Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lyhyeen aikaan eli n. tunnin parin sisään tulin kolmesti tapetuxi tutkaa käyttävien pelaajien toimesta, tylsää.. Raportoin jokaisen. Pahoittelen jos on vanha aihe.
Deathcamista näin kun kaikkien pelaajien sijainnit ja rintamasuunnat näkyi pikkukartalla ja yleisnäkymässä myös. Nyt oon kuollu viime parin tunnin ajan joka kerta tutkan avulla pelaavan toimesta.Mistä tiesit että ESP oli päällä?
Deathcamista näin kun kaikkien pelaajien sijainnit ja rintamasuunnat näkyi pikkukartalla ja yleisnäkymässä myös. Nyt oon kuollu viime parin tunnin ajan joka kerta tutkan avulla pelaavan toimesta.
Deathcamista näin kun kaikkien pelaajien sijainnit ja rintamasuunnat näkyi pikkukartalla ja yleisnäkymässä myös. Nyt oon kuollu viime parin tunnin ajan joka kerta tutkan avulla pelaavan toimesta.
Tämä kyllä. Onneks tuli death cam, kaikki mut tappaneet ovat käyttäneet tutkaa.Deathcamista näin kun kaikkien pelaajien sijainnit ja rintamasuunnat näkyi pikkukartalla ja yleisnäkymässä myös. Nyt oon kuollu viime parin tunnin ajan joka kerta tutkan avulla pelaavan toimesta.
Ööh en nyt käsittänyt että onko joku bugi että muiden sijainnit oikeasti näkyy toisille pelaajille, vai onko kyse siitä että minimap datan perusteella on päätelty että kaveri käyttäisi jotain kompressoria tms?
Edelleen en nyt kyllä tajua mistä tutkasta tässä on kyse. Ei se minimap näytä kuitenkasan niitä pelaajia taikka rintamasuuntia itse pelin aikana, vaan ainoastaan replayssa?
Mua taas ärsyttää kun joutuu melkein koko ajan Miramaria mättämään. Eikä tuo Sanhok myöskään oikein maistu, vähän turhan pieni kenttä. Mielipideasioitahan nämä ovat.Parin illan Sanhok kokeilun jälkeen lukittu taas isot mapit ja Miramarihan näistä on parempi.
Edelleen odotellaan sitä no health kits eventtiä...
Mua taas ärsyttää kun joutuu melkein koko ajan Miramaria mättämään. Eikä tuo Sanhok myöskään oikein maistu, vähän turhan pieni kenttä. Mielipideasioitahan nämä ovat.
Aina ei jaksa pelata Sanhokia. Erangelin ja Miramarin välillä ei taas itse pysty kenttää valitsemaan.Joutuu? Onko kartan valinta poissa käytöstä vai häh?
Otettiin Kajautuksen kans eilen vähä duoo ja pääs tuo bluezonen damage vähä yllättään... kauanko se on tehny noi vituksee lämää?
Jos kiinnostaa meijä toilailuja kattella nii pistä seurantaan...
Aika vaikea kuvitella että miljoonat pelaajat innostusivat yhtäkkiä pubgista uudelleen, vaikka koodin perustavanlaatuiset ongelmat saataisiinkin joskus korjattua. Kilpailu on kovaa ja yleensä on vain yksi mahdollisuus menestyä. Kyllä pelin perustan (nettikoodi) on oltava kunnossa alusta asti. Uskon että tulevan vuoden aikana on jo joku kilpaileva, hiotumpi battle royal peli tullut ulos pelaajia kalastelemaan
Season resetoituu juuri.
Uusi alkanee viimeistään huomenna.
Onkos se nyt niin että on aina se noin vuorokausi välissä Tuli patchia tai ei? Maintenance toki tehdään.
Sanhokissa löysin yhden kivimuodostelman minkä sisään pääsi möyrimään. Sisältä näki kiven läpi, mutta ulos ei voinnut ampua, lopulta sieltä ei päässyt enää ulos ja jäin sinne jumiin.
Kannattaa tsekata kun menee ekan kerran pelaa aamulla tulleen pätsin jälkeen.
Eihän se sattumalta ollut joku niitä kun bannattiin vahingossa? Eli siis että olisit sen myötä vaan sanonut f*ck it ja ollut palaamatta pelin pariin?Nyt selvisi, että pubg:n bannit ei välttämättä olekaan ikuisia. Parin kuukauden jälkeen bannit poistettiin yhtäkkiä. Eli ainakin jos on kohtuu selvää, että tili oli haxoroitu niin bannit voidaan kyllä poistaa.
Eihän se sattumalta ollut joku niitä kun bannattiin vahingossa? Eli siis että olisit sen myötä vaan sanonut f*ck it ja ollut palaamatta pelin pariin?
Jokusen kertaa noita on meinaan ollut.
Toki toi että jos sun tili haksattiin, ja sillä olisi oikeasti huijattu, niin menee eri kategoriaan.
Tuli vaan mieleen tuokin juttu.
Vahingossa jäi squadissa vaihtamatta region ja kävi pelattua NA:n puolella. Tokasta matsista FPP-voitto.... noh, käyhän se näinkin. Mahdettiinkohan paljon rubberbandata vihollisilla.
Kummatkin asiat voisi periaatteessa selittyä sillä että sulla on sopivan korkea pingi.Omat huomioni NA-puolelta on, että servut ovat paremmat ja vihut paskemmat.