Playerunknown's Battlegrounds (PC)

Niin siis englantia osaan kyllä, mutta että mihin se käytännössä vaikuttaa.
Siis miten käytännössä mihin? Vaihtaa patch noteseissakin (#19) mainittujen asioiden väriä (+ kartan ringit, kranaatin heiton markkeri jne). Tritanopialla mitä shroud näyttää käyttävän, vaihtuu nykyään veret siniseksi ja tuosta videosta päätellen reddotin tähtäinkin on muuttunut punaisesta pois jne. Vai enkö nyt vaan tajua mitä haetaan takaa?
 
Ei ne tuota poista niin kai se on vain hyväksyttävä vaikka onkin ihan perseestä. Olisikohan fiksua pingata se suoraan ampumisnäppäimeen ja varmuuden vuoksi myös johonkin toiseen näppäimeen?

e: merkkaaminen siis
 
Ei ne tuota poista niin kai se on vain hyväksyttävä vaikka onkin ihan perseestä. Olisikohan fiksua pingata se suoraan ampumisnäppäimeen ja varmuuden vuoksi myös johonkin toiseen näppäimeen?

e: merkkaaminen siis
Voin muistaa väärin, mutta eikai tässä edes onnistu bindata samaan näppäimeen kahta toimintoa?
 
Siis miten käytännössä mihin? Vaihtaa patch noteseissakin (#19) mainittujen asioiden väriä (+ kartan ringit, kranaatin heiton markkeri jne). Tritanopialla mitä shroud näyttää käyttävän, vaihtuu nykyään veret siniseksi ja tuosta videosta päätellen reddotin tähtäinkin on muuttunut punaisesta pois jne. Vai enkö nyt vaan tajua mitä haetaan takaa?

Eli vastaus kysymykseeni on: colorblind-asetus vaikuttaa:
- tähtäminen väriin
- veren väriin
- craten savun väriin
- ...
 
Eli vastaus kysymykseeni on: colorblind-asetus vaikuttaa:
- tähtäminen väriin
- veren väriin
- craten savun väriin
- ...
Vaihtaa muistaakseni myös bluezone väriä kartoilla. Oisko shroudin pätkissä ollut vihreä.
 
Eli vastaus kysymykseeni on: colorblind-asetus vaikuttaa:
- tähtäminen väriin
- veren väriin
- craten savun väriin
- ...
Juuri näin, uusin pätsi koittamatta vielä, niin saa nähdä kuinka suuri tuo muutos tähtäimissä yms on, mutta veret näyttävät näkyvän aika kirkkaasti ainakin sinisenä.

Vaihtaa muistaakseni myös bluezone väriä kartoilla. Oisko shroudin pätkissä ollut vihreä.
Jep, ja redzonenkin.
 
Reilu puolivuotta pelaamatta ja tuli taas kokeiltua pelailtua. Jostain syystä omat tykkää tappaa alussa mikäli saat vähänkin parempaa rynkkyä ym. Tämä tapahtunut 2/3 peleissä.
 
Vaihtaa muistaakseni myös bluezone väriä kartoilla. Oisko shroudin pätkissä ollut vihreä.

Juuri näin, uusin pätsi koittamatta vielä, niin saa nähdä kuinka suuri tuo muutos tähtäimissä yms on, mutta veret näyttävät näkyvän aika kirkkaasti ainakin sinisenä.

Jep, ja redzonenkin.

Ok, pitääpä testata. Itsellä on tosiaan ne vihreät veret käytössä, kun näkyvät selkeästi paremmin.
 
Mielestäni peli lähti alamäkeen siinä vaiheessa, kun osumantunnistusta parannettiin. Kyllä erotteli hc-tosimiehet fortnite-noboista se, kenen osumat rekisteröityivät ja kenen ei!
 
Ratkaisu markkeripäivitykseen voisi olla että: FPP pysyy ennallaan ja markkeripäivitys vain TPP:ssä.

Olen aika varma että TPP-pelaajille tuo on aivan sama ja FPP-pelaajat taas eivät pidä siitä.
 
Jos ne välttämättä haluaa tuollaisen mekaniikan, niin tekisin sen niin että itsellä näkyy tuo 3D spotting merkki (hahmotat mitä osoitat) mutta tiimiläisillä vaan kompassissa ja kartoilla.
Kyllä mä sinänsä ymmärrän mistä noi tulee tuon kanssa, eli ilman voicea tai kielimuurilla voi kommunikoida.

Bluehole Rigglesin pointtia siitä ettei kommunikointi ole osa skill cappia menee sen sijaan multa täysin ohi. Luulisi että niiltäkin, kun kuitenkin comppia pyrkivät kehittämään. Siellä jos missä korostuu se että tiimin kommunikointi on kohdallaan.

Ilman tuota 3D spotting merkkiä, miten sen ymmärsin patch notesista, tuo kuulosti ihan kivalta systeemiltä. Lähinnähän se poistaa sen ettei tarvitse arvioida mikä ilmansuunta on kaverilla vs mitä sulla näyttää. Jos se siis näkyisi niillä vain kompassissa ja kartoissa.
 
Jos ne välttämättä haluaa tuollaisen mekaniikan, niin tekisin sen niin että itsellä näkyy tuo 3D spotting merkki (hahmotat mitä osoitat) mutta tiimiläisillä vaan kompassissa ja kartoilla.
Kyllä mä sinänsä ymmärrän mistä noi tulee tuon kanssa, eli ilman voicea tai kielimuurilla voi kommunikoida.

Bluehole Rigglesin pointtia siitä ettei kommunikointi ole osa skill cappia menee sen sijaan multa täysin ohi. Luulisi että niiltäkin, kun kuitenkin comppia pyrkivät kehittämään. Siellä jos missä korostuu se että tiimin kommunikointi on kohdallaan.

Ilman tuota 3D spotting merkkiä, miten sen ymmärsin patch notesista, tuo kuulosti ihan kivalta systeemiltä. Lähinnähän se poistaa sen ettei tarvitse arvioida mikä ilmansuunta on kaverilla vs mitä sulla näyttää. Jos se siis näkyisi niillä vain kompassissa ja kartoissa.

Joku tällainen kompromissi olisi jees.
 
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Ainiin, tuli tehtyä tällänen hauskuutus. :)


Ja siis toi markkerihommahan on vielä järjettömän paljo codijonnempi ku mä luulin.... toi ei todellakaan saa päästä live servulle asti.
 
images.jpg


Mitä tuo punainen kolmio jossa on huutomerkki tarkoittaa?
 
images.jpg


Mitä tuo punainen kolmio jossa on huutomerkki tarkoittaa?
Se on ihan vain indikaattori siitä että blue zone liikkuu.
Eli korvaa countdownin joka on siinä ennen kuin alkaa liikkuu, ja tarkoituksena vain tehdä siitä helposti huomattavamman tapahtuman.

Sama homma vaikka olisit jo alueella.

ER90dYG.gif
 
Viimeksi muokattu:
Pieniä lisäyksiä ja korjauksia test serverin patchiin.

Gameplay
  • Adjusted the position of the QBZ to feel more natural and less obstructive when seen from FPP.
  • When getting on a motorbike, if the driver’s seat is empty, it’s now much easier to enter the driver’s seat (and not accidentally get on the passenger seat).
UI/UX
  • If a player's nickname extends past the position of the marker icon, only up to 10 characters of the nickname will be shown, and the rest will be abbreviated with "...”.
Bug Fixes
  • Fixed an issue where player names weren’t displayed correctly in the death cam if the player had died by vehicle explosion or suicide.
  • Fixed an issue where the limb penetration system was not applied properly.
Custom Match
  • Added Bullet Tracer function to Observer
    • Backspace: toggle On/Off the function
    • Shift + Backspace: toggle On/Off team color
    • Ctrl + Backspace: change tracer effect
    • You can change the hotkey in Settings > Control > Observer Mode

PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS :: PC 1.0 Update #19
 
  • When getting on a motorbike, if the driver’s seat is empty, it’s now much easier to enter the driver’s seat (and not accidentally get on the passenger seat).

    Toi nyt ei oo kyllä itelle ollu koskaan ongelma, vaan lähinnä se et päädyn kuskin penkille tahtomattani. :D
    PRO TIP: Bindasin "istu kuskin jakkaralle" nappulan SHIFT+W yhdistelmään(kin). Hyppää autoon, lähe ajaa ni tärähät kuskin paikalle. Profit!
 
  • When getting on a motorbike, if the driver’s seat is empty, it’s now much easier to enter the driver’s seat (and not accidentally get on the passenger seat).

    Toi nyt ei oo kyllä itelle ollu koskaan ongelma, vaan lähinnä se et päädyn kuskin penkille tahtomattani. :D
    PRO TIP: Bindasin "istu kuskin jakkaralle" nappulan SHIFT+W yhdistelmään(kin). Hyppää autoon, lähe ajaa ni tärähät kuskin paikalle. Profit!

Luin tuon kans joskus jostain, mutta en tykännyt sitä näpytellä. Nyt on driver seat bindattu Q:hun.
 
  • When getting on a motorbike, if the driver’s seat is empty, it’s now much easier to enter the driver’s seat (and not accidentally get on the passenger seat).

    Toi nyt ei oo kyllä itelle ollu koskaan ongelma, vaan lähinnä se et päädyn kuskin penkille tahtomattani. :D
    PRO TIP: Bindasin "istu kuskin jakkaralle" nappulan SHIFT+W yhdistelmään(kin). Hyppää autoon, lähe ajaa ni tärähät kuskin paikalle. Profit!

Mulle tuo on hyvä koska pelaan pääsääntöisesti yksinpeliä.
 
Kylläpä tarjos herkkua Sanhokis. silu awikka ja sillä sit voittoon

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


ei muutaku seurantaan kanavaa. Lisäilen sillontällöin hauskuutus pätkiä.
 
Tähän on pakko yhtyä..Aivan jäätävää paskaa tuollaiset markkerit ylipäänsä. Ei varmaan oikeassa elämässä olisi aikaa käytellä mitään tablettia mihin merkataan vihollinen jos joku ammuskelee vieressä. Ei ymmärrys riitä. Tykkään enemmän realistisesta otteesta ja mielestäni kommunikaatio on mielestäni tämän pelin suola.
Oikeassa elämässä on tosiyksinkertaista osoittaa käsimerkillä mistä se vaara uhkaa pelissä ei ole mitään vastaavan simppeliä tapaa joten joku edes etäisesti yhtä helppo tapa on tarpeen tuo helppo markkrin laitto on riittävä korvike RL käsimerkeille.
 
Oikeassa elämässä on tosiyksinkertaista osoittaa käsimerkillä mistä se vaara uhkaa pelissä ei ole mitään vastaavan simppeliä tapaa joten joku edes etäisesti yhtä helppo tapa on tarpeen tuo helppo markkrin laitto on riittävä korvike RL käsimerkeille.

Eihän tämä nyt mitenkään ole verrattavissa käsimerkkeihin. Pelistähän löytyy jo käsimerkki emote, joten eiköhän se riitä jos samaa asiaa ajaa.

giphy.gif
 
Kylläpä tarjos herkkua Sanhokis. silu awikka ja sillä sit voittoon..
Vai että awikalla... Sillähän ei tartte ampua ees piähän ;D

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Vähän kyllä noloa, kun vika ei tippunut kar98:lla.

EDIT: Mikä vittu siinä on, että videon laatu menee paskaksi kun sen linkkaa tohon, tästä HD:na.
 
Viimeksi muokattu:
Luin tuon kans joskus jostain, mutta en tykännyt sitä näpytellä. Nyt on driver seat bindattu Q:hun.
Mulla menee taas Q napista kuskin taakse istuu ja E:stä apukuskin paikalle. Kätevä jos tulee hätäsempi tilanne poistua autosta ni pääsee varmasti oikeelta puolelta ulos vaikka ois matkustajana.
 
Oikeassa elämässä on tosiyksinkertaista osoittaa käsimerkillä mistä se vaara uhkaa pelissä ei ole mitään vastaavan simppeliä tapaa joten joku edes etäisesti yhtä helppo tapa on tarpeen tuo helppo markkrin laitto on riittävä korvike RL käsimerkeille.

Paitsi että tässä kaveri merkkaa toiselta puolelta rakennuskompleksia pihalla olevat viholliset ja minä joka kierrän selustaan heitän vastakkaiselta puolelta kranaatin merkkiin ja saan knockattua toisen. Ilman markkeria olisi lähinnä sinne päin mennyt heitto. Toinen ongelma on se, että kun kaveri merkkaa ikkunan jossa vihollinen on niin voin valmiiksi asettaa tähtäimen ikkunaan ja sitten alkaa välittömästi ampumaan kun kurkkaan seinän takaa koska näen markkerin seinän läpi. Vähän kuin TPP:tä pelaisi.
 
Viimeksi muokattu:
Paitsi että tässä kaveri merkkaa toiselta puolelta rakennuskompleksia pihalla olevat viholliset ja minä joka kierrän selustaan heitän vastakkaiselta puolelta heitön kranaatin merkkiin ja saan knockattua toisen. Ilman markkeria olisi lähinnä sinne päin mennyt heitto. Toinen ongelma on se, että kun kaveri merkkaa ikkunan jossa vihollinen on niin voin valmiiksi asettaa tähtäimen ikkunaan ja sitten alkaa välittömästi ampumaan kun kurkkaan seinän takaa koska näen markkerin seinän läpi. Vähän kuin TPP:tä pelaisi.
Tämä.
 
Toinen ongelma on se, että kun kaveri merkkaa ikkunan jossa vihollinen on niin voin valmiiksi asettaa tähtäimen ikkunaan ja sitten alkaa välittömästi ampumaan kun kurkkaan seinän takaa koska näen markkerin seinän läpi. Vähän kuin TPP:tä pelaisi.
Vastaava pointti tuli Redditissä myös vastaan.

Tämähän on varmaan yhtä suuri ongelma kuin se, että kommunikointi helpottuu.

Toki toi marker ei näy kovin kauaa, että ehkä vähän lieventää asiaa.

Riggles kommentoi että ominaisuutta tarkastellaan vielä. Eli että ei ainakaan nykyisellään tule liveen.

r/PUBATTLEGROUNDS - You can place a ping every time you shoot. Needs changing before they push it to live.
 
Itse kyllä tykkään tästä lisäyksestä.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Kylläpä tarjos herkkua Sanhokis. silu awikka ja sillä sit voittoon

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


ei muutaku seurantaan kanavaa. Lisäilen sillontällöin hauskuutus pätkiä.


Hyviä videoita teillä mutta jos saa esittää nöyriä toiveita niin

1) kaikki musiikit pois, täysin turhia IMHO, ei tuo mitään lisäarvoa
2) pikakelaukset/nopeutukset pois, mielelläni katson miten tilanne kehittyy vaikka ei olisi actionia
3) olisi kiva nähdä myös matsien alut eli miten lähdetty liikkelle, mistä haettu kamat, miten tapeltu alussa kun ei ole hyvät romppeet niskassa
 
Hyviä videoita teillä mutta jos saa esittää nöyriä toiveita niin

1) kaikki musiikit pois, täysin turhia IMHO, ei tuo mitään lisäarvoa
2) pikakelaukset/nopeutukset pois, mielelläni katson miten tilanne kehittyy vaikka ei olisi actionia
3) olisi kiva nähdä myös matsien alut eli miten lähdetty liikkelle, mistä haettu kamat, miten tapeltu alussa kun ei ole hyvät romppeet niskassa

Ei näinä ADHD-aikoina kukaan jaksa katsoa 15 min. videota jostain matsista.
 
Hyviä videoita teillä mutta jos saa esittää nöyriä toiveita niin

1) kaikki musiikit pois, täysin turhia IMHO, ei tuo mitään lisäarvoa
2) pikakelaukset/nopeutukset pois, mielelläni katson miten tilanne kehittyy vaikka ei olisi actionia
3) olisi kiva nähdä myös matsien alut eli miten lähdetty liikkelle, mistä haettu kamat, miten tapeltu alussa kun ei ole hyvät romppeet niskassa
1) Ite en juuri musaa käytä paitsi pikakelausosioissa
2) Pikakelaukset niihin osioihin on ihan jees jos vaan luuttaa jotain, ellei skippaa suoraan yli. Eli lyhentää sitä aikaa missä ei tapahdu yhtään mitään järkevää. Yritän pitää pätkät semmosina loogisina, et tajuaa mistä mihin on edetty siinä välissä.
3) Alun laitan kyl ite aina, et näkee ees mihin päin hyppäs. :)

Pikakelauksiin yleensä joku poppi soimaan koska sitä mikkihiiripiipitystä ei jaksa kuunnella ollenkaan ja sit taas täyshiljaisuus on IMO vähän booring.

-Kajautus
 
Tossa mun clipissä droppasin randomilla pois koneesta ja olin useemman minuutin afkina keskellä mettää ennenku tajusin tabbaa windowssista takas peliin. Toki alkuun recordasin koko pelin mutta en saanu sitä edes streamableen mahtumaan niin päätin vähän pätkiä. Ei tää "streamaaminen" oo kyllä oma juttu, sattu vaa kerranki osumaan niin piti ottaa clippi. Yleensähän ammun ohi
 
Testain eilen huvikseen miten PUBG pyörii GTX650Ti:llä, 3440x1440 resolla. Kaikkien suureksi yllätykseksi ei pyöri ei yhtään. Noh, melkein sain yhden tapon kun slideshowssa onnistuin osumaan vihuun joka tosin tappoi heti perään.
 
3) olisi kiva nähdä myös matsien alut eli miten lähdetty liikkelle, mistä haettu kamat, miten tapeltu alussa kun ei ole hyvät romppeet niskassa
Minä pidän myös sellaisista videoista, varsinkin alkuaikoina niitä oli kiinnostava katsoa ja oppia kikkoja. Yritin tehdä keväällä nyyppäkaverille parin minuutin koko matsin kattavan kanavideon jossa selitän mahdollisimman paljon mitä teen ja miksi. Laiskuus iski välissä ja osa tekstityksistä vilahtaa liian nopeasti. Meinasin jättää taustamusiikin pois mutta laitoin koska sain Skavenin (Assembly demo/music winner 1993, 1995, 2002!) Mercury Rainin ihan luvan kanssa. :D

EDIT: Ohhoh, enpä muistanutkaan että tekstuurit olivat noin rumia GTX770 2GB:llä.
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Viimeksi muokattu:
Eihän tämä nyt mitenkään ole verrattavissa käsimerkkeihin. Pelistähän löytyy jo käsimerkki emote, joten eiköhän se riitä jos samaa asiaa ajaa.

giphy.gif
Käsimerkki emotet on melkein yhtä kömpelöitä ja epätarkkoja kuin chat silloin kun niitä verrataan RL käsimerkiien käytöön.
 
IMO toi automaatti-ammutähänkohtaan-täppä on ihan samanlainen vamma ku hit markerit et ammutohonkohtaa-se-ampu-sua-markkeri. blöäääh.
 
Hyviä videoita teillä mutta jos saa esittää nöyriä toiveita niin

1) kaikki musiikit pois, täysin turhia IMHO, ei tuo mitään lisäarvoa
2) pikakelaukset/nopeutukset pois, mielelläni katson miten tilanne kehittyy vaikka ei olisi actionia
3) olisi kiva nähdä myös matsien alut eli miten lähdetty liikkelle, mistä haettu kamat, miten tapeltu alussa kun ei ole hyvät romppeet niskassa

Mahtavaa saada palautetta ✌️ kiitos. Jatkossa tulee varmaan myös näihin sopivia videoita. Alut vaan yleensä jäävät ppis tuon tylsän luuttaamisen takia sählätään vaan alussa aina paljon.

Btw tänään osallistutaan tuohon broadcaster royalee, onko tääl muita osallistujia? Molemmat striimataan twitchissä turnaus ja alkaa 15.00 ainakin tietojen mukaan
 
Niin lähellä ja niin kaukana taas.

20180806021626_1.jpg

Joutu jopa kaverin kantamaan reppuselässä lähes loppu rähinöihin asti ja keksimään reitin mistä pääsee läpi ja sitten näin.
Ehkä se sieltä joskus tulee.
 
Tulihan se kana taas vaihteeks solona kun pari kertaa oli lähellä ja 6-7 tappoa per peli min. Jäinkin alkulootin jälkeen makaamaan ja rähinän sijaan rauhallisempi etenemistapa..rinkulat sattui hyvin että kolmanneks viimesellä piti oikeastaan vasta juoksuksi laittaa. Ja lopussa 1vs1 haku ja kana..1 kills. Sehän se riittää..aika tylsää vaan tuo kyttääminen.
 
Näistä saakin sitten arpoa, saisiko max 60 fps ja ilman vsynciä tearingin pois, tai toimiiko Display Based suoraan, tai mitä Smooth oikeasti tekee. Nykyiselläänhän pelaan vsync päällä, koska muuten ruutu repeilee ihan pirullisesti, mutta tästä huolimatta saan random droppailua 50-55fps alueelle, vaikka ilman vsynciä fps huitelisi varmaan yli satasessa.

Laita nvidia ohjauspaneelista fastsync päälle niin ei tartte vsyncistä kärsiä.
 
Tuossa tuli muuten perjantain/lauantaina taas vähän lisää fiksejä test servun patchiin.

Update 2 - 08/03/2018

Bug Fixes

  • Fixed the issue which prevented players from changing the red dot reticle when using an SMG.
  • Fixed an issue where throwables could pass through character models
Performance
  • Optimized CPU performance by improving the graphic rendering function.
  • Optimized GPU resources to lower GPU burden and improve performance.
  • Optimized attachment related rendering resources to improve performance.
  • Optimized fog to increase performance.
  • Previously 2 separate fog effects were used for the overall effect, they’ve now been merged together to improve performance.
  • Optimized grass assets to reduce memory resources used and improve performance.
Removed from UI/UX:
  • If a player's nickname extends past the position of the marker icon, only up to 10 characters of the nickname will be shown, and the rest will be abbreviated with "...”.
    The above issue has now been fixed.

PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS :: PC 1.0 Update #19

Toi nickname juttu luki tosin aiemmin, mutta nyt kai korjattu lisää tms.

Taas läjä optimizations, nice.
 
Huomenna tulee 1.0 update #19 liveen. Meidän aikaa noin kello 03:30 maintenance loppuu ja pätsi livenä.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Tähän astisten update #19 juttujen jatkoksi uutta lisätty tänään:

Update 3 - 08/07/2018

Bug Fixes
  • Fixed an issue where voice chatting UI would always be displayed when using killer spectating function under certain conditions.
  • Fixed an issue where the player character would perform jump motion for a short time when crouch key is rapidly pressed multiple times.
  • Fixed an issue where reticle settings would be reset when the weapon is dropped and picked up again.
  • Fixed an issue where replay-related text would be shown in report player UI after being killed.
  • Fixed an issue where the spectating camera would look through a character when the game finishes.
  • Reduced the chance of players encountering situations where opponent's weapon floats in the air.

*Removed* from UI/UX:
  • You can now place map markers without opening the map.
    • Right-clicking while pressing the Alt key places a marker on the map at the aimed spot.
      • Key bindings for this may be customized in the Options menu.

Eli toistaiseksi poistettu tuo on-screen marker tästä päivityksestä, hyvä juttu. :tup:
Saavat nyt ajan kanssa miettiä miten tuollainen olisi paras tehdä, jos ollenkaan. Tosin jos veikata pitäisi, niin varmaan ne jonkinlaisen version tulevat joskus laittamaan paikalleen. Tämä eka ehdotus oli kyllä liikaa.

Kokonaisuudessaan update #19:

PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS :: PC 1.0 Update #19
 
*Removed* from UI/UX:
  • You can now place map markers without opening the map.
    • Right-clicking while pressing the Alt key places a marker on the map at the aimed spot.
      • Key bindings for this may be customized in the Options menu.

Eli toistaiseksi poistettu tuo on-screen marker tästä päivityksestä, hyvä juttu. :tup:
Saavat nyt ajan kanssa miettiä miten tuollainen olisi paras tehdä, jos ollenkaan. Tosin jos veikata pitäisi, niin varmaan ne jonkinlaisen version tulevat joskus laittamaan paikalleen. Tämä eka ehdotus oli kyllä liikaa.

Tämä on erittäin positiivinen juttu.
 
Nyt on kyllä melko laaja sepustus siitä mitä tehdään pelin korjaamiseksi.
Eli kun menee alas sinne "fix log", ja selailee noita välilehtiä. :tup:

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
287 465
Viestejä
4 930 432
Jäsenet
79 371
Uusin jäsen
Jkankkunen

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom