- Liittynyt
- 30.05.2018
- Viestejä
- 3 947
Olisko korjattu palautuskone mikä sieltä on tulossa…
Tai tarkastettu palautuskone..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olisko korjattu palautuskone mikä sieltä on tulossa…
Tuo on tyypillistä Giganttia
Verkkokauppa.com on myös ollut tosi hidas nyt kesällä ja vetoavat ruuhkaaan. Harmittaa kun tilaa yritysasiakkaana.Onks nää toimitusajat kanssa tyypillistä giganttia että kestää ja kestää ennekuin mitää tapahtuu.. Tosiaan keskiviikko aamusta tilasin ja mitään ei kuulu vieläkään. Vertailuksi tilasin verkkokaupalta pe illalla ja paketti lähetetty jo tänään.
Miten muilla on liikkunu verkkokauppa.com tilaukset?
Noh, Gigantissa hintapommi Galaxy A52 249 € toimitus myöhästyi kuukaudella niin sain sentäs 40 € lahjakortin mikä 3 vuotta voimassa.
Kuukaudella.. Miten se on edes mahdollista.
Tämäkin on kyllä perseestä näissä myymälöissä..En ollut ostanut gigantisa vuosiin mitään. Ja nykyään ei näköjään oteta tavara hyllystä ja kävellä kassalle. Vaan siellä alkavat kassalla kaivaa sitä takahuoneesta ja maksaessa paperisen kuitin saaminen on hankalaa. Kassalle päästyäni meni kaikkineen 10-12 minsaa. Ostaessani siis tabletin suoraan "hyllystä"
Hulluahan se olisi pitää mitään arvokkaita laitteita myymälän puolella, hävikkiähän siinä vain syntyisi. Ja onko siellä sitten siirrytty kokonaan sähköiseen kuittijärjestelmään? Ainakin aiemmin sai aina paperisen kuitin, ja halutessaan myös sähköpostiin.En ollut ostanut gigantisa vuosiin mitään. Ja nykyään ei näköjään oteta tavara hyllystä ja kävellä kassalle. Vaan siellä alkavat kassalla kaivaa sitä takahuoneesta ja maksaessa paperisen kuitin saaminen on hankalaa. Kassalle päästyäni meni kaikkineen 10-12 minsaa. Ostaessani siis tabletin suoraan "hyllystä"
Hulluahan se olisi pitää mitään arvokkaita laitteita myymälän puolella, hävikkiähän siinä vain syntyisi. Ja onko siellä sitten siirrytty kokonaan sähköiseen kuittijärjestelmään? Ainakin aiemmin sai aina paperisen kuitin, ja halutessaan myös sähköpostiin.
Riippuu varmasti, jossain kauppakeskusmyymälöissä säästyy huomattavasti tilaa, kun myymälään ei tarvitse laittaa miljoonaa lukittua kaappia tai vitriiniä tai muuta. Perus spider-hälyttimet jne nyt ovat ihan yhtä tyhjän kanssa, niin ainoa vaihtoehto on laittaa tuotteet kunnolla lukkojen taakse. Varastossa taas kaikki voi mättää yhteen läjään, vie paljon vähemmän tilaa.Tätä varten on eri hälyjärjestelmät. Ei muutaman satasen tuotteiden pitäminen lukkojen takana ole perusteltua muutenkuin sillä että se Gigantin geelitukka saa yrittää pakkomyydä asiakkaalle mitä tahansa turhista tuoteturvista huijarifirmojen sähkösopimuksiin..
En ollut ostanut gigantisa vuosiin mitään. Ja nykyään ei näköjään oteta tavara hyllystä ja kävellä kassalle. Vaan siellä alkavat kassalla kaivaa sitä takahuoneesta ja maksaessa paperisen kuitin saaminen on hankalaa. Kassalle päästyäni meni kaikkineen 10-12 minsaa. Ostaessani siis tabletin suoraan "hyllystä"
Lisäksi liitettiin kysymättä johonkin powerclubiin. Ärsyttää tuollainen kun yrität nopeasti ja helposti saada jotain, enkä todellakaan halua liittyä mihinkään clubiin täyttämään sähköpostiani.
Tuo Gigantin malli on vaan asiakkaalle todella hidas ja monivaiheinen. Ensin otat vuoronumeron että pääset myyjän juttusille ja odottelet vuoroasi (jos on ruuhkainen osasto), kieltäydyt ylimääräisistä sähkö- sun muista soppareista ja saat tuotteesi varatuksi järjestelmään. Sitten jonottamaan kassalle ja taas kysellään kaikenlaista ja maksun jälkeen saat lapun jonka kanssa menet varastolle, otat vuoronumeron ja taas odotat kunnes saat tuotteesi.Riippuu varmasti, jossain kauppakeskusmyymälöissä säästyy huomattavasti tilaa, kun myymälään ei tarvitse laittaa miljoonaa lukittua kaappia tai vitriiniä tai muuta. Perus spider-hälyttimet jne nyt ovat ihan yhtä tyhjän kanssa, niin ainoa vaihtoehto on laittaa tuotteet kunnolla lukkojen taakse. Varastossa taas kaikki voi mättää yhteen läjään, vie paljon vähemmän tilaa.
Ilmeisesti kysyttiin tuota mypoweria? Tuohon voi liittyä etukäteen kotona, niin pääsee helpommalla. Oon sen verran pihi, että kaikki cashback on win-win.
Tuossa: asiakaspalvelu(at)gigantti.fiOnko giganttiin olemassa asiaskaspalvelun sähköpostia? Vai onko oikeasti niin, että tilausta ei pysty peruuttamaan sunnuntaisin? Gigantin asiakaspalvelu ja chatti on meinaan sunnuntaisin kiinni ja ainoa oikea tapa peruuttaa tilaus on heidän mukaansa toimia seuraavasti -->
1. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse tai chatin kautta. Voimme tehdä muutoksia olemassa olevaan tilaukseesi, jos tilausta ei ole vielä otettu käsittelyyn varastollamme.
2. Jos tilauksesi on jo lähetetty, voit palauttaa tuotteen tilausvahvistuksen mukana tulleella palautuslomakkeella.
3. Voit myös palauttaa tuotteen mihin tahansa Gigantti-myymälään.
Tuossa: asiakaspalvelu(at)gigantti.fi
Vastaavat miten vastaavat. Ainakin täältä olen tuon löytänyt.
Iso kiitos! Nyt kun vielä muistan niin helpompaa samantien peruuttaa tilaus.
Nettitilauksia ei kai voi palauttaa "franchise" Gigantteihin, vain noihin isompiin. Ainakin täällä kieltäytyivät ottamasta, mutta myyjä ystävällisesti tulosti liput ja laput palautukseen tiskillä ja kuulemma hekin voivat sen postiin roudata mutta viivästyttää prosessia parilla päivällä mahdollisesti.Turhaan huolestua jos ei saa tilausta peruttua. Palautukset onnistuu helposti jos löytyy Gigantti lähistöltä, tai sitten postin kautta voi laittaa myös.
Käytännössä ainoa keino saada yhteys asiakaspalveluun on soittaa. Chatti on tukossa ja sähköpostiin vastataan muutaman viikon viiveellä. Peruuttaminen on mahdotonta, asiakaspalvelun mukaan tuote on lähes poikkeuksetta lähetetty jo tai ainakin käsittelyssä.
Onko listaa näistä franchasing giganteista? Ei ole ainakaan itselläni tullut ikinä vastaan ettei palautusta oteta vastaan tuosta syystä.Nettitilauksia ei kai voi palauttaa "franchise" Gigantteihin, vain noihin isompiin. Ainakin täällä kieltäytyivät ottamasta, mutta myyjä ystävällisesti tulosti liput ja laput palautukseen tiskillä ja kuulemma hekin voivat sen postiin roudata mutta viivästyttää prosessia parilla päivällä mahdollisesti.
Onko listaa näistä franchasing giganteista? Ei ole ainakaan itselläni tullut ikinä vastaan ettei palautusta oteta vastaan tuosta syystä.
Gigantti Phonehouset vai mitä ne oli on varmaan franchasing
"Hieno" tuo Gigantin toimintatapa.. Mielummin maksavat rahdit kahteen suuntaan + muut kustannukset eivätkä ota normi peruutuksia vastaan. Luulisi heillekin olevan helpompaa ja halvempaa peruuttaa vain tilaukset mitä asiakas ei itselleen kuitenkaan.
Tässä tapauksessa tuotteen piti tulla varastoon ensiviikolla, mutta nyt vasta 86 päivän päästä. Joten mun logiikalla luulisi, että tilauksen saisin peruutettua ehkä vähän helpommin tässä tapauksessa. Saas nähdä.
Oli muuten hämmentävän samanlaista meininkiä minullakin.Ensimmäinen kokemus oli emännän tekemän noutotilauksen nouto... Ja tietenkin oli vain yksi kassa joten jono seisoi kun kassahenkilö kävi etsimässä tuotteen varastosta...mutta myyjiä ei missään ja lähinnä tuntui että kaikki vaan juoksivat karkuun kun edes katsoi heihin päin. Ehkä 10min odottelun jälkeen tavoitin myyjän ja kerroin että haluan tuotteen x jolloin hän vaan murahti jotain ja lähti henkilökunnan ovea kohti. Vähän tuli sellainen WTF-fiilis mutta muutaman minuutin päästä muujä sentään tuli tuote kourassa takaisin. No, siitä sitten kassalle ja siellä oli pari asiakasta ennen minua ja joku maksusitoumushässäkkä jollakin asiakkaalla jossa vaan kesti ja kesti ja kesti. Olisi varmaan voinut kutsua jonkun toisen kassalle rahastamaan siksi aikaa kun selvitteli tuota tapausta kun alkoi kassajonokin venymään...Eli aika paljon on noiden kahden viimeaikaisen kokemuksen perusteella Powerilla parannettavaa.
Ei yleisestikään OLEDien normaaliin takuuseen ole kuulunut kiinnipalaminen. Ihan LG:n linjaus esim ollut tämä. Mielestäni se 99e tms siitä 5v takuusta, joka kattaa kiinnipalamisen, on käytännössä ilmainen.Hetkinen, ostin tovi sitten telkkarin (OLED). Kovasti yritti myyjä tyrkyttää ylimääräistä gigantin takuuta 2v-->5v.
En ottanut.
Kuittia "arkistoidessa" bongasin sieltä kuitilta rivin "takuu 2 vuotta, ei koske burn-in".
Eli tarkoittaako tuo nyt, että kun en suostunut ostamaan yrityksen omaa takuuta, niin eväävät nyt mahdollisen kiinnipalamisen korjauksen jos sattuu ensimmäisen kahden vuoden aikana?
Kappas vaan, ei olekkaan.Ei yleisestikään OLEDien normaaliin takuuseen ole kuulunut kiinnipalaminen. Ihan LG:n linjaus esim ollut tämä. Mielestäni se 99e tms siitä 5v takuusta, joka kattaa kiinnipalamisen, on käytännössä ilmainen.
Ei yleisestikään OLEDien normaaliin takuuseen ole kuulunut kiinnipalaminen. Ihan LG:n linjaus esim ollut tämä. Mielestäni se 99e tms siitä 5v takuusta, joka kattaa kiinnipalamisen, on käytännössä ilmainen.
Voin sivusta seuranneena sanoa, että nuo Gigantin lisätakuut ja vakuutukset eivät ole lainkaan ongelmattomia ja autuaaksi tekeviä. Kyseinen keissi tais kävästä toimarin pöydällä ennen kuin ratkes. Suosittelen jotain muuta!
Voin sivusta seuranneena sanoa, että nuo Gigantin lisätakuut ja vakuutukset eivät ole lainkaan ongelmattomia ja autuaaksi tekeviä. Kyseinen keissi tais kävästä toimarin pöydällä ennen kuin ratkes. Suosittelen jotain muuta!
En muutenkaan ymmärrä noita takuujuttuja. Mikäli on kotivakuutus, niin meillä se ainakin korvaa laiterikot jne. ja täyden korvauksen saa muistaakseni aina laitteesta riippuen jos sen ikä on 3-5 vuotta. Miksi siis ostaa joki gigantin oma lisäturva?