ihan kuin itse nettikoodi olisi ottanut suuresti takapakkia.
Datan mukaan parantunut roimasti, en sitten tiedä olisiko jokin bugi joka aiheuttaa tuota epämääräisyyttä.
Desynccihän ei kuulemma ole bugi, vaan se on tarpeeksi iso ero pingissä. Serverin tulisi hylätä korkean pingin osumat tietyssä pisteessä, PUBG ei ilmeisesti näin tee tai jos tekee raja on tosi korkea. Pelissä kun on client-side hit reg, eli jos korkean pingin pelaajan ruudulla se osuu niin se osuu. Todellisuudessa olit jo tietenkin suojan takana.
Desync ei siis ole bugi ainakin fiksumpien mukaan. Itse kyllä kuvittelisin että on olemassa bugi, joka aiheuttaa esim. palvelimen tai clientin puolella viiveen client<->server kommunikoinnissa vaikka pingi hyvä. Tai ehkä bugi ei liittyisi niinkään osapuolien kommunikointiin mitenkään, vaan engine prakaa jotenkin ja ei heti käsittele tapahtumaa tms. Kun kuitenkin tutkistusti viiveet on matalat, jos oletetaan ettei piikkejä ole.
Eli kyseessä ei olisi pingiperusteinen desync, vaan joku enginen perseily... desyncciä kyllä sekin olisi imho.
Region lockihan ei tuota täysin korjaa (jos desync on siis ihan vain pingien erot ampujien välillä), koska myös samalla alueella voi pingi heittää piikkejä. Etenkin kun ainakin esim. Suomessa yllättävän moni pelaa 4G:llä. Oletettavasti vastaavaa joissain muissakin EU alueen maissa.
Toki region lock vähentää tuon todennäköisyyttä isosti, joten siksi ihmetyttää esmes tuossa Battle(non)sense videolla yllä herra sanoo ettei se ole ratkaisu. Onhan se hyvä alku, ja varmaan poistaa suurimman osan desync ongelmista.
Noh, uskon ainakin itse että tulevina kuukausina tilanne parantuu entisestään.
Pelihän on kuulemma LAN:issa aivan eri peli, kun viive on olematon. Näin ainakin WackyJacky tuossa kertoi PGI jälkeen. Tuo antaisi kuvan että kyse on enimmäkseen viiveiden alentamisesta, jonka eteen tuo update #19 teki kyllä paljon.