- Liittynyt
- 19.11.2016
- Viestejä
- 5 081
Mites hajoavat pinnat? Tarttuuko pingi niihin ja mitä tapahtuu jos menee rikki?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siis miten käytännössä mihin? Vaihtaa patch noteseissakin (#19) mainittujen asioiden väriä (+ kartan ringit, kranaatin heiton markkeri jne). Tritanopialla mitä shroud näyttää käyttävän, vaihtuu nykyään veret siniseksi ja tuosta videosta päätellen reddotin tähtäinkin on muuttunut punaisesta pois jne. Vai enkö nyt vaan tajua mitä haetaan takaa?Niin siis englantia osaan kyllä, mutta että mihin se käytännössä vaikuttaa.
Voin muistaa väärin, mutta eikai tässä edes onnistu bindata samaan näppäimeen kahta toimintoa?Ei ne tuota poista niin kai se on vain hyväksyttävä vaikka onkin ihan perseestä. Olisikohan fiksua pingata se suoraan ampumisnäppäimeen ja varmuuden vuoksi myös johonkin toiseen näppäimeen?
e: merkkaaminen siis
Voin muistaa väärin, mutta eikai tässä edes onnistu bindata samaan näppäimeen kahta toimintoa?
Siis miten käytännössä mihin? Vaihtaa patch noteseissakin (#19) mainittujen asioiden väriä (+ kartan ringit, kranaatin heiton markkeri jne). Tritanopialla mitä shroud näyttää käyttävän, vaihtuu nykyään veret siniseksi ja tuosta videosta päätellen reddotin tähtäinkin on muuttunut punaisesta pois jne. Vai enkö nyt vaan tajua mitä haetaan takaa?
Vaihtaa muistaakseni myös bluezone väriä kartoilla. Oisko shroudin pätkissä ollut vihreä.Eli vastaus kysymykseeni on: colorblind-asetus vaikuttaa:
- tähtäminen väriin
- veren väriin
- craten savun väriin
- ...
Juuri näin, uusin pätsi koittamatta vielä, niin saa nähdä kuinka suuri tuo muutos tähtäimissä yms on, mutta veret näyttävät näkyvän aika kirkkaasti ainakin sinisenä.Eli vastaus kysymykseeni on: colorblind-asetus vaikuttaa:
- tähtäminen väriin
- veren väriin
- craten savun väriin
- ...
Jep, ja redzonenkin.Vaihtaa muistaakseni myös bluezone väriä kartoilla. Oisko shroudin pätkissä ollut vihreä.
Vaihtaa muistaakseni myös bluezone väriä kartoilla. Oisko shroudin pätkissä ollut vihreä.
Juuri näin, uusin pätsi koittamatta vielä, niin saa nähdä kuinka suuri tuo muutos tähtäimissä yms on, mutta veret näyttävät näkyvän aika kirkkaasti ainakin sinisenä.
Jep, ja redzonenkin.
Jos ne välttämättä haluaa tuollaisen mekaniikan, niin tekisin sen niin että itsellä näkyy tuo 3D spotting merkki (hahmotat mitä osoitat) mutta tiimiläisillä vaan kompassissa ja kartoilla.
Kyllä mä sinänsä ymmärrän mistä noi tulee tuon kanssa, eli ilman voicea tai kielimuurilla voi kommunikoida.
Bluehole Rigglesin pointtia siitä ettei kommunikointi ole osa skill cappia menee sen sijaan multa täysin ohi. Luulisi että niiltäkin, kun kuitenkin comppia pyrkivät kehittämään. Siellä jos missä korostuu se että tiimin kommunikointi on kohdallaan.
Ilman tuota 3D spotting merkkiä, miten sen ymmärsin patch notesista, tuo kuulosti ihan kivalta systeemiltä. Lähinnähän se poistaa sen ettei tarvitse arvioida mikä ilmansuunta on kaverilla vs mitä sulla näyttää. Jos se siis näkyisi niillä vain kompassissa ja kartoissa.
Se on ihan vain indikaattori siitä että blue zone liikkuu.![]()
Mitä tuo punainen kolmio jossa on huutomerkki tarkoittaa?
- When getting on a motorbike, if the driver’s seat is empty, it’s now much easier to enter the driver’s seat (and not accidentally get on the passenger seat).
Toi nyt ei oo kyllä itelle ollu koskaan ongelma, vaan lähinnä se et päädyn kuskin penkille tahtomattani.![]()
PRO TIP: Bindasin "istu kuskin jakkaralle" nappulan SHIFT+W yhdistelmään(kin). Hyppää autoon, lähe ajaa ni tärähät kuskin paikalle. Profit!
- When getting on a motorbike, if the driver’s seat is empty, it’s now much easier to enter the driver’s seat (and not accidentally get on the passenger seat).
Toi nyt ei oo kyllä itelle ollu koskaan ongelma, vaan lähinnä se et päädyn kuskin penkille tahtomattani.![]()
PRO TIP: Bindasin "istu kuskin jakkaralle" nappulan SHIFT+W yhdistelmään(kin). Hyppää autoon, lähe ajaa ni tärähät kuskin paikalle. Profit!
Oikeassa elämässä on tosiyksinkertaista osoittaa käsimerkillä mistä se vaara uhkaa pelissä ei ole mitään vastaavan simppeliä tapaa joten joku edes etäisesti yhtä helppo tapa on tarpeen tuo helppo markkrin laitto on riittävä korvike RL käsimerkeille.Tähän on pakko yhtyä..Aivan jäätävää paskaa tuollaiset markkerit ylipäänsä. Ei varmaan oikeassa elämässä olisi aikaa käytellä mitään tablettia mihin merkataan vihollinen jos joku ammuskelee vieressä. Ei ymmärrys riitä. Tykkään enemmän realistisesta otteesta ja mielestäni kommunikaatio on mielestäni tämän pelin suola.
Oikeassa elämässä on tosiyksinkertaista osoittaa käsimerkillä mistä se vaara uhkaa pelissä ei ole mitään vastaavan simppeliä tapaa joten joku edes etäisesti yhtä helppo tapa on tarpeen tuo helppo markkrin laitto on riittävä korvike RL käsimerkeille.
Vai että awikalla... Sillähän ei tartte ampua ees piähän ;DKylläpä tarjos herkkua Sanhokis. silu awikka ja sillä sit voittoon..
Mulla menee taas Q napista kuskin taakse istuu ja E:stä apukuskin paikalle. Kätevä jos tulee hätäsempi tilanne poistua autosta ni pääsee varmasti oikeelta puolelta ulos vaikka ois matkustajana.Luin tuon kans joskus jostain, mutta en tykännyt sitä näpytellä. Nyt on driver seat bindattu Q:hun.
Oikeassa elämässä on tosiyksinkertaista osoittaa käsimerkillä mistä se vaara uhkaa pelissä ei ole mitään vastaavan simppeliä tapaa joten joku edes etäisesti yhtä helppo tapa on tarpeen tuo helppo markkrin laitto on riittävä korvike RL käsimerkeille.
Tämä.Paitsi että tässä kaveri merkkaa toiselta puolelta rakennuskompleksia pihalla olevat viholliset ja minä joka kierrän selustaan heitän vastakkaiselta puolelta heitön kranaatin merkkiin ja saan knockattua toisen. Ilman markkeria olisi lähinnä sinne päin mennyt heitto. Toinen ongelma on se, että kun kaveri merkkaa ikkunan jossa vihollinen on niin voin valmiiksi asettaa tähtäimen ikkunaan ja sitten alkaa välittömästi ampumaan kun kurkkaan seinän takaa koska näen markkerin seinän läpi. Vähän kuin TPP:tä pelaisi.
Vastaava pointti tuli Redditissä myös vastaan.Toinen ongelma on se, että kun kaveri merkkaa ikkunan jossa vihollinen on niin voin valmiiksi asettaa tähtäimen ikkunaan ja sitten alkaa välittömästi ampumaan kun kurkkaan seinän takaa koska näen markkerin seinän läpi. Vähän kuin TPP:tä pelaisi.
Kylläpä tarjos herkkua Sanhokis. silu awikka ja sillä sit voittoon
ei muutaku seurantaan kanavaa. Lisäilen sillontällöin hauskuutus pätkiä.
Hyviä videoita teillä mutta jos saa esittää nöyriä toiveita niin
1) kaikki musiikit pois, täysin turhia IMHO, ei tuo mitään lisäarvoa
2) pikakelaukset/nopeutukset pois, mielelläni katson miten tilanne kehittyy vaikka ei olisi actionia
3) olisi kiva nähdä myös matsien alut eli miten lähdetty liikkelle, mistä haettu kamat, miten tapeltu alussa kun ei ole hyvät romppeet niskassa
Ei näinä ADHD-aikoina kukaan jaksa katsoa 15 min. videota jostain matsista.
1) Ite en juuri musaa käytä paitsi pikakelausosioissaHyviä videoita teillä mutta jos saa esittää nöyriä toiveita niin
1) kaikki musiikit pois, täysin turhia IMHO, ei tuo mitään lisäarvoa
2) pikakelaukset/nopeutukset pois, mielelläni katson miten tilanne kehittyy vaikka ei olisi actionia
3) olisi kiva nähdä myös matsien alut eli miten lähdetty liikkelle, mistä haettu kamat, miten tapeltu alussa kun ei ole hyvät romppeet niskassa
Minä pidän myös sellaisista videoista, varsinkin alkuaikoina niitä oli kiinnostava katsoa ja oppia kikkoja. Yritin tehdä keväällä nyyppäkaverille parin minuutin koko matsin kattavan kanavideon jossa selitän mahdollisimman paljon mitä teen ja miksi. Laiskuus iski välissä ja osa tekstityksistä vilahtaa liian nopeasti. Meinasin jättää taustamusiikin pois mutta laitoin koska sain Skavenin (Assembly demo/music winner 1993, 1995, 2002!) Mercury Rainin ihan luvan kanssa.3) olisi kiva nähdä myös matsien alut eli miten lähdetty liikkelle, mistä haettu kamat, miten tapeltu alussa kun ei ole hyvät romppeet niskassa
Käsimerkki emotet on melkein yhtä kömpelöitä ja epätarkkoja kuin chat silloin kun niitä verrataan RL käsimerkiien käytöön.Eihän tämä nyt mitenkään ole verrattavissa käsimerkkeihin. Pelistähän löytyy jo käsimerkki emote, joten eiköhän se riitä jos samaa asiaa ajaa.
![]()
Hyviä videoita teillä mutta jos saa esittää nöyriä toiveita niin
1) kaikki musiikit pois, täysin turhia IMHO, ei tuo mitään lisäarvoa
2) pikakelaukset/nopeutukset pois, mielelläni katson miten tilanne kehittyy vaikka ei olisi actionia
3) olisi kiva nähdä myös matsien alut eli miten lähdetty liikkelle, mistä haettu kamat, miten tapeltu alussa kun ei ole hyvät romppeet niskassa
Näistä saakin sitten arpoa, saisiko max 60 fps ja ilman vsynciä tearingin pois, tai toimiiko Display Based suoraan, tai mitä Smooth oikeasti tekee. Nykyiselläänhän pelaan vsync päällä, koska muuten ruutu repeilee ihan pirullisesti, mutta tästä huolimatta saan random droppailua 50-55fps alueelle, vaikka ilman vsynciä fps huitelisi varmaan yli satasessa.
Holy moly... miten en o tajunnu. ASAP testiin tää! Kiitos!Laita nvidia ohjauspaneelista fastsync päälle niin ei tartte vsyncistä kärsiä.
*Removed* from UI/UX:
- You can now place map markers without opening the map.
- Right-clicking while pressing the Alt key places a marker on the map at the aimed spot.
- Key bindings for this may be customized in the Options menu.
Eli toistaiseksi poistettu tuo on-screen marker tästä päivityksestä, hyvä juttu.
Saavat nyt ajan kanssa miettiä miten tuollainen olisi paras tehdä, jos ollenkaan. Tosin jos veikata pitäisi, niin varmaan ne jonkinlaisen version tulevat joskus laittamaan paikalleen. Tämä eka ehdotus oli kyllä liikaa.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.