertoilma uunissa päällä niin hirvee pärinä/resonointi. Kuulee kuulokkeiden läpi.

Tottakai siirtelisin hellaa sen 1-3mm, mitä varaa on. Selvisi myös mistä resonointi tulee (uunin lapsilukko). Periaatteessa kuitenkin, huolto paikalle. Ei olen mun hommia väännellä lapsilukon rautoja tjsp.
 
Gigantin verkkosivu uudistuksen jälkeen tilin tilaushistoriasta ei löydy kuin muutama hassu tilaus. Onko muilla samaa ongelmaa?

Kyllä. Tuo on uusi systeemi ja sinne on siirretty osa tilauksista, osa ei.

Itsellä näyttää että ne on ihan arponeet mitkä siirtää. Joku useampi vuosi sitten ostettu näyttö on siirretty, viime kesällä ostettu varsin hintava 3080 ei ole siirretty, 2021 keväällä ostetut pari halpaa emoa ei siirretty, tammikuussa 2021 tilatut pari näyttistä(jotka sain vasta hiljattain) oli siirretty ja myöhemmin tehty uusi korvaava tilaus.

Tuo uusi systeemi on ollut jo monta kuukautta ja vanhaa ei enää näe, vähän epäilen että ne niitä enää siirtää, ellei ole jotain aktiivisia tilauksia.
 
Pelaa töllöjen kanssa HDMI:llä (2.1). Täältä voi ihmetellä tuettuja töllöjä: NVIDIA GeForce G-SYNC Gaming Monitors

Esim. LG:n oledit tuettu 2019 malleista lähtien.

Jujuna on, että HDMI 2.1 sisältää VRR standardin. Aiemmat HDMI:t ei tuota natiivina sisällä vaan AMD:lla on ollut tuossa oma viritys, jotta Freesync on pelannut HDMI:n läpi.


Ja ongelmana tässä on se, että (Samsung Q70R 65) HDMI 2.0b ei riitä jos haluaa nvidian korteilla saada ruudun päivityksen synkkaan. Mulle riittää aivan hyvin vielä pari vuotta pelatessa 1440 120hz. On 65 tuumaset Oledit vielä sen hintaisia, että ei kehtaa laittaa ku kuvakin on melkein samaa tasoa ku näissä Samsungin premium Qledeissä.
 
Oliko rde.fi:n kanssa se että ei missään tapauksessa kannata sieltä mitään ostaa?
 
Oliko rde.fi:n kanssa se että ei missään tapauksessa kannata sieltä mitään ostaa?

2017 uskalsin laittaa niille 2500€ 65" oledistä. En tiedä jos olisi tullut takuu juttuja niin kaipa nekin olisi hoituneet lg:n kautta jos sillä saralla on ongelmia?

Ainakin kerran telkkari ilmoitti, että tähän malliin vaihdetaan virtalähde (oli jo takuun ulkopuolellakin) jos vastaat viestiin ok. Ja viikon päästä tuli asentaja vaihtamaan virtalähteen kotio.
 
En ole Gigantissa asioinut huonojen kokemusten takia varmaan 10 vuoteen, mutta nyt oli hyvä puhelintarjous ja ajattelin, että jos se siitä... Myyjä oli mukava. Tarjosi liittymää sun muuta, mutta ei tuputtanut vaan yksi ei riitti vastaukseksi. Puhelin noudettiin Speden Rautakaupasta kassan vierestä, mikä oli vähän outoa ja hyvin hidasta, mutta ok.

Kotona paketti auki ja väärän värisen oli antanut. Katsoin kuittia ja siinä tosiaan luki värinä Phantom White eikä Pink, kuten olin pyytänyt. En tosiaan tarkastanut kuitista maksun jälkeen, että olihan varmasti myynyt minulle sen, minkä pyysin. Asiakaspalvelu sanoi, että ei voi vaihtaa, koska paketti avattu.

Ei tämä nyt hirveästi Gigantin mainetta pelastanut silmissäni, vaikka olihan tämä periaatteessa oma moka, kun en kuittia ja pakettia tarkastanut ennen avaamista, vaan luotin myyjään.
 
En ole Gigantissa asioinut huonojen kokemusten takia varmaan 10 vuoteen, mutta nyt oli hyvä puhelintarjous ja ajattelin, että jos se siitä... Myyjä oli mukava. Tarjosi liittymää sun muuta, mutta ei tuputtanut vaan yksi ei riitti vastaukseksi. Puhelin noudettiin Speden Rautakaupasta kassan vierestä, mikä oli vähän outoa ja hyvin hidasta, mutta ok.

Kotona paketti auki ja väärän värisen oli antanut. Katsoin kuittia ja siinä tosiaan luki värinä Phantom White eikä Pink, kuten olin pyytänyt. En tosiaan tarkastanut kuitista maksun jälkeen, että olihan varmasti myynyt minulle sen, minkä pyysin. Asiakaspalvelu sanoi, että ei voi vaihtaa, koska paketti avattu.

Ei tämä nyt hirveästi Gigantin mainetta pelastanut silmissäni, vaikka olihan tämä periaatteessa oma moka, kun en kuittia ja pakettia tarkastanut ennen avaamista, vaan luotin myyjään.
Tilanteesi on päivänselvästi kohtuuton. Ota rohkeasti asia uudelleen esiin myyjän kanssa ja korota tarvittaessa ääntäsi hieman.
 
Tuo on paskaa ettei Dustinilla voi tarkemmin valita postipistettä/automaattia toimitukseen. Tulee vain jonnekin, varmaankin postinron mukaan. Tosin sama on Bikesterillä, mutta tuollaista ei nykyaikana pitäisi enää olla lainkaan.
 
Onko normaalia että huollon seurantasivulla ei näy mitään edistymistä? Soitin aspaan ja siellä sanottiin että on normaalisti huollossa vaikka ei mitään edistystä mulle näykkään. Ainiin siis gigantista kyse.. Reiluun viikkoon ei oo tapahtunut mitään.
 
Onko normaalia että huollon seurantasivulla ei näy mitään edistymistä? Soitin aspaan ja siellä sanottiin että on normaalisti huollossa vaikka ei mitään edistystä mulle näykkään. Ainiin siis gigantista kyse.. Reiluun viikkoon ei oo tapahtunut mitään.
Miksi kysyt täältä kun kerran jo sait aspasta vastauksen? Ja jos tuonne seurantaan ei tiedot tarkemmin päivity, niin ei voida todentaa etteikö "tapahtuisi mitään". Voihan se olla että odottavat esim. varaosaa.
 
Ihmetyttää vain kun ainut päivitys on "huoltotiketti luotu" vaikka siinä on niitä huoltotapahtumia tms vaikka kuin paljon nimenomaan sitä varten että sitä huoltoa voi seurata. Edit. Omaa hölmöyttä.
 
Viimeksi muokattu:
Onko se joku Gigantin huollon seurantasivu? Jos lähtenyt eteenpäin huoltoon niin aika heikosti varmaan päivittyy.
 
Tietääkö kukaan, mistä näkyisi Gigantista netin kautta ostetun tuotteen takuuaika? Mitään fyysistä kuittia ei ole (onko takuu nähtävissä sellaisessakaan?), enkä Gigantin sivuille kirjautumallakaan äkkiseltään löytänyt tietoa takuusta.

Tabletin kuulokeliitäntä saattaa nimittäin olla rikki, ei yhtäkkiä enää tunnista kuulokkeita. Tuote ostettu noin kaksi vuotta sitten.
 
Puhelimien, tablettien jne. liittimien hajotessa kannattaa valmistautua sitten tappeluun huollon ja myyjän kanssa.

Huollon mukaan nämä ovat aina käyttäjästä johtuvia eivätkä kuulu takuun piiriin vaikka asiasta on kuluttajaviranomaisten suositus jonka mukaan liittimen pitää kestää normaalia käyttöä laitteen oletetun eliniän. Kerran tapoelin Elisan kanssa asiasta.. He vain vetosivat huollon lausuntoon jonka mukaan oli käytetty väärin mistä johtui luurin micro-usb liittimen hajoaminen..
 
Tilaukset-kohdasta näkee ostopäivän. Jos tuote on ollut hyllyllä, jolloin postitukseen menee se pari päivää. Virhevastuu ei pääty vaikka hajoaisi hieman sen 2 vuoden jälkeen.
 
Kiitos vastauksista. Ostopäivä näkyy olevan 14.4.2020, eli takuu on umpeutunut vähän yli kuukausi sitten, jos se on ollut sen 2 vuotta.

Voi varmaan sitten olla vähän hankala tapaus, kun pitäisi tuohon virhevastuuseen vedota.
 
Kiitos vastauksista. Ostopäivä näkyy olevan 14.4.2020, eli takuu on umpeutunut vähän yli kuukausi sitten, jos se on ollut sen 2 vuotta.

Voi varmaan sitten olla vähän hankala tapaus, kun pitäisi tuohon virhevastuuseen vedota.
Virheen kohtuullinen ilmoitusaika on max 2kk joten tottakai olet virheen havainnut jo takuuajan lopulla vaikka ilmoitatkin siitä vasta nyt.
 
Noniin meni tasaks kaks viikkoa kun pleikka vitonen pyörähti hollannissa huollossa ja molemmat ohjaimet kanssa, eli hyvinkin positiivinen kokemus. Ainut vaan että eivät ilmoittaneet että huolto valmis ja se selvisi vasta itse soittamalla :D
 
Noniin meni tasaks kaks viikkoa kun pleikka vitonen pyörähti hollannissa huollossa ja molemmat ohjaimet kanssa, eli hyvinkin positiivinen kokemus. Ainut vaan että eivät ilmoittaneet että huolto valmis ja se selvisi vasta itse soittamalla :D
Jaahas ja vedetään takaspäin, eli asiakaspalvelusta selittivät että on noudettavissa varmaankin ja jättivät huoltoon soittopyynnön. No suoraan liikkestä soittivat ja kaks viikkoa mennyt ja se pleikka on vasta lähetetty huoltoon. Siis vittu kaks viikkoa ja risat kestää pelkkä postiin laittaminen?!?! Ja ohjaimet odottaa yli kahden vk jälkeen vieläkin vaihtolupaa sonylta. Ihan vitun hidasta toimintaa, ei voi kun ihmetellä että mikä vittu siellä bygii?
 
Gigantissa on oikeastaan paskinta palvelua kautta linjan jos vertaa verkkokauppa.com ja Power. Eli jos tuote samanhintainen tai vähän halvempi niin ei kannata ainakaan gigantista ottaa.
 
Gigantissa on oikeastaan paskinta palvelua kautta linjan jos vertaa verkkokauppa.com ja Power. Eli jos tuote samanhintainen tai vähän halvempi niin ei kannata ainakaan gigantista ottaa.

Sen lisäksi uus nettikauppa on niin paska varsinkin mobiilina, ettei sieltä edes kovin vahingossa pääse ostamaan.
 
Gigantissa on oikeastaan paskinta palvelua kautta linjan jos vertaa verkkokauppa.com ja Power. Eli jos tuote samanhintainen tai vähän halvempi niin ei kannata ainakaan gigantista ottaa.
Pakko oli ostaa kun ei ollu muualla playstation 5:sta saatavilla.. Vittu mitä ripulia :D
 
Itse vuosien varrella kyllä gigantista ihan ostellut, ilman ongelmia. Myönnetään että mikään ostamani laite ei koskaan ole huoltoa tarvinnut joten siitä en osaa sanoa. En minkään firman osalta.

Lisätään että vaikka Tammiston liike parin kilsan päässä, tilaan gigastakin aina postitse, en pidä myymälöistä muutenkaan niin ei viitsi.
 
Viimeksi muokattu:
Gigantissa on oikeastaan paskinta palvelua kautta linjan jos vertaa verkkokauppa.com ja Power. Eli jos tuote samanhintainen tai vähän halvempi niin ei kannata ainakaan gigantista ottaa.
Eikai kukaan noihin kauppoihin "palvelua" mene saamaan? Joku liimatukka siellä koittamassa myymässä ylihintaista roskaa. Ostaminenhan sujuu yhtä hyvin noissa kaupoissa, ottaa hyllystä ja menee kassalle maksamaan.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
262 428
Viestejä
4 550 938
Jäsenet
74 985
Uusin jäsen
Cactus

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom