Taasko se romu on hajalla? Täällä korjataan autoja

Kulumisindikaattorin johto (brake pad wear indicator wire)? Ei varmaan hirmu vaikea. Ottaisin pyörän pois paikaltaan ja tutustuisin siihen tarkemmin.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Tulihan se pyörä otettua pois ja liitin irti, kaikki näytti olevan kunnossa niitten puolesta. Suihkutin puhistus ainetta vähäsen myös, muttei ollu mitää vaikutusta.. Silti valo pallaapi siellä.
 
Tulihan se pyörä otettua pois ja liitin irti, kaikki näytti olevan kunnossa niitten puolesta. Suihkutin puhistus ainetta vähäsen myös, muttei ollu mitää vaikutusta.. Silti valo pallaapi siellä.
Itselläni joskus golfissa johto oli murtunut tuon liittimen sisältä, saa nyprättyä kuntoon jos saa pinnin irti ja liittää uudelleen mutta helpompaa on vain kytkeä oikkariin.
 
Tulihan se pyörä otettua pois ja liitin irti, kaikki näytti olevan kunnossa niitten puolesta. Suihkutin puhistus ainetta vähäsen myös, muttei ollu mitää vaikutusta.. Silti valo pallaapi siellä.

Mulla on muistikuva ettei Hondan kanssa sulla ollut mitään ongelmia :)
 
Tulihan se pyörä otettua pois ja liitin irti, kaikki näytti olevan kunnossa niitten puolesta. Suihkutin puhistus ainetta vähäsen myös, muttei ollu mitää vaikutusta.. Silti valo pallaapi siellä.
Se vika voi olla siinä jarrupalassa tai siitä palasta lähtevässä johdossa, tai sitten siellä auton puoleisessa liittimessä/johtosarjassa. Todennäköisin paikka on se auton johtosarjan ja jarrupalan välinen liitin liittimen sisältä. Siihen voi hommata kokonaan uuden liittimen, tai sitten pelkät uudet pinnit sinne sisälle ja rakentaa sen liittimen uusiksi niillä.
Onko ihan varma ettei takana tai muissa pyörissä myös ole anturia? Jos on vain yksi anturi ja johto, se lienee helpohko seurata mihin asti se toinen pää menee, se tuskin on metriä pidempi pätkä, mutta jonkun verran voi joutua purkamaan muoveja että sinne pääsee käsiksi. Kokonainen uusi johto liittimien kanssa voi kyllä olla aika villin hintainen. Ja kuten joku jo ehdotti, sen liittimen voi myös kytkeä oikoseen ja sillä tulee myös valmista..
 
ainakin bemareissa se katkee tärinästä siitä palan juuresta. vähän tarkemmin kattelee niin tarviitkin uuden anturin..
 
Itselläni joskus golfissa johto oli murtunut tuon liittimen sisältä, saa nyprättyä kuntoon jos saa pinnin irti ja liittää uudelleen mutta helpompaa on vain kytkeä oikkariin.

Niijuu. Mutta tuosta ei voi vaikka muokata liittimiä, että voisi laittaa vaikka abikoliittimet? Ja Jarrupalojen johdon päähän myös?
 
Näistä ei kokemusta, mutta eikö tuo nyt ole helppo mitata siitä liittimestä, niin ei tarvitse arvailla? Sammuuko valo, kun kytkee auton pään oikkariin ja samalla mittaa jarrupalan puolen.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
284 216
Viestejä
4 881 855
Jäsenet
78 777
Uusin jäsen
Toiemrsu

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom