Playerunknown's Battlegrounds (PC)

Testain eilen huvikseen miten PUBG pyörii GTX650Ti:llä, 3440x1440 resolla. Kaikkien suureksi yllätykseksi ei pyöri ei yhtään. Noh, melkein sain yhden tapon kun slideshowssa onnistuin osumaan vihuun joka tosin tappoi heti perään.
 
3) olisi kiva nähdä myös matsien alut eli miten lähdetty liikkelle, mistä haettu kamat, miten tapeltu alussa kun ei ole hyvät romppeet niskassa
Minä pidän myös sellaisista videoista, varsinkin alkuaikoina niitä oli kiinnostava katsoa ja oppia kikkoja. Yritin tehdä keväällä nyyppäkaverille parin minuutin koko matsin kattavan kanavideon jossa selitän mahdollisimman paljon mitä teen ja miksi. Laiskuus iski välissä ja osa tekstityksistä vilahtaa liian nopeasti. Meinasin jättää taustamusiikin pois mutta laitoin koska sain Skavenin (Assembly demo/music winner 1993, 1995, 2002!) Mercury Rainin ihan luvan kanssa. :D

EDIT: Ohhoh, enpä muistanutkaan että tekstuurit olivat noin rumia GTX770 2GB:llä.
 
Viimeksi muokattu:
Eihän tämä nyt mitenkään ole verrattavissa käsimerkkeihin. Pelistähän löytyy jo käsimerkki emote, joten eiköhän se riitä jos samaa asiaa ajaa.

giphy.gif
Käsimerkki emotet on melkein yhtä kömpelöitä ja epätarkkoja kuin chat silloin kun niitä verrataan RL käsimerkiien käytöön.
 
IMO toi automaatti-ammutähänkohtaan-täppä on ihan samanlainen vamma ku hit markerit et ammutohonkohtaa-se-ampu-sua-markkeri. blöäääh.
 
Hyviä videoita teillä mutta jos saa esittää nöyriä toiveita niin

1) kaikki musiikit pois, täysin turhia IMHO, ei tuo mitään lisäarvoa
2) pikakelaukset/nopeutukset pois, mielelläni katson miten tilanne kehittyy vaikka ei olisi actionia
3) olisi kiva nähdä myös matsien alut eli miten lähdetty liikkelle, mistä haettu kamat, miten tapeltu alussa kun ei ole hyvät romppeet niskassa

Mahtavaa saada palautetta ✌️ kiitos. Jatkossa tulee varmaan myös näihin sopivia videoita. Alut vaan yleensä jäävät ppis tuon tylsän luuttaamisen takia sählätään vaan alussa aina paljon.

Btw tänään osallistutaan tuohon broadcaster royalee, onko tääl muita osallistujia? Molemmat striimataan twitchissä turnaus ja alkaa 15.00 ainakin tietojen mukaan
 
Niin lähellä ja niin kaukana taas.

20180806021626_1.jpg

Joutu jopa kaverin kantamaan reppuselässä lähes loppu rähinöihin asti ja keksimään reitin mistä pääsee läpi ja sitten näin.
Ehkä se sieltä joskus tulee.
 
Tulihan se kana taas vaihteeks solona kun pari kertaa oli lähellä ja 6-7 tappoa per peli min. Jäinkin alkulootin jälkeen makaamaan ja rähinän sijaan rauhallisempi etenemistapa..rinkulat sattui hyvin että kolmanneks viimesellä piti oikeastaan vasta juoksuksi laittaa. Ja lopussa 1vs1 haku ja kana..1 kills. Sehän se riittää..aika tylsää vaan tuo kyttääminen.
 
Näistä saakin sitten arpoa, saisiko max 60 fps ja ilman vsynciä tearingin pois, tai toimiiko Display Based suoraan, tai mitä Smooth oikeasti tekee. Nykyiselläänhän pelaan vsync päällä, koska muuten ruutu repeilee ihan pirullisesti, mutta tästä huolimatta saan random droppailua 50-55fps alueelle, vaikka ilman vsynciä fps huitelisi varmaan yli satasessa.

Laita nvidia ohjauspaneelista fastsync päälle niin ei tartte vsyncistä kärsiä.
 
Tuossa tuli muuten perjantain/lauantaina taas vähän lisää fiksejä test servun patchiin.

Update 2 - 08/03/2018

Bug Fixes

  • Fixed the issue which prevented players from changing the red dot reticle when using an SMG.
  • Fixed an issue where throwables could pass through character models
Performance
  • Optimized CPU performance by improving the graphic rendering function.
  • Optimized GPU resources to lower GPU burden and improve performance.
  • Optimized attachment related rendering resources to improve performance.
  • Optimized fog to increase performance.
  • Previously 2 separate fog effects were used for the overall effect, they’ve now been merged together to improve performance.
  • Optimized grass assets to reduce memory resources used and improve performance.
Removed from UI/UX:
  • If a player's nickname extends past the position of the marker icon, only up to 10 characters of the nickname will be shown, and the rest will be abbreviated with "...”.
    The above issue has now been fixed.

PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS :: PC 1.0 Update #19

Toi nickname juttu luki tosin aiemmin, mutta nyt kai korjattu lisää tms.

Taas läjä optimizations, nice.
 
Huomenna tulee 1.0 update #19 liveen. Meidän aikaa noin kello 03:30 maintenance loppuu ja pätsi livenä.



Tähän astisten update #19 juttujen jatkoksi uutta lisätty tänään:

Update 3 - 08/07/2018

Bug Fixes
  • Fixed an issue where voice chatting UI would always be displayed when using killer spectating function under certain conditions.
  • Fixed an issue where the player character would perform jump motion for a short time when crouch key is rapidly pressed multiple times.
  • Fixed an issue where reticle settings would be reset when the weapon is dropped and picked up again.
  • Fixed an issue where replay-related text would be shown in report player UI after being killed.
  • Fixed an issue where the spectating camera would look through a character when the game finishes.
  • Reduced the chance of players encountering situations where opponent's weapon floats in the air.

*Removed* from UI/UX:
  • You can now place map markers without opening the map.
    • Right-clicking while pressing the Alt key places a marker on the map at the aimed spot.
      • Key bindings for this may be customized in the Options menu.

Eli toistaiseksi poistettu tuo on-screen marker tästä päivityksestä, hyvä juttu. :tup:
Saavat nyt ajan kanssa miettiä miten tuollainen olisi paras tehdä, jos ollenkaan. Tosin jos veikata pitäisi, niin varmaan ne jonkinlaisen version tulevat joskus laittamaan paikalleen. Tämä eka ehdotus oli kyllä liikaa.

Kokonaisuudessaan update #19:

PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS :: PC 1.0 Update #19
 
*Removed* from UI/UX:
  • You can now place map markers without opening the map.
    • Right-clicking while pressing the Alt key places a marker on the map at the aimed spot.
      • Key bindings for this may be customized in the Options menu.

Eli toistaiseksi poistettu tuo on-screen marker tästä päivityksestä, hyvä juttu. :tup:
Saavat nyt ajan kanssa miettiä miten tuollainen olisi paras tehdä, jos ollenkaan. Tosin jos veikata pitäisi, niin varmaan ne jonkinlaisen version tulevat joskus laittamaan paikalleen. Tämä eka ehdotus oli kyllä liikaa.

Tämä on erittäin positiivinen juttu.
 
Nyt on kyllä melko laaja sepustus siitä mitä tehdään pelin korjaamiseksi.
Eli kun menee alas sinne "fix log", ja selailee noita välilehtiä. :tup:

 
Äkkiseltään peli kyllä tuntuu pyörivän paljon paremmin kuin aiemmin. Lisäksi muuttuvat sääolosuhteet luovat lisää tunnelmaa, erityisesti Erangel on nyt oma suosikkini. Kaikin puolin peli tuntuu nyt huomattavan paljon sulavammalta kuin aikaisemmin.
 
Harjoituskenttä olisi hyvä kuten oli BF4:ssa. Voisi testata eri aseita ja yhdistelmiä rauhassa.
 
Vieläköhän sitä lumikenttää ollaan tekemässä?
Niin mietit tuleeko viivästys tämä fix PUBG takia?

Kyllähän sitä varmasti tehdään, kun teaser videokin tuli. Eri asia ehtiikö testiin tämän vuoden puolella kuten sanoivat.

Oma veikkaus on että aikataulu pitää. Eri porukka tuota varmaan tekee kuin peliä korjaavat, ja toisekseen uusi kartta on aina iso boost pelille.
 
Niin mietit tuleeko viivästys tämä fix PUBG takia?

Kyllähän sitä varmasti tehdään, kun teaser videokin tuli. Eri asia ehtiikö testiin tämän vuoden puolella kuten sanoivat.

Oma veikkaus on että aikataulu pitää. Eri porukka tuota varmaan tekee kuin peliä korjaavat, ja toisekseen uusi kartta on aina iso boost pelille.

En oikeastaan sitä miettinyt, vaan sitä, että tuleeko ylipäätään. Luulisi olevan sen verran merkittävä juttu, että olisi roadmapiin laitettu. Ehkä se on niin vaiheessa ja tekemistä riittää muutenkin, että eivät uskalla luvata.
 
En oikeastaan sitä miettinyt, vaan sitä, että tuleeko ylipäätään. Luulisi olevan sen verran merkittävä juttu, että olisi roadmapiin laitettu. Ehkä se on niin vaiheessa ja tekemistä riittää muutenkin, että eivät uskalla luvata.
Siis mihin roadmappiin? Ei ainakaan tuo "fix pubg" roadmap toki.
Oli se yksi aiempi keväällä tjsp, mutta muistanko nyt ihan väärin että lumimappi teaser julkaistiin vasta sen jälkeen.

Kyllähän se varmasti tulee.
Teaser antaa kuitenkin kuvan että on olemassa jo jokin raakille, tai ainakin tekstuureita sille yms.
Kuitenkin varmasti tulee vielä uusia karttoja, niin jos yksi on edes jollain tasolla ollut jo tekeillä niin se on se. Eli lumimappi.

Niin Sanhokista kuin Miramarista Bluehole puhui jo viime vuoden kesäkuussa, joten tuosta julkaisujen ajankohtaan verrattuna voisi vetää johtopäätöstä että lumimapin suunnittelu on edennyt jonkun verran jos kerta testiversiota tämän jo vuoden puolella.

Odotan kyllä kovasti tuota. :)
Tarvii alkaa keräämään valkosta kampetta. :think:
 
Miksi mä en saa toimimaa tota uutta marker systeemiä. Tähtään johonkin, painan alt pohjassa näpäytän oikeeta hiirennappia. Ei toimi.
 
Miksi mä en saa toimimaa tota uutta marker systeemiä. Tähtään johonkin, painan alt pohjassa näpäytän oikeeta hiirennappia. Ei toimi.
Se nimenomaan otettiin pois tuosta.
*Removed* from UI/UX:
  • You can now place map markers without opening the map.
    • Right-clicking while pressing the Alt key places a marker on the map at the aimed spot.
      • Key bindings for this may be customized in the Options menu.
 
Nyt on 100 tuntia täynnä ja mä en vain tajua tämän pelin osumislogiikkaa. En sitten millään. Ärsyttää, kun muuten pelin idea on niin hyvä, mutta kun ei ole mitään treenimahdollisuutta, niin ei vain saa kiinni tuosta tähtäämisestä. Pärjään kuitenkin noissa ns. normaaleissa fps peleissä vähintäänkin hyvin, mutta tässä en sitten yhtään.

Hyppään about puolet ajasta kiireiseen paikkaan ja sieltähän tietysti pääsee uuteen match makingiin tiheään, kun taas rauhallisemmassa paikassa aloitellessa yleensä pääsee/joutuu lopulta long range taisteluun ja niissä ei riitä 50 panosta vihun tappamiseen. Yleensä kerkeää 5-10 kertaa yrittämään SKS:llä tai muulla vastaavalla, vain huomatakseen saaneensa M24:lta head shotin.

Pahinta on, kun välillä ei tunnu olevan mitään logiikkaa. Joskus sinne päin sutaistu haulikko osuukin päähän, kun taas lähietäisyydeltä Uzilla tyhjennetty lipas vie vajaat puolet vastustajan energioista.

Miten ihmeessä tuosta saisi kiinni?
 
Nyt on 100 tuntia täynnä ja mä en vain tajua tämän pelin osumislogiikkaa. En sitten millään. Ärsyttää, kun muuten pelin idea on niin hyvä, mutta kun ei ole mitään treenimahdollisuutta, niin ei vain saa kiinni tuosta tähtäämisestä. Pärjään kuitenkin noissa ns. normaaleissa fps peleissä vähintäänkin hyvin, mutta tässä en sitten yhtään.

Hyppään about puolet ajasta kiireiseen paikkaan ja sieltähän tietysti pääsee uuteen match makingiin tiheään, kun taas rauhallisemmassa paikassa aloitellessa yleensä pääsee/joutuu lopulta long range taisteluun ja niissä ei riitä 50 panosta vihun tappamiseen. Yleensä kerkeää 5-10 kertaa yrittämään SKS:llä tai muulla vastaavalla, vain huomatakseen saaneensa M24:lta head shotin.

Pahinta on, kun välillä ei tunnu olevan mitään logiikkaa. Joskus sinne päin sutaistu haulikko osuukin päähän, kun taas lähietäisyydeltä Uzilla tyhjennetty lipas vie vajaat puolet vastustajan energioista.

Miten ihmeessä tuosta saisi kiinni?

Mulla ihan sama ongelma. Mulla on toiminut parhaiten keskipitkillä matkoilla mini14 ja kar98 ja 3 tai 4 kertainen kiikari. Flash hideri on hyvä olla piipun päässä.
 
Kylläpä on niin kaksijakoiset fiilikset pelistä. Toisaalta ampuminen tuntuu ajoittain hämmentävän oudolta, peli on monilta osin kankea kuin mikä, hetkittäin käy ihan mielettömän tylsäksikin.. Sit toisaalta on paljon jänniä hetkiä, ja matsia löytyy aina heti. Eipä oo kyllä vielä päässyt koukuttamaan, aina välillä pelailen rundin tai kaksi.. useampi päivä useimmiten välissä. Ei taida kannattaa pelata kuin soolomatseja ellei sitten ole frendi mukana matkassa?
 
Soolomatseja joo ja erityisesti FPP only.

Mulla ihan sama ongelma. Mulla on toiminut parhaiten keskipitkillä matkoilla mini14 ja kar98 ja 3 tai 4 kertainen kiikari. Flash hideri on hyvä olla piipun päässä.

kar98:lla mulla ei varmaan ole yhden yhtä tappoa, vaikka sen lähes aina kohdatessa loottaan :D QBZ95 tuntuis itselle osuvan parhaiten käteen. Sillä jotenkin edes hahmottaa mihin ne kudit menee. Saa jotenkin parhaan "tatsin".

Mutta siis joo, todella outo on tuo tuntuma ja kun noita suosittuja striimaajia seurailee, niin välillä se ei näytä olevan siellä päinkään, kun osuu.
 
kar98:lla mulla ei varmaan ole yhden yhtä tappoa, vaikka sen lähes aina kohdatessa loottaan :D QBZ95 tuntuis itselle osuvan parhaiten käteen. Sillä jotenkin edes hahmottaa mihin ne kudit menee. Saa jotenkin parhaan "tatsin".

Mutta siis joo, todella outo on tuo tuntuma ja kun noita suosittuja striimaajia seurailee, niin välillä se ei näytä olevan siellä päinkään, kun osuu.
Kudit menee sinne minne tähtäät ja bullet droppi ne vie, se sitten on taas täysin eriasia, mihin tuo nykyinen desynccinen milloin mikäkin tickrateinen clientti/servu yhdistelmä sen kudin laskee menneen, tuli tänäänkin kuoltua pari kertaa seinän taakse, mutta tuo oli yhtenä kohtana tuolla fix pubg road mapissa, niin ehkä siihen 3kk sisään tulee tolkkua.

Ja toki ei tuossa pelissä alussa ole kauhean helppo aina hahmottaa etäisyyttä, taikka paljonko ampua ennakkoon milläkin aseella, plus tuo älytön määrä erilaisia tähtäimiä joissa on varmaan jokaisessa tähtäin + ase combossa eri paikoissa samat etäisyydet.. Lisää tunteja niin kyllä sitä alkaa osumaan kun oppii tuntemaan aseita ja tähtäimiä paremmin.
 
Duo kaveri losautti Kar98k:lla 1lvl kypärään vihollista ja mä ammuin samaan aikaan samaa vihua SLR:llä rintaan. Kaverilta lähti kyllä kypärä muttei knockautunu. Mitähän tuossa nyt niinkö tapahtu? ”Performance fixes”.
 
Duo kaveri losautti Kar98k:lla 1lvl kypärään vihollista ja mä ammuin samaan aikaan samaa vihua SLR:llä rintaan. Kaverilta lähti kyllä kypärä muttei knockautunu. Mitähän tuossa nyt niinkö tapahtu? ”Performance fixes”.

Pitää alkaa kyttäämään tuota Killcamia useammin. Kävi just silleen mielenkiintoisesti, että lasauttelin kymmenisen luotia veriroiskeineen vihun rintaan, jonka jälkeen tuo vain kylmästi tiputti mut. Killcamin mukaan en osunut kertaakaan vastustajaan. :D
On kyllä teknisesti melkoinen paske tämä peli.. Harmi sinänsä, sillä toimiessaan ihan jees hupia. Näitä kilpailijoita kun on tulossa joka nurkan takaa lisää, niin ehkäpä sieltä löytyy joku toimivakin kiinnostava Battle royale vielä. :)
 
Pitää alkaa kyttäämään tuota Killcamia useammin. Kävi just silleen mielenkiintoisesti, että lasauttelin kymmenisen luotia veriroiskeineen vihun rintaan, jonka jälkeen tuo vain kylmästi tiputti mut. Killcamin mukaan en osunut kertaakaan vastustajaan. :D
On kyllä teknisesti melkoinen paske tämä peli.. Harmi sinänsä, sillä toimiessaan ihan jees hupia. Näitä kilpailijoita kun on tulossa joka nurkan takaa lisää, niin ehkäpä sieltä löytyy joku toimivakin kiinnostava Battle royale vielä. :)

Joo, samaa on käynyt itsellä. ammuskellut vihua ja roiskeet vaan lentää laakista toiseen ja ihmettelen kunnei tipu. Sitten deathcam näyttää että osumia nolla tai sitten max muutama. En tosin ole nyt pelannut sen jälkeen kun tuo uusin iso päivitys julkaistiin tänään vai eilen.

edit: Tosin se killcam saattaa näyttää myös ihan mitä lie eli sille ei kannata hirveästi antaa painoarvoa. Olen nyt luullut että edes damagen määrän se näyttää oikein.
 
Kar98:lla ja muilla kertalaukaistavilla voi jäädä katsomaan minne luoti osuu kun pitää vasemman hiiren napin pohjassa, muutenhan se alkaa lataamaan eikä näe kiikaria. On normaalia ettei kaukana olevaa vihua saa hengiltä, ja monesti kannattaa jättää ampumatta jos vihu ei ole huomannut. Luoti menettää matkalla tehoa ja käsiin tai jalkoihin osunut luoti erittäin vähän vahinkoa.
PUBG weapon damage calculator

Minä opin alkuaikoina paljon katsomalla hyviä striimaajia ja pääsin eroon aloittelijan virheistä. Esim. tänään tuli vastaan ukkeli joka ampui koko lippaan sarjalla jostain 20m päästä eikä hän osunut kuin pari ensimmäistä luotia. Kerkesin kääntyä ja sain sen hengiltä kahdella lyhyellä sarjalla ja kertalaukauksella (minäkin missasin monta kutia).

PUBG-julkkis WackyJacky101:llä on loistavia vertailu- ja opasvideoita. Osa videoista ei päivitysten takia pidä 100% paikkaansa, mutta ne ovat silti tarpeeksi paikkansa pitäviä ja vertailuja katsovat ammattilaisetkin. Tärkeimpänä yleisneuvona pidän tätä hiiren tarkkuusasetusvideota. Perusjuttu varmaan wanhoille CS:n pelaajille, mutta minun tähtäykseni parantui huimasti kun säädin juttuja reilusti alaspäin. Ei tähtäintä tarvitse 90% tapauksissa siirtää kuin alle 1/4 monitorin pituus. Tällä hetkellä 180 asteen pyörähdykseen pitää liikuttaa hiirtä joku 25-30cm.
 
Viimeksi muokattu:
Kar98:lla ja muilla kertalaukaistavilla voi jäädä katsomaan minne luoti osuu kun pitää vasemman hiiren napin pohjassa, muutenhan se alkaa lataamaan eikä näe kiikaria. On normaalia ettei kaukana olevaa vihua saa hengiltä, ja monesti kannattaa jättää ampumatta jos vihu ei ole huomannut. Luoti menettää matkalla tehoa ja käsiin tai jalkoihin osunut luoti erittäin vähän vahinkoa.
PUBG weapon damage calculator

Eikö tuon pitänyt muuttua nyt tulleen bullet penetrationin takia?
 
Kar98:lla ja muilla kertalaukaistavilla voi jäädä katsomaan minne luoti osuu kun pitää vasemman hiiren napin pohjassa, muutenhan se alkaa lataamaan eikä näe kiikaria. On normaalia ettei kaukana olevaa vihua saa hengiltä, ja monesti kannattaa jättää ampumatta jos vihu ei ole huomannut. Luoti menettää matkalla tehoa ja käsiin tai jalkoihin osunut luoti erittäin vähän vahinkoa.
PUBG weapon damage calculator
Kyllä Kar98K:lla, M24 jne pitäisi vielä 1000m päähänkin tippua yhdestä päähän jos ei ole lvl 3:sen kypärää, toki kannattaako sitä ampua onkin sitten eriasia.
 
  • Tykkää
Reactions: aPm
Eikö tuon pitänyt muuttua nyt tulleen bullet penetrationin takia?
Tarkoitin oikeastaan vain sitä että vaikka näyttää että tuli osuma ja ampuja luulee vihun olevan henkihieverissä ei vahinkoa tullut kuin joku 20%. Mutta joo kyllä kai bullet penetrationin pitäisi nyt toimia, eli enää ei voi seisoa ja kallistua toiselle puolelle jolloin vasen käsi nousee ylemmäs ja blokkaa enemmän vahinkoa tekeviä alueita esim. kaulan. Nyt luodin pitäisi valita eniten vahinkoa tekevä ruumiin osa.

Kyllä Kar98K:lla, M24 jne pitäisi vielä 1000m päähänkin tippua yhdestä päähän jos ei ole lvl 3:sen kypärää, toki kannattaako sitä ampua onkin sitten eriasia.
Tippuu toki. Vielä sellainen neuvo snipereihin että ensimmäisen laukauksen jälkeen kannattaa monesti vaihtaa rynkkyyn ja viimeistellä vihu nopeilla kertalaukauksilla.
 
Eikö tuon pitänyt muuttua nyt tulleen bullet penetrationin takia?

Nyt luodin pitäisi valita eniten vahinkoa tekevä ruumiin osa.
Eli siis eihän damage taulukot muutu mihinkään. :)

Aluksi kun puhuivat tuosta, oletin että käden läpi menisi ns. osa damagesta. Eli käsi ottaisi damagea, mutta jos takana esmes rinta se ottaisi lisälämää sieltäkin.
Nythän damage on käden takana olevan kohdan normaali damage, tai toki ihan se käsi jos takana ei mitään ole.
 
Eli siis eihän damage taulukot muutu mihinkään. :)

Aluksi kun puhuivat tuosta, oletin että käden läpi menisi ns. osa damagesta. Eli käsi ottaisi damagea, mutta jos takana esmes rinta se ottaisi lisälämää sieltäkin.
Nythän damage on käden takana olevan kohdan normaali damage, tai toki ihan se käsi jos takana ei mitään ole.
Ei muutukaan. Oletan että se valitsee sen eniten tekevän ruumiinosan, muuten voisi kuolla yhteen 5.56mm luotiin jos sattuu olemaan pronessa ja luoti lävistää monta ruumiinosaa. Voihan siinä olla tietty kovat kertoimet lisäruumiinosille.
 
Juu, sen pitäisi juurikin valita käden takana oleva osa. Eli vain yhdestä osasta tulee damage.

Itse vaan jotenkin ajattelin ensimmäistä kertaa tuosta kuullessa, että käden takana olevasta osasta tulisi jonkun verran lisää lämää. Ei tietenkään niin että tulisi joka osasta täydet lämät. :D
Eli että esim. suora osuma torsoon olisi vaikka 50 lämää, mutta käteen + torsoon olisi tyyliin 40.

Noh, turha spekuloida kun tiedossa on oikea mekaniikka. Yhden osan damage lasketaan osui mihin tahansa.
 
Niin mitenkä tuo logiikka nyt oikein toimii.... Jos olet makuulla ja joku ampuu takaa jalkapohjaan niin että pää sattuu olemaan samassa linjassa, niin meneekö luoti ukon läpi päähän asti ja damage tulee pään mukaan? :p
 
Niin mitenkä tuo logiikka nyt oikein toimii.... Jos olet makuulla ja joku ampuu takaa jalkapohjaan niin että pää sattuu olemaan samassa linjassa, niin meneekö luoti ukon läpi päähän asti ja damage tulee pään mukaan? :p

Ei, koska se pätee vain käsiin, ei jalkoihin.

Jos ammut käsiin ja pää on linjassa käsien takana, damage tulee päästä.
 
Juu, vain kädet. Syy tähän koko muutokseen oli se, että kädet peittää niin paljon etenkin kun jengi nojailee.

Eli tämä:

upload_2018-8-9_9-51-27.png


WackyJacky videolta napattu, ennen tätä muutosta.

Tällä muutoksella voi myös päästä paikoin eroon siitä että "osuin sitä torsoon 4 kertaa mutta ei kuollut", tai että "osuin päähän 2 kertaa eikä kuollut".
Miettii jos vaikka alempaa ampuu ylöspäin ja kädet tiellä. Vaikuttaa headshotilta mutta ei ole, yms.
 
Viimeksi muokattu:
No nyt on keksitty eventti. :rofl:

Pelkkiä naatteja ja pannu, ei edes droppeja.

 
Onkohan spottaus jo tullut uusimman päivityksen mukana? Tänään tuli aika kivankokoinen 9gb paketti. Jos se nyt tuli päivityksen mukana niin mitenköhän se sitten toimii? Tuo käsimuutos on erittäin loistava ja odotettu päivitys. Silloin kun aloitti pelaamaan niin kyllä sitä ihmeteltiin kun veri roiskuu mutta kaveri ei kuole, kyllä sen sitten oppi että käden iho on kevlaria ja luusto titaania :)
 
Onkohan spottaus jo tullut uusimman päivityksen mukana? Tänään tuli aika kivankokoinen 9gb paketti. Jos se nyt tuli päivityksen mukana niin mitenköhän se sitten toimii? Tuo käsimuutos on erittäin loistava ja odotettu päivitys. Silloin kun aloitti pelaamaan niin kyllä sitä ihmeteltiin kun veri roiskuu mutta kaveri ei kuole, kyllä sen sitten oppi että käden iho on kevlaria ja luusto titaania :)
Ei tullut, tai ainakin oletan, että olet patch #19 ladannut tänään vaikka tulikin jo aikaisemmin
 
Eilen illalla tuli patch jota tuli vähän kokeiltua, ei mennyt hyvin mutta ei se pelin vika ollut.
 
Itselle peli tuntui sujuvammalta eilen illalla kuin ennen tuota isoa pätsiä. FPS:ät huiteli parhaillaan 160-170, kun aiemmin maksimit oli jotain 145. Muutenkin peli oli alusta lähtien sulavampi eikä lentokonekaan vetänyt moonwalkia juurikaan Sanhokissa.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 403
Viestejä
4 494 522
Jäsenet
74 205
Uusin jäsen
tuhkaluukku

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom