Gigantti, Power, Verkkokauppa.com+muut vastaavat liikkeet. Asiakaspalv.ja palautuskokemukset

Näiden sivuista,gigantin tuntuu olevan huonoin.Nytkin jumissa eikä tilauksia pysty laittamaan että maksaa kassalla vaan haluaa että tuotteet maksetaan netissä,ei hyväksy edes postinumeroa ja kaupunkia se haku.Muuten noiden hakeminen tuntuu toimivan kaikissa ihan ok.Gigantissa tosin on se typerä erillinen kassa mistä noi tilatut tavarat pitää jonottaa ja maksaa.
 
Firefoxilla koitin äsken, niin hyväksyy kyllä mun postinumeron. Mitä selainta käytät? Kai olet jo kokeillut eri selaimilla?
Chromella ei toi postinumero tunnu toimivan giantissa,ilmeisesti pitäisi käyttää jotain ie:tä tai edgeä kun jonkun vatipään mielestä ne on kaikkein parhaimmat(lue,ne ei osaa tehdä sivuja jotka toimii chromella :) ).
 
Kysäistään nyt vaikka täällä kun en ihan oikeaa ketjua keksi.
Tilasin Gigantista pesukoneen toimituksella kynnykselle/ulko-ovelle. Asun kerrostalossa ja oma järki sanoo että tuo meinaisi että tuodaan asunnon ulko-ovelle, ei rapun ovelle. Ei näyttänyt olevan Gigantin asiakaspalvelu viikonloppuna auki:thumbsdown:, onko täällä kellään faktatietoa kummin asia menee?

Kone siis toimitetaan vasta ensi viikolla, vaatii vaan vähän järjestelyä mikäli jättäisivät vain alaovelle.
 
Yleensä tuo edullisin "kotiinkuljetus on", niin lähelle kuin autolla järkevästi pääsee. Eli ulko-ovelle. Sinun tapauksessa rapun ovelle. Kuskista paljon riippuvainen miten tuosta etiäpäin hoituu.
 
Yleensä tuo edullisin "kotiinkuljetus on", niin lähelle kuin autolla järkevästi pääsee. Eli ulko-ovelle. Sinun tapauksessa rapun ovelle. Kuskista paljon riippuvainen miten tuosta etiäpäin hoituu.

Tätä aloin vähän miettimään. Joku voisi ehkä sanoa että vähän hämäävää kun mainostavat isolla että ilmainen kotiintoimitus. Todellisuudessa ilmainen kuljetus tuo 29,90€ arvoinen, jota ei sitäkään ole saatavilla joka päivälle ja toimitusaika 8-20(soittavat tuntia ennen) ja lisäksi kadulle jättö.
Täytyy maanantaina pirauttaa ja pyytää "parempaa" kuljetusta sitten.

Verkkokaupasta ja Prismasta aiemmat koneet ja ihan peruskuljetus sisälsi kyllä ihan asuntoon kannon..
 
Ihan selvästihän se tuolla lukee Gigantin tarjoamat toimitustavat - Gigantti

Tuodaan siis kerrostalossa sinun asuntosi ovellesi asti ja omakoti/rivitalossa siihen sisäänkäynnin viereen.

Miksi ne muuten ovikoodia/kerrosta kyselisi jos eivät toisi suoraan kerrostalossa oikean kerroksen ovelle asti. Yleensä kyllä ovat ihan perille asti sillä kärryllä esimerkiksi vessaan suostuneet jättämään jos se ihan oven vieressä on, kun ei siitä ylimääräistä vaivaa periaatteessa tule niille.
 
Ihan selvästihän se tuolla lukee Gigantin tarjoamat toimitustavat - Gigantti

Tuodaan siis kerrostalossa sinun asuntosi ovellesi asti ja omakoti/rivitalossa siihen sisäänkäynnin viereen.
Voit valita kahdesta toimitusvaihtoehdosta: Kynnykselle tai kotiin asti.

  • Jos valitset vaihtoehdon «Kotiinkuljetus kynnykselle/tontille», kannamme tuotteen ensimmäiselle esteelle. Se voi olla ulko-ovi, jalkakäytävän reuna, portti tai vastaava.
No onpas ilmiselvää sitten kun tämmöinenkin löytyy. Mielestäni ensimmäinen "este" löytyy jo rapun ulko-ovelta. Tuossa tilatessa ei kyllä mistään tontista ollut puhetta.
 
Voit valita kahdesta toimitusvaihtoehdosta: Kynnykselle tai kotiin asti.

  • Jos valitset vaihtoehdon «Kotiinkuljetus kynnykselle/tontille», kannamme tuotteen ensimmäiselle esteelle. Se voi olla ulko-ovi, jalkakäytävän reuna, portti tai vastaava.
No onpas ilmiselvää sitten kun tämmöinenkin löytyy. Mielestäni ensimmäinen "este" löytyy jo rapun ulko-ovelta. Tuossa tilatessa ei kyllä mistään tontista ollut puhetta.

Kuljettaja soittaa: ”Meillä on jalkakäytävä tässä liikkeen oven edessä, siinä oli reuna niin sun pesukone on täällä gigantin pihalla odottamassa noutoa.”
 
Annetaan nyt positiivista palautetta Gigantista, tilasin verkon kautta tiskikoneen asennuksineen ja vanhan poisvienteineen, viikon toimitusajalla kaikki hoitui kuten oli luvattu. Kuljettaja soitti vielä tuntia ennen toimitusta ja asennusta.
Meni kylllä väärään osoitteeseen gigantti ei asenna mitään vaan käyttää sopimusyrityksiä.
 
Olikos se nyt edelleen niin että verkkistä ei kiinnosta vastata hinnassa jos gigantti vaikka lätkäsee 150€ tuotteen kylkiäisiksi ja muuten samaan hintaan? Eihän se ole kuin puolisen tuntia omaa aikaani palauttaa jo ostettu laite ja hakea vastaava kylkiäisellä gigantista...
 
Ihan selvästihän se tuolla lukee Gigantin tarjoamat toimitustavat - Gigantti

Tuodaan siis kerrostalossa sinun asuntosi ovellesi asti ja omakoti/rivitalossa siihen sisäänkäynnin viereen.

Miksi ne muuten ovikoodia/kerrosta kyselisi jos eivät toisi suoraan kerrostalossa oikean kerroksen ovelle asti. Yleensä kyllä ovat ihan perille asti sillä kärryllä esimerkiksi vessaan suostuneet jättämään jos se ihan oven vieressä on, kun ei siitä ylimääräistä vaivaa periaatteessa tule niille.

Palaan vielä sen verran tähän kun sain vahvistuksen, että niinhän se tosiaan on että vain rapun ulko-ovelle tuovat tällä "kynnykselle toimituksella".
 
Jostain syystä Gigantin chatissa ei kukaan elävä henkilö ole ollut paikalla moneen päivään. Pelkkä botti.
 
Jostain syystä Gigantin chatissa ei kukaan elävä henkilö ole ollut paikalla moneen päivään. Pelkkä botti.
.. ja gigantin kivijaloissa missä nyt käynyt ei tunnu olevan mitään uudempia tuotteita. Kaikki tilattavissa keskusvarastolta. Oiskohan ideaa kouluttaa näitä toimettomana pesukoneisiin nojailevia myyntitykkejä vaikka joutessaan naputtelemaan asiakaspalautechattiin jotain hyödyllistä?

En toki moiti työntekijöitä. Kuluu aikakin varmaan hitaasti kun ei ole mitään esiteltävää. Paitsi lisäturvavakuutus ja DNAn ratkihulvaton viihdepaketti.
 
.. ja gigantin kivijaloissa missä nyt käynyt ei tunnu olevan mitään uudempia tuotteita. Kaikki tilattavissa keskusvarastolta. Oiskohan ideaa kouluttaa näitä toimettomana pesukoneisiin nojailevia myyntitykkejä vaikka joutessaan naputtelemaan asiakaspalautechattiin jotain hyödyllistä?

Kuulostaa tutulta, varsinkin tuo lisäpalveluiden älytön tyrkyttäminen. Itse tein jokin aika sitten päätöksen että en noissa Gigantin kivijalkamyymälöissä enää asioi. Melkein joka kerta näkee jonkinlaisia epäkohtia ja asiakaspalvelu on huonoa. Mielipahan välttämiseksi tilaan verkosta ja jos on huoltoasia, niin vien suoraan maahantuojan osoittamaan paikkaan.
 
Itellä on pieni taistelu käynnissä noin 2v 2kk vanhan LG television kanssa kun iski ilmeisesti LED valojen vika, kuva on osittain sininen. Elisasta ostettu TV ja he eivät alkaneet millekkään kun tein reklamaation heille, sanoivat että se on LG vastuulla, mikä ei pidä paikkaansa. Tein nyt kuitenkin myös LG reklamaation ja odottelen heidän vastausta, jos kumpikaan ei suostu korjaamaan niin juttu menee kuluttajaviranomaisille ja haen oikeutta sitä kautta.

TV:n kaltaisen elektroniikka tuotteen on kestettävä noin 4 vuotta, ei tässä ole mitään epäselvyyttä sen suhteen etteikö reilu 2 vuotta vanhan TV korjaus pitäis tapahtua ilmaiseksi, kyse on vaan siitä että kuin vaikeaksi kyseiset firmat haluavat asian tehdä.

 
Viimeksi muokattu:
Eikö tuonne Gigantin asiakaspalveluun saa otettua muuten yhteyttä kuin jonottamalla tuohon maksulliseen numeroon, joka on ruuhkautunut? Chatissakin palvelee vain botti ja mitään sähköpostiosoitetta/yhteydenottolomaketta en edes löytänyt.
 
Eikö tuonne Gigantin asiakaspalveluun saa otettua muuten yhteyttä kuin jonottamalla tuohon maksulliseen numeroon, joka on ruuhkautunut? Chatissakin palvelee vain botti ja mitään sähköpostiosoitetta/yhteydenottolomaketta en edes löytänyt.
Chatissa oon botista päässy ohi kun kirjottanu että "haluan puhua ihmiselle" :D Asiakaspalveluun ei ole suoraa sähköpostia mutta myymäläkohtaisen sähköpostin saa sivuilta kaivettua, sinne laitoin ite mailia kun oli vähän taistelua palautusoikeudesta
 
On myymäläihin suoria sähköposteja, mutta eivät ole julkisia. Muutama vuosi sitten toimi ainakin ihan asiakaspalvelu(välimerkki)gigantti.fi.
 
Chatissa oon botista päässy ohi kun kirjottanu että "haluan puhua ihmiselle" :D Asiakaspalveluun ei ole suoraa sähköpostia mutta myymäläkohtaisen sähköpostin saa sivuilta kaivettua, sinne laitoin ite mailia kun oli vähän taistelua palautusoikeudesta
Ei ole ihmisiä tällä hetkellä chatissa "Työskentelen täällä toistaiseksi yksin, mutta ihmiskollegani palvelevat sinua puhelimitse numerossa"

On myymäläihin suoria sähköposteja, mutta eivät ole julkisia. Muutama vuosi sitten toimi ainakin ihan asiakaspalvelu(välimerkki)gigantti.fi.
Pistinpäs tuohon osoitteeseen sähköpostia. Saa nähdä tuleeko sieltä minkäänlaista vastausta. Sieltä tulikin automaattivastaus vaikuttaa siltä, että tuon on vielä käytössä:

"Tämä on automaattinen kuittaus siitä, että olemme vastaanottaneet sähköpostinne.

Asiakaspalvelumme on ruuhkautunut ja käsittelyaika on normaalia pidempi."
 
Viimeksi muokattu:
"Tämä on automaattinen kuittaus siitä, että olemme vastaanottaneet sähköpostinne.

Asiakaspalvelumme on ruuhkautunut ja käsittelyaika on normaalia pidempi."

Tuonne on muutama reklamaatio tosiaan joskus tullut laitettua, jotka sitten silloinen toimitusjohtaja hyvitti.
 
Erittäin positiivinen palaute qigantin aspalle joka sulavasti hoiti viivästyneen astianpesukoneen :thumbsup:
 
Onko kokemuksia powerin palautuksista? Maksavatko ostohinnan takaisin käyttämättömästä tuotteesta (60 päivän palautusoikeus)?
 
Itse olen palauttanut käytetyn Dyson-imurin ja sain 100 % palautuksen, joten luultavasti myös käyttämättömästä myös.
 
Miksiköhän pitää uusia myymälöitä avata? Tekisivät verkkokaupasta toimivamman ja keskittyisivät logistiikan kehittämiseen:

"Gigantilla on Suomessa 41 myymälää, joista 22 on franchise-yrittäjien vastuulla.
– Franchise-malli on yksi tärkeä tulevan kasvun mahdollistaja, Tarkka sanoo."

 
Mulla oli Gigantilla verkkokauoasta tilattu ja maksettu tuote (jota oli saldoilla yli 50kpl) odottamassa käsittelyä yli viikon. Sitten riitti ja n. 10min jonotuksen jälkeen aspaan läpi ja tilauksen peruuttaminen. Kumma homma kun tilaamalla vaikka espanjasta tuote postitetaan seuraavana päivänä ja on kuriirin toimittamana kotona alle viikossa, ja Gigantti ei saa edes tilausta käsittelyyn tuossa ajassa.

Turha märistä siitä, että jengi tilaa ulkomailta jos toiminta on mallia Turhapuro rautakauppiaana.
 
Itellä on pieni taistelu käynnissä noin 2v 2kk vanhan LG television kanssa kun iski ilmeisesti LED valojen vika, kuva on osittain sininen. Elisasta ostettu TV ja he eivät alkaneet millekkään kun tein reklamaation heille, sanoivat että se on LG vastuulla, mikä ei pidä paikkaansa. Tein nyt kuitenkin myös LG reklamaation ja odottelen heidän vastausta, jos kumpikaan ei suostu korjaamaan niin juttu menee kuluttajaviranomaisille ja haen oikeutta sitä kautta.

TV:n kaltaisen elektroniikka tuotteen on kestettävä noin 4 vuotta, ei tässä ole mitään epäselvyyttä sen suhteen etteikö reilu 2 vuotta vanhan TV korjaus pitäis tapahtua ilmaiseksi, kyse on vaan siitä että kuin vaikeaksi kyseiset firmat haluavat asian tehdä.


LG hyväksyi reklamaation ja sain ilmaisen huollon, posti noutaa kotoa ja tuo kotiin kun on korjattu :thumbsup:

Jos on reklamaation tarvetta niin reklamaatioapuri on kätevä, tuolla tein itsekin oman reklamaation, tuosta saa vielä koodin millä asian voi viedä tarvittaessa helpommin eteen päin.

 
  • Tykkää
Reactions: VVG
Saas nähdä mitä tapahtuu tuolle Logitech MX-518 legendary hiirelle jonka ostin 15.6.2019 verkkokauppa.comista.
Tänään lähti takaisin kohti verkkokauppaa, kun tuo left click painike ilmeisesti väsyi.
Oireena on tuo ajoittainen tuplaclickkailu, mutta koska se ei esiinny joka painalluksen yhteydessä niin toivottavasti he eivät sentään vaan kytke hiirtä koneeseen ja klikkaa kerran ja totea että "juu hyvin toimii" ja lähetä hiirtä takaisin 40€ tarkistusmaksun kanssa.

Ainahan näihin kuluttajalaitteisiin "susia" mahtuu, mutta toivottavasti tämä ei ole nyt se normi mihin Logitechin tämän päivän laitteet tähtää kestoltaan.
Aikaisemmat vanhat "lommokuviolla" varustetut MX-518 hiiret eivät kertaakaan tehneet tuota tuplapainallus ongelmaa, mutta nyt tämä ei kestänyt kuin vähän yli vuoden ajan.

Onneksi on varalla tuollainen vanhempi MX-518 hiiri, niin ei haittaa vaikka vähän kestäisikin.
 
Saas nähdä mitä tapahtuu tuolle Logitech MX-518 legendary hiirelle jonka ostin 15.6.2019 verkkokauppa.comista.
Tänään lähti takaisin kohti verkkokauppaa, kun tuo left click painike ilmeisesti väsyi.
Oireena on tuo ajoittainen tuplaclickkailu, mutta koska se ei esiinny joka painalluksen yhteydessä niin toivottavasti he eivät sentään vaan kytke hiirtä koneeseen ja klikkaa kerran ja totea että "juu hyvin toimii" ja lähetä hiirtä takaisin 40€ tarkistusmaksun kanssa.

Ainahan näihin kuluttajalaitteisiin "susia" mahtuu, mutta toivottavasti tämä ei ole nyt se normi mihin Logitechin tämän päivän laitteet tähtää kestoltaan.
Aikaisemmat vanhat "lommokuviolla" varustetut MX-518 hiiret eivät kertaakaan tehneet tuota tuplapainallus ongelmaa, mutta nyt tämä ei kestänyt kuin vähän yli vuoden ajan.

Onneksi on varalla tuollainen vanhempi MX-518 hiiri, niin ei haittaa vaikka vähän kestäisikin.


Eiköhän tuo ongelmitta vaihdu uuteen, G502 ja 903 kävi Jimmyllä saman vian takia ja uudet tuli tilalle.
 
Saas nähdä mitä tapahtuu tuolle Logitech MX-518 legendary hiirelle jonka ostin 15.6.2019 verkkokauppa.comista.
Tänään lähti takaisin kohti verkkokauppaa, kun tuo left click painike ilmeisesti väsyi.
Oireena on tuo ajoittainen tuplaclickkailu, mutta koska se ei esiinny joka painalluksen yhteydessä niin toivottavasti he eivät sentään vaan kytke hiirtä koneeseen ja klikkaa kerran ja totea että "juu hyvin toimii" ja lähetä hiirtä takaisin 40€ tarkistusmaksun kanssa.

Ainahan näihin kuluttajalaitteisiin "susia" mahtuu, mutta toivottavasti tämä ei ole nyt se normi mihin Logitechin tämän päivän laitteet tähtää kestoltaan.
Aikaisemmat vanhat "lommokuviolla" varustetut MX-518 hiiret eivät kertaakaan tehneet tuota tuplapainallus ongelmaa, mutta nyt tämä ei kestänyt kuin vähän yli vuoden ajan.

Onneksi on varalla tuollainen vanhempi MX-518 hiiri, niin ei haittaa vaikka vähän kestäisikin.
Tyyppivika monissa logitechin hiirissä. Valmistajan sivuilta löytyy tietoa tuosta ja takuut olisi ollut mahdollista hoitaa myös suoraan valmistajan kautta ja silloin ei tarvitse vanhaa edes palauttaa takaisin.
 
Ostin Gigantin nettikaupasta kuulokkeet ja laitoin noudoksi forumin Gigantin. Alkuviikosta oli vasta keskusvarastolla tavaraa, mutta nyt näköjään saapunut Forumiin jo kyseisiä kuulokkeita. Olen maksanut jo kuulokkeet siis ja eilistä toimitusaikaa siirrettiin täksi päiväksi. Mietin vain tässä, että jos ei ala tulemaan ilmoitusta tavarasta, niin voisinko marssia sinne ja kysyä sieltä kyseiset kuulokkeet vai meneekö Gigantilla varastosaldot sekaisin?

Jonottelen tällä hetkellä aspaan, mutta tuossa on näköjään aamusta pari muutakin ihmistä jonottelemassa (sijalla 20 olen itse).
 
Ostin Gigantin nettikaupasta kuulokkeet ja laitoin noudoksi forumin Gigantin. Alkuviikosta oli vasta keskusvarastolla tavaraa, mutta nyt näköjään saapunut Forumiin jo kyseisiä kuulokkeita. Olen maksanut jo kuulokkeet siis ja eilistä toimitusaikaa siirrettiin täksi päiväksi. Mietin vain tässä, että jos ei ala tulemaan ilmoitusta tavarasta, niin voisinko marssia sinne ja kysyä sieltä kyseiset kuulokkeet vai meneekö Gigantilla varastosaldot sekaisin?

No periaatteessahan kuulokkeet on tilattu nyt sieltä verkkokaupan saldoista ja jos pyydät saada myymälän kuulokkeet niin sitten nuo toimitetaankin myymälän saldoista eli menee varmaan sekaisin. En kuitenkaan silti näe ongelmaa, etenkin jos hinta on sama. Korjaavat sitten itse ne saldot jotenkin tai vaihtoehtoisesti peruuttavat siellä myymälässä sun nettitilauksen ja antavat paperin/lahjakortin minkä kanssa voit hakea myymälän kassan kautta kuulokkeet.
 
No periaatteessahan kuulokkeet on tilattu nyt sieltä verkkokaupan saldoista ja jos pyydät saada myymälän kuulokkeet niin sitten nuo toimitetaankin myymälän saldoista eli menee varmaan sekaisin. En kuitenkaan silti näe ongelmaa, etenkin jos hinta on sama. Korjaavat sitten itse ne saldot jotenkin tai vaihtoehtoisesti peruuttavat siellä myymälässä sun nettitilauksen ja antavat paperin/lahjakortin minkä kanssa voit hakea myymälän kassan kautta kuulokkeet.
Joo päivitystä tilanteeseen. Aspa sanoi, että voi mennä tilausnumerolla hakemaan jos kyseistä tuotetta löytyy myymälästä. Oma oli vasta matkalla ja tuskin edes lähtenyt :D. He korjailevat sitten saldoja jälkeenpäin yms.
 
Tyyppivika monissa logitechin hiirissä. Valmistajan sivuilta löytyy tietoa tuosta ja takuut olisi ollut mahdollista hoitaa myös suoraan valmistajan kautta ja silloin ei tarvitse vanhaa edes palauttaa takaisin.

Jep, Logitechillä homma kyllä pelaa. Mukisematta lähettivät uuden ja vanhan sai pitää. Lisäksi viimeiseen asti yrittivät auttaa sovelluskohtaisten asetusten kanssa, jotka ei suostuneet wörkkimään oikein eräässä italialaisessa softassa, mikä tärkeä mun töissä. Soiteltiin ja vaihettiin sähköpostia pari viikkoa kunnes totesin, että ostan töihin kokeeksi jonkun toisen Logitechin hiiren (MX Master jotain) ja se saatiin pelittämään pienellä säädöllä.
 
Voit mennä kyselemään niitä kuulokkeita jo nyt, tai ainakin Tampereella tämä onnistui, tuskin se Helsingissä siitä eroaa.

E. Oho, en huomannutkaan, että seuraavalla sivulla oli vastattu jo tähän.
 
Power on tosi hyvä. Verkkokauppa.com ihan ok, Gigantista en pidä koska siellä ne myyjät on tylyjä ja tulee päälle.
 
Itsellä hyvä kokemus Verkkokauppa.comin kanssa. Tuotteena Nacon Revolution Unlimited Pro -ohjain, joka kuukausi ennen takuun loppumista alkoi temppuilemaan.

Kuitti oli hukassa, mutta asiakaspalvelu sai kuitenkin poimittua tunnissa kuittinumeron.

Pelkkä ohjain ilman mitään muuta Postiin ja viikon päästä kokonaan uusi ohjain tarvikkeineen saapui itselle.

Ei pienintäkään moitteen sijaa tästä prosessista.
 
Kuukauden vanha Samsung S20 oli Gigantissa huollossa 5 viikkoa ja sain hyvitykseksi kaksi 50€ lahjakorttia mistä toinen otettiin myöhemmin pois. Minulle ei tarjottu varapuhelinta ja lahjakortti pitää käyttää henkilökohtaisesti liikkeessä missä on huona valikoima nettiin verrattuna. Millaisia kokemuksia teillä on Gigantin huollosta?
 
Kuukauden vanha Samsung S20 oli Gigantissa huollossa 5 viikkoa ja sain hyvitykseksi kaksi 50€ lahjakorttia mistä toinen otettiin myöhemmin pois. Minulle ei tarjottu varapuhelinta ja lahjakortti pitää käyttää henkilökohtaisesti liikkeessä missä on huona valikoima nettiin verrattuna. Millaisia kokemuksia teillä on Gigantin huollosta?
Miten toinen lahjakortti on voitu ottaa pois?
Ja voit tehdä Gigantissa tilauksen tuotteesta jota niillä ei ole myymälässä ja maksaa sen samalla lahjakortilla.
Powerissa oli sama homma.
 
Miten toinen lahjakortti on voitu ottaa pois?
Ja voit tehdä Gigantissa tilauksen tuotteesta jota niillä ei ole myymälässä ja maksaa sen samalla lahjakortilla.
Powerissa oli sama homma.

Tulivat myöhemmin siihen tulokseen että toinen lahjakortti oli liian suuri hyvitys huollosta.
 
Kuukauden vanha Samsung S20 oli Gigantissa huollossa 5 viikkoa ja sain hyvitykseksi kaksi 50€ lahjakorttia mistä toinen otettiin myöhemmin pois. Minulle ei tarjottu varapuhelinta ja lahjakortti pitää käyttää henkilökohtaisesti liikkeessä missä on huona valikoima nettiin verrattuna. Millaisia kokemuksia teillä on Gigantin huollosta?
Kannattaa liikkeessä myös sanoa, että haluat kilometrikorvauksen kun olet joutunut ajamaan kodin ja liikkeen väliä.

Mulla on itsellä menossa rekkula Powerissa kun 2 kertaa käytetty yleiskone hajosi, Power antoi vuoden takuun tuotteelle ja se vuosi onkin mennyt jo umpeen, kuluttajasuojan mukaan homma ei ihan näin mene.
Tässä nyt odoteltu jo yli 2vk vastausta Powerilta kuinka homman kanssa edetään, pitänee tänään taas olla yhteydessä.
 
Kilometrikorvausta vaadittaessa muista, että se korvaus on joko julkisen liikenteen matkalipun verran tai jos omalla autolla, niin 25 sentin kilometrikorvaus.
 
Kilometrikorvausta vaadittaessa muista, että se korvaus on joko julkisen liikenteen matkalipun verran tai jos omalla autolla, niin 25 sentin kilometrikorvaus.

Mulla on varmaan menny monta kymppiä rahaa kun olen monta kertaa soittanut maksulliseen asiakaspalveluun. Hinnan alennusta saa kuulema jos huolto kestää yli kaksi kuukautta. Vitutuksen määrä on suuri
 
Gigantin asiakaspalvelun minuuttihinta puhelimessa on kyllä kova, kertyy nopeasti laskua sinne jonottaessa. Sähköposteihin vastaaminen kestää puolitoista viikkoa (juuri testasin).
 
Kuukauden vanha Samsung S20 oli Gigantissa huollossa 5 viikkoa ja sain hyvitykseksi kaksi 50€ lahjakorttia mistä toinen otettiin myöhemmin pois. Minulle ei tarjottu varapuhelinta ja lahjakortti pitää käyttää henkilökohtaisesti liikkeessä missä on huona valikoima nettiin verrattuna. Millaisia kokemuksia teillä on Gigantin huollosta?
Parisen vuotta sitten vein Honorin huoltoon, sanoivat kestävän kaksi viikkoa mutta homma hoituikin seitsemässä päivässä. Sain varapuhelimen sieltä käyttöön ja onnistuin rikkomaan siitä suojalasin, mutta eivät veloittaneet siitä mitään.
 
Kaksi kertaa olen viennyt pelikannettavan Gigantin takuu huoltoon. Minulla ei ole mitään valittamista Gigantin huollosta . Toki ne aina kysyy minulta onko vesivahinko, mutta en ole sählännyt niin että olen kaatanut nestettä tietokoneen päälle.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
257 608
Viestejä
4 478 502
Jäsenet
73 962
Uusin jäsen
askor

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom