Minä olen säätänyt kengät mahd. lähelle rumpua ja sitten pari käsijarrun kiskaisua/polkaisua ja uusiksi säätö lähelle. Tuo steppi siksi, että ne kengät hakee oikean paikkansa siellä rummun sisällä. Tästä tuossa sun tapauksessa tuskin on kuitenkaan kyse, mutta miltä se käsijarrupoljin tuntuu?Suurinpiirtein tällä ohjeella koitettu säätää mutta ei auta. Pitää vielä kyllä kerran käyttää auki ja yrittää vaikka jo useemman kerran yritettykin. Jotenkin vain tuntuu että jossain olis jotain löysää/periksi antavaa mihin osa voimasta häviää... Kaikki kuitenkin on varmasti oikein asennettu paikoilleen ja mikään osa ei jumita vaan liikkuu niinkuin pitääkin.
On levyjarrut käyttöjarruina
Edit: Osaisiko joku sanoa miltä tuo "2-4 naksua auki" tuntuu käytännössä kun pyörittää käsin niin pitääkö sen vastustaa kuinka paljon? Nyt siis säädetty niin että juuri ja juuri tuntuu pieni vastus kengistä. Olisiko säätö kuitenkin liian löysä? Täytyy kyllä kokeilla kiristää ihan reilusti lisää ja kokeilla voiko vaikuttaa niin paljon tuo säätö.
Kerran tuli vastaan sellaiset kengät missä se itse syvennys oli liian syvä, eli se jota vasten se säätö palikka tulee. En nyt kuitenkaan muista millaiselta itse käsijarru tuntui.