Vuosituhannen Corollassa kytkin on aika raskas ja vapauttaa vasta poljin ihan pohjassa. Ollut sitä alusta alkaen mitä olen omistanut 400->500 tkm, mutta pitkissä siirtymissä vaihteiden vaihdot ovat aika harvassa. Autossa on nestetoiminen välitys kytkimelle.
Edellisen omistajan kytkinhuolloista ei ole tietoa, mutta viittaakohan ominaisuus loppuun syötyyn levyyn? Asetelma liikkuu äärirajoille ja vaatii enemmän voimaa? Kytkin ei ainakaan vielä luista.
Edellisessä kytkimenvaihdossa, joskus 10v sitten (toinen auto), kytkimen luisto oli selvä merkki, mutta niin vähän joutunut tekemään, ettei oireet heti muistu mieleen. Pitäisi käydä vertailemassa, ettei raskas kytkin ole Toyotien ominaisuus; jossain kaupunkiajossa saa jo kunnon jalkajumpan.
Edellisen omistajan kytkinhuolloista ei ole tietoa, mutta viittaakohan ominaisuus loppuun syötyyn levyyn? Asetelma liikkuu äärirajoille ja vaatii enemmän voimaa? Kytkin ei ainakaan vielä luista.
Edellisessä kytkimenvaihdossa, joskus 10v sitten (toinen auto), kytkimen luisto oli selvä merkki, mutta niin vähän joutunut tekemään, ettei oireet heti muistu mieleen. Pitäisi käydä vertailemassa, ettei raskas kytkin ole Toyotien ominaisuus; jossain kaupunkiajossa saa jo kunnon jalkajumpan.
Viimeksi muokattu: