Gigantti, Power, Verkkokauppa.com+muut vastaavat liikkeet. Asiakaspalv.ja palautuskokemukset

Viime vuonna Powerissa oli "hyviä" Black Friday tarjouksia. Näyttöjä joita oli tulossa varastoon helmikuussa. Osta nyt sellaisia 3kk etukäteen.
 
Tuli tilattua powerilta tämä tarjoushintaan 999€: LENOVO LEGION 5 15ACH6H R7 120 HZ 15,6" KANNETTAVA TIETOKONE - Power.fi

On sen verran tuhnu mopo tuo mobiili 3060, että palautuslapun pistin vetämään mutta odotellaan ilmeisesti maanantaihin asti vastausta. Poweri mainostaa 60 päivän palautusoikeutta (sisältyy käyttönotetut läppärit). Kyllä kai tuohon 60 päivän palautusoikeuteen on uskomista... :hmm:

e: siis 14 päivän normaali palautusaika lienee juuri ylittynyt. Eivät kai pysty tuohon mitenkään vetoamaan?
 
Viimeksi muokattu:
Tilasin keskiviikkona aamusta gigantista läppärin ja olen tullut toisiin ajatuksiin, Tuotetta ei ole vielä tänään lauantainakaan lähetetty en ole saanut mitään seurantakoodia otin yhteyttä chatin kautta peruakseni tilauksen.. Aspa sano että ei voi peruuttaa kun on jo käsittelyssä kuulemma.. uskoo ken haluaa. Noh ei auta muuta kuin joko jättää noutamatta tai sitten koittaa jotenkin palauttaa se myymälään ilmeisesti.
 
Tuo on tyypillistä Giganttia. Peruuttaminen ei onnistu millään. Jos palauttaa liikkeeseen saa olla tarkkana että palauttavat myös toimituskulut. Tuntuvat helposti unohtavan.
 
Tuo on tyypillistä Giganttia

Onks nää toimitusajat kanssa tyypillistä giganttia että kestää ja kestää ennekuin mitää tapahtuu.. Tosiaan keskiviikko aamusta tilasin ja mitään ei kuulu vieläkään. Vertailuksi tilasin verkkokaupalta pe illalla ja paketti lähetetty jo tänään.
 
Onks nää toimitusajat kanssa tyypillistä giganttia että kestää ja kestää ennekuin mitää tapahtuu.. Tosiaan keskiviikko aamusta tilasin ja mitään ei kuulu vieläkään. Vertailuksi tilasin verkkokaupalta pe illalla ja paketti lähetetty jo tänään.
Verkkokauppa.com on myös ollut tosi hidas nyt kesällä ja vetoavat ruuhkaaan. Harmittaa kun tilaa yritysasiakkaana.
 
Noh, Gigantissa hintapommi Galaxy A52 249 € toimitus myöhästyi kuukaudella niin sain sentäs 40 € lahjakortin mikä 3 vuotta voimassa.
 
Miten muilla on liikkunu verkkokauppa.com tilaukset? Oma läppäri saman päivän toimituksella on lojunut käsitelvänä tiistaista saakka, joka kyllä vituttaa kun vanhalla risalla läppärillä pitää kärvistellä vielä... Herää lähinnä kysymys onko tämä normaalia nykyään vai onkohan tilauksessa jotain vialla?
 
Kuukaudella.. Miten se on edes mahdollista.

Ei oo / tullutkaan Sampalla tavaraa ts. toimitusvaikeuksia valmistajalla A52 4G -mallissa. 5G:nä sais vaikka heti. Eipä ollu kyllä kiirekään ku faijalle ton ostin.

Tyhmäähän se on toki mainostaa oikein hintapommina ti 29.6. klo 10 oliko 600 kpl erä vai mikä ja luki että lähetys 6.7. mennessä. Refreshasin jo ennen klo 10 niin klo 10:06 ilmestyvät ostettavaksi ja oli yhtä väriä saatavilla vaan ja taatusti ekojen joukossa meni koriin kun niitä oli vielä pitkään sen jälkeenkin. Eli taas ei ollut oikeasti tavaraa...

6.7. tuli vahvari, että lähteekin 20.7. no eipä lähteny niin pistin aspaan viestiä että ei lähteny ja koska saa niin heti 40 eken lahjakortti ja jopa pahoiteltiin ja anteeksipyydeltiin. 6.8. oli seuraava tieto ja sillon lähtikin matkaan...
 
Powerista on vähän samanlaisia kokemuksia kuin muillakin, eli itse koitan vältellä jos tuotteen saa jostain muualta helposti.

Ensimmäinen kokemus oli emännän tekemän noutotilauksen nouto. Tai no, tuote luvattiin noudettavaksi 3-5 päivässä mutta kesti vähän toista viikkoa että tuote saapui noudettavaksi. No, ei kun noutamaan kun oli muutakin asiaa siihen lähistölle. Heti ovella oli iso lappu että noutotilaukset noudetaan kyseiseltä osastolta mutta osastolle päästyä ihmeteltiin moista ohjeistusta ja käskettiin kysyä infopisteestä ja sieltä taas ohjattiin kassalle kyselemään. Ja tietenkin oli vain yksi kassa joten jono seisoi kun kassahenkilö kävi etsimässä tuotteen varastosta. Vähän olisi ehkä ollut sisäisessä ohjeistuksessa parantamisen varaa.

Toinen tapaus, piti saada eräs tuote "heti käteen" eli eikun netistä katsomaan että tuotetta löytyy läheisestä Powerista. En yrittänytkään mitään "click&collectia" kun edellisen noudon kanssa oli säätöä. No, paikanpäällä löysin tuotteen lasivitriinistä mutta myyjiä ei missään ja lähinnä tuntui että kaikki vaan juoksivat karkuun kun edes katsoi heihin päin. Ehkä 10min odottelun jälkeen tavoitin myyjän ja kerroin että haluan tuotteen x jolloin hän vaan murahti jotain ja lähti henkilökunnan ovea kohti. Vähän tuli sellainen WTF-fiilis mutta muutaman minuutin päästä muujä sentään tuli tuote kourassa takaisin. No, siitä sitten kassalle ja siellä oli pari asiakasta ennen minua ja joku maksusitoumushässäkkä jollakin asiakkaalla jossa vaan kesti ja kesti ja kesti. Olisi varmaan voinut kutsua jonkun toisen kassalle rahastamaan siksi aikaa kun selvitteli tuota tapausta kun alkoi kassajonokin venymään. Tuote sentään oli jostain syystä 10e halvempi kuin pari tuntia aiemmin oli nettisivuilla mainittu että jotain positiivista sentään.

Eli aika paljon on noiden kahden viimeaikaisen kokemuksen perusteella Powerilla parannettavaa. Toisaalta, en kyllä kaipaa sitä Gigantinkaan tapaa että heti kun ovesta astuu sisään niin nälkäiset myyjät juoksevat kimppuun ja kilpailevat kuka pääsee "palvelemaan" ja tyrkyttämään liittymiä, sähkösopimuksia sun muuta asiaan kuulumatonta.
 
En ollut ostanut gigantisa vuosiin mitään. Ja nykyään ei näköjään oteta tavara hyllystä ja kävellä kassalle. Vaan siellä alkavat kassalla kaivaa sitä takahuoneesta ja maksaessa paperisen kuitin saaminen on hankalaa. Kassalle päästyäni meni kaikkineen 10-12 minsaa. Ostaessani siis tabletin suoraan "hyllystä"
 
En ollut ostanut gigantisa vuosiin mitään. Ja nykyään ei näköjään oteta tavara hyllystä ja kävellä kassalle. Vaan siellä alkavat kassalla kaivaa sitä takahuoneesta ja maksaessa paperisen kuitin saaminen on hankalaa. Kassalle päästyäni meni kaikkineen 10-12 minsaa. Ostaessani siis tabletin suoraan "hyllystä"
Tämäkin on kyllä perseestä näissä myymälöissä..

Kävin powerista hakemassa pesukoneen alle sen vuotokaukalon tms. Tätä varten piti sähköposti ja muut tiedot antaa ensiksi tuolla myymälässä haahuilevalle myyjälle jonka jälkee piti kassalla odottaa tuotetta, että joku varastosta sen toi ja maksaa kolmannelle työntekijälle kassalle tuote. Lisäksi liitettiin kysymättä johonkin powerclubiin. Ärsyttää tuollainen kun yrität nopeasti ja helposti saada jotain, enkä todellakaan halua liittyä mihinkään clubiin täyttämään sähköpostiani.
 
En ollut ostanut gigantisa vuosiin mitään. Ja nykyään ei näköjään oteta tavara hyllystä ja kävellä kassalle. Vaan siellä alkavat kassalla kaivaa sitä takahuoneesta ja maksaessa paperisen kuitin saaminen on hankalaa. Kassalle päästyäni meni kaikkineen 10-12 minsaa. Ostaessani siis tabletin suoraan "hyllystä"
Hulluahan se olisi pitää mitään arvokkaita laitteita myymälän puolella, hävikkiähän siinä vain syntyisi. Ja onko siellä sitten siirrytty kokonaan sähköiseen kuittijärjestelmään? Ainakin aiemmin sai aina paperisen kuitin, ja halutessaan myös sähköpostiin.
 
Hulluahan se olisi pitää mitään arvokkaita laitteita myymälän puolella, hävikkiähän siinä vain syntyisi. Ja onko siellä sitten siirrytty kokonaan sähköiseen kuittijärjestelmään? Ainakin aiemmin sai aina paperisen kuitin, ja halutessaan myös sähköpostiin.

Tätä varten on eri hälyjärjestelmät. Ei muutaman satasen tuotteiden pitäminen lukkojen takana ole perusteltua muutenkuin sillä että se Gigantin geelitukka saa yrittää pakkomyydä asiakkaalle mitä tahansa turhista tuoteturvista huijarifirmojen sähkösopimuksiin..
 
Tätä varten on eri hälyjärjestelmät. Ei muutaman satasen tuotteiden pitäminen lukkojen takana ole perusteltua muutenkuin sillä että se Gigantin geelitukka saa yrittää pakkomyydä asiakkaalle mitä tahansa turhista tuoteturvista huijarifirmojen sähkösopimuksiin..
Riippuu varmasti, jossain kauppakeskusmyymälöissä säästyy huomattavasti tilaa, kun myymälään ei tarvitse laittaa miljoonaa lukittua kaappia tai vitriiniä tai muuta. Perus spider-hälyttimet jne nyt ovat ihan yhtä tyhjän kanssa, niin ainoa vaihtoehto on laittaa tuotteet kunnolla lukkojen taakse. Varastossa taas kaikki voi mättää yhteen läjään, vie paljon vähemmän tilaa.
 
En ollut ostanut gigantisa vuosiin mitään. Ja nykyään ei näköjään oteta tavara hyllystä ja kävellä kassalle. Vaan siellä alkavat kassalla kaivaa sitä takahuoneesta ja maksaessa paperisen kuitin saaminen on hankalaa. Kassalle päästyäni meni kaikkineen 10-12 minsaa. Ostaessani siis tabletin suoraan "hyllystä"

Tämän takia Gigantissa tai Powerissa ostan vain tuotteita "nouda myymälästä, maksa kassalle" - tilauksina. Voi lampsia suoraan kassalle maksaa ostoksen ja lähteä tuotteen kanssa. Tämä siis jos tiedän varmasti mitä haluan eikä tarvitse sen enempää vertailla tai ihmetellä.

Gigantilla on myös käytössä drive in palvelu mitä tulee jatkossa käytettyä ettei tarvitse myymälään mennä. Powerista en ole varma onko heillä vastaava.. Toisaalta powerissa isompi ongelma on myyjän löytäminen kuin se että myyjät tuputtavat kaikkea mahdollista..
 
Lisäksi liitettiin kysymättä johonkin powerclubiin. Ärsyttää tuollainen kun yrität nopeasti ja helposti saada jotain, enkä todellakaan halua liittyä mihinkään clubiin täyttämään sähköpostiani.
mypower.JPG


Ilmeisesti kysyttiin tuota mypoweria? Tuohon voi liittyä etukäteen kotona, niin pääsee helpommalla. Oon sen verran pihi, että kaikki cashback on win-win. :D
 
Riippuu varmasti, jossain kauppakeskusmyymälöissä säästyy huomattavasti tilaa, kun myymälään ei tarvitse laittaa miljoonaa lukittua kaappia tai vitriiniä tai muuta. Perus spider-hälyttimet jne nyt ovat ihan yhtä tyhjän kanssa, niin ainoa vaihtoehto on laittaa tuotteet kunnolla lukkojen taakse. Varastossa taas kaikki voi mättää yhteen läjään, vie paljon vähemmän tilaa.
Tuo Gigantin malli on vaan asiakkaalle todella hidas ja monivaiheinen. Ensin otat vuoronumeron että pääset myyjän juttusille ja odottelet vuoroasi (jos on ruuhkainen osasto), kieltäydyt ylimääräisistä sähkö- sun muista soppareista ja saat tuotteesi varatuksi järjestelmään. Sitten jonottamaan kassalle ja taas kysellään kaikenlaista ja maksun jälkeen saat lapun jonka kanssa menet varastolle, otat vuoronumeron ja taas odotat kunnes saat tuotteesi.
 
mypower.JPG


Ilmeisesti kysyttiin tuota mypoweria? Tuohon voi liittyä etukäteen kotona, niin pääsee helpommalla. Oon sen verran pihi, että kaikki cashback on win-win. :D

Itse käytän noita palveluita sähköisten kuittien takia. Jos joku kone hajoaa on edes jonkinlainen haju koska on ostettu ja vaikka takuuseen ei mene niistä on mahdollisuus saada vakuutuksesta jotakin takaisin.
 
Proshopilla oli viimeviikolla jotain Suomeen tuotavia paketteja kadonnut matkalle. Ovat ilmeisesti nyt löytyneet ja tulossa ens viikolla jopa perille. Saapa nähdä tulevatko lopen perille asti. Ihmettelen ettei tästä ole infottu asiakkaita mitenkään, kohtuu kattavat tiedot tilauksista heillä on ja asiakkaista yhteystietoineen. Miksei infottaisi että nyt on ongelmia matkassa.
 
Onko giganttiin olemassa asiaskaspalvelun sähköpostia? Vai onko oikeasti niin, että tilausta ei pysty peruuttamaan sunnuntaisin? Gigantin asiakaspalvelu ja chatti on meinaan sunnuntaisin kiinni ja ainoa oikea tapa peruuttaa tilaus on heidän mukaansa toimia seuraavasti -->


1. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse tai chatin kautta. Voimme tehdä muutoksia olemassa olevaan tilaukseesi, jos tilausta ei ole vielä otettu käsittelyyn varastollamme.

2. Jos tilauksesi on jo lähetetty, voit palauttaa tuotteen tilausvahvistuksen mukana tulleella palautuslomakkeella.

3. Voit myös palauttaa tuotteen mihin tahansa Gigantti-myymälään.
 
Onko giganttiin olemassa asiaskaspalvelun sähköpostia? Vai onko oikeasti niin, että tilausta ei pysty peruuttamaan sunnuntaisin? Gigantin asiakaspalvelu ja chatti on meinaan sunnuntaisin kiinni ja ainoa oikea tapa peruuttaa tilaus on heidän mukaansa toimia seuraavasti -->


1. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse tai chatin kautta. Voimme tehdä muutoksia olemassa olevaan tilaukseesi, jos tilausta ei ole vielä otettu käsittelyyn varastollamme.

2. Jos tilauksesi on jo lähetetty, voit palauttaa tuotteen tilausvahvistuksen mukana tulleella palautuslomakkeella.

3. Voit myös palauttaa tuotteen mihin tahansa Gigantti-myymälään.
Tuossa: asiakaspalvelu(at)gigantti.fi

Vastaavat miten vastaavat. Ainakin täältä olen tuon löytänyt.
 
Ei gigantissa lähtökohtaisesti onnistu ikinä peruutukset, mutta myymälöissä ottavat kyllä palautukset vastaan.
 
Käytännössä ainoa keino saada yhteys asiakaspalveluun on soittaa. Chatti on tukossa ja sähköpostiin vastataan muutaman viikon viiveellä. Peruuttaminen on mahdotonta, asiakaspalvelun mukaan tuote on lähes poikkeuksetta lähetetty jo tai ainakin käsittelyssä.
 
Turhaan huolestua jos ei saa tilausta peruttua. Palautukset onnistuu helposti jos löytyy Gigantti lähistöltä, tai sitten postin kautta voi laittaa myös.
 
Turhaan huolestua jos ei saa tilausta peruttua. Palautukset onnistuu helposti jos löytyy Gigantti lähistöltä, tai sitten postin kautta voi laittaa myös.
Nettitilauksia ei kai voi palauttaa "franchise" Gigantteihin, vain noihin isompiin. Ainakin täällä kieltäytyivät ottamasta, mutta myyjä ystävällisesti tulosti liput ja laput palautukseen tiskillä ja kuulemma hekin voivat sen postiin roudata mutta viivästyttää prosessia parilla päivällä mahdollisesti.
 
Käytännössä ainoa keino saada yhteys asiakaspalveluun on soittaa. Chatti on tukossa ja sähköpostiin vastataan muutaman viikon viiveellä. Peruuttaminen on mahdotonta, asiakaspalvelun mukaan tuote on lähes poikkeuksetta lähetetty jo tai ainakin käsittelyssä.

Tässä tapauksessa tuotteen piti tulla varastoon ensiviikolla, mutta nyt vasta 86 päivän päästä. Joten mun logiikalla luulisi, että tilauksen saisin peruutettua ehkä vähän helpommin tässä tapauksessa.:hmm: Saas nähdä.
 
"Hieno" tuo Gigantin toimintatapa.. Mielummin maksavat rahdit kahteen suuntaan + muut kustannukset eivätkä ota normi peruutuksia vastaan. Luulisi heillekin olevan helpompaa ja halvempaa peruuttaa vain tilaukset mitä asiakas ei itselleen kuitenkaan.
 
Nettitilauksia ei kai voi palauttaa "franchise" Gigantteihin, vain noihin isompiin. Ainakin täällä kieltäytyivät ottamasta, mutta myyjä ystävällisesti tulosti liput ja laput palautukseen tiskillä ja kuulemma hekin voivat sen postiin roudata mutta viivästyttää prosessia parilla päivällä mahdollisesti.
Onko listaa näistä franchasing giganteista? Ei ole ainakaan itselläni tullut ikinä vastaan ettei palautusta oteta vastaan tuosta syystä.
Gigantti Phonehouset vai mitä ne oli on varmaan franchasing
 
Onko listaa näistä franchasing giganteista? Ei ole ainakaan itselläni tullut ikinä vastaan ettei palautusta oteta vastaan tuosta syystä.
Gigantti Phonehouset vai mitä ne oli on varmaan franchasing


 
"Hieno" tuo Gigantin toimintatapa.. Mielummin maksavat rahdit kahteen suuntaan + muut kustannukset eivätkä ota normi peruutuksia vastaan. Luulisi heillekin olevan helpompaa ja halvempaa peruuttaa vain tilaukset mitä asiakas ei itselleen kuitenkaan.

Kai niillä dataa tuosta löytyy että osa asiakkaista päätyy tuotteen kuitenkin pitämään tai unohtaa palauttaa.
 
Tässä tapauksessa tuotteen piti tulla varastoon ensiviikolla, mutta nyt vasta 86 päivän päästä. Joten mun logiikalla luulisi, että tilauksen saisin peruutettua ehkä vähän helpommin tässä tapauksessa.:hmm: Saas nähdä.

Chatin kautta onnistui peruutus ja rahojen palautuksen suhteen tuli kuitti samantien sähköpostiin. MUTTA jumala*ta. Tänään piti saapua uusi pyykinpesukone meille klo 08:00 - 17:00 välillä ja sitä olemme odotelleet koko päivän kotona. Kello on nyt 18:13 ja konetta ei näy. Lapsiperheessämme on nyt reilun viikon ollut pyykit pesemättä, kun aiempi pesukone sanoi sopimuksensa irti. Kuskin piti soitella tuntia ennen toimitusta, mutta eipä näy kuskia. Pitäisikö tässä kuski haukkua pystyyn vaiko gigantti, helvetti.

E: Ja chatti väliaikaisesti suljettu "ruuhkautumisen" vuoksi ja puhelinlinjalla olen nyt roikkunut n. 20min ja jonotus maksaa 8,4snt/min. Kukahan mahtaa maksaa tämänkin lystin, kun ei asiakaspalveluun saa mitenkään yhteyttä.
 
Musta maanantaihan tämä on, eikä perjantai niinkuin sivusto väittää, kun yrittää tehdä tilausta.
1629737914218.png


Edit: No nyt meni mustan maanantain tilaus läpi.
 
Telia ei ollut mahdoton kokemus. Mitä nyt seuranta laahasi sen verran perässä että sms paketin tulosta postin jälkeen ja sähköposti sen jälkeen kun paketti haettu. Ehkä kyllä epäilyttäisi jos tavaralle olisi tarvetta ja se ei olisi varastossa.
 
Ensimmäinen kokemus oli emännän tekemän noutotilauksen nouto... Ja tietenkin oli vain yksi kassa joten jono seisoi kun kassahenkilö kävi etsimässä tuotteen varastosta...mutta myyjiä ei missään ja lähinnä tuntui että kaikki vaan juoksivat karkuun kun edes katsoi heihin päin. Ehkä 10min odottelun jälkeen tavoitin myyjän ja kerroin että haluan tuotteen x jolloin hän vaan murahti jotain ja lähti henkilökunnan ovea kohti. Vähän tuli sellainen WTF-fiilis mutta muutaman minuutin päästä muujä sentään tuli tuote kourassa takaisin. No, siitä sitten kassalle ja siellä oli pari asiakasta ennen minua ja joku maksusitoumushässäkkä jollakin asiakkaalla jossa vaan kesti ja kesti ja kesti. Olisi varmaan voinut kutsua jonkun toisen kassalle rahastamaan siksi aikaa kun selvitteli tuota tapausta kun alkoi kassajonokin venymään...Eli aika paljon on noiden kahden viimeaikaisen kokemuksen perusteella Powerilla parannettavaa.
Oli muuten hämmentävän samanlaista meininkiä minullakin.
Ensinnäkin tilasin noutoon ja siitä tuli 2 eri tekstiviestiä. Toisessa nouto osastolta ja toisessa nouto kassalta.
Kassalla hlvetillinen jono, joten menin seisokelemaan kyseiselle osastolle Info-tiskille. Eipä näkynyt 15 min ketään ja jono kassalla tyhjeni siihen mennessä ja sieltähän sen sitten sai.
Ja kun kerrankin kivijalkakauppaan olin eksynyt, niin pällistelin ympäriinsä. Myyjiä ei kiinnostanut pätkääkään.
Jotenkin jossain vaiheessa tottui siihen kun niitä aiemmin pyöri lähes häiriöksi asti, mutta joku on muuttunut ja hyvä kun edes vilkaisivat.
3 vastaan osuneesta myyjästä kukaan ei edes kysynyt voiko auttaa jotenkin.
Jotenkin pääsi kyllä yllättämään kohtelu. Niin se maailma muuttuu, eikä tarvitse kyllä toista kertaa käydä.
 
Hetkinen, ostin tovi sitten telkkarin (OLED). Kovasti yritti myyjä tyrkyttää ylimääräistä gigantin takuuta 2v-->5v.
En ottanut.
Kuittia "arkistoidessa" bongasin sieltä kuitilta rivin "takuu 2 vuotta, ei koske burn-in".
Eli tarkoittaako tuo nyt, että kun en suostunut ostamaan yrityksen omaa takuuta, niin eväävät nyt mahdollisen kiinnipalamisen korjauksen jos sattuu ensimmäisen kahden vuoden aikana?
 
Hetkinen, ostin tovi sitten telkkarin (OLED). Kovasti yritti myyjä tyrkyttää ylimääräistä gigantin takuuta 2v-->5v.
En ottanut.
Kuittia "arkistoidessa" bongasin sieltä kuitilta rivin "takuu 2 vuotta, ei koske burn-in".
Eli tarkoittaako tuo nyt, että kun en suostunut ostamaan yrityksen omaa takuuta, niin eväävät nyt mahdollisen kiinnipalamisen korjauksen jos sattuu ensimmäisen kahden vuoden aikana?
Ei yleisestikään OLEDien normaaliin takuuseen ole kuulunut kiinnipalaminen. Ihan LG:n linjaus esim ollut tämä. Mielestäni se 99e tms siitä 5v takuusta, joka kattaa kiinnipalamisen, on käytännössä ilmainen.
 
Ei yleisestikään OLEDien normaaliin takuuseen ole kuulunut kiinnipalaminen. Ihan LG:n linjaus esim ollut tämä. Mielestäni se 99e tms siitä 5v takuusta, joka kattaa kiinnipalamisen, on käytännössä ilmainen.
Kappas vaan, ei olekkaan.
Aina oppii uutta :tup:
 
Ei yleisestikään OLEDien normaaliin takuuseen ole kuulunut kiinnipalaminen. Ihan LG:n linjaus esim ollut tämä. Mielestäni se 99e tms siitä 5v takuusta, joka kattaa kiinnipalamisen, on käytännössä ilmainen.

Gigantin ainoa palvelu jonka ottaisin. Kunhan ne 42" Oled-telkut vihdoinkin tulee (näköjään siirretty ensi vuodelle), niin Gigantista tulee haettua tuo näytöksi (ja tuolla 5v takuulla). :)
 
Voin sivusta seuranneena sanoa, että nuo Gigantin lisätakuut ja vakuutukset eivät ole lainkaan ongelmattomia ja autuaaksi tekeviä. Kyseinen keissi tais kävästä toimarin pöydällä ennen kuin ratkes. Suosittelen jotain muuta!
 
Voin sivusta seuranneena sanoa, että nuo Gigantin lisätakuut ja vakuutukset eivät ole lainkaan ongelmattomia ja autuaaksi tekeviä. Kyseinen keissi tais kävästä toimarin pöydällä ennen kuin ratkes. Suosittelen jotain muuta!

Kyseessä oli eri lisätakuu. Tuo on eri, ja kiinnipalaminen on ehdoissa eritelty. Siinä toisessa sitä ei ollut.
 
Nuo Gigantin lisätakuut on kyllä välillä huvittavia, myyjät tarjoavat kallista takuuta parin kympin laitteillekin joiden oletettu käyttöikäkin noin 3 vuoden luokkaa. Lisätakuun hinnalla monesti saisi useammankin vastaavan laitteen ostettua tilalle. Tosin, eihän se ole tyhmä joka pyytää van se joka maksaa...

Tulipahan vaan mieleen kun joku aika sitten sitten kävin hakemassa jonkun halvan kikottimen gigantista ja myyjä yritti ihan väkisin kaupitella kylkeen laitetta kalliimman lisätakuun. Ei meinannut millään ymmärtää että jos se härveli hajoaa niin mieluummin haen uuden vastaavan kuin otan lisätakuun/laiteturvan/mikälie olikaan.
 
Voin sivusta seuranneena sanoa, että nuo Gigantin lisätakuut ja vakuutukset eivät ole lainkaan ongelmattomia ja autuaaksi tekeviä. Kyseinen keissi tais kävästä toimarin pöydällä ennen kuin ratkes. Suosittelen jotain muuta!

En muutenkaan ymmärrä noita takuujuttuja. Mikäli on kotivakuutus, niin meillä se ainakin korvaa laiterikot jne. ja täyden korvauksen saa muistaakseni aina laitteesta riippuen jos sen ikä on 3-5 vuotta. Miksi siis ostaa joki gigantin oma lisäturva?
 
En muutenkaan ymmärrä noita takuujuttuja. Mikäli on kotivakuutus, niin meillä se ainakin korvaa laiterikot jne. ja täyden korvauksen saa muistaakseni aina laitteesta riippuen jos sen ikä on 3-5 vuotta. Miksi siis ostaa joki gigantin oma lisäturva?

Ainakin meillä on kotivakuutuksessa omavastuu 150e. ja Ikävähennykset lähtee ensimmäisen vuoden jälkeen. Siinä vaiheessa, kun 4-5v vanha oled sanoo sopimukset irti, niin telkku on ser-jätettä.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
262 428
Viestejä
4 550 938
Jäsenet
74 985
Uusin jäsen
Cactus

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom