- Liittynyt
- 10.01.2019
- Viestejä
- 16 458
Siis yrität sanoa ettei operaattori voisi rahastaa ihan yhtä sumeilematta, kun myyjän pitäisi perustella miksi y tynnykselle tämä nyt vaan maksaa. Kannattavuutta ei sinänsä veisi, jos kilpailukykyä. Nyky mallilla ei tarvi olla kilpailukykyinen kun kaikki tekee samaa .Yrityslaajakaistaliittymä on käytännössä aivan sama kuin kuluttajalaajakaista.
Joo, sori seuraavaa, kommentoit toki aivan eri juttua, mutta käytän nyt hyväksi.Isoissa taloyhtiöissä on taas järkevintä ostaa järeä yritysliittymä, kuin maksaa esimerkiksi 49e*115 asuntoa joka kuukausi. Tässäkin ovat nihkeitä myymään. (ymmärrät varmaan syyn eli rahan).
esimerkki:
- yksityisliittymillä iso taloyhtiön kulurakenne on 115as*49e*12kk = n. 70 tonnia vuosi
- yritysliittymällä kulurakenne on murto-osa tuosta. esimerkiksi vaikka 12 tonnia vuodessa.
Yleensä hommassa seurataan rahaa. Tehdään niin mistä saadaan paras tulovirta sisään yhtiöön.
Eero
Jos se yritysliittymä ja kuluttajaliittymä on käytännössä aivan sama, niin eikö pitäisi miettiä mitä lisäarvoa asiakas saa sillä reilun 11000 euron vuotuisella lisahinnalla (12*49€ vs 12 000€).