Pari threadiä aiheesta Redditin puolella.
r/PUBATTLEGROUNDS - Shrouds thoughts about the new 'noob friendly' ping system. Has this feature gone one step too far or do you like it?
r/PUBATTLEGROUNDS - This new Ping feature cannot stay. (OPINION)
PUBG Communications Lead eli Riggles myös vastailee jotain tuolla.
Pelottavan moni kommentoiva sitä mieltä että hyvä juttu.
Syynä tuntuu olevan se ettei random squadeissa jengi puhu lainkaan, tai ei osaa puhua tarpeeksi hyvin englanniksi selittääkseen sijainteja.
Oma mielipide tuosta kyllä se, että tässä jos missään pelissä pitäisi aina olla ennalta tehdyt squadit kun pelaa. Jos ei ole kavereita jotka pelaa, ei se kyllä kovin vaikeaa löytää omasta maasta joku yleinen PUBG ryhmä kellä TS / Discord.
Kyllä siinä randomeilla pelatessa menee muutenkin jo metsään aika hyvin pelin nautittavuuden kannalta imho.
Siinä mielessä toi perustelu mun mielestä melko huono.
Sitten kun Riggles tuolla sanoo ettei sen mielestä kommunikoinnin vaikeus ole peli suolaa, niin olen kyllä siitäkin eri mieltä. Pelihän on monella tapaa hyvä juuri siksi että se on vaikea. Opittu sulava kommunikointi on yksi aspekti tuota vaikeutta millä voi parantaa omaa peliä. Ei se tietenkään ole
the juttu, mutta yksi tärkeä komponentti.
EDIT:
Tämä myös ihan hyvä idea kommenteista:
"If only you were able to see your own ingame marker, and your teammates had to open the map, I think it would be completely fine."
Hahmottaa itse että meni oikein.
Toki mun puolesta voisi näkyä kompassissa ja minimapissa.