NVIDIA tuo Bondin, James Bondin GeForce RTX 50 -sarjan pelibundleen

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kaotik
  • Aloitettu Aloitettu

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
25 305
NVIDIA on julkaissut uuden 007 First Light -pelibundlen tietyille GeForce RTX 50 -srajan näytönohjaimille.

Kampanjan aikana GeForce RTX 5060 Ti:n tai sitä nopeamman näytönohjaimen tai sellaisen sisältävän tietokoneen sekä GeForce RTX 5060:n tai sitä nopeamman näytönohjaimen sisältävän kannettavan ostaja saa kaupantekijäisiksi uuden Bond-pelin.

Suomessa kampanjassa ovat virallisesti mukana Jimm's PC-Store, Power, Proshop ja Verkkokauppa.com.

Lähde: Hanki 007 First Light -peli NVIDIAn GeForce RTX 50 -sarjan mukana
 

Statistiikka

Viestiketjuista
309 285
Viestejä
5 246 774
Jäsenet
83 467
Uusin jäsen
eetuzzi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom