Playerunknown's Battlegrounds (PC)

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
156
Tästä tulee hieman mieleen bf sarjan vihujen spottailu, jonka takia en pelannut mitään muuta moodia kuin hc juurikin tuosta syystä. Toki tässä vain merkataan spotti jossa vihu nähty, mutta mielummin pelaisin ilman. Toki kielimuuri yms. haittaa randomien kanssa pelatessa...
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 389
Tässä kohdassa Shroudin videota näkee ton markerin toiminnan ja Shroud ei tunnu ainakaan kauheasti arvostavan.





E: tässä toinen kohta ja kommentteja:

 
Viimeksi muokattu:

Raaka

Tukijäsen
Liittynyt
01.01.2018
Viestejä
641
Tuo markkihan siis näkyy mapin lisäksi myös ihan näytöllä. Esim pystyt merkkaamaan vitullisen täpin ikkunaan jossa näit vihun. En pidä
Itsekkin luulin aluksi, että se markki ilmestyy vain tiimikavereiden karttaan. Ajattelin ei kait se nyt vielä niin paha muutos ole, mutta näkyminen ihan peliruudulla on kyllä ihan perseestä. Aivan liian helppoa.

Menee koko hohto vihollisten spottaamisesta ja häviää se tunnelma, kun koitat epätoivoissasi selittää tiimikavereille mistä kuulaa lentää samalla ku pujottelet ympäri ämpäri luotien viuhoessa vierestä. Lisäksi tämä on tuonut myös paljon etua jos pääsee itse väijyttämään. Hauska katsoa kun yksi vastustaja koittaa ampua takaisin ja muut tiimiläiset pälyilee ympäriinsä, että mistä se kuula nyt oikein tuleekaan.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 389
Käykäähän antamassa twitterissä palautetta, niin olisi edes joku mahdollisuus, että tuo perutaan. Tai Redditissä. Tai mikä ikinä se paras kanava vaikuttaa onkaan.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 320
Tuo markkihan siis näkyy mapin lisäksi myös ihan näytöllä. Esim pystyt merkkaamaan vitullisen täpin ikkunaan jossa näit vihun. En pidä
Tässä kohdassa Shroudin videota näkee ton markerin toiminnan ja Shroud ei tunnu ainakaan kauheasti arvostavan.

Joo, katson tuota Shroud videota juuri nyt.
En mä tota tiennyt, toihan nyt on oikeasti jo liikaa.

Mun mielestä sopiva välimuoto olisi ihan normaali marker, näkyy kompassissa ja kartoilla.
Kuten luulin sen olevan....
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 389
Mikä merkitys muuten colourblind-asetuksella on? Shroudilla näytti olevan siniset veret. Itse käytän koreanratingiä, jolla saa ne vihreät veret.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 320
Pari threadiä aiheesta Redditin puolella.

r/PUBATTLEGROUNDS - Shrouds thoughts about the new 'noob friendly' ping system. Has this feature gone one step too far or do you like it?

r/PUBATTLEGROUNDS - This new Ping feature cannot stay. (OPINION)

PUBG Communications Lead eli Riggles myös vastailee jotain tuolla.

upload_2018-8-2_10-1-5.png


upload_2018-8-2_10-1-19.png


Pelottavan moni kommentoiva sitä mieltä että hyvä juttu.
Syynä tuntuu olevan se ettei random squadeissa jengi puhu lainkaan, tai ei osaa puhua tarpeeksi hyvin englanniksi selittääkseen sijainteja.

Oma mielipide tuosta kyllä se, että tässä jos missään pelissä pitäisi aina olla ennalta tehdyt squadit kun pelaa. Jos ei ole kavereita jotka pelaa, ei se kyllä kovin vaikeaa löytää omasta maasta joku yleinen PUBG ryhmä kellä TS / Discord.
Kyllä siinä randomeilla pelatessa menee muutenkin jo metsään aika hyvin pelin nautittavuuden kannalta imho.
Siinä mielessä toi perustelu mun mielestä melko huono.

Sitten kun Riggles tuolla sanoo ettei sen mielestä kommunikoinnin vaikeus ole peli suolaa, niin olen kyllä siitäkin eri mieltä. Pelihän on monella tapaa hyvä juuri siksi että se on vaikea. Opittu sulava kommunikointi on yksi aspekti tuota vaikeutta millä voi parantaa omaa peliä. Ei se tietenkään ole the juttu, mutta yksi tärkeä komponentti.

EDIT:

Tämä myös ihan hyvä idea kommenteista:

"If only you were able to see your own ingame marker, and your teammates had to open the map, I think it would be completely fine."
Hahmottaa itse että meni oikein.
Toki mun puolesta voisi näkyä kompassissa ja minimapissa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
1 142
Mikä merkitys muuten colourblind-asetuksella on? Shroudilla näytti olevan siniset veret. Itse käytän koreanratingiä, jolla saa ne vihreät veret.
Saada erityypin värisokeat näkemään merkit ja muut? Vai mitä tarkoitat merkityksellä? Tuohan on käytännössä ollut turha tähän mennessä, kun ei ole vaikuttanut kuin kartalla alueen ja pommituksen väriin, mutta esim punavihersokea ei välttämättä tuota reddottia ole siinä vihreässä nurmikossa nähnyt jne.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 389
Saada erityypin värisokeat näkemään merkit ja muut? Vai mitä tarkoitat merkityksellä? Tuohan on käytännössä ollut turha tähän mennessä, kun ei ole vaikuttanut kuin kartalla alueen ja pommituksen väriin, mutta esim punavihersokea ei välttämättä tuota reddottia ole siinä vihreässä nurmikossa nähnyt jne.
Niin siis englantia osaan kyllä, mutta että mihin se käytännössä vaikuttaa.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 320
Tarttuukohan ping tällä hetkellä mihin vaan pintaan?
Toisin sanoen pingaa vihun auto kun menee ohi.

Ukkoihin se nyt tuskin tarttuu, sen luulisi tajunneen jo tuota suunnitellessa. Ehkä autokin excludattu samalla.
 
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
1 142
Niin siis englantia osaan kyllä, mutta että mihin se käytännössä vaikuttaa.
Siis miten käytännössä mihin? Vaihtaa patch noteseissakin (#19) mainittujen asioiden väriä (+ kartan ringit, kranaatin heiton markkeri jne). Tritanopialla mitä shroud näyttää käyttävän, vaihtuu nykyään veret siniseksi ja tuosta videosta päätellen reddotin tähtäinkin on muuttunut punaisesta pois jne. Vai enkö nyt vaan tajua mitä haetaan takaa?
 
Liittynyt
24.12.2016
Viestejä
791
Ei ne tuota poista niin kai se on vain hyväksyttävä vaikka onkin ihan perseestä. Olisikohan fiksua pingata se suoraan ampumisnäppäimeen ja varmuuden vuoksi myös johonkin toiseen näppäimeen?

e: merkkaaminen siis
 
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
1 142
Ei ne tuota poista niin kai se on vain hyväksyttävä vaikka onkin ihan perseestä. Olisikohan fiksua pingata se suoraan ampumisnäppäimeen ja varmuuden vuoksi myös johonkin toiseen näppäimeen?

e: merkkaaminen siis
Voin muistaa väärin, mutta eikai tässä edes onnistu bindata samaan näppäimeen kahta toimintoa?
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 389
Siis miten käytännössä mihin? Vaihtaa patch noteseissakin (#19) mainittujen asioiden väriä (+ kartan ringit, kranaatin heiton markkeri jne). Tritanopialla mitä shroud näyttää käyttävän, vaihtuu nykyään veret siniseksi ja tuosta videosta päätellen reddotin tähtäinkin on muuttunut punaisesta pois jne. Vai enkö nyt vaan tajua mitä haetaan takaa?
Eli vastaus kysymykseeni on: colorblind-asetus vaikuttaa:
- tähtäminen väriin
- veren väriin
- craten savun väriin
- ...
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 320
Eli vastaus kysymykseeni on: colorblind-asetus vaikuttaa:
- tähtäminen väriin
- veren väriin
- craten savun väriin
- ...
Vaihtaa muistaakseni myös bluezone väriä kartoilla. Oisko shroudin pätkissä ollut vihreä.
 
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
1 142
Eli vastaus kysymykseeni on: colorblind-asetus vaikuttaa:
- tähtäminen väriin
- veren väriin
- craten savun väriin
- ...
Juuri näin, uusin pätsi koittamatta vielä, niin saa nähdä kuinka suuri tuo muutos tähtäimissä yms on, mutta veret näyttävät näkyvän aika kirkkaasti ainakin sinisenä.

Vaihtaa muistaakseni myös bluezone väriä kartoilla. Oisko shroudin pätkissä ollut vihreä.
Jep, ja redzonenkin.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 405
Reilu puolivuotta pelaamatta ja tuli taas kokeiltua pelailtua. Jostain syystä omat tykkää tappaa alussa mikäli saat vähänkin parempaa rynkkyä ym. Tämä tapahtunut 2/3 peleissä.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 389
Vaihtaa muistaakseni myös bluezone väriä kartoilla. Oisko shroudin pätkissä ollut vihreä.
Juuri näin, uusin pätsi koittamatta vielä, niin saa nähdä kuinka suuri tuo muutos tähtäimissä yms on, mutta veret näyttävät näkyvän aika kirkkaasti ainakin sinisenä.

Jep, ja redzonenkin.
Ok, pitääpä testata. Itsellä on tosiaan ne vihreät veret käytössä, kun näkyvät selkeästi paremmin.
 

Alkuelio

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
28.08.2017
Viestejä
152
Mielestäni peli lähti alamäkeen siinä vaiheessa, kun osumantunnistusta parannettiin. Kyllä erotteli hc-tosimiehet fortnite-noboista se, kenen osumat rekisteröityivät ja kenen ei!
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 751
Ratkaisu markkeripäivitykseen voisi olla että: FPP pysyy ennallaan ja markkeripäivitys vain TPP:ssä.

Olen aika varma että TPP-pelaajille tuo on aivan sama ja FPP-pelaajat taas eivät pidä siitä.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 320
Jos ne välttämättä haluaa tuollaisen mekaniikan, niin tekisin sen niin että itsellä näkyy tuo 3D spotting merkki (hahmotat mitä osoitat) mutta tiimiläisillä vaan kompassissa ja kartoilla.
Kyllä mä sinänsä ymmärrän mistä noi tulee tuon kanssa, eli ilman voicea tai kielimuurilla voi kommunikoida.

Bluehole Rigglesin pointtia siitä ettei kommunikointi ole osa skill cappia menee sen sijaan multa täysin ohi. Luulisi että niiltäkin, kun kuitenkin comppia pyrkivät kehittämään. Siellä jos missä korostuu se että tiimin kommunikointi on kohdallaan.

Ilman tuota 3D spotting merkkiä, miten sen ymmärsin patch notesista, tuo kuulosti ihan kivalta systeemiltä. Lähinnähän se poistaa sen ettei tarvitse arvioida mikä ilmansuunta on kaverilla vs mitä sulla näyttää. Jos se siis näkyisi niillä vain kompassissa ja kartoissa.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 389
Jos ne välttämättä haluaa tuollaisen mekaniikan, niin tekisin sen niin että itsellä näkyy tuo 3D spotting merkki (hahmotat mitä osoitat) mutta tiimiläisillä vaan kompassissa ja kartoilla.
Kyllä mä sinänsä ymmärrän mistä noi tulee tuon kanssa, eli ilman voicea tai kielimuurilla voi kommunikoida.

Bluehole Rigglesin pointtia siitä ettei kommunikointi ole osa skill cappia menee sen sijaan multa täysin ohi. Luulisi että niiltäkin, kun kuitenkin comppia pyrkivät kehittämään. Siellä jos missä korostuu se että tiimin kommunikointi on kohdallaan.

Ilman tuota 3D spotting merkkiä, miten sen ymmärsin patch notesista, tuo kuulosti ihan kivalta systeemiltä. Lähinnähän se poistaa sen ettei tarvitse arvioida mikä ilmansuunta on kaverilla vs mitä sulla näyttää. Jos se siis näkyisi niillä vain kompassissa ja kartoissa.
Joku tällainen kompromissi olisi jees.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
309

Ainiin, tuli tehtyä tällänen hauskuutus. :)


Ja siis toi markkerihommahan on vielä järjettömän paljo codijonnempi ku mä luulin.... toi ei todellakaan saa päästä live servulle asti.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 320


Mitä tuo punainen kolmio jossa on huutomerkki tarkoittaa?
Se on ihan vain indikaattori siitä että blue zone liikkuu.
Eli korvaa countdownin joka on siinä ennen kuin alkaa liikkuu, ja tarkoituksena vain tehdä siitä helposti huomattavamman tapahtuman.

Sama homma vaikka olisit jo alueella.

 
Viimeksi muokattu:

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 320
Pieniä lisäyksiä ja korjauksia test serverin patchiin.

Gameplay
  • Adjusted the position of the QBZ to feel more natural and less obstructive when seen from FPP.
  • When getting on a motorbike, if the driver’s seat is empty, it’s now much easier to enter the driver’s seat (and not accidentally get on the passenger seat).
UI/UX
  • If a player's nickname extends past the position of the marker icon, only up to 10 characters of the nickname will be shown, and the rest will be abbreviated with "...”.
Bug Fixes
  • Fixed an issue where player names weren’t displayed correctly in the death cam if the player had died by vehicle explosion or suicide.
  • Fixed an issue where the limb penetration system was not applied properly.
Custom Match
  • Added Bullet Tracer function to Observer
    • Backspace: toggle On/Off the function
    • Shift + Backspace: toggle On/Off team color
    • Ctrl + Backspace: change tracer effect
    • You can change the hotkey in Settings > Control > Observer Mode

PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS :: PC 1.0 Update #19
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
309
  • When getting on a motorbike, if the driver’s seat is empty, it’s now much easier to enter the driver’s seat (and not accidentally get on the passenger seat).

    Toi nyt ei oo kyllä itelle ollu koskaan ongelma, vaan lähinnä se et päädyn kuskin penkille tahtomattani. :D
    PRO TIP: Bindasin "istu kuskin jakkaralle" nappulan SHIFT+W yhdistelmään(kin). Hyppää autoon, lähe ajaa ni tärähät kuskin paikalle. Profit!
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 389
  • When getting on a motorbike, if the driver’s seat is empty, it’s now much easier to enter the driver’s seat (and not accidentally get on the passenger seat).

    Toi nyt ei oo kyllä itelle ollu koskaan ongelma, vaan lähinnä se et päädyn kuskin penkille tahtomattani. :D
    PRO TIP: Bindasin "istu kuskin jakkaralle" nappulan SHIFT+W yhdistelmään(kin). Hyppää autoon, lähe ajaa ni tärähät kuskin paikalle. Profit!
Luin tuon kans joskus jostain, mutta en tykännyt sitä näpytellä. Nyt on driver seat bindattu Q:hun.
 
Liittynyt
31.10.2017
Viestejä
134
  • When getting on a motorbike, if the driver’s seat is empty, it’s now much easier to enter the driver’s seat (and not accidentally get on the passenger seat).

    Toi nyt ei oo kyllä itelle ollu koskaan ongelma, vaan lähinnä se et päädyn kuskin penkille tahtomattani. :D
    PRO TIP: Bindasin "istu kuskin jakkaralle" nappulan SHIFT+W yhdistelmään(kin). Hyppää autoon, lähe ajaa ni tärähät kuskin paikalle. Profit!
Mulle tuo on hyvä koska pelaan pääsääntöisesti yksinpeliä.
 
Liittynyt
27.05.2018
Viestejä
137
Kylläpä tarjos herkkua Sanhokis. silu awikka ja sillä sit voittoon



ei muutaku seurantaan kanavaa. Lisäilen sillontällöin hauskuutus pätkiä.
 

IcePen

Typo Generaatroti ;-)
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 988
Tähän on pakko yhtyä..Aivan jäätävää paskaa tuollaiset markkerit ylipäänsä. Ei varmaan oikeassa elämässä olisi aikaa käytellä mitään tablettia mihin merkataan vihollinen jos joku ammuskelee vieressä. Ei ymmärrys riitä. Tykkään enemmän realistisesta otteesta ja mielestäni kommunikaatio on mielestäni tämän pelin suola.
Oikeassa elämässä on tosiyksinkertaista osoittaa käsimerkillä mistä se vaara uhkaa pelissä ei ole mitään vastaavan simppeliä tapaa joten joku edes etäisesti yhtä helppo tapa on tarpeen tuo helppo markkrin laitto on riittävä korvike RL käsimerkeille.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
250
Oikeassa elämässä on tosiyksinkertaista osoittaa käsimerkillä mistä se vaara uhkaa pelissä ei ole mitään vastaavan simppeliä tapaa joten joku edes etäisesti yhtä helppo tapa on tarpeen tuo helppo markkrin laitto on riittävä korvike RL käsimerkeille.
Eihän tämä nyt mitenkään ole verrattavissa käsimerkkeihin. Pelistähän löytyy jo käsimerkki emote, joten eiköhän se riitä jos samaa asiaa ajaa.

 
Liittynyt
30.12.2017
Viestejä
275
Kylläpä tarjos herkkua Sanhokis. silu awikka ja sillä sit voittoon..
Vai että awikalla... Sillähän ei tartte ampua ees piähän ;D



Vähän kyllä noloa, kun vika ei tippunut kar98:lla.

EDIT: Mikä vittu siinä on, että videon laatu menee paskaksi kun sen linkkaa tohon, tästä HD:na.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
309
Luin tuon kans joskus jostain, mutta en tykännyt sitä näpytellä. Nyt on driver seat bindattu Q:hun.
Mulla menee taas Q napista kuskin taakse istuu ja E:stä apukuskin paikalle. Kätevä jos tulee hätäsempi tilanne poistua autosta ni pääsee varmasti oikeelta puolelta ulos vaikka ois matkustajana.
 
Liittynyt
24.12.2016
Viestejä
791
Oikeassa elämässä on tosiyksinkertaista osoittaa käsimerkillä mistä se vaara uhkaa pelissä ei ole mitään vastaavan simppeliä tapaa joten joku edes etäisesti yhtä helppo tapa on tarpeen tuo helppo markkrin laitto on riittävä korvike RL käsimerkeille.
Paitsi että tässä kaveri merkkaa toiselta puolelta rakennuskompleksia pihalla olevat viholliset ja minä joka kierrän selustaan heitän vastakkaiselta puolelta kranaatin merkkiin ja saan knockattua toisen. Ilman markkeria olisi lähinnä sinne päin mennyt heitto. Toinen ongelma on se, että kun kaveri merkkaa ikkunan jossa vihollinen on niin voin valmiiksi asettaa tähtäimen ikkunaan ja sitten alkaa välittömästi ampumaan kun kurkkaan seinän takaa koska näen markkerin seinän läpi. Vähän kuin TPP:tä pelaisi.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
309
Paitsi että tässä kaveri merkkaa toiselta puolelta rakennuskompleksia pihalla olevat viholliset ja minä joka kierrän selustaan heitän vastakkaiselta puolelta heitön kranaatin merkkiin ja saan knockattua toisen. Ilman markkeria olisi lähinnä sinne päin mennyt heitto. Toinen ongelma on se, että kun kaveri merkkaa ikkunan jossa vihollinen on niin voin valmiiksi asettaa tähtäimen ikkunaan ja sitten alkaa välittömästi ampumaan kun kurkkaan seinän takaa koska näen markkerin seinän läpi. Vähän kuin TPP:tä pelaisi.
Tämä.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 320
Toinen ongelma on se, että kun kaveri merkkaa ikkunan jossa vihollinen on niin voin valmiiksi asettaa tähtäimen ikkunaan ja sitten alkaa välittömästi ampumaan kun kurkkaan seinän takaa koska näen markkerin seinän läpi. Vähän kuin TPP:tä pelaisi.
Vastaava pointti tuli Redditissä myös vastaan.

Tämähän on varmaan yhtä suuri ongelma kuin se, että kommunikointi helpottuu.

Toki toi marker ei näy kovin kauaa, että ehkä vähän lieventää asiaa.

Riggles kommentoi että ominaisuutta tarkastellaan vielä. Eli että ei ainakaan nykyisellään tule liveen.

r/PUBATTLEGROUNDS - You can place a ping every time you shoot. Needs changing before they push it to live.
 

outonaapuri

Pallienkaivelun Yli Apustaja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 748
"Yleismerkille" karttaan ja kompanssiin varovainen :tup:

Merkille ruudulla tiettyyn ikkunaan how about no.
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
4 243
Kylläpä tarjos herkkua Sanhokis. silu awikka ja sillä sit voittoon



ei muutaku seurantaan kanavaa. Lisäilen sillontällöin hauskuutus pätkiä.
Hyviä videoita teillä mutta jos saa esittää nöyriä toiveita niin

1) kaikki musiikit pois, täysin turhia IMHO, ei tuo mitään lisäarvoa
2) pikakelaukset/nopeutukset pois, mielelläni katson miten tilanne kehittyy vaikka ei olisi actionia
3) olisi kiva nähdä myös matsien alut eli miten lähdetty liikkelle, mistä haettu kamat, miten tapeltu alussa kun ei ole hyvät romppeet niskassa
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 389
Hyviä videoita teillä mutta jos saa esittää nöyriä toiveita niin

1) kaikki musiikit pois, täysin turhia IMHO, ei tuo mitään lisäarvoa
2) pikakelaukset/nopeutukset pois, mielelläni katson miten tilanne kehittyy vaikka ei olisi actionia
3) olisi kiva nähdä myös matsien alut eli miten lähdetty liikkelle, mistä haettu kamat, miten tapeltu alussa kun ei ole hyvät romppeet niskassa
Ei näinä ADHD-aikoina kukaan jaksa katsoa 15 min. videota jostain matsista.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
309
Hyviä videoita teillä mutta jos saa esittää nöyriä toiveita niin

1) kaikki musiikit pois, täysin turhia IMHO, ei tuo mitään lisäarvoa
2) pikakelaukset/nopeutukset pois, mielelläni katson miten tilanne kehittyy vaikka ei olisi actionia
3) olisi kiva nähdä myös matsien alut eli miten lähdetty liikkelle, mistä haettu kamat, miten tapeltu alussa kun ei ole hyvät romppeet niskassa
1) Ite en juuri musaa käytä paitsi pikakelausosioissa
2) Pikakelaukset niihin osioihin on ihan jees jos vaan luuttaa jotain, ellei skippaa suoraan yli. Eli lyhentää sitä aikaa missä ei tapahdu yhtään mitään järkevää. Yritän pitää pätkät semmosina loogisina, et tajuaa mistä mihin on edetty siinä välissä.
3) Alun laitan kyl ite aina, et näkee ees mihin päin hyppäs. :)

Pikakelauksiin yleensä joku poppi soimaan koska sitä mikkihiiripiipitystä ei jaksa kuunnella ollenkaan ja sit taas täyshiljaisuus on IMO vähän booring.

-Kajautus
 
Liittynyt
30.12.2017
Viestejä
275
Tossa mun clipissä droppasin randomilla pois koneesta ja olin useemman minuutin afkina keskellä mettää ennenku tajusin tabbaa windowssista takas peliin. Toki alkuun recordasin koko pelin mutta en saanu sitä edes streamableen mahtumaan niin päätin vähän pätkiä. Ei tää "streamaaminen" oo kyllä oma juttu, sattu vaa kerranki osumaan niin piti ottaa clippi. Yleensähän ammun ohi
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
241 061
Viestejä
4 211 227
Jäsenet
71 006
Uusin jäsen
Eip

Hinta.fi

Ylös Bottom