Joo ja 90% perus rengasliikkeiden suuntauspaikoista ei tuota tajua ja säätävät tyytyväisenä kaiken perseelleen.Vahva suositus myös vaihtaa iskarien yläpäänlaakerit ennen suuntausta, tai ainakin tarkistaa, mikäli iäkkäät. Ne eivät maksa kovin paljoa mutta kuluneina vaikuttavat suuntaukseen. Nimimerkillä kaksi suuntausta tehneenä, kun jäi huomaamatta ja suuntauskerta muistaakseni satasen luokkaa vs. parin kympin laakerit.
Tietääkö joku oikeasti asiantuntevaa henkilöä HKI/TMP akselilta joka noita suuntauksia edelleen tekisi. Rengasliikkeet ym. eivät tule kysymykseen koska en jaksa käyttää autoa viittä kertaa suuntauksessa ja selittää että ratti pitäisi olla suorassa suuntauksen jälkeen ja Saab 9-5 ei ole sama auto kuin 9-3 jne. Kalustokin vähän harvinaisempaa ja ihan oikeasti pitäisi löytää taho joka tietää mitä tekee, eikä esim. säädä väljillä nivelillä olevaa alustaa, vaan käskee korjaamaan viat ensin! Järvisen Akilla tuli Porissa aikanaan käytettyä mutta tuon paikan toiminta on loppunut ilmeisesti.