- Liittynyt
- 10.01.2019
- Viestejä
- 21 824
Puhutko nyt jarrunesteistä, nivelistä vai ihan yleisesti katsastuksesta.Sinänsä tietysti tilaston kannalta on ongelma että tilasto vääristyy, mutta äkkiseltään tuntuu järkevämmältä maksaa 39 euroa vuodessa katsastuksesta ja korjata viat sitten jos niitä on, kuin maksaa joka vuosi ennen katsastusta tehtävästä tarkastuksesta 50euroa ja siihen päälle se 39 euroa vuodessa.
En siis tarkoita tällä sitä että huolto pitäisi laiminlyödä, mutta jos huoltoväli on harva niin ihan järkevältä tuntuu teettää se tarkastus katsastuksessa, joka täytyy muutenkin tehdä.
Vai olenko ihan väärässä?
Katsastuksen osalta samaa mieltä, osa käy katsastuksessa ennen huoltoa, idea on juuri se että samalla huolto kerralla ne katsastus jutut kuntoon, katsastuksessa vähän kysellään mitä kannattaisi huoltaa/korjata vaikka ei vielä hylkyä aiheuttaisi.
Jarrunesteet jos näkyy jarrukatsastuksessa, niin ehkä vähän pitkäksi mennyt.
Teslan hylkytilastot, siinä ilmeisesti ne osa ei ole ollut huolto-ohjelmassa, eli kokonaan katsastuksen ja käyttäjän varassa.