Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikai kukaan noihin kauppoihin "palvelua" mene saamaan? Joku liimatukka siellä koittamassa myymässä ylihintaista roskaa. Ostaminenhan sujuu yhtä hyvin noissa kaupoissa, ottaa hyllystä ja menee kassalle maksamaan.
Puhelimien, tablettien jne. liittimien hajotessa kannattaa valmistautua sitten tappeluun huollon ja myyjän kanssa.
Huollon mukaan nämä ovat aina käyttäjästä johtuvia eivätkä kuulu takuun piiriin vaikka asiasta on kuluttajaviranomaisten suositus jonka mukaan liittimen pitää kestää normaalia käyttöä laitteen oletetun eliniän. Kerran tapoelin Elisan kanssa asiasta.. He vain vetosivat huollon lausuntoon jonka mukaan oli käytetty väärin mistä johtui luurin micro-usb liittimen hajoaminen..
Gigantissa ostaminen on jaettu kolmeen vaiheeseen. Jonotat tuoteryhmän asiakaspalveluun ja hän puhuu paskaa kanssasi. Jonotat kassalle maksaaksesi ostot ja kolmanneksi jonotat Noutopisteellä noutaaksesi juuri maksamasi ostokset. V***u mitä paskaa. Tuntuu lähinnä asiakkaan kyykyttämiseltä.Eikai kukaan noihin kauppoihin "palvelua" mene saamaan? Joku liimatukka siellä koittamassa myymässä ylihintaista roskaa. Ostaminenhan sujuu yhtä hyvin noissa kaupoissa, ottaa hyllystä ja menee kassalle maksamaan.
No tuo jonotus noutopisteeltä yhtään arvokkaampaa tuotetta hakiessa nyt on ns. ”asiakkaiden” syy. Hävikkiä tulee niin järjettömästi muutenkin jo ihan päivittäistavarakaupoissa saatika elektroniikkaliikkeissä, että tuolla sitä yritetään vähentää, että kaikki arvokas (helposti jälleenmyytävä) on pois asiakkaiden saatavilta.Gigantissa ostaminen on jaettu kolmeen vaiheeseen. Jonotat tuoteryhmän asiakaspalveluun ja hän puhuu paskaa kanssasi. Jonotat kassalle maksaaksesi ostot ja kolmanneksi jonotat Noutopisteellä noutaaksesi juuri maksamasi ostokset. Vittu mitä paskaa.
Tosin itse olemme antaneet norskien tulla tännä päsmäröimään kodinkone-kaupan alalle.
Onko jäänyt vastaamatta tuntemattomaan numeroon? Mulle kyllä soittivat hyvissä ajoin.Gigantti ei näköjään viitsi lähettää ilmoitusta kun tietylle päivälle tilattu kotiinkuljetus ei tulekaan toteutumaan toimitusvaikeuksien takia.
En usko. Toimitus olisi siis ollut ensi perjantaina ja sattumalta huomasin tuotteen tiedoissa että saapumisarvio oli siirtynyt parilla viikolla. Piti peruutta tilaus kun ei ole mahdollista olla silloin vastaanottomassa.Onko jäänyt vastaamatta tuntemattomaan numeroon? Mulle kyllä soittivat hyvissä ajoin.
Ei, vaan kyse firman valinnasta kyykyttää asiakasta, tai vähän kaunniimmin jos ostopäätös on tehty , niin asiakas ei enään peräännyt, joten sitä ei enään tarvi palvella, vakuutusta kannattaa aina tyrkyttää.No tuo jonotus noutopisteeltä yhtään arvokkaampaa tuotetta hakiessa nyt on ns. ”asiakkaiden” syy. Hävikkiä tulee niin järjettömästi muutenkin jo ihan päivittäistavarakaupoissa saatika elektroniikkaliikkeissä, että tuolla sitä yritetään vähentää, että kaikki arvokas (helposti jälleenmyytävä) on pois asiakkaiden saatavilta.
Asiakkaat valitsee mielummin huonon palvelun, kuin palvelun.Tosin itse olemme antaneet norskien tulla tännä päsmäröimään kodinkone-kaupan alalle.
Täh? Tuohan lisää vain työvoiman tarvetta, helpompihan se olisi antaa se tuote mukaan heti myymälästä. En nyt ymmärtänyt ollenkaan tuota sinun perustelua, miksi firmat haluaisivat ehdoin tahdoin lisätä työvoiman tarvetta? Ja et selkeästi ole ikinä työskennellyt missään myymälässä, muuten hävikintorjunta olisi ihan selvä asia sinullekin.Ei, vaan kyse firman valinnasta kyykyttää asiakasta, tai vähän kaunniimmin jos ostopäätös on tehty , niin asiakas ei enään peräännyt, joten sitä ei enään tarvi palvella, vakuutusta kannattaa aina tyrkyttää.
Asiakkaiden aiheuttaman hävikin kanssa tuolla ei ole tekemistä.
Asiakkaat valitsee mielummin huonon palvelun, kuin palvelun.
Tehokkuus/säästö tuossa on kyseessä, asiakas tehnyt ostopäätöksen, niin ei sitä kannata enään palvella, harva peruu vaikka joutuu jonotteleen. Myyjän ei kannata tuhlata aikaa tavaran asiakkaalle antamiseen.Täh? Tuohan lisää vain työvoiman tarvetta, helpompihan se olisi antaa se tuote mukaan heti myymälästä. En nyt ymmärtänyt ollenkaan tuota sinun perustelua, miksi firmat haluaisivat ehdoin tahdoin lisätä työvoiman tarvetta? Ja et selkeästi ole ikinä työskennellyt missään myymälässä, muuten hävikintorjunta olisi ihan selvä asia sinullekin.
Jaa, itse oletin kyseen olevan puhelimista tai vastaavista. Ainakin olettaisin, että isommissa laitteissa (kodinkoneet, televisiot yms) syy on ihan logistinen. Tai ainakin Saarioisella varastopuolella oli hyllyissä neljässäkin kerroksessa tavaroita, myymälässä lattiatilaa menisi siis älytön määrä enemmän, vs. kuinka paljon tuotteita mahtuu moneen kerrokseen, josta niitä sitten trukilla napsitaan. Ja ainakin itse jos hankkisin vaikka 65" TV:n, niin mieluummin ajaisin auton oven viereen, josta se kannetaan suoraan autoon, kun raahaisin sen itse kaupasta autolle asti.Hävikin torjuntaa? Porukka kantaa 55" telkkareita koko ajan Gigantista maksamatta vai?
En ole nyt pariin vuoteen Gigantissa käynyt, mutta viimeksi kun kävin niin kyllä siellä oli vaikka mitä pikkusälää ihan kaupassa esillä eikä tarvinnut jonotella mihinkään muualle kuin mennä suoraan kassalle maksamaan.
Jaa, itse oletin kyseen olevan puhelimista tai vastaavista. Ainakin olettaisin, että isommissa laitteissa (kodinkoneet, televisiot yms) syy on ihan logistinen. Tai ainakin Saarioisella varastopuolella oli hyllyissä neljässäkin kerroksessa tavaroita, myymälässä lattiatilaa menisi siis älytön määrä enemmän, vs. kuinka paljon tuotteita mahtuu moneen kerrokseen, josta niitä sitten trukilla napsitaan. Ja ainakin itse jos hankkisin vaikka 65" TV:n, niin mieluummin ajaisin auton oven viereen, josta se kannetaan suoraan autoon, kun raahaisin sen itse kaupasta autolle asti.
Jaa, itse oletin kyseen olevan puhelimista tai vastaavista. Ainakin olettaisin, että isommissa laitteissa (kodinkoneet, televisiot yms) syy on ihan logistinen.
Saarioinen tuo mieleen sen roiskeläppäfirman, jonka tuotteet yleensä itsepalveluna kauppaketjuissa.Tai ainakin Saarioisella varastopuolella oli hyllyissä neljässäkin kerroksessa tavaroita, myymälässä lattiatilaa menisi siis älytön määrä enemmän,
Ikeassa on kyllä ainakin valtaosan, tuotteista joita olen valinnut saanut itse hakea varastosta ja itsekseen maksaa kassallakin ne. Eli aika nopeaa ja mukavaa on asiointi. Jotakin tuotteita tosiaan pitää hakea eri noutopisteeltä, mutta en tiedä mikä logiikka siinä on. Erikoistapaus kuitenkin se on silloin mielestäni. Gigantissa ja powerissa about kaikkia tuotteita pitää jonottaa noutotiskiltä, enkä itsekään ymmärrä, miksi tuo nykyinen systeemi on otettu käyttöön.Syy on edelleen se että asiakas tehnyt ostopäätöksen, sitä ei kannata enään palvella.
Palveluliikkeissä asiakas ei jonota, vaan häntä palvellaan, kyllä sellaisiakin liikkeitä on, mutta asiakkaat valitsee nuo tiskiltä tiskille jonotusta vaativa liikkeet.
Palveluliikkeessäkin voi ne arvokkaat olla suojattu, ostettava isopaketti varastossa, mutta niitä ei tarvi jonottaa, painavampien ja miksei kevyempienkin kanssa autetaan.
Saarioinen tuo mieleen sen roiskeläppäfirman, jonka tuotteet yleensä itsepalveluna kauppaketjuissa.
Vähittäiskaupassa kuvauksesi tuo ensimmäisenä mieleen Ikean, joka kuuluu myös sarjaan jonota maksaan, jonota noutoon.
Itse kyllä tykkään tuosta Maksa ja Nouda -systeemistä, ei tarvitse kuin tekstaria vilauttaa noutopisteellä ja kamat on kourassa kun maksut sun muut on kaikki hoidettu jo alta pois.Ikeassa on kyllä ainakin valtaosan, tuotteista joita olen valinnut saanut itse hakea varastosta ja itsekseen maksaa kassallakin ne. Eli aika nopeaa ja mukavaa on asiointi. Jotakin tuotteita tosiaan pitää hakea eri noutopisteeltä, mutta en tiedä mikä logiikka siinä on. Erikoistapaus kuitenkin se on silloin mielestäni. Gigantissa ja powerissa about kaikkia tuotteita pitää jonottaa noutotiskiltä, enkä itsekään ymmärrä, miksi tuo nykyinen systeemi on otettu käyttöön.
Gigantin varaa ja nouda muuttui myös uuden verkkokaupan myötä, eli nykyään varaa onkin maksa. Tuosta en itse pidä ja siksi ostankin varaamani tuotteet verkkiksestä tai powerista
Käsittelyaika yleensä on muutama päivä ollut Verkkokaupassa, mitä tilaillut tavaraa sieltä aina välillä, kyllä ne yleensä viikon sisään ovat saaneet tavaran liikkeelle.En ole varmaan kahteen vuoteen tilannut oikein mitään tekniikkaan liittyvää, vaikka pc-nörtti olenkin. Maanantaina tilasin Verkkokaupasta saldoilla olevaa tuotetta (ei ole näytönohjain tms.) ja jotenkin kummastelen toimituksen hidasta etenemistä. Huomenna kuitenkin jo kolmas päivä ja edelleenkin tuossa lukee statuksena "Varattu tilaukseesi". Meneeköhän tämä nyt kesähessujen hidastelun piikkiin vai onko seuranta jumittanut ja huomenna sitten tuleekin yhtäkkiä jo saapumisilmoitus?
En minä nyt vielä turhautuneena ole, mutta en muistanut toimitusaikaa näin hitaaksi. Oman pään logistiikan sujuvuuden kun pitäisi olla nimenomaan Verkkokaupan valtti.
Vinkkinä, tilaa eri varastoissa olevat tuotteet eri tilauksina niin saat valittua niille erilliset toimitustavat siten kun haluat.Taas jälleen pääsi pettymään verkkokauppa.comin toimintaan. Tilasin TV:n ja telineen eilen. TV:ssä eilen varastosaldoissa näkyvissä noudettavissa Jätkäsaaresta ja telineessä 1-2 pvä (päävarastolla tuote). Noh, nouto toimitusmuodoksi ja lisätietoihin, että voin hakea telineen joko Jätkäsaaresta tai Vantaalta, kummasta sen nopeammin saakaan. Lopputulos vittuilevan asiakaspalvelijan chat-bot-settien jälkeen on se, että tuote lähetetty Vantaalta Jätkäsaareen, josta sen voi hakea muutaman päivän sisällä. Ei vittu. Ja lisätiedoiksi tää chat-bot-vittuilija kertoi, että Vantaalta ne olisi alunperin voinu hakea molemmat suoraan vastoin nettisivuilta näkyviä varastosaldoja.
TV:tä oli paikalla ainoastaan Jätkäsaaressa ja telinettä 1-2 pvä sekä Vantaalla, että HKI:ssä.Vinkkinä, tilaa eri varastoissa olevat tuotteet eri tilauksina niin saat valittua niille erilliset toimitustavat siten kun haluat.
Jep. Ja huvittavasti Gigantilla kuitenkin ilmeisesti on sähköpostiosoite asiakkaille. Tästä ketjusta kun etsii "asiakaspalvelu@gigantti.fi" -haulla niin löytyy muutama mainita tuollaisen olemassaolosta. Esim:Pikkuhiljaa alkaa vähän ärsyttämään kun mihinkään firmaan ei enää voi lähettää sähköpostilla palautetta, palautekanavat tuntuvat olevan aikalailla maksullinen palvelunumero, chat ja mahdollisesti joku somekanava.
Tänään olisi taas tehnyt mieli lähettää vähän palautetta Gigantin uusista nettisivuista/verkkokaupasta ja sen ihmeellisyyksistä, bugeista, jumittamisesta, virheilmoituksista sun muista mutta tosiaan mitään sähköpostia ei asiakaspalvelusivuilta löytynyt enkä tosiaan ala jonkun chat-orjan kanssa kirjoittelemaan tai soittamaan maksulliseen numeroon.
Jaa, pitää koittaa muistaa kun seuraavan kerran manailee Gigantin sivuja, voisi ottaa pari screenshottia noista bugeista jos tuolta ehkä tuurilla sattuisi menemään viesti eteenpäin. Tai itseasiassa satuin kyllä löytämään jotkut johtoryhmän tms sähköpostit, jos tuo asiakaspalveluosoite ei mene läpi niin vaikka toimarille valitusta suoraanJep. Ja huvittavasti Gigantilla kuitenkin ilmeisesti on sähköpostiosoite asiakkaille. Tästä ketjusta kun etsii "asiakaspalvelu@gigantti.fi" -haulla niin löytyy muutama mainita tuollaisen olemassaolosta. Esim:
Gigantti, Power, Verkkokauppa.com+muut vastaavat liikkeet. Asiakaspalv.ja palautuskokemukset
Näiden sivuista,gigantin tuntuu olevan huonoin.Nytkin jumissa eikä tilauksia pysty laittamaan että maksaa kassalla vaan haluaa että tuotteet maksetaan netissä,ei hyväksy edes postinumeroa ja kaupunkia se haku.Muuten noiden hakeminen tuntuu toimivan kaikissa ihan ok.Gigantissa tosin on se typerä...bbs.io-tech.fiGigantti, Power, Verkkokauppa.com+muut vastaavat liikkeet. Asiakaspalv.ja palautuskokemukset
Olisko korjattu palautuskone mikä sieltä on tulossa… Tai tarkastettu palautuskone..bbs.io-tech.fi
Satuin kerran vierestä kuulemaan, kun myyjä kauppasi puhelimen kylkeen jotain heidän kuukausimaksullista pilvipalvelua, jonneka olisi hyvä tallentaa uudella puhelimella otettuja kuvia. Myyntipuheeseen kuului muun muassa Google Photosin haukkuminen huonoksi palveluksi, koska se mukamas poistelee käyttäjien kuvia kysymättä...Gigantissa on kyllä melkoisen aktiivisia myyjiä joiden kanssa en suostu vaihtamaan sanaakaan. Ei vaan jaksa sitä p..kanjauhamista nulikoilta jotka luulevat tietävänsä kaiken ja kohta jo huomaat että heidän ammattitaitonsa on luokkaa joku kertoi...kuulin että.... kaverinikin kehui....
Kauppaan, paketti mukaan ja ulos. Jos ei ole hyllyssä eli joutuisi jonottamaan niin ei muuta kun toiseen kauppaan.
Juu, ja ehdottomasti mun lemppareihin kuuluu "Mulla on kotona samanlainen..." Kyllä on paljon esim erilaisia telkkareita myyjillä kotona, tai jotain.Satuin kerran vierestä kuulemaan, kun myyjä kauppasi puhelimen kylkeen jotain heidän kuukausimaksullista pilvipalvelua, jonneka olisi hyvä tallentaa uudella puhelimella otettuja kuvia. Myyntipuheeseen kuului muun muassa Google Photosin haukkuminen huonoksi palveluksi, koska se mukamas poistelee käyttäjien kuvia kysymättä...
Heh, tuo on itselläni ainakin tuossa omassa Gigantissa oikeastaan ainoa järkevä tapa ostaa mitään, kotona klikkaa noutoon ja sitten hetken kuluttua menee paikanpäältä noutopisteestä hakemassa. Järvenpään Gigantissa tuo ainakin on tähän mennessä toiminut aina ripeästi ja joskus ovat keränneet sen sinne odottelemaankin vartissa ja suurimmalla osalla kerroista puolessa tunnissa. Sisälle en kyllä mene liimatukkamyyjien kiusattavaksi jos vain mitenkään voin sen välttää.Tuon tuotteen varauspalvelun merkitys kyllä hieman ihmetytti tuossa pari vuotta sitten kun kävin prosessorin sieltä hakemassa.
Tuli se tunnin jälkeen tilauksesta tuleva "Tuotteesi on noudettu ja sen voi hakea..." diibadaaba.
Paikalla ollessa odotin noin noin reilusti yli puoli tuntia kun kaksi myyjää koluaa kauppaa ympäri etsiessä että missä se oikeasti on.
RDE.FI tilasin niin olivat omin päin muuttaneet toimtustapaa Matkahuollon toimipisteeseen 9,99 Euroa, vaikka tilatessa laitoin toimitustavaksi Postin kotiinkuljetuksen kun oli 2 Euroa kalliimpi. Melkoista perseilyä, ja milläs todistat kun tilausvahvistuksessakin näköjään lukee että Matkahuolto. Jos minä sen olisin halunnut noutaa niin olisin valinnut 6,99 Euron hintaisen toimituksen postiin.
Parhaiten gigantista saa palvelua menemällä verkkokauppaan.Joulukuussa 2020 ostettu sähköhammasharja ei enää suostunut lataamaan. Ei muuta kuin paikalliseen Giganttiin mistä olinkin sen ostanut ja uusi tilalle ilman mitään ongelmia kun myyjälle asiaa selittelin. Sain käytännössä uudemman mallin.
Taitaa Gigantista tulla oma suosikki kodinkonekauppias kun romut voi tilata kotiin ja jos ei nappaa niin käy palauttamassa autolla, ei tarvitse postitella mitään ja kaikki nopeutuu. Näin tapahtui viimeksi tänään.
Muistaakseni joku taisi joskus täällä mainitakin, että parhaiten Gigantista saa palvelua menemällä myymälään. Olen samaa mieltä.
Helpoiten tosiaan ainakin Gigantin kohdalla saa palvelua menemällä myymälään, silloin vaan saa pistää bullshit-filtterin asentoon 11 kun ne myyjät koittavat kaupata puoli maailmaa siihen haluamasi tuotteen kylkiäisiksi. Powerissa tuo tuntuu olevan toisinpäin, tähän mennessä Powerin liikkeissä olen saanut aina juosta kiinni karkuun pyrkiviä myyjiä kun olen yrittänyt jotain kysyä. Tosin, lähes aina itse ainakin jo tiedän mitä haluan ostaa joten helpompi itsepalveluna klikata tuotteet ostoskoriin ja käydä hetken päästä hakemassa kerätyt tuotteet.Helpoiten ainakin saa palvelua myymälästä. Etäpalvelu on tehty aika hankalaksi. Puhelimitse on modernina aikana vaikea näistä kaupoista saada mitään palvelua kun mitkään Powerit ja Gigantit eivät enää tarjoa liikkeisiinsä mitään puhelinnumeroita. Onnistuu edelleen tavoittaa X henkilö tietystä liikkeestä, mutta on se vähän haastavaa kun pitää yleisen asiakaspalvelunumeron kautta mennä ja jättää soittopyyntö. Kerran näin tein kun piti kysellä outlet-esittelykoneesta tarkempia tietoja. Joskus sitä kyllä kaipaa aikaa jolloin kaikilla liikkeillä oli lankanumero.
Nooh, Powerissa kehottivat minua "avaamaan silmät". Totesin F-securen kaupitteluun, että Windows Defender riittää mainiosti. Myyjä sen jälkeen kertoili kuinka Defender hidastaa konetta, johon vain totesin, että eipä tuolla ole oikeastaan käytännön merkitystä 6c12t prossulla, jonka jälkeen myyjä neuvoi minua katsomaan AV-test.org:n testit ja "avaamaan silmät"... Noh, pisteet siitä että tiesi tuon sivuston.Helpoiten tosiaan ainakin Gigantin kohdalla saa palvelua menemällä myymälään, silloin vaan saa pistää bullshit-filtterin asentoon 11 kun ne myyjät koittavat kaupata puoli maailmaa siihen haluamasi tuotteen kylkiäisiksi. Powerissa tuo tuntuu olevan toisinpäin, tähän mennessä Powerin liikkeissä olen saanut aina juosta kiinni karkuun pyrkiviä myyjiä kun olen yrittänyt jotain kysyä. Tosin, lähes aina itse ainakin jo tiedän mitä haluan ostaa joten helpompi itsepalveluna klikata tuotteet ostoskoriin ja käydä hetken päästä hakemassa kerätyt tuotteet.
Tuo on kyllä ikävää että kohta mihinkään liikkeeseen ei ole puhelinnumeroa eikä sähköpostia, pitää kaiken maailman chattien tai somejen kautta ottaa yhteyttä ja ainakin omien kokemusten mukaan niiden kautta asiointi on varsin hidasta ja hankalaa.
Helpoiten tosiaan ainakin Gigantin kohdalla saa palvelua menemällä myymälään, silloin vaan saa pistää bullshit-filtterin asentoon 11 kun ne myyjät koittavat kaupata puoli maailmaa siihen haluamasi tuotteen kylkiäisiksi. Powerissa tuo tuntuu olevan toisinpäin, tähän mennessä Powerin liikkeissä olen saanut aina juosta kiinni karkuun pyrkiviä myyjiä kun olen yrittänyt jotain kysyä. Tosin, lähes aina itse ainakin jo tiedän mitä haluan ostaa joten helpompi itsepalveluna klikata tuotteet ostoskoriin ja käydä hetken päästä hakemassa kerätyt tuotteet.
Tuo on kyllä ikävää että kohta mihinkään liikkeeseen ei ole puhelinnumeroa eikä sähköpostia, pitää kaiken maailman chattien tai somejen kautta ottaa yhteyttä ja ainakin omien kokemusten mukaan niiden kautta asiointi on varsin hidasta ja hankalaa.
Eniten noissa myyjissä kyllä ärsyttää se, että ne eivät meinaa uskoa mitä niille sanotaan. Jos minä sanon että haluan nimenomaan tuotteen x niin väkisin yritetään saada myytyä tuote y joka on puolet kalliimpi koska "tuossa x:ssä ei ole sitä ja tätä, x on tehoton, ...". Juu, mutta kun minä en tarvitse niitä ominaisuuksia enkä äärimmäistä suorituskykyä, valitsemani tuote on juuri sellainen kun haluan, myy se minulle, prkl. Ja sitten "Tarvitset tietoturvapaketin, osta tästä F-secure", en osta kun tähän tulee Linux. "No jos nyt kuitenkin varmuudenvuoksi ostaisit, vaikka niille muille kotona oleville laitteille..." "Onko liittymäasiat kunnossa, entä sähkösopimus, ota lisätakuu, tottakai haluat tuohi-luottokortin". Ei, en halua, usko jo.Nooh, Powerissa kehottivat minua "avaamaan silmät". Totesin F-securen kaupitteluun, että Windows Defender riittää mainiosti. Myyjä sen jälkeen kertoili kuinka Defender hidastaa konetta, johon vain totesin, että eipä tuolla ole oikeastaan käytännön merkitystä 6c12t prossulla, jonka jälkeen myyjä neuvoi minua katsomaan AV-test.org:n testit ja "avaamaan silmät"... Noh, pisteet siitä että tiesi tuon sivuston.
Toisella kerralla yrittivät myydä pidennettyä takuuta 20€:n verkkokytkimelle, jossa luki "elinikäinen takuu" pakkauksen etupuolella...
Jos haluaa maksaa listahinnan niin mikä ettei, jos haluaa juuri tietyn.Heh, tuo on itselläni ainakin tuossa omassa Gigantissa oikeastaan ainoa järkevä tapa ostaa mitään, kotona klikkaa noutoon ja sitten hetken kuluttua menee paikanpäältä noutopisteestä hakemassa.
Tuo on kyllä ikävää että kohta mihinkään liikkeeseen ei ole puhelinnumeroa eikä sähköpostia, pitää kaiken maailman chattien tai somejen kautta ottaa yhteyttä ja ainakin omien kokemusten mukaan niiden kautta asiointi on varsin hidasta ja hankalaa.
Verkkokauppa.com on näköjään hinnoitellut itsensä jo aika hyvin ulos halvemman pään tavaroista, kun halvin postitusvaihtoehto maksaa 5€.