Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kysymys laskuvarjolla liitämisestä. Saako liitokulman pysymään kiinteänä vai onko vain tökiteltävä W-näppäintä?
Ensi viikolla tulee kiinteät laskuvarjot kaikkiin mappeihin, varmaan Miramarilla tulee vaikuttamaan kaikkein eniten kun voi kallioilta hypätä turvallisesti alas.
Hyvä uudistus. Muistelen että oliko pelissä aikaisemmin joku löydettävä varjo jolla pystyi hyppämään rakennuksien katolta.
Oisinpa lukenut tän ennen eilistä peliä, kun ekaa kertaa gliderilla Miramarissa lennellessä päätin että nopein reitti takaisin maahan on hypätä laskuvarjolla... jonka luulin olevan pelissä aina vakiovarustuksena.Miramarilla löytyy nyt nuo joidenkin rakennusten katoilla, mutta ne on kertakäyttöisiä ja lisäksi vievät tilaa. Oletettavasti poistavat nuo tässä päivityksessä.
Mulle sattu sama homma veneellä. Ajoin täysillä rantaan ja muistin että joskus tiimi kaverit on hypänny täydestä vauhdista veteen, huomasin että kuskin paikalta se ei onnistu kun ukkeli spawnaa veneen päälle ja kuolee kun alustan vauhti on niin luja. Sen sijaan veneen viimeiseltä paikalta voi hypätä pois vauhdista kun vene kerkiää alta pois ja ukko tippuu mereen.Oisinpa lukenut tän ennen eilistä peliä, kun ekaa kertaa gliderilla Miramarissa lennellessä päätin että nopein reitti takaisin maahan on hypätä laskuvarjolla... jonka luulin olevan pelissä aina vakiovarustuksena.
Eipä siinä, ~250 FPP-matsia alla ja turpaan tulee edelleen kovaa, usein vielä omasta kädestä näiden "hyppäänpä-ilman-varjoa-lentskarista" -häröilyiden vuoksi mutta joku tässä pelissä viehättää näin uutenakin pelaajana. Vielä kun älyäisi olla hyppäämättä pois täydessä vauhdissa olevasta autosta niin oman käden kuolemat varmaan vähenisi 90 %.
Itsehän en edes tiennyt että tässä voi ajella veneelläkin, kiitti infosta Oon nähnyt sen jonkun potskin mikä ilmeisesti kulkee itsekseen tiettyä väliä ees taas mutta en mitään itse ajettavaa, enkä oo tuon itseliikkuvan paatinkaan kyytiin vielä uskaltautunut snipereiden ammuttavaksi.Mulle sattu sama homma veneellä. Ajoin täysillä rantaan ja muistin että joskus tiimi kaverit on hypänny täydestä vauhdista veteen, huomasin että kuskin paikalta se ei onnistu kun ukkeli spawnaa veneen päälle ja kuolee kun alustan vauhti on niin luja. Sen sijaan veneen viimeiseltä paikalta voi hypätä pois vauhdista kun vene kerkiää alta pois ja ukko tippuu mereen.
Kömpelönä nakkisormena aina "väärinpäin" tai oikeinpäin jos ajattelet liikettä ylävartalon taivutuksen sijaan lantion suuntana. Keskisormi aina pelkästään W ja S näppäinten päällä. Nurkan taakse kurkkaaminen sivulle liikkuen taivutettuna mielestäni helpompaa etusormella ja nimettömällä. Itselle ei tullut mieleen mitään etua mitä "oikeinpäin" lean toiminto toisi. A+E ja Q+D ei tarvitse taivuttaa sormia luonnottomaan asentoon. En ymmärrä miten joku voi sanoa että A+Q luonnollista norminäppäimistöllä, mutta olenkin kömpelö nakkisormi.Oottekos muuten muut käyttäneet tuon Lean-toiminnon kanssa "väärinpäin" käännettyä näppäinasetusta, eli että Q nappula kääntää oikealle ja E vasemmalle? Jonkun youtube-videon kattelin aiemmin noista yleisistä nappikonffeista , ja oon itse käyttänyt tuota reverse-leania nyt oikeastaan alusta alkaen, sen pohjalta kun videolla sanottiin että jotkut vannoo tuon nimeen. Tartteis varmaan kokeilla normaaliakin asetusta, mutta pelottaa tässä kohtaa mahtavaa uraputkea alkaa vaihtamaan tuota.
Ei oo tullu käytettyä. Sormet taipuuihan normaalisti A+Q ja D+E, tai toisinpäin ilman ongelmia. Oon kyllä kuullu että jotku tykkää laittaa ne hiireen, mutta ite en.Oottekos muuten muut käyttäneet tuon Lean-toiminnon kanssa "väärinpäin" käännettyä näppäinasetusta, eli että Q nappula kääntää oikealle ja E vasemmalle? Jonkun youtube-videon kattelin aiemmin noista yleisistä nappikonffeista , ja oon itse käyttänyt tuota reverse-leania nyt oikeastaan alusta alkaen, sen pohjalta kun videolla sanottiin että jotkut vannoo tuon nimeen. Tartteis varmaan kokeilla normaaliakin asetusta, mutta pelottaa tässä kohtaa mahtavaa uraputkea alkaa vaihtamaan tuota.
Jostain luin (oisko ollut reddit) että nuo päivän bannit tulee jostain automaatista kun riittävän monta reporttia on alla. Nuo kai menee sen jälkeen vielä varmennettavaksi Kraftonin porukalle, joka huijauksen todetessaan lätkäisee sitten pidemmät bannit. Tää on tosin lähempänä mutuilua iteltäni kuin mitään varmaa tietoa.Muutamat cheaterit tullu viime päivinä vastaan ja niistä tullut laitettua reporttia. Kaikista tullut ilmoitus, että ovat saaneet PÄIVÄN bannia? Onko tuo todellista, että huijarit pääsee päivän banaanin jälkeen uudestaan perseilemään?
Samaa mieltä. Nuo tactical gear jutut olisi saanut jättää pois kokonaan.Aivan käsittämätöntä paskaa uusin pätsi. Iskekää vielä suoraan gearit käteen niin ei tarvitse enää lootata edes. Sitten peli onkin jo täysin call of duty.
Samaa mieltä. Nuo tactical gear jutut olisi saanut jättää pois kokonaan.
Juurikin näin. Kaikilla chip detectorit niin ihan paskaa koko peli. Toivotaan että tulee järki päähän ja poistavat nuo käytöstä. Kranaattia lentää koko ajan ikkunoista kun olet talossa ja puun takana et ole piilossa. Synkältä näyttää tämän pelin tulevaisuus. Saapa nähdä loppuuko monen vuoden pelaaminen tähän.
Saisi tulla takaisin ranked moodi soloon.Ranked mode?
Ei ole noita siellä.
Kranaattia lentää koko ajan ikkunoista kun olet talossa ja puun takana et ole piilossa.
Jammeria ei pelin alussa useinkaan saa, eikä monesti edes pelin loppupuolella ole vielä moista löytynyt. Tuon lisäksi lvl3 reppu menee aivan hukkaan kun jammerpack on käytännössä pakko ottaa. Ärsyttävästi detectoria on vielä pakko käyttää, koska muuten pelaat alakynnessä muihin nähden... tämä siis soolopelaajan näkökulmasta, en tiedä millanen meta squadeissa tän kanssa.Eiks tohon auta jammer pack niin eivät näe sua?
Kyseenalaisia päivityksiä joo, pidin alkuperäisen pelin jonkinlaisesta realisimista enemmän.
DX11->DX12 vaihdon jälkeen pitää käynnistää peli uudelleen. muuten asetus ei vaihdu. Ja jos sinulla on vain 144Hz näyttö, ei ole hyötyä laittaa ismopaa lukemaa. Mieluummin vähän alle tuon 144Sanokaapas mikä tässä rajoittaa fps:n ? eilen pelasin ja laittelin asetukset kuntoon ja väänsin dx12 päälle, en käynnistänyt peliä uudelleen ja fps oli sen 200 mitä cappasin pelistä.
Noh tänään peli käyntiin ja fps on 144 eli sama mitä näytön Hz, ei ole vsync päällä mistään. AMD näyttis, kokeilin ottaa antilagin pois päältä pelin aikana, ei vaikutusta.
Jos alt tabaa että käynnistää vaikka selaimen niin peli on taustalla sen 200fps mutta kun menee takas peliin niin taas tippuu fps 144.
En perhana keksi ite että mistä moinen.
Ite taas tykästyin pitämään HDR:n päällä ja silloin pitää olla DX12 käytössä. Ei tuon jälkeen oo tarvinnu kirkkauksia säädelläDx11e on ollut itselle toimivin. Vaatii uudelleen käynnistyksen kun vaihtaa asetusta.