Playerunknown's Battlegrounds (PC)

Tuossa tarkoituksessa enemmänki gate, kuin kompressori. Anyways tiettyjä taajuuksia lasketaan / nostetaan.

Kompressori se nimenomaan on. Gate puolestaan leikkaa alhaiset äänet pois, jotka eivät ylitä määriteltyä voimakkuutta ja tässä aplikaatiossa se käytännössä poistaisi esim. kaikista etäisimmät (= hiljaisimmat) askeläänet.
 
Lyhyeen aikaan eli n. tunnin parin sisään tulin kolmesti tapetuxi tutkaa käyttävien pelaajien toimesta, tylsää.. Raportoin jokaisen. Pahoittelen jos on vanha aihe.
 
Viimeksi muokattu:
Mistä tiesit että ESP oli päällä?
Deathcamista näin kun kaikkien pelaajien sijainnit ja rintamasuunnat näkyi pikkukartalla ja yleisnäkymässä myös. Nyt oon kuollu viime parin tunnin ajan joka kerta tutkan avulla pelaavan toimesta.
 
Ööh en nyt käsittänyt että onko joku bugi että muiden sijainnit oikeasti näkyy toisille pelaajille, vai onko kyse siitä että minimap datan perusteella on päätelty että kaveri käyttäisi jotain kompressoria tms?
 
Niin siis kai nyt jengi tajua että deathcamissa ja replayssä siinä minimapissa tosiaan näkyy aina kaikkien pelaajien sijainti ja tiiminumero sekä rintamasuunta...

Vai haistanko trolololo....
 
Edelleen en nyt kyllä tajua mistä tutkasta tässä on kyse. Ei se minimap näytä kuitenkasan niitä pelaajia taikka rintamasuuntia itse pelin aikana, vaan ainoastaan replayssa?

Ööh en nyt käsittänyt että onko joku bugi että muiden sijainnit oikeasti näkyy toisille pelaajille, vai onko kyse siitä että minimap datan perusteella on päätelty että kaveri käyttäisi jotain kompressoria tms?
 
Pitääpä itsekin alkaa raportoimaan kaikki.

Jukalle tiedoksi (jos siis tosissasi olit), että kyse on vain death camista. Tuollainen tutka ei näy niille tappajillesi pelin aikana.
 
Okei! :-D Mistä tuon ois voinu tietää.. Kiva kuulla ettei peli ole nuin piloilla :- )
 
Vieläkös tässä näkee jostain nettisivulta jatai jollain kikkailulla missä muut menee?
 
Aikoinaan kaduin tämän pelin ostoa tahmeiden kontrollien ja takkuavan frameraten takia. Nyt peli on sulava ja uusi viidakko mappi on sopivan nopeatempoinen omaan makuun.
 
Parin illan Sanhok kokeilun jälkeen lukittu taas isot mapit ja Miramarihan näistä on parempi.

Edelleen odotellaan sitä no health kits eventtiä...
 
Parin illan Sanhok kokeilun jälkeen lukittu taas isot mapit ja Miramarihan näistä on parempi.

Edelleen odotellaan sitä no health kits eventtiä...
Mua taas ärsyttää kun joutuu melkein koko ajan Miramaria mättämään. Eikä tuo Sanhok myöskään oikein maistu, vähän turhan pieni kenttä. Mielipideasioitahan nämä ovat.
 
Otettiin Kajautuksen kans eilen vähä duoo ja pääs tuo bluezonen damage vähä yllättään... kauanko se on tehny noi vituksee lämää?



Jos kiinnostaa meijä toilailuja kattella nii pistä seurantaan...
 
Mua taas ärsyttää kun joutuu melkein koko ajan Miramaria mättämään. Eikä tuo Sanhok myöskään oikein maistu, vähän turhan pieni kenttä. Mielipideasioitahan nämä ovat.

Joutuu? Onko kartan valinta poissa käytöstä vai häh?
 
Otettiin Kajautuksen kans eilen vähä duoo ja pääs tuo bluezonen damage vähä yllättään... kauanko se on tehny noi vituksee lämää?



Jos kiinnostaa meijä toilailuja kattella nii pistä seurantaan...


Juu, pelihän on tuossa jo aika lopussa? En muista monesko bluezone, mutta muutaman jälkeen ne alkaa tekeen ihan tajuttomasta damagee. Tuo on ollut jo pitkään (ainakin tämän vuoden) voimassa
 
Mielestäni pelin pahin ongelma on selkeesti tämä desync. Saman paskan takia tulee itsekin kuoltua turhan usein. Todella raivostuttava ominaisuus. Heittämällä jopa 500ms lagia tuntuu olevan turhankin usein.
 
Aika vaikea kuvitella että miljoonat pelaajat innostusivat yhtäkkiä pubgista uudelleen, vaikka koodin perustavanlaatuiset ongelmat saataisiinkin joskus korjattua. Kilpailu on kovaa ja yleensä on vain yksi mahdollisuus menestyä. Kyllä pelin perustan (nettikoodi) on oltava kunnossa alusta asti. Uskon että tulevan vuoden aikana on jo joku kilpaileva, hiotumpi battle royal peli tullut ulos pelaajia kalastelemaan :think:
 
Se voi ihan hyvin olla, mutta näin peliä yhtä innolla kuin alussa pelaavana tuollainen uutinen oli kiva tieto. :)
Olettaen että siellä oikeasti refaktoroidaan kunnolla niitä luultavasti melko hätäisesti tehtyä purkkaa, joka paransi jotain mutta herkästi hajotti jotain muuta.

Onhan meitä edelleen aktiivisia kuitenkin melko muhkea määrä. Rahaa varmasti tulee edelleen oheistuotteista nykyisellä pelaajaknalla, joten siinä mielessä nykyisen pelaajakannan kokemuksen parantaminen luulisi olevan kannattavaa. Eli jos pelaajamäärän laskua saa loivennettua.

Plus jos mietitään että neljännen kartan kohdalla tulee lopettaneita takaisin ainakin kokeilemaan, niin mikäs sen parempaa kuin se että siinä kohtaa on itse moottoria/netcodea saatu viilattua kunnolla paremmaksi.

Odotan toki itsekin mielenkiinnolla jotain oikeasti varteenotettavaa kilpailijaa. Fortnite ei tätä ainakaan mulle ole, ihan vaan siksi kun se on niin erilainen peli. Eli preferoin tätä edes jollain tasolla realistisempaa FPS kokemusta, plus se rakenteluaspekti ei oikein nappaa.
 
Aika vaikea kuvitella että miljoonat pelaajat innostusivat yhtäkkiä pubgista uudelleen, vaikka koodin perustavanlaatuiset ongelmat saataisiinkin joskus korjattua. Kilpailu on kovaa ja yleensä on vain yksi mahdollisuus menestyä. Kyllä pelin perustan (nettikoodi) on oltava kunnossa alusta asti. Uskon että tulevan vuoden aikana on jo joku kilpaileva, hiotumpi battle royal peli tullut ulos pelaajia kalastelemaan :think:

No niin no. Kannattaa myös ymmärtää ettei "realistinen battle royale" genressä teknisesti ongelmatonta peliä ole vielä tehty. Yrittäjiä kuitenkin on ollut alkuperäisistä Arma modeista, DayZ:n, Battlefieldien kautta näihin lukemattomiin PUBG kopioihin. Syykin on mielestäni aika ymmärrettävä. On teknisesti haastavaa tehdä hyvin pyörivä peli, joka on graafisesti samaan aikaan nätti ja realistinen, sisältää realismiin pyrkivän aseiden ja vahingonmallinnuksen ja toisaalta jonka pelaajamäärä per peli on suuri. Esimerkiksi Fortnite kiertää ongelmia karsimalla graafisen ulkonäön, kaiken realistisuuden ase/vahingon mallinnuksessa ja rajoittamalla kenttien määrän ja koon. Siinä mielessä mielestäni PUBG:n vertailu Fortniteen ja sen kehitykseen on yleisesti ottaen vähän absurdia (ei sillä että sinä olisit niin tehnyt mutta aika yleinen vertailukohta).
 
Viimeksi muokattu:
Season resetoituu juuri.

Uusi alkanee viimeistään huomenna.
Onkos se nyt niin että on aina se noin vuorokausi välissä Tuli patchia tai ei? Maintenance toki tehdään.

 
Season resetoituu juuri.

Uusi alkanee viimeistään huomenna.
Onkos se nyt niin että on aina se noin vuorokausi välissä Tuli patchia tai ei? Maintenance toki tehdään.


Kyllä sieltä päivityskin tulee.

PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS :: PC 1.0 Update #17

PC 1.0 Update #17
4 July - Hawkinz
343e29678004da1bd948f21006ace3e2b07191b1.jpg


Hey everyone,

Update #17, featuring some terrain collision fixes, visual improvements to Sanhok, and special PGI themed visuals, has just hit the Test Server! The update’s patch notes can be viewed below. Once we’ve deemed this update stable, we will move it over to the live environment.

PGI Theme
069ad5ccf437a28452936aceb3607a8a4fa25ed5.jpg

  • To celebrate the upcoming PGI tournament, we’ve updated the game with a new lobby, BGM, and loading screen.
UI/UX
  • When matchmaking, the game will now display an estimated wait time for finding a match.
World
  • Visual improvements have been made to Sanhok.
    • Ruins
      5304ad798e0c0a2a386345bf168b46151f9244f5.jpg
      • Added cracked bells, mossy rubble piles, and a new cap on the central palace.

    • Cliffs / Rocks
      705a7cdfa160f30ed528d5db535a63d7123ec29d.jpg
      • Enhanced the look of cliffs and rocks mapwide.
Bug Fixes
  • Fixed an issue where the crossbow's reticles were misaligned.
  • Fixed an issue where some terrain in Sanhok could be passed through.
  • Fixed a few objects in Sanhok and Miramar that obstructed character movement.
 
Yeah, ei ollut vielä kuudelta moisesta tietoa. :)

Päivitys aika mitätön. Toki pienetkin fiksit aina tervetulleita. En tosin ole kokenut tavaroita mitkä estää liikkumisen Sanhok/Miramar, tai törmännyt paikkaan missä Sanhokissa pääsisi maaston läpi. Kai sitä on jengi exploitannut sitten.

Eli oletettavasti huomenna aamusta liveen ja maintenance loputtua uusi season.
 
Sanhokissa löysin yhden kivimuodostelman minkä sisään pääsi möyrimään. Sisältä näki kiven läpi, mutta ulos ei voinnut ampua, lopulta sieltä ei päässyt enää ulos ja jäin sinne jumiin.
 
Sanhokissa löysin yhden kivimuodostelman minkä sisään pääsi möyrimään. Sisältä näki kiven läpi, mutta ulos ei voinnut ampua, lopulta sieltä ei päässyt enää ulos ja jäin sinne jumiin.

Siellä on parit sellaiset kivet joista näkee läpi ja ainakin yhdestä pystyy myös ampumaan läpi. Niitä on varmaan fiksattu nyt tuossa päivityksessä joka tuli testiservereille.
 
Yhden 1v1(olimme vikat elossa) tilanteen hävisin sen takia että jäin kallioon jumiin ja siten myös pelialueen ulkopuolelle.

Itsemurha kranaatilla tottakai :cigar2:
 
Kyllä taas sai eilen hakea syitä, että minkä helvetin takia tätäkin pelaa? Serverien lagi on jotain niin järjetöntä, että tekee mieli oikeasti hakata päätä seinään. Hyppiminen on jotain aivan mahdotonta versus aikaan kun ei ollut vaulttia... hohhoijaa.
 
Uusi War Mode huomenna kello 05:00 alkaen.

TDM 10x5-man, spawnatessa haulikko/pisla ja dropeista DMR/SR.

 
Kannattaa tsekata kun menee ekan kerran pelaa aamulla tulleen pätsin jälkeen.

 
Nyt selvisi, että pubg:n bannit ei välttämättä olekaan ikuisia. Parin kuukauden jälkeen bannit poistettiin yhtäkkiä. Eli ainakin jos on kohtuu selvää, että tili oli haxoroitu niin bannit voidaan kyllä poistaa.
 
Nyt selvisi, että pubg:n bannit ei välttämättä olekaan ikuisia. Parin kuukauden jälkeen bannit poistettiin yhtäkkiä. Eli ainakin jos on kohtuu selvää, että tili oli haxoroitu niin bannit voidaan kyllä poistaa.
Eihän se sattumalta ollut joku niitä kun bannattiin vahingossa? Eli siis että olisit sen myötä vaan sanonut f*ck it ja ollut palaamatta pelin pariin?
Jokusen kertaa noita on meinaan ollut.

Toki toi että jos sun tili haksattiin, ja sillä olisi oikeasti huijattu, niin menee eri kategoriaan.
Tuli vaan mieleen tuokin juttu.
 
Eihän se sattumalta ollut joku niitä kun bannattiin vahingossa? Eli siis että olisit sen myötä vaan sanonut f*ck it ja ollut palaamatta pelin pariin?
Jokusen kertaa noita on meinaan ollut.

Toki toi että jos sun tili haksattiin, ja sillä olisi oikeasti huijattu, niin menee eri kategoriaan.
Tuli vaan mieleen tuokin juttu.

Tää oli siis joku 2kk vanha keissi jossa venäläiset oli jollain konstilla saanut Steam-tilin haltuun ja käyneet vähän pubgia pelaamassa ei niin puhtain menetelmin josta sitten oli bannit tullut, eli ei liittynyt noihin massabannauksiin. Bannit siis poistettiin ihan joku 1-2 päivää sitten. Tässä tapauksessa pubgin supportille oli varmaan ihan triviaalia nähdä, että joku muu oli käyttänyt tunnuksia, vähän turhan pitkään vaan meni tässä prosessissa.
 
  • Tykkää
Reactions: TML
Vahingossa jäi squadissa vaihtamatta region ja kävi pelattua NA:n puolella. Tokasta matsista FPP-voitto.... noh, käyhän se näinkin. Mahdettiinkohan paljon rubberbandata vihollisilla. :btooth:
 
Vahingossa jäi squadissa vaihtamatta region ja kävi pelattua NA:n puolella. Tokasta matsista FPP-voitto.... noh, käyhän se näinkin. Mahdettiinkohan paljon rubberbandata vihollisilla. :btooth:

Omat huomioni NA-puolelta on, että servut ovat paremmat ja vihut paskemmat.
 
Omat huomioni NA-puolelta on, että servut ovat paremmat ja vihut paskemmat.
Kummatkin asiat voisi periaatteessa selittyä sillä että sulla on sopivan korkea pingi.
Lag compensation tässä pelissä oli ainakin jossain vaiheessa melko suopea.

Ei siinä etteikö servut voisi olla parempia.
 
Hyvä päivitys tuli. Saatiin tuommonen estimated time for game. Sehän näytti että 5 sekuntia menis peliin. Kolme minuuttia jaksoin ootella ja sitte painoin cancel. Eikä se toiminu sekkään. Mutta olipahan tullu hienoja invitational-mainoksia, mahtavaa.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 438
Viestejä
4 496 044
Jäsenet
74 206
Uusin jäsen
Taru.nen

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom