Playerunknown's Battlegrounds (PC)

  • When getting on a motorbike, if the driver’s seat is empty, it’s now much easier to enter the driver’s seat (and not accidentally get on the passenger seat).

    Toi nyt ei oo kyllä itelle ollu koskaan ongelma, vaan lähinnä se et päädyn kuskin penkille tahtomattani. :D
    PRO TIP: Bindasin "istu kuskin jakkaralle" nappulan SHIFT+W yhdistelmään(kin). Hyppää autoon, lähe ajaa ni tärähät kuskin paikalle. Profit!

Luin tuon kans joskus jostain, mutta en tykännyt sitä näpytellä. Nyt on driver seat bindattu Q:hun.
 
  • When getting on a motorbike, if the driver’s seat is empty, it’s now much easier to enter the driver’s seat (and not accidentally get on the passenger seat).

    Toi nyt ei oo kyllä itelle ollu koskaan ongelma, vaan lähinnä se et päädyn kuskin penkille tahtomattani. :D
    PRO TIP: Bindasin "istu kuskin jakkaralle" nappulan SHIFT+W yhdistelmään(kin). Hyppää autoon, lähe ajaa ni tärähät kuskin paikalle. Profit!

Mulle tuo on hyvä koska pelaan pääsääntöisesti yksinpeliä.
 
Kylläpä tarjos herkkua Sanhokis. silu awikka ja sillä sit voittoon

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


ei muutaku seurantaan kanavaa. Lisäilen sillontällöin hauskuutus pätkiä.
 
Tähän on pakko yhtyä..Aivan jäätävää paskaa tuollaiset markkerit ylipäänsä. Ei varmaan oikeassa elämässä olisi aikaa käytellä mitään tablettia mihin merkataan vihollinen jos joku ammuskelee vieressä. Ei ymmärrys riitä. Tykkään enemmän realistisesta otteesta ja mielestäni kommunikaatio on mielestäni tämän pelin suola.
Oikeassa elämässä on tosiyksinkertaista osoittaa käsimerkillä mistä se vaara uhkaa pelissä ei ole mitään vastaavan simppeliä tapaa joten joku edes etäisesti yhtä helppo tapa on tarpeen tuo helppo markkrin laitto on riittävä korvike RL käsimerkeille.
 
Oikeassa elämässä on tosiyksinkertaista osoittaa käsimerkillä mistä se vaara uhkaa pelissä ei ole mitään vastaavan simppeliä tapaa joten joku edes etäisesti yhtä helppo tapa on tarpeen tuo helppo markkrin laitto on riittävä korvike RL käsimerkeille.

Eihän tämä nyt mitenkään ole verrattavissa käsimerkkeihin. Pelistähän löytyy jo käsimerkki emote, joten eiköhän se riitä jos samaa asiaa ajaa.

giphy.gif
 
Kylläpä tarjos herkkua Sanhokis. silu awikka ja sillä sit voittoon..
Vai että awikalla... Sillähän ei tartte ampua ees piähän ;D

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Vähän kyllä noloa, kun vika ei tippunut kar98:lla.

EDIT: Mikä vittu siinä on, että videon laatu menee paskaksi kun sen linkkaa tohon, tästä HD:na.
 
Viimeksi muokattu:
Luin tuon kans joskus jostain, mutta en tykännyt sitä näpytellä. Nyt on driver seat bindattu Q:hun.
Mulla menee taas Q napista kuskin taakse istuu ja E:stä apukuskin paikalle. Kätevä jos tulee hätäsempi tilanne poistua autosta ni pääsee varmasti oikeelta puolelta ulos vaikka ois matkustajana.
 
Oikeassa elämässä on tosiyksinkertaista osoittaa käsimerkillä mistä se vaara uhkaa pelissä ei ole mitään vastaavan simppeliä tapaa joten joku edes etäisesti yhtä helppo tapa on tarpeen tuo helppo markkrin laitto on riittävä korvike RL käsimerkeille.

Paitsi että tässä kaveri merkkaa toiselta puolelta rakennuskompleksia pihalla olevat viholliset ja minä joka kierrän selustaan heitän vastakkaiselta puolelta kranaatin merkkiin ja saan knockattua toisen. Ilman markkeria olisi lähinnä sinne päin mennyt heitto. Toinen ongelma on se, että kun kaveri merkkaa ikkunan jossa vihollinen on niin voin valmiiksi asettaa tähtäimen ikkunaan ja sitten alkaa välittömästi ampumaan kun kurkkaan seinän takaa koska näen markkerin seinän läpi. Vähän kuin TPP:tä pelaisi.
 
Viimeksi muokattu:
Paitsi että tässä kaveri merkkaa toiselta puolelta rakennuskompleksia pihalla olevat viholliset ja minä joka kierrän selustaan heitän vastakkaiselta puolelta heitön kranaatin merkkiin ja saan knockattua toisen. Ilman markkeria olisi lähinnä sinne päin mennyt heitto. Toinen ongelma on se, että kun kaveri merkkaa ikkunan jossa vihollinen on niin voin valmiiksi asettaa tähtäimen ikkunaan ja sitten alkaa välittömästi ampumaan kun kurkkaan seinän takaa koska näen markkerin seinän läpi. Vähän kuin TPP:tä pelaisi.
Tämä.
 
Toinen ongelma on se, että kun kaveri merkkaa ikkunan jossa vihollinen on niin voin valmiiksi asettaa tähtäimen ikkunaan ja sitten alkaa välittömästi ampumaan kun kurkkaan seinän takaa koska näen markkerin seinän läpi. Vähän kuin TPP:tä pelaisi.
Vastaava pointti tuli Redditissä myös vastaan.

Tämähän on varmaan yhtä suuri ongelma kuin se, että kommunikointi helpottuu.

Toki toi marker ei näy kovin kauaa, että ehkä vähän lieventää asiaa.

Riggles kommentoi että ominaisuutta tarkastellaan vielä. Eli että ei ainakaan nykyisellään tule liveen.

r/PUBATTLEGROUNDS - You can place a ping every time you shoot. Needs changing before they push it to live.
 
Itse kyllä tykkään tästä lisäyksestä.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Kylläpä tarjos herkkua Sanhokis. silu awikka ja sillä sit voittoon

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


ei muutaku seurantaan kanavaa. Lisäilen sillontällöin hauskuutus pätkiä.


Hyviä videoita teillä mutta jos saa esittää nöyriä toiveita niin

1) kaikki musiikit pois, täysin turhia IMHO, ei tuo mitään lisäarvoa
2) pikakelaukset/nopeutukset pois, mielelläni katson miten tilanne kehittyy vaikka ei olisi actionia
3) olisi kiva nähdä myös matsien alut eli miten lähdetty liikkelle, mistä haettu kamat, miten tapeltu alussa kun ei ole hyvät romppeet niskassa
 
Hyviä videoita teillä mutta jos saa esittää nöyriä toiveita niin

1) kaikki musiikit pois, täysin turhia IMHO, ei tuo mitään lisäarvoa
2) pikakelaukset/nopeutukset pois, mielelläni katson miten tilanne kehittyy vaikka ei olisi actionia
3) olisi kiva nähdä myös matsien alut eli miten lähdetty liikkelle, mistä haettu kamat, miten tapeltu alussa kun ei ole hyvät romppeet niskassa

Ei näinä ADHD-aikoina kukaan jaksa katsoa 15 min. videota jostain matsista.
 
Hyviä videoita teillä mutta jos saa esittää nöyriä toiveita niin

1) kaikki musiikit pois, täysin turhia IMHO, ei tuo mitään lisäarvoa
2) pikakelaukset/nopeutukset pois, mielelläni katson miten tilanne kehittyy vaikka ei olisi actionia
3) olisi kiva nähdä myös matsien alut eli miten lähdetty liikkelle, mistä haettu kamat, miten tapeltu alussa kun ei ole hyvät romppeet niskassa
1) Ite en juuri musaa käytä paitsi pikakelausosioissa
2) Pikakelaukset niihin osioihin on ihan jees jos vaan luuttaa jotain, ellei skippaa suoraan yli. Eli lyhentää sitä aikaa missä ei tapahdu yhtään mitään järkevää. Yritän pitää pätkät semmosina loogisina, et tajuaa mistä mihin on edetty siinä välissä.
3) Alun laitan kyl ite aina, et näkee ees mihin päin hyppäs. :)

Pikakelauksiin yleensä joku poppi soimaan koska sitä mikkihiiripiipitystä ei jaksa kuunnella ollenkaan ja sit taas täyshiljaisuus on IMO vähän booring.

-Kajautus
 
Tossa mun clipissä droppasin randomilla pois koneesta ja olin useemman minuutin afkina keskellä mettää ennenku tajusin tabbaa windowssista takas peliin. Toki alkuun recordasin koko pelin mutta en saanu sitä edes streamableen mahtumaan niin päätin vähän pätkiä. Ei tää "streamaaminen" oo kyllä oma juttu, sattu vaa kerranki osumaan niin piti ottaa clippi. Yleensähän ammun ohi
 
Testain eilen huvikseen miten PUBG pyörii GTX650Ti:llä, 3440x1440 resolla. Kaikkien suureksi yllätykseksi ei pyöri ei yhtään. Noh, melkein sain yhden tapon kun slideshowssa onnistuin osumaan vihuun joka tosin tappoi heti perään.
 
3) olisi kiva nähdä myös matsien alut eli miten lähdetty liikkelle, mistä haettu kamat, miten tapeltu alussa kun ei ole hyvät romppeet niskassa
Minä pidän myös sellaisista videoista, varsinkin alkuaikoina niitä oli kiinnostava katsoa ja oppia kikkoja. Yritin tehdä keväällä nyyppäkaverille parin minuutin koko matsin kattavan kanavideon jossa selitän mahdollisimman paljon mitä teen ja miksi. Laiskuus iski välissä ja osa tekstityksistä vilahtaa liian nopeasti. Meinasin jättää taustamusiikin pois mutta laitoin koska sain Skavenin (Assembly demo/music winner 1993, 1995, 2002!) Mercury Rainin ihan luvan kanssa. :D

EDIT: Ohhoh, enpä muistanutkaan että tekstuurit olivat noin rumia GTX770 2GB:llä.
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Viimeksi muokattu:
Eihän tämä nyt mitenkään ole verrattavissa käsimerkkeihin. Pelistähän löytyy jo käsimerkki emote, joten eiköhän se riitä jos samaa asiaa ajaa.

giphy.gif
Käsimerkki emotet on melkein yhtä kömpelöitä ja epätarkkoja kuin chat silloin kun niitä verrataan RL käsimerkiien käytöön.
 
IMO toi automaatti-ammutähänkohtaan-täppä on ihan samanlainen vamma ku hit markerit et ammutohonkohtaa-se-ampu-sua-markkeri. blöäääh.
 
Hyviä videoita teillä mutta jos saa esittää nöyriä toiveita niin

1) kaikki musiikit pois, täysin turhia IMHO, ei tuo mitään lisäarvoa
2) pikakelaukset/nopeutukset pois, mielelläni katson miten tilanne kehittyy vaikka ei olisi actionia
3) olisi kiva nähdä myös matsien alut eli miten lähdetty liikkelle, mistä haettu kamat, miten tapeltu alussa kun ei ole hyvät romppeet niskassa

Mahtavaa saada palautetta ✌️ kiitos. Jatkossa tulee varmaan myös näihin sopivia videoita. Alut vaan yleensä jäävät ppis tuon tylsän luuttaamisen takia sählätään vaan alussa aina paljon.

Btw tänään osallistutaan tuohon broadcaster royalee, onko tääl muita osallistujia? Molemmat striimataan twitchissä turnaus ja alkaa 15.00 ainakin tietojen mukaan
 
Niin lähellä ja niin kaukana taas.

20180806021626_1.jpg

Joutu jopa kaverin kantamaan reppuselässä lähes loppu rähinöihin asti ja keksimään reitin mistä pääsee läpi ja sitten näin.
Ehkä se sieltä joskus tulee.
 
Tulihan se kana taas vaihteeks solona kun pari kertaa oli lähellä ja 6-7 tappoa per peli min. Jäinkin alkulootin jälkeen makaamaan ja rähinän sijaan rauhallisempi etenemistapa..rinkulat sattui hyvin että kolmanneks viimesellä piti oikeastaan vasta juoksuksi laittaa. Ja lopussa 1vs1 haku ja kana..1 kills. Sehän se riittää..aika tylsää vaan tuo kyttääminen.
 
Näistä saakin sitten arpoa, saisiko max 60 fps ja ilman vsynciä tearingin pois, tai toimiiko Display Based suoraan, tai mitä Smooth oikeasti tekee. Nykyiselläänhän pelaan vsync päällä, koska muuten ruutu repeilee ihan pirullisesti, mutta tästä huolimatta saan random droppailua 50-55fps alueelle, vaikka ilman vsynciä fps huitelisi varmaan yli satasessa.

Laita nvidia ohjauspaneelista fastsync päälle niin ei tartte vsyncistä kärsiä.
 
Tuossa tuli muuten perjantain/lauantaina taas vähän lisää fiksejä test servun patchiin.

Update 2 - 08/03/2018

Bug Fixes

  • Fixed the issue which prevented players from changing the red dot reticle when using an SMG.
  • Fixed an issue where throwables could pass through character models
Performance
  • Optimized CPU performance by improving the graphic rendering function.
  • Optimized GPU resources to lower GPU burden and improve performance.
  • Optimized attachment related rendering resources to improve performance.
  • Optimized fog to increase performance.
  • Previously 2 separate fog effects were used for the overall effect, they’ve now been merged together to improve performance.
  • Optimized grass assets to reduce memory resources used and improve performance.
Removed from UI/UX:
  • If a player's nickname extends past the position of the marker icon, only up to 10 characters of the nickname will be shown, and the rest will be abbreviated with "...”.
    The above issue has now been fixed.

PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS :: PC 1.0 Update #19

Toi nickname juttu luki tosin aiemmin, mutta nyt kai korjattu lisää tms.

Taas läjä optimizations, nice.
 
Huomenna tulee 1.0 update #19 liveen. Meidän aikaa noin kello 03:30 maintenance loppuu ja pätsi livenä.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Tähän astisten update #19 juttujen jatkoksi uutta lisätty tänään:

Update 3 - 08/07/2018

Bug Fixes
  • Fixed an issue where voice chatting UI would always be displayed when using killer spectating function under certain conditions.
  • Fixed an issue where the player character would perform jump motion for a short time when crouch key is rapidly pressed multiple times.
  • Fixed an issue where reticle settings would be reset when the weapon is dropped and picked up again.
  • Fixed an issue where replay-related text would be shown in report player UI after being killed.
  • Fixed an issue where the spectating camera would look through a character when the game finishes.
  • Reduced the chance of players encountering situations where opponent's weapon floats in the air.

*Removed* from UI/UX:
  • You can now place map markers without opening the map.
    • Right-clicking while pressing the Alt key places a marker on the map at the aimed spot.
      • Key bindings for this may be customized in the Options menu.

Eli toistaiseksi poistettu tuo on-screen marker tästä päivityksestä, hyvä juttu. :tup:
Saavat nyt ajan kanssa miettiä miten tuollainen olisi paras tehdä, jos ollenkaan. Tosin jos veikata pitäisi, niin varmaan ne jonkinlaisen version tulevat joskus laittamaan paikalleen. Tämä eka ehdotus oli kyllä liikaa.

Kokonaisuudessaan update #19:

PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS :: PC 1.0 Update #19
 
*Removed* from UI/UX:
  • You can now place map markers without opening the map.
    • Right-clicking while pressing the Alt key places a marker on the map at the aimed spot.
      • Key bindings for this may be customized in the Options menu.

Eli toistaiseksi poistettu tuo on-screen marker tästä päivityksestä, hyvä juttu. :tup:
Saavat nyt ajan kanssa miettiä miten tuollainen olisi paras tehdä, jos ollenkaan. Tosin jos veikata pitäisi, niin varmaan ne jonkinlaisen version tulevat joskus laittamaan paikalleen. Tämä eka ehdotus oli kyllä liikaa.

Tämä on erittäin positiivinen juttu.
 
Nyt on kyllä melko laaja sepustus siitä mitä tehdään pelin korjaamiseksi.
Eli kun menee alas sinne "fix log", ja selailee noita välilehtiä. :tup:

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Äkkiseltään peli kyllä tuntuu pyörivän paljon paremmin kuin aiemmin. Lisäksi muuttuvat sääolosuhteet luovat lisää tunnelmaa, erityisesti Erangel on nyt oma suosikkini. Kaikin puolin peli tuntuu nyt huomattavan paljon sulavammalta kuin aikaisemmin.
 
Harjoituskenttä olisi hyvä kuten oli BF4:ssa. Voisi testata eri aseita ja yhdistelmiä rauhassa.
 
Vieläköhän sitä lumikenttää ollaan tekemässä?
Niin mietit tuleeko viivästys tämä fix PUBG takia?

Kyllähän sitä varmasti tehdään, kun teaser videokin tuli. Eri asia ehtiikö testiin tämän vuoden puolella kuten sanoivat.

Oma veikkaus on että aikataulu pitää. Eri porukka tuota varmaan tekee kuin peliä korjaavat, ja toisekseen uusi kartta on aina iso boost pelille.
 
Niin mietit tuleeko viivästys tämä fix PUBG takia?

Kyllähän sitä varmasti tehdään, kun teaser videokin tuli. Eri asia ehtiikö testiin tämän vuoden puolella kuten sanoivat.

Oma veikkaus on että aikataulu pitää. Eri porukka tuota varmaan tekee kuin peliä korjaavat, ja toisekseen uusi kartta on aina iso boost pelille.

En oikeastaan sitä miettinyt, vaan sitä, että tuleeko ylipäätään. Luulisi olevan sen verran merkittävä juttu, että olisi roadmapiin laitettu. Ehkä se on niin vaiheessa ja tekemistä riittää muutenkin, että eivät uskalla luvata.
 
En oikeastaan sitä miettinyt, vaan sitä, että tuleeko ylipäätään. Luulisi olevan sen verran merkittävä juttu, että olisi roadmapiin laitettu. Ehkä se on niin vaiheessa ja tekemistä riittää muutenkin, että eivät uskalla luvata.
Siis mihin roadmappiin? Ei ainakaan tuo "fix pubg" roadmap toki.
Oli se yksi aiempi keväällä tjsp, mutta muistanko nyt ihan väärin että lumimappi teaser julkaistiin vasta sen jälkeen.

Kyllähän se varmasti tulee.
Teaser antaa kuitenkin kuvan että on olemassa jo jokin raakille, tai ainakin tekstuureita sille yms.
Kuitenkin varmasti tulee vielä uusia karttoja, niin jos yksi on edes jollain tasolla ollut jo tekeillä niin se on se. Eli lumimappi.

Niin Sanhokista kuin Miramarista Bluehole puhui jo viime vuoden kesäkuussa, joten tuosta julkaisujen ajankohtaan verrattuna voisi vetää johtopäätöstä että lumimapin suunnittelu on edennyt jonkun verran jos kerta testiversiota tämän jo vuoden puolella.

Odotan kyllä kovasti tuota. :)
Tarvii alkaa keräämään valkosta kampetta. :think:
 
Miksi mä en saa toimimaa tota uutta marker systeemiä. Tähtään johonkin, painan alt pohjassa näpäytän oikeeta hiirennappia. Ei toimi.
 
Miksi mä en saa toimimaa tota uutta marker systeemiä. Tähtään johonkin, painan alt pohjassa näpäytän oikeeta hiirennappia. Ei toimi.
Se nimenomaan otettiin pois tuosta.
*Removed* from UI/UX:
  • You can now place map markers without opening the map.
    • Right-clicking while pressing the Alt key places a marker on the map at the aimed spot.
      • Key bindings for this may be customized in the Options menu.
 
Nyt on 100 tuntia täynnä ja mä en vain tajua tämän pelin osumislogiikkaa. En sitten millään. Ärsyttää, kun muuten pelin idea on niin hyvä, mutta kun ei ole mitään treenimahdollisuutta, niin ei vain saa kiinni tuosta tähtäämisestä. Pärjään kuitenkin noissa ns. normaaleissa fps peleissä vähintäänkin hyvin, mutta tässä en sitten yhtään.

Hyppään about puolet ajasta kiireiseen paikkaan ja sieltähän tietysti pääsee uuteen match makingiin tiheään, kun taas rauhallisemmassa paikassa aloitellessa yleensä pääsee/joutuu lopulta long range taisteluun ja niissä ei riitä 50 panosta vihun tappamiseen. Yleensä kerkeää 5-10 kertaa yrittämään SKS:llä tai muulla vastaavalla, vain huomatakseen saaneensa M24:lta head shotin.

Pahinta on, kun välillä ei tunnu olevan mitään logiikkaa. Joskus sinne päin sutaistu haulikko osuukin päähän, kun taas lähietäisyydeltä Uzilla tyhjennetty lipas vie vajaat puolet vastustajan energioista.

Miten ihmeessä tuosta saisi kiinni?
 
Nyt on 100 tuntia täynnä ja mä en vain tajua tämän pelin osumislogiikkaa. En sitten millään. Ärsyttää, kun muuten pelin idea on niin hyvä, mutta kun ei ole mitään treenimahdollisuutta, niin ei vain saa kiinni tuosta tähtäämisestä. Pärjään kuitenkin noissa ns. normaaleissa fps peleissä vähintäänkin hyvin, mutta tässä en sitten yhtään.

Hyppään about puolet ajasta kiireiseen paikkaan ja sieltähän tietysti pääsee uuteen match makingiin tiheään, kun taas rauhallisemmassa paikassa aloitellessa yleensä pääsee/joutuu lopulta long range taisteluun ja niissä ei riitä 50 panosta vihun tappamiseen. Yleensä kerkeää 5-10 kertaa yrittämään SKS:llä tai muulla vastaavalla, vain huomatakseen saaneensa M24:lta head shotin.

Pahinta on, kun välillä ei tunnu olevan mitään logiikkaa. Joskus sinne päin sutaistu haulikko osuukin päähän, kun taas lähietäisyydeltä Uzilla tyhjennetty lipas vie vajaat puolet vastustajan energioista.

Miten ihmeessä tuosta saisi kiinni?

Mulla ihan sama ongelma. Mulla on toiminut parhaiten keskipitkillä matkoilla mini14 ja kar98 ja 3 tai 4 kertainen kiikari. Flash hideri on hyvä olla piipun päässä.
 
Kylläpä on niin kaksijakoiset fiilikset pelistä. Toisaalta ampuminen tuntuu ajoittain hämmentävän oudolta, peli on monilta osin kankea kuin mikä, hetkittäin käy ihan mielettömän tylsäksikin.. Sit toisaalta on paljon jänniä hetkiä, ja matsia löytyy aina heti. Eipä oo kyllä vielä päässyt koukuttamaan, aina välillä pelailen rundin tai kaksi.. useampi päivä useimmiten välissä. Ei taida kannattaa pelata kuin soolomatseja ellei sitten ole frendi mukana matkassa?
 
Soolomatseja joo ja erityisesti FPP only.

Mulla ihan sama ongelma. Mulla on toiminut parhaiten keskipitkillä matkoilla mini14 ja kar98 ja 3 tai 4 kertainen kiikari. Flash hideri on hyvä olla piipun päässä.

kar98:lla mulla ei varmaan ole yhden yhtä tappoa, vaikka sen lähes aina kohdatessa loottaan :D QBZ95 tuntuis itselle osuvan parhaiten käteen. Sillä jotenkin edes hahmottaa mihin ne kudit menee. Saa jotenkin parhaan "tatsin".

Mutta siis joo, todella outo on tuo tuntuma ja kun noita suosittuja striimaajia seurailee, niin välillä se ei näytä olevan siellä päinkään, kun osuu.
 
kar98:lla mulla ei varmaan ole yhden yhtä tappoa, vaikka sen lähes aina kohdatessa loottaan :D QBZ95 tuntuis itselle osuvan parhaiten käteen. Sillä jotenkin edes hahmottaa mihin ne kudit menee. Saa jotenkin parhaan "tatsin".

Mutta siis joo, todella outo on tuo tuntuma ja kun noita suosittuja striimaajia seurailee, niin välillä se ei näytä olevan siellä päinkään, kun osuu.
Kudit menee sinne minne tähtäät ja bullet droppi ne vie, se sitten on taas täysin eriasia, mihin tuo nykyinen desynccinen milloin mikäkin tickrateinen clientti/servu yhdistelmä sen kudin laskee menneen, tuli tänäänkin kuoltua pari kertaa seinän taakse, mutta tuo oli yhtenä kohtana tuolla fix pubg road mapissa, niin ehkä siihen 3kk sisään tulee tolkkua.

Ja toki ei tuossa pelissä alussa ole kauhean helppo aina hahmottaa etäisyyttä, taikka paljonko ampua ennakkoon milläkin aseella, plus tuo älytön määrä erilaisia tähtäimiä joissa on varmaan jokaisessa tähtäin + ase combossa eri paikoissa samat etäisyydet.. Lisää tunteja niin kyllä sitä alkaa osumaan kun oppii tuntemaan aseita ja tähtäimiä paremmin.
 
Duo kaveri losautti Kar98k:lla 1lvl kypärään vihollista ja mä ammuin samaan aikaan samaa vihua SLR:llä rintaan. Kaverilta lähti kyllä kypärä muttei knockautunu. Mitähän tuossa nyt niinkö tapahtu? ”Performance fixes”.
 
Duo kaveri losautti Kar98k:lla 1lvl kypärään vihollista ja mä ammuin samaan aikaan samaa vihua SLR:llä rintaan. Kaverilta lähti kyllä kypärä muttei knockautunu. Mitähän tuossa nyt niinkö tapahtu? ”Performance fixes”.

Pitää alkaa kyttäämään tuota Killcamia useammin. Kävi just silleen mielenkiintoisesti, että lasauttelin kymmenisen luotia veriroiskeineen vihun rintaan, jonka jälkeen tuo vain kylmästi tiputti mut. Killcamin mukaan en osunut kertaakaan vastustajaan. :D
On kyllä teknisesti melkoinen paske tämä peli.. Harmi sinänsä, sillä toimiessaan ihan jees hupia. Näitä kilpailijoita kun on tulossa joka nurkan takaa lisää, niin ehkäpä sieltä löytyy joku toimivakin kiinnostava Battle royale vielä. :)
 
Pitää alkaa kyttäämään tuota Killcamia useammin. Kävi just silleen mielenkiintoisesti, että lasauttelin kymmenisen luotia veriroiskeineen vihun rintaan, jonka jälkeen tuo vain kylmästi tiputti mut. Killcamin mukaan en osunut kertaakaan vastustajaan. :D
On kyllä teknisesti melkoinen paske tämä peli.. Harmi sinänsä, sillä toimiessaan ihan jees hupia. Näitä kilpailijoita kun on tulossa joka nurkan takaa lisää, niin ehkäpä sieltä löytyy joku toimivakin kiinnostava Battle royale vielä. :)

Joo, samaa on käynyt itsellä. ammuskellut vihua ja roiskeet vaan lentää laakista toiseen ja ihmettelen kunnei tipu. Sitten deathcam näyttää että osumia nolla tai sitten max muutama. En tosin ole nyt pelannut sen jälkeen kun tuo uusin iso päivitys julkaistiin tänään vai eilen.

edit: Tosin se killcam saattaa näyttää myös ihan mitä lie eli sille ei kannata hirveästi antaa painoarvoa. Olen nyt luullut että edes damagen määrän se näyttää oikein.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
295 942
Viestejä
5 057 511
Jäsenet
81 008
Uusin jäsen
karvaranne

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom