Playerunknown's Battlegrounds (PC)

Kar98:lla ja muilla kertalaukaistavilla voi jäädä katsomaan minne luoti osuu kun pitää vasemman hiiren napin pohjassa, muutenhan se alkaa lataamaan eikä näe kiikaria. On normaalia ettei kaukana olevaa vihua saa hengiltä, ja monesti kannattaa jättää ampumatta jos vihu ei ole huomannut. Luoti menettää matkalla tehoa ja käsiin tai jalkoihin osunut luoti erittäin vähän vahinkoa.
PUBG weapon damage calculator

Minä opin alkuaikoina paljon katsomalla hyviä striimaajia ja pääsin eroon aloittelijan virheistä. Esim. tänään tuli vastaan ukkeli joka ampui koko lippaan sarjalla jostain 20m päästä eikä hän osunut kuin pari ensimmäistä luotia. Kerkesin kääntyä ja sain sen hengiltä kahdella lyhyellä sarjalla ja kertalaukauksella (minäkin missasin monta kutia).

PUBG-julkkis WackyJacky101:llä on loistavia vertailu- ja opasvideoita. Osa videoista ei päivitysten takia pidä 100% paikkaansa, mutta ne ovat silti tarpeeksi paikkansa pitäviä ja vertailuja katsovat ammattilaisetkin. Tärkeimpänä yleisneuvona pidän tätä hiiren tarkkuusasetusvideota. Perusjuttu varmaan wanhoille CS:n pelaajille, mutta minun tähtäykseni parantui huimasti kun säädin juttuja reilusti alaspäin. Ei tähtäintä tarvitse 90% tapauksissa siirtää kuin alle 1/4 monitorin pituus. Tällä hetkellä 180 asteen pyörähdykseen pitää liikuttaa hiirtä joku 25-30cm.
 
Viimeksi muokattu:
Kar98:lla ja muilla kertalaukaistavilla voi jäädä katsomaan minne luoti osuu kun pitää vasemman hiiren napin pohjassa, muutenhan se alkaa lataamaan eikä näe kiikaria. On normaalia ettei kaukana olevaa vihua saa hengiltä, ja monesti kannattaa jättää ampumatta jos vihu ei ole huomannut. Luoti menettää matkalla tehoa ja käsiin tai jalkoihin osunut luoti erittäin vähän vahinkoa.
PUBG weapon damage calculator

Eikö tuon pitänyt muuttua nyt tulleen bullet penetrationin takia?
 
Kar98:lla ja muilla kertalaukaistavilla voi jäädä katsomaan minne luoti osuu kun pitää vasemman hiiren napin pohjassa, muutenhan se alkaa lataamaan eikä näe kiikaria. On normaalia ettei kaukana olevaa vihua saa hengiltä, ja monesti kannattaa jättää ampumatta jos vihu ei ole huomannut. Luoti menettää matkalla tehoa ja käsiin tai jalkoihin osunut luoti erittäin vähän vahinkoa.
PUBG weapon damage calculator
Kyllä Kar98K:lla, M24 jne pitäisi vielä 1000m päähänkin tippua yhdestä päähän jos ei ole lvl 3:sen kypärää, toki kannattaako sitä ampua onkin sitten eriasia.
 
  • Tykkää
Reactions: aPm
Eikö tuon pitänyt muuttua nyt tulleen bullet penetrationin takia?
Tarkoitin oikeastaan vain sitä että vaikka näyttää että tuli osuma ja ampuja luulee vihun olevan henkihieverissä ei vahinkoa tullut kuin joku 20%. Mutta joo kyllä kai bullet penetrationin pitäisi nyt toimia, eli enää ei voi seisoa ja kallistua toiselle puolelle jolloin vasen käsi nousee ylemmäs ja blokkaa enemmän vahinkoa tekeviä alueita esim. kaulan. Nyt luodin pitäisi valita eniten vahinkoa tekevä ruumiin osa.

Kyllä Kar98K:lla, M24 jne pitäisi vielä 1000m päähänkin tippua yhdestä päähän jos ei ole lvl 3:sen kypärää, toki kannattaako sitä ampua onkin sitten eriasia.
Tippuu toki. Vielä sellainen neuvo snipereihin että ensimmäisen laukauksen jälkeen kannattaa monesti vaihtaa rynkkyyn ja viimeistellä vihu nopeilla kertalaukauksilla.
 
Eikö tuon pitänyt muuttua nyt tulleen bullet penetrationin takia?

Nyt luodin pitäisi valita eniten vahinkoa tekevä ruumiin osa.
Eli siis eihän damage taulukot muutu mihinkään. :)

Aluksi kun puhuivat tuosta, oletin että käden läpi menisi ns. osa damagesta. Eli käsi ottaisi damagea, mutta jos takana esmes rinta se ottaisi lisälämää sieltäkin.
Nythän damage on käden takana olevan kohdan normaali damage, tai toki ihan se käsi jos takana ei mitään ole.
 
Eli siis eihän damage taulukot muutu mihinkään. :)

Aluksi kun puhuivat tuosta, oletin että käden läpi menisi ns. osa damagesta. Eli käsi ottaisi damagea, mutta jos takana esmes rinta se ottaisi lisälämää sieltäkin.
Nythän damage on käden takana olevan kohdan normaali damage, tai toki ihan se käsi jos takana ei mitään ole.
Ei muutukaan. Oletan että se valitsee sen eniten tekevän ruumiinosan, muuten voisi kuolla yhteen 5.56mm luotiin jos sattuu olemaan pronessa ja luoti lävistää monta ruumiinosaa. Voihan siinä olla tietty kovat kertoimet lisäruumiinosille.
 
Juu, sen pitäisi juurikin valita käden takana oleva osa. Eli vain yhdestä osasta tulee damage.

Itse vaan jotenkin ajattelin ensimmäistä kertaa tuosta kuullessa, että käden takana olevasta osasta tulisi jonkun verran lisää lämää. Ei tietenkään niin että tulisi joka osasta täydet lämät. :D
Eli että esim. suora osuma torsoon olisi vaikka 50 lämää, mutta käteen + torsoon olisi tyyliin 40.

Noh, turha spekuloida kun tiedossa on oikea mekaniikka. Yhden osan damage lasketaan osui mihin tahansa.
 
Niin mitenkä tuo logiikka nyt oikein toimii.... Jos olet makuulla ja joku ampuu takaa jalkapohjaan niin että pää sattuu olemaan samassa linjassa, niin meneekö luoti ukon läpi päähän asti ja damage tulee pään mukaan? :p
 
Niin mitenkä tuo logiikka nyt oikein toimii.... Jos olet makuulla ja joku ampuu takaa jalkapohjaan niin että pää sattuu olemaan samassa linjassa, niin meneekö luoti ukon läpi päähän asti ja damage tulee pään mukaan? :p

Ei, koska se pätee vain käsiin, ei jalkoihin.

Jos ammut käsiin ja pää on linjassa käsien takana, damage tulee päästä.
 
Juu, vain kädet. Syy tähän koko muutokseen oli se, että kädet peittää niin paljon etenkin kun jengi nojailee.

Eli tämä:

upload_2018-8-9_9-51-27.png


WackyJacky videolta napattu, ennen tätä muutosta.

Tällä muutoksella voi myös päästä paikoin eroon siitä että "osuin sitä torsoon 4 kertaa mutta ei kuollut", tai että "osuin päähän 2 kertaa eikä kuollut".
Miettii jos vaikka alempaa ampuu ylöspäin ja kädet tiellä. Vaikuttaa headshotilta mutta ei ole, yms.
 
Viimeksi muokattu:
No nyt on keksitty eventti. :rofl:

Pelkkiä naatteja ja pannu, ei edes droppeja.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Tuli pelailtua hönössä. :v
Huomaa kyl hyvin mm. loottamis sekoilussa ja ajelussa xD
 
Onkohan spottaus jo tullut uusimman päivityksen mukana? Tänään tuli aika kivankokoinen 9gb paketti. Jos se nyt tuli päivityksen mukana niin mitenköhän se sitten toimii? Tuo käsimuutos on erittäin loistava ja odotettu päivitys. Silloin kun aloitti pelaamaan niin kyllä sitä ihmeteltiin kun veri roiskuu mutta kaveri ei kuole, kyllä sen sitten oppi että käden iho on kevlaria ja luusto titaania :)
 
Onkohan spottaus jo tullut uusimman päivityksen mukana? Tänään tuli aika kivankokoinen 9gb paketti. Jos se nyt tuli päivityksen mukana niin mitenköhän se sitten toimii? Tuo käsimuutos on erittäin loistava ja odotettu päivitys. Silloin kun aloitti pelaamaan niin kyllä sitä ihmeteltiin kun veri roiskuu mutta kaveri ei kuole, kyllä sen sitten oppi että käden iho on kevlaria ja luusto titaania :)
Ei tullut, tai ainakin oletan, että olet patch #19 ladannut tänään vaikka tulikin jo aikaisemmin
 
Eilen illalla tuli patch jota tuli vähän kokeiltua, ei mennyt hyvin mutta ei se pelin vika ollut.
 
Itselle peli tuntui sujuvammalta eilen illalla kuin ennen tuota isoa pätsiä. FPS:ät huiteli parhaillaan 160-170, kun aiemmin maksimit oli jotain 145. Muutenkin peli oli alusta lähtien sulavampi eikä lentokonekaan vetänyt moonwalkia juurikaan Sanhokissa.
 
Alkaa jonkun verran jo tottumaan. Selkeät suosikit alkanut löytymään tähtäimistä ja aseistakin löytyy pikkuhiljaa suosikkeja. Ekat kanafileetkin maistui jo aamulla. Ei tämä ole ihan niin huono, mitä alkuun tuntui kunhan pääsee sisälle. Oli ihan hyvä fiksaus tuo käsimeininki, tuo äärimmäisen typerä kurkistelu avoimella maalla on jäänyt nyt pois. Eipä tätä vielä mahdottomasti ole tullut tahkottua (reilut 10h) mutta koitetaan nyt jos jaksais kiinnostaa pitempäänkin. Sellainen asiakin on tullut mieleen, että tuota loottia tuntuu olevan hämmentävän runsaasti. Melkein rundi kuin rundi, niin ei mahdottoman kauaa mene että on suht koht arsenaali kunnossa. Onko tuota lisätty jossain kehittämisen vaiheessa kun porukka valittanut ettei pyssyä löydy?
 
Itselle peli tuntui sujuvammalta eilen illalla kuin ennen tuota isoa pätsiä. FPS:ät huiteli parhaillaan 160-170, kun aiemmin maksimit oli jotain 145. Muutenkin peli oli alusta lähtien sulavampi eikä lentokonekaan vetänyt moonwalkia juurikaan Sanhokissa.
Mulla kans kyllä selvästi noussut FPS.
Eilen testailin myös uusia asetuksia, ja varmaan keskivertona vähän tuli nostettua. Lähinnä aiemmat very low > low. AA ja PP taitaa olla kumpikin nyt medium.

Sharpen kaveriksi (uusi asetus tässä patchissa), niin näyttää mun mielestä sopivan skarpilta.

Sellaisen huomasin, että aiemmin mulla oli jossain config filussa FPS rajoitus. Se ei tunnu toimivan enää, johtuisiko pelin sisäisistä FPS limit asetuksista?
Laitoin sitten suoraan pelistä 1fps alle max Hz, eli custom limit.

Sellainen asiakin on tullut mieleen, että tuota loottia tuntuu olevan hämmentävän runsaasti. Melkein rundi kuin rundi, niin ei mahdottoman kauaa mene että on suht koht arsenaali kunnossa. Onko tuota lisätty jossain kehittämisen vaiheessa kun porukka valittanut ettei pyssyä löydy?
Millä kartalla?

Sanhokissa eli Mini Royalessa loottia kyllä kertyy melko hätäseen.

Ei mun mielestä muuten (Miramar + Erangel) olla kovin lisätty lootin määrää. Tosin rakennuksia on lisätty noihin kumpaankin, kun oli muutamat kohdat missä pelkkää tyhjää lääniä ja vain jotain minihökkeleitä.
 
Itselle peli tuntui sujuvammalta eilen illalla kuin ennen tuota isoa pätsiä. FPS:ät huiteli parhaillaan 160-170, kun aiemmin maksimit oli jotain 145. Muutenkin peli oli alusta lähtien sulavampi eikä lentokonekaan vetänyt moonwalkia juurikaan Sanhokissa.

Eikö aiemmin ollut juurikin 144 fpskatto?
 
Eilen kävi parhaimmillaan (Pelaan High -asetuksilla koska en jaksa pelata pikselimössöä) 265fps. Aika jees, nautin. Jokseenkin joo serverit tuntuvat toimivan. Silti pistän lagin piikkiin tai johonkin muuhun syyhyn, mikäli kuolen.
 
Hemmetti että antaa välillä kunnon slaageja tämä peli. Äskessä pelissä alkukahinoitten jälkeen etsin hiiliä yhdestä talo kompleksista. Kaikki ovet oli joka talossa kiinni ja tavarat näytti olevan paikoillaan talossa. Mutta eiköhän sitten joku mölli istunut vessan kylpyn ammeessa hiiren hiljaa ja lasautti haulikolla heti päin kun aukasin vaan oven. Kunnon säpsyt sai. Vaikka enää ei niin herkästi enää säikähdä kuin silloin kun pelin hommasi. Mutta silti välillä antaa kunnon slaagit :D
 
Battle(non)sense:n update #19 analyysi "netcoden" osalta.

Todella hyviä parannuksia. Vertailukohtana update #14.

Lähes 60Hz tickrate alusta loppuun, pelaajamäärä ei vaikuta. Viive 85 pelaajaa elossa parempi kuin aikasemmin jos oli vain 40, pl. toi movement joka meni huonommaksi joka on erikoista. Toki movement kohdalla toi 85 players alive on huomattavasti parempi, ja vs ennen 40 elossa vaan vähän huonompi.

Tickrate:
upload_2018-8-10_21-47-54.png


upload_2018-8-10_21-48-11.png


Toi pudotus tickratessa on lentokone.

upload_2018-8-10_21-49-20.png

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Kävi taas jännät loppukähinässä 1v1 tilanteessa. Juostiin kiven eri puolilta toisiamme vastaan ja ammuttiin toisiamme, joskin minä kerkesin aloittaa ensin.

Vihun pannu kilisi 3 kertaa ja jäin kakkoseksi. Deathcam piti katsoa pari kertaa uusiksi ja kyllä, kolme kertaa pannuun vaikka ammun kaveria etupuolelta :tdown:
 
Vihun pannu kilisi 3 kertaa ja jäin kakkoseksi. Deathcam piti katsoa pari kertaa uusiksi ja kyllä, kolme kertaa pannuun vaikka ammun kaveria etupuolelta :tdown:
Tämä on käyny muuten minullekin pari kertaa. Tyyppi ampuu melkein edestä ja luodit napsuu selässä olevaan pannuun?! Aivan kuin luodit menisivät ruumiista läpi. Vähän samanlaista bugia olen epäillyt olevan snipereillä, joskus ei vain osu vaikka tähtäin on kohdallaan ja kohde ei liiku. Voihan se olla tietty omavikakin mutta on tuossa nettikoodissa tai hit detectionissa ollut ongelmia, ainakin ennen tätä päivitystä.
 
Hmm.. Todellakin FPS on parantunut huomattavasti, mutta ihan kuin itse nettikoodi olisi ottanut suuresti takapakkia. Tuntuu, että yhä enemmän ollaan vihun kanssa aivan eri aikajanalla, hyvässä ja etenkin pahassa.
 
ihan kuin itse nettikoodi olisi ottanut suuresti takapakkia.
Datan mukaan parantunut roimasti, en sitten tiedä olisiko jokin bugi joka aiheuttaa tuota epämääräisyyttä.

Desynccihän ei kuulemma ole bugi, vaan se on tarpeeksi iso ero pingissä. Serverin tulisi hylätä korkean pingin osumat tietyssä pisteessä, PUBG ei ilmeisesti näin tee tai jos tekee raja on tosi korkea. Pelissä kun on client-side hit reg, eli jos korkean pingin pelaajan ruudulla se osuu niin se osuu. Todellisuudessa olit jo tietenkin suojan takana.

Desync ei siis ole bugi ainakin fiksumpien mukaan. Itse kyllä kuvittelisin että on olemassa bugi, joka aiheuttaa esim. palvelimen tai clientin puolella viiveen client<->server kommunikoinnissa vaikka pingi hyvä. Tai ehkä bugi ei liittyisi niinkään osapuolien kommunikointiin mitenkään, vaan engine prakaa jotenkin ja ei heti käsittele tapahtumaa tms. Kun kuitenkin tutkistusti viiveet on matalat, jos oletetaan ettei piikkejä ole.
Eli kyseessä ei olisi pingiperusteinen desync, vaan joku enginen perseily... desyncciä kyllä sekin olisi imho.

Region lockihan ei tuota täysin korjaa (jos desync on siis ihan vain pingien erot ampujien välillä), koska myös samalla alueella voi pingi heittää piikkejä. Etenkin kun ainakin esim. Suomessa yllättävän moni pelaa 4G:llä. Oletettavasti vastaavaa joissain muissakin EU alueen maissa.
Toki region lock vähentää tuon todennäköisyyttä isosti, joten siksi ihmetyttää esmes tuossa Battle(non)sense videolla yllä herra sanoo ettei se ole ratkaisu. Onhan se hyvä alku, ja varmaan poistaa suurimman osan desync ongelmista.

Noh, uskon ainakin itse että tulevina kuukausina tilanne parantuu entisestään.
Pelihän on kuulemma LAN:issa aivan eri peli, kun viive on olematon. Näin ainakin WackyJacky tuossa kertoi PGI jälkeen. Tuo antaisi kuvan että kyse on enimmäkseen viiveiden alentamisesta, jonka eteen tuo update #19 teki kyllä paljon.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: jkm
Hyvä vastaus. Pelkään nimenomaan, että toi suorituskykybuusti otettiin tuon desyncin kustannuksella. Toki olen pitänyt hetken taukoa tästä shooterista ja pelannut ns. kunnollisia, niin ehkä toi on vaan totuttelukysymys :)
 
  • Tykkää
Reactions: TML
Ero viimeisimmän ja sitä edellisten välillä on omasta mielestäni kuin yöllä ja päivällä. Selkeiten huomaa alun loottimisessa.
 
Hmm.. Todellakin FPS on parantunut huomattavasti, mutta ihan kuin itse nettikoodi olisi ottanut suuresti takapakkia. Tuntuu, että yhä enemmän ollaan vihun kanssa aivan eri aikajanalla, hyvässä ja etenkin pahassa.

Itsellä kyllä ihan samat fiilikset. Ihan kuin välillä olisi ruokottomasti interpolointia tapahtumissa. Saisipa itse säätää noita asetuksia.
 
Huhtikuussa möin tietokoneen pois ja siirryin kesän viettoon. Nyt 4kk tauon jälkeen sain vihdoin uuden koneen kasattua, ja tietenkin se piti heti päästä pubgia pelaamaan. Nähtävästi kaikki näppäimet ja grafiikka-asetukset olivat jostain syystä nollaantuneet, niinpä jouduin puolet ensimmäisestä matsista käyttämään asetusten säätämiseen. Voittohan sieltä silti napsahti, vaikka tappoja oli tosin vain kaksi. Nähtävästi tuntuma jossain määrin säilynyt, vaikka olinkin omasta mielestäni aivan kujalla.

voitto.png

Aika paljon muuten näköjään tullut opeteltavaa. Uusia kahvoja, uusi mappi, rekyyli on hassu, omituisia autoja ja todennäköisesti paljon sellaistakin, mistä en ole edes tietoinen. Meneepähän talvi mukavasti näitä selvitellessä.
 
Aika paljon muuten näköjään tullut opeteltavaa. Uusia kahvoja, uusi mappi, rekyyli on hassu, omituisia autoja ja todennäköisesti paljon sellaistakin, mistä en ole edes tietoinen. Meneepähän talvi mukavasti näitä selvitellessä.
Ehkä ison muutos on SMG buffit. Esim. UMP on aivan loistava sarjalla vielä 50m. Sivuttaisrekyyli on olematon eikä vertikaalinenkaan ole paha. Väittäisin että voittaa rynkyn tuolta etäisyydeltä aina, paitsi jos vastassa on joku ammattilainen joka ampuu "sarjalla" kertalaukauksia samaan kohtaan. Viimeisissä ympyröissä erittäin kova, mutta häviää talossa rynkyille.
 
Ehkä ison muutos on SMG buffit. Esim. UMP on aivan loistava sarjalla vielä 50m. Sivuttaisrekyyli on olematon eikä vertikaalinenkaan ole paha. Väittäisin että voittaa rynkyn tuolta etäisyydeltä aina, paitsi jos vastassa on joku ammattilainen joka ampuu "sarjalla" kertalaukauksia samaan kohtaan. Viimeisissä ympyröissä erittäin kova, mutta häviää talossa rynkyille.
Aaaah nice. UMP oli mun lemppari ase silloin pelin alkuaikoina. Käytin sitä aina soolomatsien lopussa mieluummin kuin aaärrää. Tämä loppui kun sitä pari kertaa nerffattiin. Pitää vielä opetella tuo sprayaaminenkin uudestaan. Se oli ihan hyvin hallussa ennen kuin aloitin tauon.
 
Minusta UMP ja Vector on loistavia nykyään, molempiin kaikki kilkkeet ja loppurinkuloissa ihan validi ase jos vertaa aikaan ennen buffia. Toki varsinki Vectorille se iso lipas on must. Ja umpilla puottelee sataanki metriin nykyään kyllä nätisti, tuo oli ehkä paras asebalansointi ever. Huomaa mm. siitä että nykyään top 10 tienoilla monesti kuolee noihin, ennemin ei käytännössä koskaan.

En tiiä kuvittelenko, mutta mulla on kyllä peli toiminu hienosti tämän viimisen päivityksen jälkeen, toki samoihin aikoihin kone sai uuden näyttiksen muodossa buustia, mutta ei se pelkästään siitä johdu. Tai ainaki tuntus siltä.
 
Kyllähän Vector ja UMP on nykyään mahtavia.
Plus niihin löytää melko usein silun.

Kyllä etenkin Sanhokissa oma go-to lopussa on SMG + DMR/Snipu.

En tiiä kuvittelenko, mutta mulla on kyllä peli toiminu hienosti tämän viimisen päivityksen jälkeen, toki samoihin aikoihin kone sai uuden näyttiksen muodossa buustia, mutta ei se pelkästään siitä johdu. Tai ainaki tuntus siltä.
Et kuvittele. Uusimman patchin jälkeen pyörii paljon paremmin.
 
Vector compensaattorilla on paljon parempi kuin silencerillä. Damagen ja tulinopeuden suhde on pelin parhain.
 
Wanhana ei jaksa niin kvg niin onko missään faktaa paljon tuo silencer tiputtaa aseen damagea ja muita statseja. Ko näyttäs että nuo mitä ite on katellu on kaikki pelkillä puhtailla aseilla. Siis ihan numerotietoa, ei mittään oletusta?
 
Ei sen silun pitäisi vaikuttaa ollenkaan statseihin. Mitään varsinaista syytä ei pitäisi olla muutenkaan käyttää noita aseita ilman piippuun menevää varustetta. Silu yksinkertaisesti vain hiljentää ääniä ja poistaa samalla suuliekin. Pieni positiivinen vaikutus sillä oli joskus aseen toimintaankin (bullet deviationiin). Periaatteessa visuaalisesti silu > flash hider > compensator ja sitten toisinpäin aseen hallinnan osalta.
 
Juttu onkin siinä, että voit oppia hallitsemaan aseen ilman compensatoria, mutta on vähän vaikea oppia hiljentää asetta ilman silua.

Kyllä piipun palikoissa silu on itselle aina se #1.
 
Joo silu ei vaikuta damagee. Umpppiin lyön kyl silun ykkösvaihtoehtona koska siinä ei oo mitään rekyyliä muutenkaan mihinkään suuntaan. Vectoria sit taas kyl ajaisin kompuran kanssa ku se ampuu niin perhanan nopeesti et tällänen wanhus kerkee rekyyliä ees alottaa kompensoimaan rotalla xD
 
"VSS on ihan paska ase"

*Katsoo wackyjackyn videon*

No joo ehkei se niin huono olekaan. Kopataas kerrankin matkaan, kun kerta 3rd personiakin ollaan pelaamassa. Jaha kana, lopussa 3 tappoa VSS + 2 kranaatilla. Musta tuntuu että mä tästä lähin poimin VSS:n useammin mukaan, tuollahan on todella hauskaa pistää automaatilla pohjassa menemään. :D Enemmän rynkky ku snipa.
 
"VSS on ihan paska ase"

*Katsoo wackyjackyn videon*

No joo ehkei se niin huono olekaan. Kopataas kerrankin matkaan, kun kerta 3rd personiakin ollaan pelaamassa. Jaha kana, lopussa 3 tappoa VSS + 2 kranaatilla. Musta tuntuu että mä tästä lähin poimin VSS:n useammin mukaan, tuollahan on todella hauskaa pistää automaatilla pohjassa menemään. :D Enemmän rynkky ku snipa.

MITÄ vintoretsihän on aina ollu huippu tykki :D ite jossai matsis vedin sil puskas keskellä aukeeta ghillie puvun kans... ei muute kukaa tienny mistä ammuttiin :confused:
 
Nonii tulipaha parit komeet laakit sanhokis ja yks aiva jäätävä kusetus :D tää on nyt semmone "leikkaamaton" video alusta loppuun. yhestä kohasta leikkasin puskassa istumisen pois... kelailla kannattaa jos ei jaksa ihan kaikkee kattoo, muutamat oikein komeet kar hedut tuli kyl... ja kuolen lopussa taas tommosee ajottaja kaveriin...

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Kiitos ja kumarrus
 

Statistiikka

Viestiketjuista
295 942
Viestejä
5 057 511
Jäsenet
81 008
Uusin jäsen
karvaranne

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom