Gigantti, Power, Verkkokauppa.com+muut vastaavat liikkeet. Asiakaspalv.ja palautuskokemukset

Käytännössä ainoa keino saada yhteys asiakaspalveluun on soittaa. Chatti on tukossa ja sähköpostiin vastataan muutaman viikon viiveellä. Peruuttaminen on mahdotonta, asiakaspalvelun mukaan tuote on lähes poikkeuksetta lähetetty jo tai ainakin käsittelyssä.
 
Turhaan huolestua jos ei saa tilausta peruttua. Palautukset onnistuu helposti jos löytyy Gigantti lähistöltä, tai sitten postin kautta voi laittaa myös.
 
Turhaan huolestua jos ei saa tilausta peruttua. Palautukset onnistuu helposti jos löytyy Gigantti lähistöltä, tai sitten postin kautta voi laittaa myös.
Nettitilauksia ei kai voi palauttaa "franchise" Gigantteihin, vain noihin isompiin. Ainakin täällä kieltäytyivät ottamasta, mutta myyjä ystävällisesti tulosti liput ja laput palautukseen tiskillä ja kuulemma hekin voivat sen postiin roudata mutta viivästyttää prosessia parilla päivällä mahdollisesti.
 
Käytännössä ainoa keino saada yhteys asiakaspalveluun on soittaa. Chatti on tukossa ja sähköpostiin vastataan muutaman viikon viiveellä. Peruuttaminen on mahdotonta, asiakaspalvelun mukaan tuote on lähes poikkeuksetta lähetetty jo tai ainakin käsittelyssä.

Tässä tapauksessa tuotteen piti tulla varastoon ensiviikolla, mutta nyt vasta 86 päivän päästä. Joten mun logiikalla luulisi, että tilauksen saisin peruutettua ehkä vähän helpommin tässä tapauksessa.:hmm: Saas nähdä.
 
"Hieno" tuo Gigantin toimintatapa.. Mielummin maksavat rahdit kahteen suuntaan + muut kustannukset eivätkä ota normi peruutuksia vastaan. Luulisi heillekin olevan helpompaa ja halvempaa peruuttaa vain tilaukset mitä asiakas ei itselleen kuitenkaan.
 
Nettitilauksia ei kai voi palauttaa "franchise" Gigantteihin, vain noihin isompiin. Ainakin täällä kieltäytyivät ottamasta, mutta myyjä ystävällisesti tulosti liput ja laput palautukseen tiskillä ja kuulemma hekin voivat sen postiin roudata mutta viivästyttää prosessia parilla päivällä mahdollisesti.
Onko listaa näistä franchasing giganteista? Ei ole ainakaan itselläni tullut ikinä vastaan ettei palautusta oteta vastaan tuosta syystä.
Gigantti Phonehouset vai mitä ne oli on varmaan franchasing
 
Onko listaa näistä franchasing giganteista? Ei ole ainakaan itselläni tullut ikinä vastaan ettei palautusta oteta vastaan tuosta syystä.
Gigantti Phonehouset vai mitä ne oli on varmaan franchasing


 
"Hieno" tuo Gigantin toimintatapa.. Mielummin maksavat rahdit kahteen suuntaan + muut kustannukset eivätkä ota normi peruutuksia vastaan. Luulisi heillekin olevan helpompaa ja halvempaa peruuttaa vain tilaukset mitä asiakas ei itselleen kuitenkaan.

Kai niillä dataa tuosta löytyy että osa asiakkaista päätyy tuotteen kuitenkin pitämään tai unohtaa palauttaa.
 
Tässä tapauksessa tuotteen piti tulla varastoon ensiviikolla, mutta nyt vasta 86 päivän päästä. Joten mun logiikalla luulisi, että tilauksen saisin peruutettua ehkä vähän helpommin tässä tapauksessa.:hmm: Saas nähdä.

Chatin kautta onnistui peruutus ja rahojen palautuksen suhteen tuli kuitti samantien sähköpostiin. MUTTA jumala*ta. Tänään piti saapua uusi pyykinpesukone meille klo 08:00 - 17:00 välillä ja sitä olemme odotelleet koko päivän kotona. Kello on nyt 18:13 ja konetta ei näy. Lapsiperheessämme on nyt reilun viikon ollut pyykit pesemättä, kun aiempi pesukone sanoi sopimuksensa irti. Kuskin piti soitella tuntia ennen toimitusta, mutta eipä näy kuskia. Pitäisikö tässä kuski haukkua pystyyn vaiko gigantti, helvetti.

E: Ja chatti väliaikaisesti suljettu "ruuhkautumisen" vuoksi ja puhelinlinjalla olen nyt roikkunut n. 20min ja jonotus maksaa 8,4snt/min. Kukahan mahtaa maksaa tämänkin lystin, kun ei asiakaspalveluun saa mitenkään yhteyttä.
 
Musta maanantaihan tämä on, eikä perjantai niinkuin sivusto väittää, kun yrittää tehdä tilausta.
1629737914218.png


Edit: No nyt meni mustan maanantain tilaus läpi.
 
Telia ei ollut mahdoton kokemus. Mitä nyt seuranta laahasi sen verran perässä että sms paketin tulosta postin jälkeen ja sähköposti sen jälkeen kun paketti haettu. Ehkä kyllä epäilyttäisi jos tavaralle olisi tarvetta ja se ei olisi varastossa.
 
Ensimmäinen kokemus oli emännän tekemän noutotilauksen nouto... Ja tietenkin oli vain yksi kassa joten jono seisoi kun kassahenkilö kävi etsimässä tuotteen varastosta...mutta myyjiä ei missään ja lähinnä tuntui että kaikki vaan juoksivat karkuun kun edes katsoi heihin päin. Ehkä 10min odottelun jälkeen tavoitin myyjän ja kerroin että haluan tuotteen x jolloin hän vaan murahti jotain ja lähti henkilökunnan ovea kohti. Vähän tuli sellainen WTF-fiilis mutta muutaman minuutin päästä muujä sentään tuli tuote kourassa takaisin. No, siitä sitten kassalle ja siellä oli pari asiakasta ennen minua ja joku maksusitoumushässäkkä jollakin asiakkaalla jossa vaan kesti ja kesti ja kesti. Olisi varmaan voinut kutsua jonkun toisen kassalle rahastamaan siksi aikaa kun selvitteli tuota tapausta kun alkoi kassajonokin venymään...Eli aika paljon on noiden kahden viimeaikaisen kokemuksen perusteella Powerilla parannettavaa.
Oli muuten hämmentävän samanlaista meininkiä minullakin.
Ensinnäkin tilasin noutoon ja siitä tuli 2 eri tekstiviestiä. Toisessa nouto osastolta ja toisessa nouto kassalta.
Kassalla hlvetillinen jono, joten menin seisokelemaan kyseiselle osastolle Info-tiskille. Eipä näkynyt 15 min ketään ja jono kassalla tyhjeni siihen mennessä ja sieltähän sen sitten sai.
Ja kun kerrankin kivijalkakauppaan olin eksynyt, niin pällistelin ympäriinsä. Myyjiä ei kiinnostanut pätkääkään.
Jotenkin jossain vaiheessa tottui siihen kun niitä aiemmin pyöri lähes häiriöksi asti, mutta joku on muuttunut ja hyvä kun edes vilkaisivat.
3 vastaan osuneesta myyjästä kukaan ei edes kysynyt voiko auttaa jotenkin.
Jotenkin pääsi kyllä yllättämään kohtelu. Niin se maailma muuttuu, eikä tarvitse kyllä toista kertaa käydä.
 
Hetkinen, ostin tovi sitten telkkarin (OLED). Kovasti yritti myyjä tyrkyttää ylimääräistä gigantin takuuta 2v-->5v.
En ottanut.
Kuittia "arkistoidessa" bongasin sieltä kuitilta rivin "takuu 2 vuotta, ei koske burn-in".
Eli tarkoittaako tuo nyt, että kun en suostunut ostamaan yrityksen omaa takuuta, niin eväävät nyt mahdollisen kiinnipalamisen korjauksen jos sattuu ensimmäisen kahden vuoden aikana?
 
Hetkinen, ostin tovi sitten telkkarin (OLED). Kovasti yritti myyjä tyrkyttää ylimääräistä gigantin takuuta 2v-->5v.
En ottanut.
Kuittia "arkistoidessa" bongasin sieltä kuitilta rivin "takuu 2 vuotta, ei koske burn-in".
Eli tarkoittaako tuo nyt, että kun en suostunut ostamaan yrityksen omaa takuuta, niin eväävät nyt mahdollisen kiinnipalamisen korjauksen jos sattuu ensimmäisen kahden vuoden aikana?
Ei yleisestikään OLEDien normaaliin takuuseen ole kuulunut kiinnipalaminen. Ihan LG:n linjaus esim ollut tämä. Mielestäni se 99e tms siitä 5v takuusta, joka kattaa kiinnipalamisen, on käytännössä ilmainen.
 
Ei yleisestikään OLEDien normaaliin takuuseen ole kuulunut kiinnipalaminen. Ihan LG:n linjaus esim ollut tämä. Mielestäni se 99e tms siitä 5v takuusta, joka kattaa kiinnipalamisen, on käytännössä ilmainen.
Kappas vaan, ei olekkaan.
Aina oppii uutta :tup:
 
Ei yleisestikään OLEDien normaaliin takuuseen ole kuulunut kiinnipalaminen. Ihan LG:n linjaus esim ollut tämä. Mielestäni se 99e tms siitä 5v takuusta, joka kattaa kiinnipalamisen, on käytännössä ilmainen.

Gigantin ainoa palvelu jonka ottaisin. Kunhan ne 42" Oled-telkut vihdoinkin tulee (näköjään siirretty ensi vuodelle), niin Gigantista tulee haettua tuo näytöksi (ja tuolla 5v takuulla). :)
 
Voin sivusta seuranneena sanoa, että nuo Gigantin lisätakuut ja vakuutukset eivät ole lainkaan ongelmattomia ja autuaaksi tekeviä. Kyseinen keissi tais kävästä toimarin pöydällä ennen kuin ratkes. Suosittelen jotain muuta!
 
Voin sivusta seuranneena sanoa, että nuo Gigantin lisätakuut ja vakuutukset eivät ole lainkaan ongelmattomia ja autuaaksi tekeviä. Kyseinen keissi tais kävästä toimarin pöydällä ennen kuin ratkes. Suosittelen jotain muuta!

Kyseessä oli eri lisätakuu. Tuo on eri, ja kiinnipalaminen on ehdoissa eritelty. Siinä toisessa sitä ei ollut.
 
Nuo Gigantin lisätakuut on kyllä välillä huvittavia, myyjät tarjoavat kallista takuuta parin kympin laitteillekin joiden oletettu käyttöikäkin noin 3 vuoden luokkaa. Lisätakuun hinnalla monesti saisi useammankin vastaavan laitteen ostettua tilalle. Tosin, eihän se ole tyhmä joka pyytää van se joka maksaa...

Tulipahan vaan mieleen kun joku aika sitten sitten kävin hakemassa jonkun halvan kikottimen gigantista ja myyjä yritti ihan väkisin kaupitella kylkeen laitetta kalliimman lisätakuun. Ei meinannut millään ymmärtää että jos se härveli hajoaa niin mieluummin haen uuden vastaavan kuin otan lisätakuun/laiteturvan/mikälie olikaan.
 
Voin sivusta seuranneena sanoa, että nuo Gigantin lisätakuut ja vakuutukset eivät ole lainkaan ongelmattomia ja autuaaksi tekeviä. Kyseinen keissi tais kävästä toimarin pöydällä ennen kuin ratkes. Suosittelen jotain muuta!

En muutenkaan ymmärrä noita takuujuttuja. Mikäli on kotivakuutus, niin meillä se ainakin korvaa laiterikot jne. ja täyden korvauksen saa muistaakseni aina laitteesta riippuen jos sen ikä on 3-5 vuotta. Miksi siis ostaa joki gigantin oma lisäturva?
 
En muutenkaan ymmärrä noita takuujuttuja. Mikäli on kotivakuutus, niin meillä se ainakin korvaa laiterikot jne. ja täyden korvauksen saa muistaakseni aina laitteesta riippuen jos sen ikä on 3-5 vuotta. Miksi siis ostaa joki gigantin oma lisäturva?

Ainakin meillä on kotivakuutuksessa omavastuu 150e. ja Ikävähennykset lähtee ensimmäisen vuoden jälkeen. Siinä vaiheessa, kun 4-5v vanha oled sanoo sopimukset irti, niin telkku on ser-jätettä.
 
En muutenkaan ymmärrä noita takuujuttuja. Mikäli on kotivakuutus, niin meillä se ainakin korvaa laiterikot jne. ja täyden korvauksen saa muistaakseni aina laitteesta riippuen jos sen ikä on 3-5 vuotta. Miksi siis ostaa joki gigantin oma lisäturva?
Esimerkiksi Ifillä tuo vaatii laajimman mahdolisen kotivakutuksen, joka maksaa sen 200 euroa enemmän kuin normaali laaja kotivakuutus, joka lienee yleisin vakuutustyyppi. Eli ei ole ihan ilmaista tuokaan vakuuttaminen.
 
Ainakin meillä on kotivakuutuksessa omavastuu 150e. ja Ikävähennykset lähtee ensimmäisen vuoden jälkeen. Siinä vaiheessa, kun 4-5v vanha oled sanoo sopimukset irti, niin telkku on ser-jätettä.

Jep samaten melkein muutkin kodinkoneet ellei osta pirun kalliita sellaisia. 10 vuoden kohdalla ikävähennys 100 % myös kalliissa hifissä jos ei erikseen vakuutettu. Poika kaatoi joskus taaperona kalliit takakaiuttimet 3 kpl joiden ikä oli yli 10 vuotta (ja silloin maksoivat uutena melkein 2x sen mitä maksoin 2004). Ei mitään korvausta vaikka laaja kotivakuutus korotetulla irtaimiston arvolla + laiterikkoturvat jne. kaikki mahdollinen mitä kotivakuutukseen saa.
 
Gigantin myymälään on ilmeisesti mahdotonta olla yhteyksissä suoraan? En onnistu mistään löytämään yhteystietoja.

Ostin läppärin myymälästä, ja siinä piti tulla kaupanpäällisenä reititin. Ne olivat loppu, ja sovittiin että postittavat sen minulle kotiin. Ja nyt tulikin tekstaria, että olisi noudettavissa myymälässä. Ja myymälä on reilun 150km päässä.
 
Gigantin myymälään on ilmeisesti mahdotonta olla yhteyksissä suoraan? En onnistu mistään löytämään yhteystietoja.

Ostin läppärin myymälästä, ja siinä piti tulla kaupanpäällisenä reititin. Ne olivat loppu, ja sovittiin että postittavat sen minulle kotiin. Ja nyt tulikin tekstaria, että olisi noudettavissa myymälässä. Ja myymälä on reilun 150km päässä.
Ennen nuo olivat näkyvissä jossain mutta enää ei taida suoria myymäläkohtaisia yhteystietoja olla vaan pitää kierrättää aspan kautta.
 
Kolmatta päivää yritän nyt saada yhteyttä tuonne asiakaspalveluun. Chatissa niin paljon jonoa, ettei avaa edes jonotusta. Puhelimella saa kuunnella tuntitolkulla jonotusmusaa. Aika käsittämätöntä toimintaa. Pitää varmaan käydä paikallisessa Gigantissa kysymässä toisen Gigantin suoraa puhelinnumeroa.
 
Kolmatta päivää yritän nyt saada yhteyttä tuonne asiakaspalveluun. Chatissa niin paljon jonoa, ettei avaa edes jonotusta. Puhelimella saa kuunnella tuntitolkulla jonotusmusaa. Aika käsittämätöntä toimintaa. Pitää varmaan käydä paikallisessa Gigantissa kysymässä toisen Gigantin suoraa puhelinnumeroa.
No, jos eivät anna numeroa niin varmaan ainakin osaavat pistää asiaa muuten eteenpäin. Pyydä vaikka henkilökuntaa itseään soittamaan toiseen myymälään kun olet paikanpäällä.
 
Ei niillä välttämättä ole edes suoraa puhelinnumeroa myymälästä toiseen myymälään, yleensä menee myyjän kautta. Aspa ohjaa yhteydenottopyynnöllä yleensä soittamaan asiakkaalle
 
Ei niillä välttämättä ole edes suoraa puhelinnumeroa myymälästä toiseen myymälään, yleensä menee myyjän kautta. Aspa ohjaa yhteydenottopyynnöllä yleensä soittamaan asiakkaalle
En tiedä miten nykyään mutta ainakin jokunen vuosi sitten vielä oli myymälöissä numerot toisiin myymälöihin. Sattui olemaan yhdessä gigantissa haluamani tuote loppu niin varasivat suoraan soittamalla toiseen myymälään mulle tuotteen ja kävin sitten sieltä noutamassa kun piti saada tuote asappina.
 
Joo siis tottakai toiseen myymälään saadaan yhteys toisen myyjän kautta, mutta ns. suoraa numeroa myymälään (yleinen puh) ei välttämättä ole .
 
Edit.
Päivänselvää, turha kysymys.
 
Viimeksi muokattu:
Gigantti on viidenneksi suosituin valituksen aihe kuluttajaviranomaisille tehdyissä yhteydenotoissa:

Kilpailu- ja kuluttajaviranomaisille tehdyt yhteydenotot 1.2.–31.7.2021:

5. Gigantti (478)

 
Hetkinen, ostin tovi sitten telkkarin (OLED). Kovasti yritti myyjä tyrkyttää ylimääräistä gigantin takuuta 2v-->5v.
En ottanut.
Kuittia "arkistoidessa" bongasin sieltä kuitilta rivin "takuu 2 vuotta, ei koske burn-in".
Eli tarkoittaako tuo nyt, että kun en suostunut ostamaan yrityksen omaa takuuta, niin eväävät nyt mahdollisen kiinnipalamisen korjauksen jos sattuu ensimmäisen kahden vuoden aikana?


Ei yleisestikään OLEDien normaaliin takuuseen ole kuulunut kiinnipalaminen. Ihan LG:n linjaus esim ollut tämä. Mielestäni se 99e tms siitä 5v takuusta, joka kattaa kiinnipalamisen, on käytännössä ilmainen.
Ei ehkä kuulu takuuseen mutta virhevastuuseen kuuluu. Ihan turha ottaa mitään lisätakuita.

Ainoa hyöty noista gigantin lisätakuista oli, ainakin ennen, että pystyit tipauttaa television paskaksi viimeisenä päivänä ja saada uuden tilalle. En osaa sanoa, onko enää noin.
 
Joo siis tottakai toiseen myymälään saadaan yhteys toisen myyjän kautta, mutta ns. suoraa numeroa myymälään (yleinen puh) ei välttämättä ole .
Eivät kuulemma voi soittaa toiseen Giganttiin. Näin myyjät väittivät minulle. Eivätkä osanneet yhtään sanoa, miten saisin yhteyden toiseen Giganttiin. Ehdottivat, että kysyn noutopisteen kavereilta, ja sieltä sain sähköpostiosoitteen lopulta. Ja sekin oli sen kuuloinen osoite, että ei varmaan ole tarkoitettu jaettavaksi kuluttajille.. Sain kuitenkin asiani hoidettua.

Mielessä kävi kyllä tehdä valitus kuluttajaviranomaisille.
 
Okei, onpa outoa. Meillä kilpailijafirmassa ainakin saadaan toiseen myymälään suoraan yhteys, kun saadaan vaan joku myyjä kiinni sieltä.
 
Ei se nyt aivan nappiin mennyt asiakkaan kohtaaminen tänään Powerissa. Kävin hakemassa hyllystä haluamani tuotteen ja kävelin kassalle. Kassalla ollut myyjä keskusteli asiakkaan kanssa ilmeisesti jostain laiteongelmasta joten nostin tuotteen tiskille ja jäin odottamaan. Myyjä otti paketin, veti viivakoodilukijalla ja töksäytti hinnan ilman sen kummemmin tervehtimättä. Katsoin vähän jo vinoon ja sanoin päivää korttimaksua suorittaessa, jolloin myyjä sentään tajusi vastata. Kuittia piti odotella hetken, että heppu tajusi sen ojentaa ja kun kysyin takuun pituudesta niin vastaus oli pikainen "pari vuotta" sillä hepulla näytti olevan jo kiire rahastamaan seuraavaa asiakasta. Vähän ihmettelen sitäkin, ettei se kysellyt nimiä, osoitteita jne joita siellä yleensä aina kysellään. Liekö sitten ollut kiire riisikebab-pussille, joka siinä tiskin kulmalla odotteli..?

Ei tämä nyt mitään maailmanloppua ole vaikka asiakaspalvelun perusteet näyttää olevan kaverilla hakusessa. Kuitenkin tilanteesta jäi sen verran valju fiilis, että ei houkuta palaamaan liikkeeseen enkä ihmettele, miksi verkkokauppa on niin suosittua.
 
Viimeksi muokattu:
Gigantti huijas ja pisti tilauksee jonku ekstra tuotteen automaattisesti ja kotiinkuljetuksen.
Miten noi saa pois?

Asiakaspalvelukin on ruuhkautunut
 
Ehkä sopiva ketju kysäistä. Eli kuinka paljon spammia on odotettavissa, jos liittyy Gigantti-klubiin?

Suhteellisen ärsyttävää, kun on alkanu yleistymään nämä erilaiset "klubit", jonka myötä alkaa sähköposti ja kännykkä tulvimaan mainospostista. Itellä tällä hetkellä kokemusta lähinnä XXL:stä, josta varmaan liki päivittäin tuli mainospostia sähköpostiin. Välillä on ihan ok tarjouksia, mutta kyllästyin siihen spammiin, niin poistin itseni siitä kanta-asiakkuudesta. Gigantistakin välillä kattonu, että ois varmaan ihan mielenkiintoisia alennuksia, mutta ovat sitten jäsenyyden takana.
 
Itse ainakin klikkaan aina rekisteröintivaiheessa, etten halua sähköpostia tarjouksista ja kai sen "toivottavasti" voi myös jälkikäteen säätää asetuksista?
 
Ehkä sopiva ketju kysäistä. Eli kuinka paljon spammia on odotettavissa, jos liittyy Gigantti-klubiin?

Suhteellisen ärsyttävää, kun on alkanu yleistymään nämä erilaiset "klubit", jonka myötä alkaa sähköposti ja kännykkä tulvimaan mainospostista. Itellä tällä hetkellä kokemusta lähinnä XXL:stä, josta varmaan liki päivittäin tuli mainospostia sähköpostiin. Välillä on ihan ok tarjouksia, mutta kyllästyin siihen spammiin, niin poistin itseni siitä kanta-asiakkuudesta. Gigantistakin välillä kattonu, että ois varmaan ihan mielenkiintoisia alennuksia, mutta ovat sitten jäsenyyden takana.

Toi XXL:n mainosmäärä on kyllä ihan käsittämätön.. Ei ole pitkään aikaan tullut edes avattua niiden viestejä.. Power muistaa kanssa lähettää vähintään riittävästi viestejä. Harvoin niitäkään tulee luettua.
 
Näin ainakin omassa Powerin profiilissa.

Tarkistakaa profiilit. Ei kai nyt kenenkään ole pakko ottaa vastaan mainoksia enää nykyaikana jos ei niin halua.

poweri.PNG
 
Tarkistakaa profiilit. Ei kai nyt kenenkään ole pakko ottaa vastaan mainoksia enää nykyaikana jos ei niin halua.
Ikävästi vaan aina juuri noissa uutiskirjeissä sun muissa mainoksissa tulee ne alekoodit sun muut, jotka sitten voi jäädä hyödyntämättä, etenkin ns. henkilökohtaiset, joita ei täälläkään mainosteta sen takia. Tahallaan tietenkin tuossa muodossa niitä laitetaan, että saadaan samalla mainostettua muuta turhaa...
 
Ikävästi vaan aina juuri noissa uutiskirjeissä sun muissa mainoksissa tulee ne alekoodit sun muut, jotka sitten voi jäädä hyödyntämättä, etenkin ns. henkilökohtaiset, joita ei täälläkään mainosteta sen takia. Tahallaan tietenkin tuossa muodossa niitä laitetaan, että saadaan samalla mainostettua muuta turhaa...

Luonnollisesti. Ei kukaan niitä uutiskirjeitä tilaisi, jos niissä ei mitään täkyä ole. Onneksi esim. Gmail tyrkkää noi automaattisesti omaan kansioon. Sieltä voi sitten aina hakea viimeisimmät helposti.
 
Tosta tulikin mieleen että tuli vähän aika sitten Powerilta etu jossa tarjottiin -10 % alennusta seuraavaan ostokseen.
 
Juu, mullakin on sähköpostiohjelmassa filtterit noille eri ketjujen mainosposteille eli kivasti suodattuvat pois yleisistä sähköposteista omiin kansioihinsa joita sitten voi välillä käydä siivoilemassa ja/tai lukemassa. Onneksi nuo tulevat aikalailla joka firmassa vakio-osoittesta niin on helppo filtteroida. Tuokin älytön roskapostin lähettäminen kyllä mielestäni jo sotii monissa verkkokaupoissa hyötyä vastaan, osasta tuntuu tulevan useita mainosposteja viikossa joten tuskin niitä kukaan jaksaa lukea, korkeintaan suodattaa omaan kansioon tai merkkaa suoraan roskapostiksi.

Osassa sentään tulee joku "kuukauden tarjoukset" -posti kerran kuukaudessa jonka juuri ja juuri jaksaa kurkata mutta nuo monta kertaa viikossa tulevat kyllä jäävät automaattisesti lukematta. (itseasiassa toivon että tämän postauksen lukee noiden firmojen spammerit niin ymmärtävät että kukaan ei jaksa lukea kymmrnittäin mainosviestejä per firma kuukaudessa)
 
Gmailissakin voi tehdä sääntöjä määrätyn lähettäjän viesteille. Kannattaa tutustua jos haluaa silti tarjouskirjeet meiliin.
 
Gmailissakin voi tehdä sääntöjä määrätyn lähettäjän viesteille. Kannattaa tutustua jos haluaa silti tarjouskirjeet meiliin.
Ja jos käyttää IMAP-protokollaa esim kotikoneessa niin ainakin Thunderbirdiä käyttämällä nuo siellä tehdyt filtterisäännöt menevät myös gmailiin eli kun käytän reissussa gmailia selaimella, nuo samat ryhmittelyt ja säännöt näkyvät webmailissa.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
283 833
Viestejä
4 879 742
Jäsenet
78 692
Uusin jäsen
josasim

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom