Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tämä on ihan käsittämätön ilmiö jota ei ole millään muulla automerkillä, eikä tule olemaan.
Tosin muilla tuotteilla kyllä on. Applen puhelimet (varsinkin ennen) oli tuollainen ja nykyään Applen tietokoneet. Niillä on aivan yhtä fanaattisia kaiken todellisuuden taivuttavia fanipoikia, että jos Jobs olisi vielä elossä eikä kuollut tyhmyyttään niin tälläkin foorumilla olisi saappaan nuolijoita puolustamassa sitä.
Töissä käytän ajastettua esilämmitystä. Sen pitäisi ilmeisesti olla lämpöpumpulle kaikista kevyin, kun auto ilmeisesti lämmittää nestekiertoa moottoreilla ennen pumpun käynnistystä. Muuten ilmastointi päälle vaan vähä ennen autoon menoa. Jos auton päällä on oletettavasti 20cm lunta niin sulatus.Teslan esilämmitys talvella: ruukaatteko käyttää ollenkaan autossa/appissa olevaa "esilämmitys" toimintoa ja milloin sitä käytätte?
Olen sitä arkena käyttänyt, että auto ns. lämmin, kun lähtee liikkeelle.
Onko mitää järkeä käyttää, kun ajan aamulla vain lyhyttä pätkää, eli n. 20 km? Sitten iltapäivällä taas toisen 20 km?
Tuntuu, että syö aika paljon energiaa tuo esilämmitys, kunsiinä samalla lämmittää.
Olisko järkevä laittaa lämmitys manuaalisesti päälle appista vaikka 5-15 min ennen lähtöä? Alkaako tällöinkin lämmittään akkua? Miten tuo campmode: onko siitä hyötyä talvikäytössä?
Pitäs ottaa aikaa ja lueskella tuota manuskaa ihan ajan kans
Yöllä olen pyrkinyt lataamaan halvimmilla pörssisähkötunneilla.
Jos on pakkasta niin laitan apista lämmityksen päälle samalla kun alan pukemaan ulkovaatteita, tai jos on 30 astetta pakkasta niin 10min aiemmin.Teslan esilämmitys talvella: ruukaatteko käyttää ollenkaan autossa/appissa olevaa "esilämmitys" toimintoa ja milloin sitä käytätte?
Olen sitä arkena käyttänyt, että auto ns. lämmin, kun lähtee liikkeelle.
Onko mitää järkeä käyttää, kun ajan aamulla vain lyhyttä pätkää, eli n. 20 km? Sitten iltapäivällä taas toisen 20 km?
Tuntuu, että syö aika paljon energiaa tuo esilämmitys, kunsiinä samalla lämmittää.
Olisko järkevä laittaa lämmitys manuaalisesti päälle appista vaikka 5-15 min ennen lähtöä? Alkaako tällöinkin lämmittään akkua? Miten tuo campmode: onko siitä hyötyä talvikäytössä?
Pitäs ottaa aikaa ja lueskella tuota manuskaa ihan ajan kans
Yöllä olen pyrkinyt lataamaan halvimmilla pörssisähkötunneilla.
Teslan esilämmitys talvella: ruukaatteko käyttää ollenkaan autossa/appissa olevaa "esilämmitys" toimintoa ja milloin sitä käytätte?
Olen sitä arkena käyttänyt, että auto ns. lämmin, kun lähtee liikkeelle.
Onko mitää järkeä käyttää, kun ajan aamulla vain lyhyttä pätkää, eli n. 20 km? Sitten iltapäivällä taas toisen 20 km?
Tuntuu, että syö aika paljon energiaa tuo esilämmitys, kunsiinä samalla lämmittää.
Olisko järkevä laittaa lämmitys manuaalisesti päälle appista vaikka 5-15 min ennen lähtöä? Alkaako tällöinkin lämmittään akkua? Miten tuo campmode: onko siitä hyötyä talvikäytössä?
Pitäs ottaa aikaa ja lueskella tuota manuskaa ihan ajan kans
Yöllä olen pyrkinyt lataamaan halvimmilla pörssisähkötunneilla.
Teslan esilämmitys talvella: ruukaatteko käyttää ollenkaan autossa/appissa olevaa "esilämmitys" toimintoa ja milloin sitä käytätte?
Olen sitä arkena käyttänyt, että auto ns. lämmin, kun lähtee liikkeelle.
Onko mitää järkeä käyttää, kun ajan aamulla vain lyhyttä pätkää, eli n. 20 km? Sitten iltapäivällä taas toisen 20 km?
Tuntuu, että syö aika paljon energiaa tuo esilämmitys, kunsiinä samalla lämmittää.
Olisko järkevä laittaa lämmitys manuaalisesti päälle appista vaikka 5-15 min ennen lähtöä? Alkaako tällöinkin lämmittään akkua? Miten tuo campmode: onko siitä hyötyä talvikäytössä?
Pitäs ottaa aikaa ja lueskella tuota manuskaa ihan ajan kans
Yöllä olen pyrkinyt lataamaan halvimmilla pörssisähkötunneilla.
Itse laitan juuri tuon 5-15min enen käsin lämmityksen päälle (ja kesällä myös viilennyksen).Teslan esilämmitys talvella: ruukaatteko käyttää ollenkaan autossa/appissa olevaa "esilämmitys" toimintoa ja milloin sitä käytätte?
Olen sitä arkena käyttänyt, että auto ns. lämmin, kun lähtee liikkeelle.
Onko mitää järkeä käyttää, kun ajan aamulla vain lyhyttä pätkää, eli n. 20 km? Sitten iltapäivällä taas toisen 20 km?
Tuntuu, että syö aika paljon energiaa tuo esilämmitys, kunsiinä samalla lämmittää.
Olisko järkevä laittaa lämmitys manuaalisesti päälle appista vaikka 5-15 min ennen lähtöä? Alkaako tällöinkin lämmittään akkua? Miten tuo campmode: onko siitä hyötyä talvikäytössä?
Pitäs ottaa aikaa ja lueskella tuota manuskaa ihan ajan kans
Yöllä olen pyrkinyt lataamaan halvimmilla pörssisähkötunneilla.
Lyhyille matkoille tuo camp mode on ihan hyödyllinen, kun ei turhaan lämmitä akkua. Viime talvena käytin, mutta nopeampi laittaa vain normi lämmitys päälle, niin sillä menty tämä talvi.Camp modesta on vaikea sanoa onko sinulle siitä hyötyä. Jos camppaat autossa niin tietenkin on hyötyä. Jos et niin ei sitä turhaan kannata pitää päällä![]()