Mulla kans kyllä selvästi noussut FPS.Itselle peli tuntui sujuvammalta eilen illalla kuin ennen tuota isoa pätsiä. FPS:ät huiteli parhaillaan 160-170, kun aiemmin maksimit oli jotain 145. Muutenkin peli oli alusta lähtien sulavampi eikä lentokonekaan vetänyt moonwalkia juurikaan Sanhokissa.
Eilen testailin myös uusia asetuksia, ja varmaan keskivertona vähän tuli nostettua. Lähinnä aiemmat very low > low. AA ja PP taitaa olla kumpikin nyt medium.
Sharpen kaveriksi (uusi asetus tässä patchissa), niin näyttää mun mielestä sopivan skarpilta.
Sellaisen huomasin, että aiemmin mulla oli jossain config filussa FPS rajoitus. Se ei tunnu toimivan enää, johtuisiko pelin sisäisistä FPS limit asetuksista?
Laitoin sitten suoraan pelistä 1fps alle max Hz, eli custom limit.
Millä kartalla?Sellainen asiakin on tullut mieleen, että tuota loottia tuntuu olevan hämmentävän runsaasti. Melkein rundi kuin rundi, niin ei mahdottoman kauaa mene että on suht koht arsenaali kunnossa. Onko tuota lisätty jossain kehittämisen vaiheessa kun porukka valittanut ettei pyssyä löydy?
Sanhokissa eli Mini Royalessa loottia kyllä kertyy melko hätäseen.
Ei mun mielestä muuten (Miramar + Erangel) olla kovin lisätty lootin määrää. Tosin rakennuksia on lisätty noihin kumpaankin, kun oli muutamat kohdat missä pelkkää tyhjää lääniä ja vain jotain minihökkeleitä.