Playerunknown's Battlegrounds (PC)

Täällä on myös ollut viime aikoina ihan jäätävää desynciä, vaikka pingit on A-OK ja region oikein. Jännä sinänsä, että nyt kun pari iltaa on vääntänyt noita custom-pelejä, niin samaa en ole huomannut kertaakaan. Liekö pienempi pelaajamäärä, kö mitä tuolla on parhaimmillaan ollut, 40 pelaajaa?
Tuolla pelaajamäärällä on valtava vaikutus pelin toimivuuteen.

Pelin tickrate nousee hiljalleen kun pelaajia tippuu pois, ja varmasti yleisesti pyörii serverin puolella paremmin.
Testit alla on jo 4.5 patchia vanhoja, mutta varmasti antaa osviittaa edelleen.

upload_2018-7-20_9-47-19.png


Tuossa vielä viiveet, keskimmäinen on vain vertailukohtana aiempaan versioon.

upload_2018-7-20_9-48-42.png


Tästä videosta napattu.
 
Juu voihan se toki tapahtua muutenkin.
Ensimmäisenä tulisi toki mieleen jomman kumman osapuolen piikki pingissä. Sille on paha pelin puolesta tehdä mitään, etenkin kun liiallinen lag compensation on huono asia.
 
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Tulipa pitkästä aikaa tehtyä jonnillainen pätkä. Pitkää aikaa oikee pelannu, ni kävin vähän Sanhokissa mäyskimässä. :)
 
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Tos o vähä nopeempi pätkä, tiedättekö ku alku menee kätee ja ei oo mitää menetettävää ni voi koittaa kaikkee hulluu? :D
 
Kävipähä pari kertaa autolla huonosti... eka näyttää pieneltä onnettomuudelta, toinen vähä pahemmalta. Tosin ku kattoo auton kuntoa ja äijien HPta niin mites onkaan...


Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Onko mitään ideoita siihen, kun ei peli tahdo käynnistyä. Jämähtää latausruutuun, mutta välillä taas toimii. 'tuttaa.

Google on kyllä tuttu, mutta mitkään vinkit eivät auttaneet. Ongelma alkoi vasta muutama viikko sitten.
 
Onko mitään ideoita siihen, kun ei peli tahdo käynnistyä. Jämähtää latausruutuun, mutta välillä taas toimii. 'tuttaa.

Google on kyllä tuttu, mutta mitkään vinkit eivät auttaneet. Ongelma alkoi vasta muutama viikko sitten.
Varmista ettet oo vahingossa täpänny run as admistratoria päälle tsl.gamen ominaisuuksista.itellä teki samaa kun olin laittanu jonkun guiden mukaan ton rastin ruutuun
 
Onko mitään ideoita siihen, kun ei peli tahdo käynnistyä. Jämähtää latausruutuun, mutta välillä taas toimii. 'tuttaa.

Google on kyllä tuttu, mutta mitkään vinkit eivät auttaneet. Ongelma alkoi vasta muutama viikko sitten.

Ootko asentanut uudelleen?
Mulla lakkasi yhden päivityksen jälkeen toimimasta, mutta uudelleen asennuksen jälkeen toiminut niin hyvin kun pubgi vaan voi toimia.
 
Ootko asentanut uudelleen?
Mulla lakkasi yhden päivityksen jälkeen toimimasta, mutta uudelleen asennuksen jälkeen toiminut niin hyvin kun pubgi vaan voi toimia.

Uudelleen asentaminen tuntui toimivan ainakin toistaiseksi. Voi toki olla sattumaakin, mutta :tup:
 
Kaverilla kans rupes ensin kaatuilemaan ja sitten ei enää päivitys asentunut ollenkaan. Asensi uusiksi ja taas toimii eikä kaatuile
 
Linux käyttäjänä kaivoin naftaliinista pari kiintolevyä ja huitasin ne koneeseen kiinni. Pikainen Windowssin asennus ja PUBG asentumaan(ja 130 päivitystä). Hirveetä nykimistä ku kääntyilee ukolla, muuten kyllä rullaa, mutta siis käytännössä pelikelvoton. Pari peliä tuuhioin ja yhen taponkin sain aikaan.

Mutta tosiaan ei riitä prossussa yhden säikeen vääntö että pystyis pelaamaan. Rautana 2x Xeon E5-2670, 64Gt ja GTX1080.

Tänään jatkoin säätelyä sadan erilaisen PUBG lagaa ohjeen mukaan, ilman merkittävää parannusta. Replayn pois otto vaikutti ehkä eniten. Sitten kokeilin ottaa Core Parkingin Windowssista pois päältä, sillä oli ehkä hienoinen vaikutus. Mutta lopulta kävin tipauttamassa Hyper Threadingin BIOSista pois päältä ja sen verran parani single core potku että peli oli jo pelattavissa.

Ohan tuo ihan hauskaa ja yhdessä pelissä irtos 4 killiä ja 3. sija(hirveellä munkilla...). Mutta huomaahan tuon ettei pumpum pelejä ole tullut pelattua 15 vuoteen. Aika hyvin tuohon uppoutuu ja !yksvielä tulee aika herkästi.:D
 
Linux käyttäjänä kaivoin naftaliinista pari kiintolevyä ja huitasin ne koneeseen kiinni. Pikainen Windowssin asennus ja PUBG asentumaan(ja 130 päivitystä). Hirveetä nykimistä ku kääntyilee ukolla, muuten kyllä rullaa, mutta siis käytännössä pelikelvoton. Pari peliä tuuhioin ja yhen taponkin sain aikaan.

Mutta tosiaan ei riitä prossussa yhden säikeen vääntö että pystyis pelaamaan. Rautana 2x Xeon E5-2670, 64Gt ja GTX1080.

Tänään jatkoin säätelyä sadan erilaisen PUBG lagaa ohjeen mukaan, ilman merkittävää parannusta. Replayn pois otto vaikutti ehkä eniten. Sitten kokeilin ottaa Core Parkingin Windowssista pois päältä, sillä oli ehkä hienoinen vaikutus. Mutta lopulta kävin tipauttamassa Hyper Threadingin BIOSista pois päältä ja sen verran parani single core potku että peli oli jo pelattavissa.

Ohan tuo ihan hauskaa ja yhdessä pelissä irtos 4 killiä ja 3. sija(hirveellä munkilla...). Mutta huomaahan tuon ettei pumpum pelejä ole tullut pelattua 15 vuoteen. Aika hyvin tuohon uppoutuu ja !yksvielä tulee aika herkästi.:D

Niin oliko siis siis kyseessä joku lagin (nettiviiveen) vähentämisohjeet vai vanha kunnon paskan fps:n parantaminen? Nykyään kun ei tiedä mistä puhutaan, ennen vanhaan lagi oli viivettä nettiyhteydessä mutta nykyjonnet tuntuneet ottaneet myös ihan vain paskan fps:n termiksi "lagimisen".

Tarkoitus ei ole trollailla tai muuta, ihan aidosti kysyn.
 
Niin oliko siis siis kyseessä joku lagin (nettiviiveen) vähentämisohjeet vai vanha kunnon paskan fps:n parantaminen? Nykyään kun ei tiedä mistä puhutaan, ennen vanhaan lagi oli viivettä nettiyhteydessä mutta nykyjonnet tuntuneet ottaneet myös ihan vain paskan fps:n termiksi "lagimisen".

Paskan FPS:n parantaminen, mikä suurimmassa osassa ohjeita oli nimetty lagiksi... Micro freezing tai joku vastaava on ehkä osuvampi termi. Mutta kyllähän se pitää ATK-kaupan kautta kulkea, jos meinaan saada tuon oikein ilosesti pyörimään.
 
Paskan FPS:n parantaminen, mikä suurimmassa osassa ohjeita oli nimetty lagiksi... Micro freezing tai joku vastaava on ehkä osuvampi termi. Mutta kyllähän se pitää ATK-kaupan kautta kulkea, jos meinaan saada tuon oikein ilosesti pyörimään.

Niin itsekin miettinyt sitä ATK-kaupassa käyntiä, mutta saako silläkään takuita toimivuudesta? Lentokone lentää kartalla pelin alussa ja saattaa ottaa sellaisia tyylikkäitä 5-10cm "moonwalkeja" edestakaisin.
 
Niin itsekin miettinyt sitä ATK-kaupassa käyntiä, mutta saako silläkään takuita toimivuudesta? Lentokone lentää kartalla pelin alussa ja saattaa ottaa sellaisia tyylikkäitä 5-10cm "moonwalkeja" edestakaisin.
Tekee sitä jokaisella. :)
 
Tekee sitä jokaisella. :)
Taisi olla päivitys pari takaperin kun tuota alkoi tekemään täällä. Samaten sanhokissa ihan pelin alussa tulee tuollaista pientä stutterointia jos joutuu heti tulitaisteluun, yritä siinä nyt sitten osua mihinkään kun tulee joku puolen sekunnin lagipiikki jonka tuloksena on sijoitus 9X/99 :darra::rofl: Tuon takia tuleekin yleensä hypättyä jonnekin hevon kuuseen että olisi edes pienet mahdollisuudet selviytyä :rolleyes:
 
Taisi olla päivitys pari takaperin kun tuota alkoi tekemään täällä. Samaten sanhokissa ihan pelin alussa tulee tuollaista pientä stutterointia jos joutuu heti tulitaisteluun, yritä siinä nyt sitten osua mihinkään kun tulee joku puolen sekunnin lagipiikki jonka tuloksena on sijoitus 9X/99 :darra::rofl: Tuon takia tuleekin yleensä hypättyä jonnekin hevon kuuseen että olisi edes pienet mahdollisuudet selviytyä :rolleyes:

Jep. Hyppy jonnekkin ihan korpeen reitiltä tai sitten körötellään koneella melkein loppuun asti. Damagee tulee välillä vaikka on kerennyt jo suojan taakse ja peakkaus-skapassa ei edes omassa ruudussa näy vihun kurkistavan ku kuula on jo kallossa.
 
2x 1080Ti SLI:ssä niin alkaa riittää jo jerkku tämän ruman roskaläjän pyörittämiseen? :think:
 
Ei oo kyllä itellä enää laginut alussa juuri ollenkaan, esimerkiksi tavarat nousee kyytiin vallan mainiosti jne. Tosin en ole paljon viimeisen kuukauden aikana pelaamaan eikä ole tullut suoranaisiin hotspotteihin hypittyä.

Koneena on 2500k, ssd, 980ti ja 16 hitaahkoja ddr3 muisteja. Nettinä 4g :dead: fps pyörii jollain ei niin korkeilla asetuksilla 80-140fps väliä.
 
.......Damagee tulee välillä vaikka on kerennyt jo suojan taakse ja peakkaus-skapassa ei edes omassa ruudussa näy vihun kurkistavan ku kuula on jo kallossa.
Screenshot_20180724-093713.jpg
Ihan päivittäistä tuo desynkki, mutta tämä tapaus oli ihan ääripäästä. Haastoin ikkunasta ja kun squadi putosi, lähdin nostamaan omia. Pari juoksuaskelta ja tässä tulos. Blueballs entertainment!
 
Ei oo kyllä itellä enää laginut alussa juuri ollenkaan, esimerkiksi tavarat nousee kyytiin vallan mainiosti jne. Tosin en ole paljon viimeisen kuukauden aikana pelaamaan eikä ole tullut suoranaisiin hotspotteihin hypittyä.

Koneena on 2500k, ssd, 980ti ja 16 hitaahkoja ddr3 muisteja. Nettinä 4g :dead: fps pyörii jollain ei niin korkeilla asetuksilla 80-140fps väliä.

Itselläkin vasta viime päivinä ilmennyt nämä ongelmat. Tosin tässä olikin reilun kk tauko koko pelistä.
 
Itselläkin vasta viime päivinä ilmennyt nämä ongelmat. Tosin tässä olikin reilun kk tauko koko pelistä.

Eilen tuli kokeiltua ja toimi, parilla kaverilla tosin on ollu ongelmia kaatuilujen ja muiden muodossa.

Toisella autto pelin uusiksi vetäminen, toisella ongelmat jatkuu.
 
Vois tänään kokeilla pyyhkäistä pelin pois ja puhdas asennus (asetukset yms. varmuuskopioista). Eilen pelastin ehkä 5 roundia Sanhokia ja peli jäätyi (lopetti vastaamisen --> tehtävänhallinnasta sulkeminen ja uusi käynnistys) 3 kertaa.

Jäätymiset alkoivat ehkä 2-3 viikkoa sitten tulleen päivityksen jälkeen. Näyttiksen lämmöistä ei ole kiinni, mitä aiemmin arvailin.
 
PUBG oli parhaimmillaan toimiviuden osalta juuri ennen 1.0 patchia. Satunnaisia kaatumisia oli, mutta ennemmin ne kuin jäätävä de-sync. Mitä tarkoitan on se että peli toimi silloin toistettavasti pelistä toiseen. Nyt tuolla ilmentyvällä de-syncillä, niin aseet ei tunnu toimivan toistettavasti pelistä toiseen. Toisessa pelissä osuu juuri oikein ja välillä tuntuu menevän läpi.
 
Kaatuilua ruvennut tulemaan mullakin viimeisimmän pätsin jälkeen. Joko suoraan työpöydälle tai ”Out of video memory”-virheen kautta, vaikka ei olla ollenkaan out of video memory.
 
Kaatuilua ruvennut tulemaan mullakin viimeisimmän pätsin jälkeen. Joko suoraan työpöydälle tai ”Out of video memory”-virheen kautta, vaikka ei olla ollenkaan out of video memory.
Out of memory korjaantui itsellä page filun koon korotuksella.
 
PGI2018 eka päivä purkissa ja meikän suosikeilla meni hyvin. Huomenna on vielä TPP:tä ja välipäivän jälkeen la & su pelkkää FPP:tä ja onneksi matkassa on myös Miramar. Sen verran harvoin tulee nähtyä Miramaria turnauksissa että tulee katsottua vaikka olenkin matkoilla.

Kumma ettei vuoden suurinta ja kauneinta turnausta voi veikata veikkaus.fi:ssä? Oisko neuvoja ulkomaisiin uhkapelisivustoihin?
 
Vois tänään kokeilla pyyhkäistä pelin pois ja puhdas asennus (asetukset yms. varmuuskopioista). Eilen pelastin ehkä 5 roundia Sanhokia ja peli jäätyi (lopetti vastaamisen --> tehtävänhallinnasta sulkeminen ja uusi käynnistys) 3 kertaa.

Jäätymiset alkoivat ehkä 2-3 viikkoa sitten tulleen päivityksen jälkeen. Näyttiksen lämmöistä ei ole kiinni, mitä aiemmin arvailin.

Toistaiseksi parin pelipäivän aikana ei ole jäätynyt enää kertaakaan uudelleenasennuksen jälkeen. Tuli myös pelattua Miramaria ekaa kertaa pariin viikkoon ja kyllähän tuntui sulavalta parin Sanhok-viikon jälkeen!
 
PGI2018 eka päivä ...

Kumma ettei vuoden suurinta ja kauneinta turnausta voi veikata veikkaus.fi:ssä? Oisko neuvoja ulkomaisiin uhkapelisivustoihin?

Kyllä veikkauksella oli tuo PGI 2018 TPP eilen, ensin oli 5 vetoa (mistä maanosasta voittaja, jengi vs jengi, mikä tiimi voittaa ja pari muuta. Myöhemmin päivällä jostain syystä se TPP turnauksen voittajaveto ainakin multa katos.

Oletan että FPP tulee samat vedot pe/la esille.

Huomioitavaa tässä että se löytyy PITKÄVETO kohteista, sieltä selailee erikseen PUBG mainittuna.

Piti Liquidille laittaa TPP voitto, unohdin vedon ja sit ku muistin ni kohde jo kii :/ pitää toivoo että eivät voita ;)
 
Kyllä veikkauksella oli tuo PGI 2018 TPP eilen, ensin oli 5 vetoa (mistä maanosasta voittaja, jengi vs jengi, mikä tiimi voittaa ja pari muuta. Myöhemmin päivällä jostain syystä se TPP turnauksen voittajaveto ainakin multa katos.

Oletan että FPP tulee samat vedot pe/la esille.

Huomioitavaa tässä että se löytyy PITKÄVETO kohteista, sieltä selailee erikseen PUBG mainittuna.

Piti Liquidille laittaa TPP voitto, unohdin vedon ja sit ku muistin ni kohde jo kii :/ pitää toivoo että eivät voita ;)
Isot kiitokset. Yritin etsiä mutten puhelimella selatessa näin lomalla ollessa löytynyt. Näkyi vain CS, LOL ja joku suosittu jota en edes muista.
 
PGI2018 omat suosikit:

Ghost Gaming (USA)
-pr0phie on tiimin "shot caller" ja perhanan hyvä siinä, sellanen aito IQ200 jannu, (toisin kuin shroud joka pelaa vain kasuaaleja vastaan ja häviää heti chadin kanssa ibizalle oikeassa turnauksessa). lisäksi striimaa kaikki online turnaukset twitchissä mikä oli erittäin mielenkiintoista katsottavaa alkuaikoina
-jos tätä tiimiä ei ole kutsuttu turnaukseen se tulee vängällä karsinnoista, tapahtunut ainakin kaksi kertaa joista toisen turnauksen vielä lopulta voitti

Liquid (EU)
-ibiza ja Sambty (suomipoika ja FAZE_Jembtyn kaksoisveli)
-Euroopan paras tiimi
 
Viimeksi muokattu:
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

täältä kai suomeksi:
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Shroud on viihdyttäjä, ei "pro player". Huima ero.
Kyl, ymmärrän, lähinnä vituttaa ne sen fanit. Shroud on kyllä viihdyttävä striimaaja sekä entinen CS pro jonka ei edes kannata pelata oikeita pelaajia vastaan, koska tyttöjen sarjassa (provo:D) on 1000x parempi ja tienaa moninkertaisesti.

Minun kamelinselkä katkesi viime vuonna kun kuulin että hän osallistuu twitchin kutsuturnaukseen ja luulin että nyt näkee miten käy. Noh, vastustajat olivat 80% näitä IRL-tissi striimaajia, "apua missä on ovi mistä tulin sisälle tähän taloon! Aaaaa! Hihihihi! HELP! HELP!" No nuo kuoli onneksi hetkessä pois, mutta heitä ei olisi tarvinnut olla ollenkaan matkassa. Lähinnä nolotti koko turnaus ja vastuksen puute "Jumalalle."

Twitch taisi vähän parantaa tänä vuonna mutta ei siellä taidolla vieläkään tapella, twitch-viihdyttäjien juttu.

EDIT4:
Tulee mieleen Rocky 3! :D
 
Viimeksi muokattu:
Kyl, ymmärrän, lähinnä vituttaa ne sen fanit. Shroud on kyllä viihdyttävä striimaaja sekä entinen CS pro jonka ei edes kannata pelata oikeita pelaajia vastaan, koska tyttöjen sarjassa (provo:D) on 1000x parempi ja tienaa moninkertaisesti.

Minun kamelinselkä katkesi viime vuonna kun kuulin että hän osallistuu twitchin kutsuturnaukseen ja luulin että nyt näkee miten käy. Noh, vastustajat olivat 80% näitä IRL-tissi striimaajia, "apua missä on ovi mistä tulin sisälle tähän taloon! Aaaaa! Hihihihi! HELP! HELP!" No nuo kuoli onneksi hetkessä pois, mutta heitä ei olisi tarvinnut olla ollenkaan matkassa. Lähinnä nolotti koko turnaus ja vastuksen puute "Jumalalle."

Twitch taisi vähän parantaa tänä vuonna mutta ei siellä taidolla vieläkään tapella, twitch-viihdyttäjien juttu.

EDIT4:
Tulee mieleen Rocky 3! :D

Eihän se nyt hänen vika ole ettei turnauksissa haluta sekoittaa streamaajia ja pro pelaajia, joka on toisaalta myös ihan ymmärrettävää. On kaksi eri asiaa pelata viihdyttävästi kuin pelata varman päälle voittaakseen etenkin PUBG:n kaltaisessa pelissä jossa tuurilla on edelleen suuri rooli.

Sinänsä uskon että shroud kyllä pesisi lattiaa monellakin pubgin "prolla", JOS häntä vain kiinnostaisi pelata ammatillisesti ja tosissaan mutta jos häntä se kiinnostaisi niin hän olisi edelleen CSGO Pro pelaaja eikä streameri. Streamer moodissahan hän pelaa PUBG:a täysin yliaggressiivisesti haastaen kenet tahansa missä tahansa paikassa, joka etenkään pro peleissä ei toimi yhtään. Hänellä on kuitenkin edelleen mekaniikka ampumisen ja liikkumisen osalta kovalla tasolla, joiden osalta hän oli yksi kynärin pro scenen parhaimpia ja ei hän kyllä peliälyssäkään juuri kenellekään häviä. Pohjimmiltaan kyse on vaan siitä että kaveri on pelannut jostain kolmivuotiaasta fps-pelejä ja ollut vuosikaudet kynärin pro skenessä harjoittelemassa 8h päivässä ja pelaten turnauksia käytännössä joka viikko. Kyllä sen kautta tullut mekaniikka, peliäly ja kokemus vaan näkyy ja on monistettavissa FPS-genren sisällä aika moneen peliin nopeasti. Nythän shroud vaihtoi Rainbow Six Siegeen ja veti siellä jossain parissa viikossa plat II-III tasolle (toiseksi paras rank) vaikka pelin oppimiskäyrä kenttien suhteen on ihan jäätävä. Itse en PUBG:n pro sceneä pidä edelleenkään juuri minään. Turnauksia on vaan liian vähän eikä kunnollista liigaa kunnon palkinnoilla vielä ole vaikka PUBG Corp. pumppaakin näihin satunnaisiin turnauksiin ihan hyvät palkinnot. Toisaalta PUBG on myös pelinä edelleen vaikea pro sceneä ajatellen. Tuurin osuus on yksittäisessä pelissä on suuri ja turnaus- sekä harjoitusjärjestelyt ovat vaikeita kun pelaajia tarvitaan niin paljon.

CSGO:n pro scenen esimerkkinä Astralis harjoittelee näin paljon:
"We normally practice 5 days and week, which means Sunday-Thursday. On a normal schedule day we play around 8-10 hours. We play 2-4 hours individually and the rest we do together as a team. Normally we start from 17 CET and start with 1 hour of tactics and from 18-23 we practice against the other teams."

Tuohon päälle sitten turnaukset ja liigat joiden pelejä on parhaimmillaan joka toinen päivä. Esimerkiksi Astraliksella oli huhtikuussa 21 peliä ja toukokuussa 12 peliä, joista kaikki olivat jotain liigaa tai turnausta eli panosta löytyi. Lisäksihän Astraliksella on ollut kaiken maailman fyysistä ja mentaalista valmentajaa sun muuta mukana tiimissä. Pointtina siis lähinnä se että kun vedät tommostakin rumbaa pari vuotta niin kyllä se nyt vaan äkkiä näkyy eikä PUBG:n pro scene ole vielä lähelläkään tuommoista.

Shroudin mielipide PUBG:n pro scenestä:
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Viimeksi muokattu:
Ei ole tullut pelattua PUBGia kuukausiin (olisko helmikuussa viimeksi?) joten pari kysymystä:

1) Onko cheater-ongelma parantunut/heikentynyt/samoissa eli onko mitään muutosta tullut tänä vuonna? Tämä kypsytti huolella ja oikeastaan lopetti peli-ilon kun tuli liian usein vastaan sekä omissa peleissä että klipeissä täällä.
2) Kuinka suuri hyöty 120/144hz paneelista vs. 60hz on ns. normipelaajalle joka pelaa hyvin satunnaisesti? Tällä hetkellä siis Dellin U3415 ultrawide (3440x1440) jolla alkaa olla jo ikää, mietin että pitäisikö vaihtaa uudempaan
 
Ei ole tullut pelattua PUBGia kuukausiin (olisko helmikuussa viimeksi?) joten pari kysymystä:

1) Onko cheater-ongelma parantunut/heikentynyt/samoissa eli onko mitään muutosta tullut tänä vuonna? Tämä kypsytti huolella ja oikeastaan lopetti peli-ilon kun tuli liian usein vastaan sekä omissa peleissä että klipeissä täällä.
2) Kuinka suuri hyöty 120/144hz paneelista vs. 60hz on ns. normipelaajalle joka pelaa hyvin satunnaisesti? Tällä hetkellä siis Dellin U3415 ultrawide (3440x1440) jolla alkaa olla jo ikää, mietin että pitäisikö vaihtaa uudempaan

1) Omalle kohdalle ei ole sattunut kuin muutama kusettaja tuhanteen pelituntiin, mutta yleisesti ottaen käsitykseni on että tilanne olisi heikentynyt. Tai sitten ne ovat vaan kasaantuneet noiden streameriden peleihen perseilemään. Usein se vastustaja vain osaa ampua, joko taidolla tai tuurilla. Replay ei edelleenkään toimi, joten siitä ei voi tehdä kuin osan johtopäätöksistään. En pitäisi koodipellejä pelin isoimpana ongelmana, vaan Desynkkiä.

2) On, suuri hyöty. Tein itsekin pelin puitteissa näyttöpäivityksen 60hz --> 165hz (toki pelissä max 144) ja ero on huikea. Aiemmin omat pelitaitoni rajoittuivat tuohon tilannetajun puutteeseen jonka alhainen näytön päivitystiheys antaa. Tosin sulava pelaaminen esimerkiksi yli 100fps vaatii jo ihan kunnollista rautaa.
 
1) Omalle kohdalle ei ole sattunut kuin muutama kusettaja tuhanteen pelituntiin, mutta yleisesti ottaen käsitykseni on että tilanne olisi heikentynyt. Tai sitten ne ovat vaan kasaantuneet noiden streameriden peleihen perseilemään. Usein se vastustaja vain osaa ampua, joko taidolla tai tuurilla. Replay ei edelleenkään toimi, joten siitä ei voi tehdä kuin osan johtopäätöksistään. En pitäisi koodipellejä pelin isoimpana ongelmana, vaan Desynkkiä.

2) On, suuri hyöty. Tein itsekin pelin puitteissa näyttöpäivityksen 60hz --> 165hz (toki pelissä max 144) ja ero on huikea. Aiemmin omat pelitaitoni rajoittuivat tuohon tilannetajun puutteeseen jonka alhainen näytön päivitystiheys antaa. Tosin sulava pelaaminen esimerkiksi yli 100fps vaatii jo ihan kunnollista rautaa.

1) Ok. Mikäs tuo desync ongelma on, en muista törmänneeni sellaiseen?

2) Tarkoitatko että korkeampi päivitystiheys antaa sinulle paremman tilannetajun vai ymmärsinkö väärin?
 

Statistiikka

Viestiketjuista
287 437
Viestejä
4 928 907
Jäsenet
79 366
Uusin jäsen
Vili7

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom