Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
2 000 000$Minkälaisesta summasta voittajajoukkue taistelee?
Video memory? Vaikuttaako se siihenkin?
Kyl, ymmärrän, lähinnä vituttaa ne sen fanit. Shroud on kyllä viihdyttävä striimaaja sekä entinen CS pro jonka ei edes kannata pelata oikeita pelaajia vastaan, koska tyttöjen sarjassa (provo) on 1000x parempi ja tienaa moninkertaisesti.Shroud on viihdyttäjä, ei "pro player". Huima ero.
Kyl, ymmärrän, lähinnä vituttaa ne sen fanit. Shroud on kyllä viihdyttävä striimaaja sekä entinen CS pro jonka ei edes kannata pelata oikeita pelaajia vastaan, koska tyttöjen sarjassa (provo) on 1000x parempi ja tienaa moninkertaisesti.
Minun kamelinselkä katkesi viime vuonna kun kuulin että hän osallistuu twitchin kutsuturnaukseen ja luulin että nyt näkee miten käy. Noh, vastustajat olivat 80% näitä IRL-tissi striimaajia, "apua missä on ovi mistä tulin sisälle tähän taloon! Aaaaa! Hihihihi! HELP! HELP!" No nuo kuoli onneksi hetkessä pois, mutta heitä ei olisi tarvinnut olla ollenkaan matkassa. Lähinnä nolotti koko turnaus ja vastuksen puute "Jumalalle."
Twitch taisi vähän parantaa tänä vuonna mutta ei siellä taidolla vieläkään tapella, twitch-viihdyttäjien juttu.
EDIT4:
Tulee mieleen Rocky 3!
Kyllä, eikä ainakaa omassa tapauksessani ollut edes 1080 muisti täynnä.
Ei ole tullut pelattua PUBGia kuukausiin (olisko helmikuussa viimeksi?) joten pari kysymystä:
1) Onko cheater-ongelma parantunut/heikentynyt/samoissa eli onko mitään muutosta tullut tänä vuonna? Tämä kypsytti huolella ja oikeastaan lopetti peli-ilon kun tuli liian usein vastaan sekä omissa peleissä että klipeissä täällä.
2) Kuinka suuri hyöty 120/144hz paneelista vs. 60hz on ns. normipelaajalle joka pelaa hyvin satunnaisesti? Tällä hetkellä siis Dellin U3415 ultrawide (3440x1440) jolla alkaa olla jo ikää, mietin että pitäisikö vaihtaa uudempaan
1) Omalle kohdalle ei ole sattunut kuin muutama kusettaja tuhanteen pelituntiin, mutta yleisesti ottaen käsitykseni on että tilanne olisi heikentynyt. Tai sitten ne ovat vaan kasaantuneet noiden streameriden peleihen perseilemään. Usein se vastustaja vain osaa ampua, joko taidolla tai tuurilla. Replay ei edelleenkään toimi, joten siitä ei voi tehdä kuin osan johtopäätöksistään. En pitäisi koodipellejä pelin isoimpana ongelmana, vaan Desynkkiä.
2) On, suuri hyöty. Tein itsekin pelin puitteissa näyttöpäivityksen 60hz --> 165hz (toki pelissä max 144) ja ero on huikea. Aiemmin omat pelitaitoni rajoittuivat tuohon tilannetajun puutteeseen jonka alhainen näytön päivitystiheys antaa. Tosin sulava pelaaminen esimerkiksi yli 100fps vaatii jo ihan kunnollista rautaa.
Tässä minun kaksi edellistä viestiä aiheesta. Eli kyseessä on oman ja vihollisten liikkeiden jopa 500ms viive-ero josta johtuen otat esimerkiksi kuulaa vielä kulman taakse...1) Ok. Mikäs tuo desync ongelma on, en muista törmänneeni sellaiseen?
Mielestäni pelin pahin ongelma on selkeesti tämä desync. Saman paskan takia tulee itsekin kuoltua turhan usein. Todella raivostuttava ominaisuus. Heittämällä jopa 500ms lagia tuntuu olevan turhankin usein.
Ihan päivittäistä tuo desynkki, mutta tämä tapaus oli ihan ääripäästä. Haastoin ikkunasta ja kun squadi putosi, lähdin nostamaan omia. Pari juoksuaskelta ja tässä tulos. Blueballs entertainment!
Kyllä. Pysyyhän siinä paremmin pelissä mukana kun pystyt havainnoimaan tapahtumia kovassa liikkeessä päätä kääntelemällä, esim spottaus. Kova rauta taas auttaa ylläpitämään tuon ettei räiskeessä rupea pätkimään2) Tarkoitatko että korkeampi päivitystiheys antaa sinulle paremman tilannetajun vai ymmärsinkö väärin?
Ei ole tullut pelattua PUBGia kuukausiin (olisko helmikuussa viimeksi?) joten pari kysymystä:
1) Onko cheater-ongelma parantunut/heikentynyt/samoissa eli onko mitään muutosta tullut tänä vuonna? Tämä kypsytti huolella ja oikeastaan lopetti peli-ilon kun tuli liian usein vastaan sekä omissa peleissä että klipeissä täällä.
2) Kuinka suuri hyöty 120/144hz paneelista vs. 60hz on ns. normipelaajalle joka pelaa hyvin satunnaisesti? Tällä hetkellä siis Dellin U3415 ultrawide (3440x1440) jolla alkaa olla jo ikää, mietin että pitäisikö vaihtaa uudempaan
Olenpas kyllä p*ska näissä, miten näissä kannattaisi lähteä treenaamaan? Suoraan mähinöihin vai "kartan laidalta" lootaten kohti aluetta. Tuntuu, etten osu vihuihin vaikkakin tullut FPS-pelejä muuten pelattua.
Hyviä pointteja, kiitos. Jonkun verran on eri BR-pelejä tullut pelattua, ja aluksi olin sellainen ns. "pahamaineinen" puska/vessa/talocampperi, eli odottelin johonkin (vaikkapa 20 pelaajaan) piilossa ja sitten lähdin varovasti etenemään. Huono hommahan se oli, koska yleensä ei ollut kunnon aseita (saati aseita ollenkaan)Mähinöintiin vaan. Ampumalla ne taidot kehittyy. Aluksi kannattaa vaikka hyppiä sellaisiin semi-hotspotteihin, mihinkä tulee itsensä lisäksi 1-4 tyyppiä. Niin kerkeää tulitaistelun väleissä vähän hengähtää. Itse välttelen noita pääpaikkoja minne hyppää kaikki, kun se on yleensä sellaista helkatin moista kaaosta.
Itsellä 160h takana ja pari kanaa taskussa ja täysin paska olen vieläkin. Taktiikka on ollut tähänkin asti, että koko ajan liikun ja aina kun vaan paikka tulee niin ammutaan. Ei väliä missä matkassa ja mitenkä hankala paikka. Pääasia, että kuula hiihtää. Näin tulee helposti treenattu erilaisia ampumamatkoja ja oppii hahmottaa liikkuviin ennakot.
Hyvä tapa myös treenata on, kun parin rinkulan pienentymisen jälkeen hiihtää hyvissä ajoin uuden rinkulan rajalle odottamaan matti myöhäsiä. Näin pääsee yleensä itse päättämään milloinka tulitaistelu alkaa ja ottamaan rauhassa kaverin jyvälle.
Mutta lyhyesti: Anna ruudin palaa ja urakalla.
Tuolla pelaillaan vähän väliä näitä Suomiroyale-pelejä (lähinnä Sampsan striimatessa) missä on aikalailla poikkeuksetta war modea, siellä pääsee räiskimään kunnolla Discord löytyy tuolta: Suomiroyale ja twitchin yhteisösivu tuolta: SuomiroyaleOlenpas kyllä p*ska näissä, miten näissä kannattaisi lähteä treenaamaan? Suoraan mähinöihin vai "kartan laidalta" lootaten kohti aluetta. Tuntuu, etten osu vihuihin vaikkakin tullut FPS-pelejä muuten pelattua.
Olenpas kyllä p*ska näissä, miten näissä kannattaisi lähteä treenaamaan? Suoraan mähinöihin vai "kartan laidalta" lootaten kohti aluetta. Tuntuu, etten osu vihuihin vaikkakin tullut FPS-pelejä muuten pelattua.
Kyllähän esim. M416:nen tai M16 on kauaskin vielä tarkka kunhan sillä oppii ampumaan. Mutta enemmän vaan tulitaisteluja alle niin siitä sitä paranee, haastaa vaan kaikki joka paikassa ja jättää sijoituksen tuijottelun vähemmälle. Koittaa lisäksi lootata alkuvaiheessa riittävästi gearia niin käy loottailemassa vaan niitä pelaajia sitten jos tarvitsee uutta liiviä, kypärää tai ammukset meinaa loppua jne, 300 5.56:stakin riittää aika pitkälle.Mä olen kanssa p*ska tässä pelissä, noin 90 tuntia peliä takana ja vain vähän reilu 70 tappoa. Paras saavutus kakkossija ja yhdessä pelissä kolme tappoa. Pelaan Solo ja FPP. Parhaiten olen saanut tappoja Mini 14:lla. Sillä osuu suht kaukaa ja on puoliautomaatti. Pitkällä matkalla on paras ollut Kar98k. Noi rynkyt tuntuu olevan epätarkkoja pitemmillä matkoilla. Lähitaisteluissa tulee pääsääntöisesti turpaan. Tappoja on tullut eniten kun on ampunut kauempana juoksevia pelaajia. Kaikesta huolimatta tämä on ollut koukuttava peli. Usein pitää pelata vielä se yksi peli, jos vaikka sitten.
Olen myös huomannut sen, ettei näissä peleissä sovi v*ttuuntua, jos kuolee ekana/ekojen joukossa, muistan kuinka otti päähän kuolla ekana ja sitten ragequitit Mutta, aina on se joku joka kuolee ekana.
- You can now place map markers without opening the map.
- Right-clicking while pressing the Alt key places a marker on the map at the aimed spot.
- Key bindings for this may be customized in the Options menu.
- Sharpening option has been added to graphics settings.
- You may now enhance sharpness independently of post-processing options.
- Added an option to set a maximum frame rate
- Maximum lobby FPS: 30 / 60 / Unlimited
- Maximum in-game FPS: Unlimited + Smooth Off / Unlimited + Smooth On / Display Based / Custom
- “Smooth” is an Unreal Engine feature that’s explained in more detail in a response posted here.[answers.unrealengine.com]
- Dynamic weather has been added to Erangel and Miramar.
- Erangel: Overcast
- Miramar: Overcast, Sunset
- Overcast setting includes dynamic weather, and includes rain, fog, etc. during the game.
Helpottaa ihan naurettavan paljon kommunikointia. Ei enää sitä "yks minusta suunnassa 200 kiven ja kaktuksen välissä", kun itse on sen verran etäällä, että omassa ruudussa se on suunnassa 225 ja saa käydä ne 6-8 kuvaukseen sopivaa koloa läpi löytääkseen.
Vaikea sanoa onko hyvä vai huono muutos.
Näistä saakin sitten arpoa, saisiko max 60 fps ja ilman vsynciä tearingin pois, tai toimiiko Display Based suoraan, tai mitä Smooth oikeasti tekee. Nykyiselläänhän pelaan vsync päällä, koska muuten ruutu repeilee ihan pirullisesti, mutta tästä huolimatta saan random droppailua 50-55fps alueelle, vaikka ilman vsynciä fps huitelisi varmaan yli satasessa.
Tästä minä pidän, joskin ne 5 minuutin sumut ovat vähän omituisia. Sanhok on pidemmän päälle ollut niin tympeän tuntuinen kartta, että ottaa nuo dynaamiset säät mieluusti muihinkin tasoihin.
Optimisointinoteihin on vaikea sanoa, auttavatko tälläkään kertaa oikeasti yhtään mitään.
Jaa-a, tästä olisi kyllä kiva saada vähän tarkempia speksejä.Previously, replication for all visible characters in sight was refreshed every frame. Now, replication rate differs according to distance from the player.
Previously, replication for all visible characters in sight was refreshed every frame. Now, replication rate differs according to distance from the player.
Tämä tulee todennäköisesti aiheuttamaan näkymättömiä pelaajia.Jaa-a, tästä olisi kyllä kiva saada vähän tarkempia speksejä.
Aivan jäätävää paskaa, ton ku saa viel bindattua mouse ykköseen ni tykittää täppää sinne mihi ammut. Kommunikaatio 0, sen jälkee missä vihollinen on. Ei jumankauta et ottaa päähä, toivottavasti toi ammutaan alas aivan samantien..Helpottaa ihan naurettavan paljon kommunikointia. Ei enää sitä "yks minusta suunnassa 200 kiven ja kaktuksen välissä", kun itse on sen verran etäällä, että omassa ruudussa se on suunnassa 225 ja saa käydä ne 6-8 kuvaukseen sopivaa koloa läpi löytääkseen.
Vaikea sanoa onko hyvä vai huono muutos.
No ei, ku just toi on todella perseestä. Poistaa ihan täysin koko kommunikoinnin idean pelistä.Kyllä tuo merkkaaminen kuullostaa ja näyttää ihan jees asialta. Pystyy nopeasti näyttämään missä se vihollinen on, kuin rueta kertomaan, että vihu on "toisessa talossa vasemmalta kolmannessa kerroksessa viides ikkuna oikealta"
Täysin samaa mieltä, tuo oli yksi niistä jutuista miksi PUBG:iin alunperin tykästyin. Ensin pitää huomata alue missä ollaan, sitten pitää arvioida etäisyys ja viimeiseksi ITSE merkitä se piste sinne karttaan. Jos piste on väärässä paikassa niin oma vika, harvassa pelissä on moista oman järjen käyttöä.You can now place map markers without opening the map.
- Right-clicking while pressing the Alt key places a marker on the map at the aimed spot.
- Key bindings for this may be customized in the Options menu.
EI VITTU EI!!! EI JUMALAUTA!!! Jaaaa sitte seuraavaks saadaan hitmarkerit mistä suunnasta sua ampuu ja ollaan codissa. Siis ei hemmetti toi tuhoaa sen kommunikoinnin tarpeen aivan täysin. En vois olla enempää tätä vastaan.
Kyllä tuo merkkaaminen kuullostaa ja näyttää ihan jees asialta. Pystyy nopeasti näyttämään missä se vihollinen on, kuin rueta kertomaan, että vihu on "toisessa talossa vasemmalta kolmannessa kerroksessa viides ikkuna oikealta"
"Limb penetration will be implemented"
Aika iso juttu.
Jos joltain mennyt ohi mistä kyse, niin etenkin kun "kurkkaa" (lean, mikä olisi oikea sana?) niin kädet peittää paljon ukkoa. Koska käsiin osuessa tekee vähemmän lämää, niin se tekee tuosta vähän tyhmää.
Nyt sitten, ainakin osittain, menee damagea käsistä läpi ja osuu esim. rintaan.
Tuossa vielä video aiheesta:
Tervetullut muutos.
Omasta mielestä tuo ei ole edes kovin järkevää "kommunikointia" kertoa vihun paikka. Tuo lähinnä vapauttaa puhumaan muista asioista. Omat pelikaverit ainakin näkevät heti pelkän suunnan perusteella ketä/mihin ammun. Ja jos jotain merkkiä on laittanut niin oikeassa paikassa se on ollut. Tuo vain poistaa tarpeen avata mappi erikseen. Eikä se markkeri kai ruudulla edelleenkään tule näkymään vaan pelkästään kartalla ja kompassissa, joten käytännössä mikään ei muutu, jos olette laittaneet ne markkerit edes jotenkin kohdalle.No ei, ku just toi on todella perseestä. Poistaa ihan täysin koko kommunikoinnin idean pelistä.
Noei... vaan ärsyttää nää tälläset konsolijonneavusteet.Omasta mielestä tuo ei ole edes kovin järkevää "kommunikointia" kertoa vihun paikka. Tuo lähinnä vapauttaa puhumaan muista asioista. Omat pelikaverit ainakin näkevät heti pelkän suunnan perusteella ketä/mihin ammun. Ja jos jotain merkkiä on laittanut niin oikeassa paikassa se on ollut. Tuo vain poistaa tarpeen avata mappi erikseen. Eikä se markkeri kai ruudulla edelleenkään tule näkymään vaan pelkästään kartalla ja kompassissa, joten käytännössä mikään ei muutu, jos olette laittaneet ne markkerit edes jotenkin kohdalle.
Jotenkin oudon agressiivinen reaktio sulla. Voit edelleenkin olla käyttämättä markkereita ja huudella ne paikat erikseen(jota varmaan kaikki muutkin jatkavat vaikka merkkaisivatkin paikan). Ehkä pelkäät, että vihollinen spottaa sut nyt helpommin ja sun entisestään huono taso laskee edelleen?
You can now place map markers without opening the map.
- Right-clicking while pressing the Alt key places a marker on the map at the aimed spot.
- Key bindings for this may be customized in the Options menu.
EI VITTU EI!!! EI JUMALAUTA!!! Jaaaa sitte seuraavaks saadaan hitmarkerit mistä suunnasta sua ampuu ja ollaan codissa. Siis ei hemmetti toi tuhoaa sen kommunikoinnin tarpeen aivan täysin. En vois olla enempää tätä vastaan.
Huomenna aamusta uusi eventti.
80 Players fight in Sanhok. The safe zone starts out small and is visible from the beginning.
The only weapons that spawn are Tommy Guns, Win94s, R45s, and throwables.
Care packages contain Vectors, 0.45 ACP rounds, Lvl 3 gear, and other useful items.
Tuosta uudesta marker systeemistä, en tiedä mitä mieltä olen.
Ihan hyvä pointti kyllä se, että ehkä auttaa liikaa. Olisiko tarkoituksena squadit/duot missä ei olla omassa voicessa, ja joko ei käytetä pelin voicea tai on kielimuuri.
Sekin on imho 50/60 onko se niin iso apu että menee kädestä pitämiseksi. Ylälaidan kompassista näet kyllä suunnan tarkasti, mutta en osaa hahmottaa kuinka hyvin sen sitten minimapista bongaa. Siis kun en lonkalta muista etäisyyttä joka siinä näkyy, eli jos vihu kauempana et ehkä näe sitä siellä?
Toki se tarkka suunta tuossa on se iso apu. Ilmansuunnat kun voi olla hankalia hahmottaa tai kertoa jos ollaan kovin erillään.
Pitää vain testailla niin muodostuu paremmin mielipide.
Se nyt on ainakin ehdoton, että missään nimessä ei saa ikinä tulla mitään indikaattoria laukauksien suunnasta.