Yleistä keskustelua sähköautoista

Itse aloin kiinnostumaan Kia EV6:sta ihan tosissaan kun ymmärsin, että esim Polestar 4:n hinta on premium-luokkaa. Kia nelivetona ja sopivalla paketilla on heittämällä halvempi kuin Polestar 4 ja P4 oli se mitä aiemmin suunnittelin tilaavani. Oliko sieltä tulossa markkinoille jotain sellaista kulkinetta, joka olisi ominaisuuksiltaan, varusteiltaan ja hinnaltaan Kia EV6:n luokkaa?
Uusi Y?

Onko Kiassa minkälainen yhden polkimen ajo? Näyttäisi tuo uudistunut EV6 aika mielenkiintoiselta paketilta myös.
Onhan tuossa -22 mallisessakin. Pari kertaa sitä olen kokeillut. Mutta itse en pidä tuosta moodista. Mielummin käytän auto-moodia, missä regeni säätyy etäisyyden mukaan edellä ajavaan. Oikein miellyttävä varsinkin kesäkelillä. Talvella RWD versiossa saattaa hetkellisesti käyttää liian voimakkaasti, joten käytän vain tasoa 1.

Viimeksi muokattu:
Screenshot 2025-01-12 at 18-51-49 50 - 07_2020 näköislehti - Näköislehti.png

Tuossa joku Capturi vm. 2020.
OT: nyt kun tänne on noita TM:n valokaavioita postailtu, niin huomasinpa vasta ensimmäistä kertaa että tuo auto on 10 m pitkä ja jotain 4 m leveä eli vastaavasti auton pinta-ala on n. 4 x liian iso.

Statistiikka

Viestiketjuista
264 575
Jäsenet
75 450
Uusin jäsen
Ahone

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom