Taasko se romu on hajalla? Täällä korjataan autoja

Kannattaa myös koittaa "hieman" rynkyttää sitä koukkua nupin päästä samalla kun vääntää avausmekanismia. Jos siinä on ollut hieman liikaa aisapainoa päällä, niin mekanismin lukituskieleke voi hyvinkin olla hieman jännityksen alla.
 
Umpiot kiskottu irti jos nyt kuitenkin innostuisi hinkkaamaan ja hartsittamaan nuo.

Vaihdoin sivuvalopolttimot - tosin jälleen kerran erikoisempi malli on erikoisempi malli. Ohjekirja kyllä kehuu auliisti, että polttimon kanta on W5W/T10 (Netistä ladattu). Mutta eipäs olekaan, vaan BAY9S. Mutta noita tuli onneksi tilattua jo viime kesänä toiseen, niin sattuipas kuitenkin löytymään sopivat - kunhan nyt eivät ala herjailemaan. Tämä V70 -laitos ei ole ihan niin nuuka vastuksesta, kun autossa on jo tehtaalta lähtien ledejä.

e. Umpiot takaisin paikallaan - on tuo kyllä niin onneton tuikku ainakin valoisassa, että ei mikään ihme, ettei noita ole huomannut. Mutta onpahan nyt ledit sielläkin.

Seison vieläkin korjattuna. Nuo helkutin BAY9St on etuvilkut. Näin ollen myös katastusmies on merkinnyt väärin sivuvalot rikkinäiseksi, vaikka etuvilkut olivat pimeänä.

Sivuvaloissa on nyt oranssit ledit, jotka tuntuvat kyllä olevan sen verran tuikut, että taidan vaihtaa kirkkaisiin. Ja jo kerran vastusarvoltan korjatut vilkut nakuttavat taas nopeaan vasemmalla. Onneksi tilasin pussillisen vastuksia jo viime kesänä, niin laitetaanpa palikkaa väliin.
 
Paitsi jos niitä pitää paikallaan vain, kun on vetotarvetta. Grand Scenicin irrotettava koukku oli aika timmissä kunnossa vielä 14 vuoden ikäiseäkin.
Ei kai niitä kukaan irroittele, etenkään jos kärryn omistaa ja sitä silloin tällöin vetää perässään. Mä en muutenkaan oikein älyä koko irroitettavan koukun ideaa, miksi ihmeessä se pitäisi joskus saada irti? Vai onko siinä sama juttu, kun siinä että joistakin uudemmista autoista piilotetaan pakoputken ulostulo piiloon, koska se on joidenkin mielestä niin ruma?
Jos sitten taas on auto jossa sitä koukkua ei ikinä ole pidetty paikallaan, päästäänkin siihen toiseen ongelmaan, eli jos joku joskus sitten haluaisikin sen kiiltävän käyttämättömän minttikuntoisen koukun asentaa paikalleen, se ei helpolla onnistu, kun se tumppi ja lukko siellä auton perässä on kuitenkin ruosteessa.
 
Ei kai niitä kukaan irroittele, etenkään jos kärryn omistaa ja sitä silloin tällöin vetää perässään. Mä en muutenkaan oikein älyä koko irroitettavan koukun ideaa, miksi ihmeessä se pitäisi joskus saada irti? Vai onko siinä sama juttu, kun siinä että joistakin uudemmista autoista piilotetaan pakoputken ulostulo piiloon, koska se on joidenkin mielestä niin ruma?
Jos sitten taas on auto jossa sitä koukkua ei ikinä ole pidetty paikallaan, päästäänkin siihen toiseen ongelmaan, eli jos joku joskus sitten haluaisikin sen kiiltävän käyttämättömän minttikuntoisen koukun asentaa paikalleen, se ei helpolla onnistu, kun se tumppi ja lukko siellä auton perässä on kuitenkin ruosteessa.

Jos se peittää rekisterikilven, niin voi saada sakkoa. En kyllä tunne tai tiedä ensimmäistäkään tapausta.

 

Statistiikka

Viestiketjuista
278 572
Viestejä
4 790 559
Jäsenet
77 777
Uusin jäsen
a2offrb

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom