PTC-vastuksilla on erilaisia käyriä mallista riippuen, 1200w malli on pihimpi. Sijoitus toki ratkaisee myös, saatava puhallus sieltä jalkatilasta kunnolla auton takaosaa kohti yläviistoon.
Yhtä kaikki, ei ole ikävä. Ilman polttaainekäyttöistä lisälämmitintä avuksi myös ajonaikaiseen lämmittämiseen elämä on vaan tarpeettoman tuskaista.
Monesti vaan asennettu niin että paluu menee ilman termostaattia moottorille ja siksi tarvitsee kunnon sisälämpöihin liikaa käyntiaikaa niin että akku puutuu
Jos pätkäajoa niin laittaa sitten vaikka ilman sisäpuhallusta, moottori kunnolla kuumana heti startissa ja sitten kabiiniin täysi hönkä päälle. .
Ikävä ei ole tosin noitakaan nyt kohta neljän sähköautovuoden jälkeen.
Yhtä kaikki, ei ole ikävä. Ilman polttaainekäyttöistä lisälämmitintä avuksi myös ajonaikaiseen lämmittämiseen elämä on vaan tarpeettoman tuskaista.
Monesti vaan asennettu niin että paluu menee ilman termostaattia moottorille ja siksi tarvitsee kunnon sisälämpöihin liikaa käyntiaikaa niin että akku puutuu
Jos pätkäajoa niin laittaa sitten vaikka ilman sisäpuhallusta, moottori kunnolla kuumana heti startissa ja sitten kabiiniin täysi hönkä päälle. .
Ikävä ei ole tosin noitakaan nyt kohta neljän sähköautovuoden jälkeen.