Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muuten kyllä, mutta kun kyseessä on vähän harvinaisempi Toyota (Prius gen 1). Tämän vaijerin pituus on noin 160cm ja Prius gen 2 vaijeri on yli kymmenen senttiä liian pitkä.
ja tuosta sama vielä halvemmalla euroissa, ettei tartte puntia laskea MAXGEAR 32-1546 Handbremsseil Seilzug Feststellbremse Hinten Links | eBay![]()
Handbrake Cable For Toyota Prius 1.5 Rear Left Parking Brake Borg 4643047060 | eBay UK
A: Signs of a failing handbrake cable include increased slack or looseness in the handbrake lever, difficulty in fully engaging or disengaging the parking brake, or unusual noises when applying the handbrake.www.ebay.co.uk
ja tuosta sama vielä halvemmalla euroissa, ettei tartte puntia laskea MAXGEAR 32-1546 Handbremsseil Seilzug Feststellbremse Hinten Links | eBay
'ja kuten muutkin sanoi, varmaan saa kyllä muualtakin, ihan yleinen auto kuitenkin. Jumittavasta vanhasta vaijerista ei oikein hyvää enää saa mitenkään, se kaksikymppiä kyllä kannattaa laittaa tuossa kohtaa ehdottomasti jos vanha vaijeri takeltelee ja kaikki muut paikat liikkuu hereästi.
Aika idioottimainen rakenne tuossa, eihän tuo voi mitenkään kestää jos se on vaan tuohon ohuehkoon päätylappuun niitattu noin.. Ainoa tapa koittaa korjata on hitsaus, mutta on tuo niin heppoisen näköinen, että ei tuon kanssa kovin voi voimaa käyttää.No nyt on ne palat etunurkkiinkin vaihdettu. Ei ollutkaan ne männät niin jumissa niissä, kuin vaikutti. Piti tosiaan olla vain oikeanlainen työkalu:
![]()
On kyllä ihan ehdoton paloja vaihdellessa, todella kätevästi saa pumpattu tuolla männät sisään, toimii, kuin räikkä.
Mutta, tilasin tuon suoraan kiinasta, kun halvalla sai ja kun rupesin takajarrujen mäntää painamaan tuolla, niin se sitten olikin ihan juntturassa ja tuo työkalu antoi periksi
![]()
Onkohan enää mitään mahdollisuutta saada takaisin? Koitin jo iskeä sitä paikoilleen, mutta ei enää mennyt. Nuo Suomessa myytävät vastaavat lienee ihan samaa tavaraa, vai ovatko laadukkaampia?
No nyt on ne palat etunurkkiinkin vaihdettu. Ei ollutkaan ne männät niin jumissa niissä, kuin vaikutti. Piti tosiaan olla vain oikeanlainen työkalu:
![]()
On kyllä ihan ehdoton paloja vaihdellessa, todella kätevästi saa pumpattu tuolla männät sisään, toimii, kuin räikkä.
Mutta, tilasin tuon suoraan kiinasta, kun halvalla sai ja kun rupesin takajarrujen mäntää painamaan tuolla, niin se sitten olikin ihan juntturassa ja tuo työkalu antoi periksi
![]()
Onkohan enää mitään mahdollisuutta saada takaisin? Koitin jo iskeä sitä paikoilleen, mutta ei enää mennyt. Nuo Suomessa myytävät vastaavat lienee ihan samaa tavaraa, vai ovatko laadukkaampia?
Takajarruja pitää usein pyörittää että saa männän sisälle..
Halvalla harvoin saa hyvää taikka toimivaa. Täältä myös ääni tuolle asentaja1 mainitsemalle Bilteman työkalulle, tuolla samaisella vaihdoin omaan autoon viime kesänä jarrupalat joka kulmaan ja takapäässä oli nimenomaan tarve kiertää mäntää sisään päin puristettaessa.Juu, tämä oli kyllä tiedossa. Uusimmissa varsinkin näin, mutta paljon on vielä vanhoja esimerkiksi missä pelkkä työntäminen riittää. Mutta, taidan suosiolla ostaa laadukkaamman ja monipuolisemman mäntätyökalusarjan.
Tuommoisen hankit Levittävä jarrumäntätyökalu | Jarrumännän puristinNo nyt on ne palat etunurkkiinkin vaihdettu. Ei ollutkaan ne männät niin jumissa niissä, kuin vaikutti. Piti tosiaan olla vain oikeanlainen työkalu:
![]()
On kyllä ihan ehdoton paloja vaihdellessa, todella kätevästi saa pumpattu tuolla männät sisään, toimii, kuin räikkä.
Mutta, tilasin tuon suoraan kiinasta, kun halvalla sai ja kun rupesin takajarrujen mäntää painamaan tuolla, niin se sitten olikin ihan juntturassa ja tuo työkalu antoi periksi
![]()
Onkohan enää mitään mahdollisuutta saada takaisin? Koitin jo iskeä sitä paikoilleen, mutta ei enää mennyt. Nuo Suomessa myytävät vastaavat lienee ihan samaa tavaraa, vai ovatko laadukkaampia?
Tuo se varmaan pitää joo, tuolla Toolfinnilla muutenkin hyviä nuo työkalut/hinnat.Tuommoisen hankit Levittävä jarrumäntätyökalu | Jarrumännän puristin
Mocca: Tyhmä kysymys, mutta kai sulla oli ilmaus ruuvi auki? Menee männät hieman helpommin sisään.
Toinen mikä helpottaa paljon, on kun aukaisee jarrunestesäiliön kannen ennen kuin puristaa jarrumäntää tai mäntiä sisään. Samalla voi ottaa ruiskulla, pumpulla tai jopa ihan rättiin imeyttämällä sitä nestettä varuilta pois, niin ei löträä pitkin konehuonetta pahimmassa tapauksessa
Itse vaihdoin 1.9TD S40 Volvoon pelkän kytkinpaketin kun vauhtipyörä vaikutti olevan kunnossa. Samalla työllä sen toki vaihtaa, mutta voi mennä ilman vaihtoakin. Ei sitä siis aina tarvitse vaihtaa minun mielestä.Mitä sanoisitte, kannattaako aina joka tilanteessa vaihtaa kaksoismassavauhtipyörä samalla kun tekee kytkinrempan?
Kyseessä Golf vm. 2010 (1.2 TSI, ajettu 150tkm) ja kytkin tosiaan alkoi luistamaan niin kytkinremppa tuohon nyt huollossa tehdään. Sanoivat että jos ei vauhtipyörässä mitään näkyvää vikaa niin eivät ajatelleet sitä vaihtaa. Mutta pitäisikö se kuitenkin samalla kertaa vaihtaa varmuuden vuoksi? Kytkin ei pidä mitään outoa ääntä tai värinää ja kytkin tuntuu normaalilta. Ainut tosiaan tuo luistaminen. Ajatuksena kyllä pitää tuota autoa pidempäänkin. Huollon hinta todennäköisesti tuplaantuisi jos vauhtipyöränkin vaihtaa...
erikoista , Viimekesänä tilasin nelipyöräsuuntausken erässä pikkupuljussa jotka säätivät volvoa eka etuvetoisena, kunnes joku toinen huolto ukko käveli ohitse ja tokasi eikös tuo ole neliveto. Säätö laitteesta vaiheettiin neliveto ja säätö tuntui onnistuneen ( ratti tosin jäi hieman vinoon ). Kunne noin vuosi edellisestä säädöstä, yhtä äkkiä jotain tapahtui kesken ajon moottoritiellä ,rupesi yhtä äkkiä vetämään enemmän oikealle. Ajattelin nyt meni kallistuksen vakaajat tai muuta. Auto parkkiin ja tsekki kaikki näytti olevan kunnossa.
Ei muutakuin toiseen firmaan tilaus suuntaukselle ja sieltähän löytyi takaa ja edestä suuntauksen tarvetta. Jotenkin erikoista että suoraan ajaessa motarilla kaikki muuttui. ja nyt kaikki taas kunnossa. hmm
Itse en vaihtaisi ellei sille ole syytä. Mikä on sinulle pidempi käyttöaika, 200tkm sinun ajoa?Mitä sanoisitte, kannattaako aina joka tilanteessa vaihtaa kaksoismassavauhtipyörä samalla kun tekee kytkinrempan?
Kyseessä Golf vm. 2010 (1.2 TSI, ajettu 150tkm) ja kytkin tosiaan alkoi luistamaan niin kytkinremppa tuohon nyt huollossa tehdään. Sanoivat että jos ei vauhtipyörässä mitään näkyvää vikaa niin eivät ajatelleet sitä vaihtaa. Mutta pitäisikö se kuitenkin samalla kertaa vaihtaa varmuuden vuoksi? Kytkin ei pidä mitään outoa ääntä tai värinää ja kytkin tuntuu normaalilta. Ainut tosiaan tuo luistaminen. Ajatuksena kyllä pitää tuota autoa pidempäänkin. Huollon hinta todennäköisesti tuplaantuisi jos vauhtipyöränkin vaihtaa...
Vuosi on pitkä aika, siinä voi tapahtua mitä tahansa, noin pitkän ajan kuluttua ei oikein enää voi korjaamoa syyttää, vaikka onhan se mahdollista, että siellä on joku alustan pultti jäänytkin löysälle. Muita vaihtoehtoja voi olla esimerkiksi antautunut pusla jossakin, tai vääntynyt tukivarsi. Sivulle vetämiseen voi vaikuttaa lisäksi esimerkiksi ilmanpaine-ero renkaissa, tai jumittava jarru, tai korkannut iskunvaimennin.erikoista , Viimekesänä tilasin nelipyöräsuuntausken erässä pikkupuljussa jotka säätivät volvoa eka etuvetoisena, kunnes joku toinen huolto ukko käveli ohitse ja tokasi eikös tuo ole neliveto. Säätö laitteesta vaiheettiin neliveto ja säätö tuntui onnistuneen ( ratti tosin jäi hieman vinoon ). Kunne noin vuosi edellisestä säädöstä, yhtä äkkiä jotain tapahtui kesken ajon moottoritiellä ,rupesi yhtä äkkiä vetämään enemmän oikealle. Ajattelin nyt meni kallistuksen vakaajat tai muuta. Auto parkkiin ja tsekki kaikki näytti olevan kunnossa.
Ei muutakuin toiseen firmaan tilaus suuntaukselle ja sieltähän löytyi takaa ja edestä suuntauksen tarvetta. Jotenkin erikoista että suoraan ajaessa motarilla kaikki muuttui. ja nyt kaikki taas kunnossa. hmm
Joo jotain tohon suuntaan olen ajatellut että ajelisin vielä itse autolla kunhan auto pysyy hyvänäItse en vaihtaisi ellei sille ole syytä. Mikä on sinulle pidempi käyttöaika, 200tkm sinun ajoa?
Tavallaan tulee mieleen se, kun edelliseen autoon vaihdatin moottorin (140tkm ajetun) ehjään. Niin kyseinen liike ehdotti myös kytkimen yms uusimista vaikka oli ehjä. En niitä enään lähtenyt siinä uusimaan ja hyvin ne pelitti sen 150tkm (3-4v) mitä sitä autoa vielä pidin.
Säätö ei ole onnistunut, jos ratti on vinossa.erikoista , Viimekesänä tilasin nelipyöräsuuntausken erässä pikkupuljussa jotka säätivät volvoa eka etuvetoisena, kunnes joku toinen huolto ukko käveli ohitse ja tokasi eikös tuo ole neliveto. Säätö laitteesta vaiheettiin neliveto ja säätö tuntui onnistuneen ( ratti tosin jäi hieman vinoon ). Kunne noin vuosi edellisestä säädöstä, yhtä äkkiä jotain tapahtui kesken ajon moottoritiellä ,rupesi yhtä äkkiä vetämään enemmän oikealle. Ajattelin nyt meni kallistuksen vakaajat tai muuta. Auto parkkiin ja tsekki kaikki näytti olevan kunnossa.
Ei muutakuin toiseen firmaan tilaus suuntaukselle ja sieltähän löytyi takaa ja edestä suuntauksen tarvetta. Jotenkin erikoista että suoraan ajaessa motarilla kaikki muuttui. ja nyt kaikki taas kunnossa. hmm
Ikinä en ole tarvinnut mitään erikoistyökalua jarrusatulan mäntien sisäänpainamiseksi, poislukien käsijarrumekanismin sisältävät satulat ja niistähän tässä ei ole kyse, kun siellä kerran kengät on. Ne pitäis mennä ihan parilla vasaranvarrella kampeamalla tai siirtoleukapihdeillä kevyesti puristamalla. Jos ne on niin jumissa, että ne vaatii tuommoista työkalua, niin ne jää tod. näk. laahaamaan vaikka ne sisään saa painettuakin. Ne pitäis käyttää auki ja hioa ruosteet siitä kannaksesta ja kasata rasvan kanssa.No nyt on ne palat etunurkkiinkin vaihdettu. Ei ollutkaan ne männät niin jumissa niissä, kuin vaikutti. Piti tosiaan olla vain oikeanlainen työkalu:
![]()
On kyllä ihan ehdoton paloja vaihdellessa, todella kätevästi saa pumpattu tuolla männät sisään, toimii, kuin räikkä.
Mutta, tilasin tuon suoraan kiinasta, kun halvalla sai ja kun rupesin takajarrujen mäntää painamaan tuolla, niin se sitten olikin ihan juntturassa ja tuo työkalu antoi periksi
![]()
Onkohan enää mitään mahdollisuutta saada takaisin? Koitin jo iskeä sitä paikoilleen, mutta ei enää mennyt. Nuo Suomessa myytävät vastaavat lienee ihan samaa tavaraa, vai ovatko laadukkaampia?
Pösö taas piippailee omiaan "faulty hand brake", "esp", "abs". Sähköinen käsijarru. Toimii satunnaisesti itsestään, mutta manuaalisesti pelittää.
Ajossa ei mitään häikkää. Välillä piippaus tulee ihan randomisti. Joskus käynnistäessä, joskus ajon aikana, välillä ei mitään.
Tämmöinen samanlainen oli vuosi pari sitten. Silloin syynä oli joku nopeusanturiin kertynyt ruoste tms.
Juu todennäköisesti kaikki liittyy jonkun pyörän abs-anturiin joka sekoilee. Tosin voi se sitten olla myös pyöränlaakerikin kun noissa taitaa kaikissa olla magneettinenkehä laakerissa, mutta todennäköisemmin kuitenkin abs-anturi itsessään.Pösö taas piippailee omiaan "faulty hand brake", "esp", "abs". Sähköinen käsijarru. Toimii satunnaisesti itsestään, mutta manuaalisesti pelittää.
Ajossa ei mitään häikkää. Välillä piippaus tulee ihan randomisti. Joskus käynnistäessä, joskus ajon aikana, välillä ei mitään.
Tämmöinen samanlainen oli vuosi pari sitten. Silloin syynä oli joku nopeusanturiin kertynyt ruoste tms.
Jahas, romussa riittää korjattavaa. Nyt pitäisi vaihtaa pinnapultit pari kappaletta, kun porsi kierteet, mitä niistä nyt ennenkään oli jäljellä. Lähteeköhän yhtä helposti, kuin tässä videolla? ei tarvitsisi edes levyjä irroitella. Millaisia kokemuksia löytyy?
Riippuu autosta, kyllä ne yleensä sieltä aika mukavasti lähtee, kannattaa ottaa riittävän iso lyöntityökalu käteen. Ei varmaan kyllä ikinä ole ollut noin löysällä kuin tuolla videolla. Kannattaa katsoa missä kohdassa sitä pulttia lyö, monesti on siellä takana ainoastaan yksi vapaa kohta, jossa se mahtuu tulemaan pois, eli pitää pyörittää napa ja pultti aina yksi kerrallaan sopivaan kohtaan ennen kuin pamauttaa irti. Mutterista korkkaa aina kierteet ensin, joten muista vaihtaa kaikki uudet mutterit myös samalla, vaikka tuntuisi että vain pulteissa oli vikaa.
Joo, mietin just et onkohan tuota videota varten jo irroitellut jotenkin valmiiksilähti vähän liiankin helposti tuossa. Ehdottomasti mutterit tosiaan vaihdettava myös, muuten on kohta taas pultit sökö.
Noinhan se juuri pelaa.. Kun auto on katollaan, niin vyöt on lukossa. Nämä voi kyllä joskus olla hankalalia, kun usein ei vyöstä päällepäin näe missä asennossa se asennetaan, jos ei verrokki ole siinä vieressä. Silloinkin saa melkein aina heilutella ja houkutella, että lukko aukeaa ja vyö tulee ulos ja voi olla melkein tekemätön paikka ilman purkamista, mikäli se vyö on aivan kokonaan siellä sisällä.Tilasin käytetyn turvavyön, jonka meinasin vaihtaa rispaantuneen tilalle. Nyt tässä ostetussa ei saa turvavyötä ulos. Aina vain lukitsee ja jos antaa vyötä sisään, lukitsee lisää. Kuuluu napsahdus. Vyössä on vielä vähän varaa antaa sisään, mutta jossain varoiteltiin, ettei vyötä saa päästää liian sisään tai käy noin. Kyse on Fiat 500 jos on väliä. Onkohan neuvoja?
Edit. Ongelma ratkaistu. Tuntui, että kun mekanismin asetti samaan asentoon kuin autossa, vyö vapautui.
Joissain autoissa se lukitus perustuu heilurimekanismiin. Eli ajoneuvon hidastuessa riittävällä nopeudella, heiluri liikkuu eteenpäin ja lukitsee vyön.Tilasin käytetyn turvavyön, jonka meinasin vaihtaa rispaantuneen tilalle. Nyt tässä ostetussa ei saa turvavyötä ulos. Aina vain lukitsee ja jos antaa vyötä sisään, lukitsee lisää. Kuuluu napsahdus. Vyössä on vielä vähän varaa antaa sisään, mutta jossain varoiteltiin, ettei vyötä saa päästää liian sisään tai käy noin. Kyse on Fiat 500 jos on väliä. Onkohan neuvoja?
Edit. Ongelma ratkaistu. Tuntui, että kun mekanismin asetti samaan asentoon kuin autossa, vyö vapautui.
Millon viimeksi pa-suodatin uusittu? "Tankki hyvä olla aina melko täynnä" voisi viitata siihen, että tankin pohjalla jotain skeidaa, joka nyt sitten mahdollisesti lähtenyt liikkeelle?Täytyy ainakin vikakoodit lukea potilaasta. Honda Civic 2.2 diesel, 2008.
Ajoin tänään ekaa kertaa tankin hieman tyhjemmäksi. 67km vaan näytti jäljellä olevaksi ajomatkaksi.
PGM-FI , eli tuollainen herja tuli näyttöön kesken ajon (130km/h vauhtia) ja tehot pieneni reippaasti. Kieroksia otti vaivalloisesti ajossa noin 2000rpm. Sitten pian sammui kokonaan ja ei enää käynnisty. Startti kyllä pyörittää.
Tankkasin 10 litraa dieseliä lisää, mutta se ei kumminkaan auttanut mitään.
Googlella eka juttu tuosta PGM-FI vikavalosta:
![]()
Ajatuksena siis vaihtaa uusi polttoaineensuodatin? Tuskin kyllä auttaa mitään? Ja täytyy tutkia, että missä se suodatin mahtaisi olla. Suodatin ei kyllä pitäisi olla kovin vanha. Esim polttoainepumpun kunto?
Autolla on ajettu reilut 410tkm, eli vikaa voi olla jo vähän vaikka missä? Varalta myös kysyin auton myyjältä, että onko hänellä mitään vinkkiä, mutta ei oikein ollut. Paitsi että hyvä olla tankki aina melko täynnä?
Pa-suodatin on vuoden vanha. Eli ei vielä pitäisi aiheuttaa mitään.Millon viimeksi pa-suodatin uusittu? "Tankki hyvä olla aina melko täynnä" voisi viitata siihen, että tankin pohjalla jotain skeidaa, joka nyt sitten mahdollisesti lähtenyt liikkeelle?
Ja samalla näkee onko vika paskaisessa löpössä vai jossain muualla.Pa-suodatin on vuoden vanha. Eli ei vielä pitäisi aiheuttaa mitään.
Toki aika halpa tuo suodatin, eli siksi voisin sen mahdollisesti vaihtaa.
Näitä saa toyota kaupasta aitona, eikä edes kalliita.Muuten kyllä, mutta kun kyseessä on vähän harvinaisempi Toyota (Prius gen 1). Tämän vaijerin pituus on noin 160cm ja Prius gen 2 vaijeri on yli kymmenen senttiä liian pitkä.
v70 mk2. Takapenkin lukitusmekanismi hajosi molemmista selkänojista noin kolmen päivän sisään (vissiin käyttökerrat tuli täyteen). Torista halvalla uusi takapenkkisarja. Kolariautosta. Hakiessa vyöt ei pelittäneet, mutta oletin sen johtuvan asennosta. No, eipä pelitä paikalleen asennettunakaan. Ennenkuin alan purkamaan vöitä penkin uumenista tutkittavaksi, mitä niille voi yrittää tehdä? Vai pitäisikö vaan purkaa pois ja asentaa vanhassa penkissä olleet tilalle.
Ok, purkaahan ne pitää joka tapauksessa, niin sama siirtää vanhasta varmasti toimivat paikalleen. SRS-koodinkin sain aikaiseksi kun unohdin irrottaa akun operaation ajaksi. Nyt se on se ja sama pitää kiinni, niin ei tarvitse säätää mankan asetuksia. Nollaa sitten kun on vyötkin vaihdettu.Kolarin jälkeen vyöt jää yleensä lukkoon, eli vaatii vaihdon uuteen tai kolarittomaan.
Erikoinen vika 2012 megane farkussa. Voi olla joku ei mallikohtanenkin häiriö joten vinkkejä saa esittää.
Eli ajaessa ilmavirta ohjattuna niille matkustajan yläräppänöille ilmastointi päällä (manuaali ilmastointi) alkaa ilmavirran virtaus jonkun ajan päästä hidastua siten ettei räppänistä juuri enää tule ilmaa. Kun ac napin painaa pois päältä menee muutama minuutti kun ilmavirta palautuu ja sitten taas ac päällä tulee kylmää aikansa kunnes toistuu.
Tuli mieleen voisiko kondenssin poisto olla tukossa ja kastelisi raitisilmasuodatinta tms mutta käytin suodattimen irti ja oli kuiva. Mikähän voisi vaivata.
Erikoinen vika 2012 megane farkussa. Voi olla joku ei mallikohtanenkin häiriö joten vinkkejä saa esittää.
Eli ajaessa ilmavirta ohjattuna niille matkustajan yläräppänöille ilmastointi päällä (manuaali ilmastointi) alkaa ilmavirran virtaus jonkun ajan päästä hidastua siten ettei räppänistä juuri enää tule ilmaa. Kun ac napin painaa pois päältä menee muutama minuutti kun ilmavirta palautuu ja sitten taas ac päällä tulee kylmää aikansa kunnes toistuu.
Tuli mieleen voisiko kondenssin poisto olla tukossa ja kastelisi raitisilmasuodatinta tms mutta käytin suodattimen irti ja oli kuiva. Mikähän voisi vaivata.
Kuljettajan puolen jaloista löytyy lämpöanturi ilmakanavasta. Varmaan jotain sontaa anturissa tai anturi rikki. Aiheuttaa juurikin tuota edellä kerrottua jäätymistä jolloin kylmän tulo lakkaa ja sulamisen jälkeen taas toimimista.Erikoinen vika 2012 megane farkussa. Voi olla joku ei mallikohtanenkin häiriö joten vinkkejä saa esittää.
Eli ajaessa ilmavirta ohjattuna niille matkustajan yläräppänöille ilmastointi päällä (manuaali ilmastointi) alkaa ilmavirran virtaus jonkun ajan päästä hidastua siten ettei räppänistä juuri enää tule ilmaa. Kun ac napin painaa pois päältä menee muutama minuutti kun ilmavirta palautuu ja sitten taas ac päällä tulee kylmää aikansa kunnes toistuu.
Tuli mieleen voisiko kondenssin poisto olla tukossa ja kastelisi raitisilmasuodatinta tms mutta käytin suodattimen irti ja oli kuiva. Mikähän voisi vaivata.
Millon viimeksi pa-suodatin uusittu? "Tankki hyvä olla aina melko täynnä" voisi viitata siihen, että tankin pohjalla jotain skeidaa, joka nyt sitten mahdollisesti lähtenyt liikkeelle?
Pa-suodatin on vuoden vanha. Eli ei vielä pitäisi aiheuttaa mitään.
Toki aika halpa tuo suodatin, eli siksi voisin sen mahdollisesti vaihtaa.
Pa-suodatin on vielä vaihtamatta.Ja samalla näkee onko vika paskaisessa löpössä vai jossain muualla.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.