Asia ratkesi silviisiin, että Gigantista soitti mulle asiakaspalvelija ja sanoi, että ei tietenkään tarvitse tuoda muuta kuin takuun piirissä oleva näytönohjain. Sanoi että prosessi näytönohjaimen kanssa kestää 2-3 viikkoa ja hyvin todennäköisesti siitä palautetaan rahat tilille (250e) jos vika ilmenee. Hän kertoi, että heillä ei ole nyt "vallitsevasta tilanteesta johtuen" kyseisiä näytönohjaimia hyllyssä, vastasin että ei varmasti ole kun ei kyseistä näytönohjainta enään edes valmisteta
. Sanoin että voin maksaa väliä jos saan rx 6600 tilalle, myyjä vastasi, että ei meillä ole niitä yhtään varastossa. Vastasin että aika erikoista kun juuri äsken katsoin, että teidän nettisivuilla on varastossa useampia malleja. Myyjä vastasi että katsotaan sitten miten toimitaan.
Sanoi vielä erikseen, että jos toimitat näytönohjaimen viimeisinä takuun päivinä, siihen tullaan tekemään "erityinen tarkastelu", jotta väärinkäytöksiltä vältyttäisiin
. Laki sanoo että takuuaikana ilmenneestä viasta tulee ilmoittaa kohtuullisen ajan puitteissa, joka on määritelty 2kk, mulla siis loppuu takuu 3 viikon päästä takuu
Osaako joku sanoa, että voiko mulla mennä takuu tuosta kortista jos ajan raskaan näytönohjaimen testit sillä ja se sanoo lopullisesti kaput?