Playerunknown's Battlegrounds (PC)

Hyvä päivitys tuli. Saatiin tuommonen estimated time for game. Sehän näytti että 5 sekuntia menis peliin. Kolme minuuttia jaksoin ootella ja sitte painoin cancel. Eikä se toiminu sekkään. Mutta olipahan tullu hienoja invitational-mainoksia, mahtavaa.
Cancelin sijaan kannattaa ehdottomasti painaa esc ja valita "restart lobby" ja sitte uus yritys
 
Shroudi hommannut kuukauden bännit kun leikkinyt hakkerin kanssa.

Popular 'PUBG' streamer faces ban for playing with cheater

Jep... eipä tossa paljon ollut vaihtoehtoja vaikka shroud nyt täysin läpällä sen ja parin muun stream sniperin kanssa härväsi.

Tässä siis se mistä se käytännössä tuli:


Tähän liittyen perjantaina on Twitch Prime Day PUBG Event eli jonkinlainen streamer+julkkisturnaus ja uutta sälää Twitch Prime tilaajille:
https://blog.twitch.tv/unboxing-pri...me-event-featuring-pubg-deadmau5-5bd6ba9568b4

Shroud on ilmeisesti banneista huolimatta osallistumassa kun noissa käytetään omaa clienttia ja siihen liittyviä käyttäjätilejä.
 
Tällä hetkellä about joka peli crashaa, juhannuksen jälkeen ei ole pahemmin tullut pelattua ja taas tää on rikki. Tuli vielä tilattua äänikortti jos pääsis vähän nauttimaan paremmin.
 
Uusi patchi test servulla, ei mitään mullistavaa kuten voi ehkä päätellä versionumerosta 17.1 kun edellinen oli 17.
Uutisessa oli sen sijaan omaan mieleen hieno juttu, eli MMR on tulossa Sanhokkiin piakkoin. :tup:

Gameplay
  • Improved off-road driving performance of the pickup truck.
  • The iron sight default zeroing for all SMGs is now 100m.
  • The crossbow’s zeroing will always be 25m even with a scope attached.
Bugfixes
  • The 4x scope (ACOG) crosshair no longer looks weird when used on the SLR.
  • Fixed an issue preventing you from being able to aim right away after switching over from the driver’s seat.
"Finally, after receiving a lot of feedback from players who love Sanhok, we’re also going to turn on MMR matchmaking for the map on live servers soon. We agree with the feedback we’ve received from many of you that this will make the map a more meaningful and competitive experience."

PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS :: Update #17.1 Notes
 
Jahas, Sanhok MMR tulikin käyttöön jo nyt patchin kanssa. :tup:

 
Jahas, Sanhok MMR tulikin käyttöön jo nyt patchin kanssa. :tup:



PUBG tarvitsee kyllä täydellisen MMR reworkin. Nykynen systeemi ei kannusta ollenkaan voittamaan ja tästä syystä 50% pelaajista kuoleekin ennen ekaa rinkulaa... Muuten olisi kyllä ollut hyvä uutinen :)
 
Juu, MMR toimivuus vähän eri puheenaihe sitten.

Mielestäni kuitenkin parempi nykyinen kuin ei ollenkaan.
 
Pelissähän on se hienous, että sitä voi pelata monella tapaa. Nautin enemmän hotdroppaamisesta ja kuolemisesta 3min sisässä, kuin 15min loottikierroksesta.
 
Pelissähän on se hienous, että sitä voi pelata monella tapaa. Nautin enemmän hotdroppaamisesta ja kuolemisesta 3min sisässä, kuin 15min loottikierroksesta.
Juuri näin. Minun kaltaiseni ampumataidottomankin on kiva piileskellä ja seikkailla menemään samalla kun kuuntelee jotain podcastia.

Palasin peliin kuukauden tauon jälkeen. Uusi käyttöliittymä on kyllä nätti. Vanhaan karvalakkimalliin on lisätty hienoja fontteja ja animaatioita. Päävalikon musiikki on parempi kuin entinen, tuo etäisesti mieleen Skyfallin tunnarin. Sen sijaan uusista kausipassi-kilkkeistä ja muusta mikromaksutilpehööristä en ole niin innostunut. Tulee mieleen jotkut F2P-rahastukset.

Viidakko on ihan hyvä kartta, mutta Metsä ja Aavikko menevät kyllä edelle kokonsa vuoksi. Pienellä kartalla on vaikeampi saada fiilistä suuresta seikkailusta.
 
Plus jos nyt MMR:sitä puhutaan olen ollut siinä käsityksessä että sijoitusta painotetaan todella paljon?
Toisien sanoen se kannustaa välttämään tappelua?
Periaatteessa voisit olla huono ampumaan ja silti kova MMR kun vaan hiivit loppurinkuloihin.
Ehkä toki sekoitan vaan turnauksien pisteytykseen...

Onko joku jo tehnyt analyysiä miten MMR toimii?
Onko se sittenkin paljonkin pelaajien tappamisesta, eli plussaa jos ne on korkeammalla MMR? Tällöin kannustaisi siihen alkurytinään.

Ei sillä että henk koht koko oma rank kiinnostaa, paitsi toki sen osalta että vastustajat on ehkä about omaa tasoa.
 
Ilmeisesti liikkuvan auton alla voi selvitä jos on pronessa? Ainakin tähän asti itse on aina kuollut noihin jos on vähänkään auto tullut lähelle :confused:

 
Vissiin menee melko aidosti ihan collision detection mukaan? Toki siinä varmasti pieni haamualue on, tickraten ja/tai modelien myötä.
Ehkä vain tuon pickupin alla selviää pronessa, sopivasti väljää.
 
Uskomaton munkki kyllä kaverilla, hitpointteja jäi ehkä 2 ennenkuin sai medkitin käytettyä :D Ja heti perään karkilla nappi otsaan :darra:
 
Mua taas ärsyttää kun joutuu melkein koko ajan Miramaria mättämään. Eikä tuo Sanhok myöskään oikein maistu, vähän turhan pieni kenttä. Mielipideasioitahan nämä ovat.

Tämä. Tuntuu kokoajan tulevan tuota aavikkoa. Taas saa vain muistella aikoja kun oli map selection ja erangel pauhasi pelistä toiseen.
 
Tämä. Tuntuu kokoajan tulevan tuota aavikkoa. Taas saa vain muistella aikoja kun oli map selection ja erangel pauhasi pelistä toiseen.
Mulla on päinvastainen ongelma, Miramariin haluaisin mutta peli pukkaa vanhaa tylsää Erangelia matsista toiseen. Mitä Blueholella on kentänvalintaa vastaan?
 
Mulla on päinvastainen ongelma, Miramariin haluaisin mutta peli pukkaa vanhaa tylsää Erangelia matsista toiseen. Mitä Blueholella on kentänvalintaa vastaan?
Reddit puolella Riggles eli PUBG Community Manager tuosta puhui.

Ongelma, ainakin heidän mukaansa, on jonojen määrä jos saa valita vapaasti kartan. Eli kun huomio fpp/tpp, tiimin koko, ja kartta. Eli että matchmaking kestäisi pitkään ja jossain jonossa ei välttämättä olisi täyttä peliä.
Luultavasti esim. EU ja NA ei olisi ongelmaa kun pelaajakanta iso, eli päätös on kai pienempien alueiden takia.

Itse vähän luulen että ei toi se syy ole.... ainakaan kokonaan. Vähän kuten se että aluksi Sanhok ei ollut MMR, ja ehkä siinä fiksattu in jotain ja nyt "palautteen takia" se tulikin sitten.

Mitäs sitten kun tulee neljäs kartta, muistaakseni aikoja sitten sanottiin että se on taas 8x8km. Onko sitten randomisti kolmesta isossa royalessa? Vähän ikävää kyllä jos näin.
Toki ne on voinut muuttaa että se onkin 4x4
Sitten on kahdesta random kummassakin koossa.
 
Mulla on päinvastainen ongelma, Miramariin haluaisin mutta peli pukkaa vanhaa tylsää Erangelia matsista toiseen. Mitä Blueholella on kentänvalintaa vastaan?

Itsekin tykkään Miramarista muutosten jälkeen enemmän kuin Erangelista. Erangelin vasen alakulma on käytännössä kuollutta aluetta. Siellä ei ole oikeastaan mitään houkuttelevaa loottipaikkaa.

Tällä hetkellä tulee pelattua solossa käytännössä pelkästään Sanhokia. On kyllä erittäin onnistunut kartta!
 
Reddit puolella Riggles eli PUBG Community Manager tuosta puhui.

Ongelma, ainakin heidän mukaansa, on jonojen määrä jos saa valita vapaasti kartan. Eli kun huomio fpp/tpp, tiimin koko, ja kartta. Eli että matchmaking kestäisi pitkään ja jossain jonossa ei välttämättä olisi täyttä peliä.
Luultavasti esim. EU ja NA ei olisi ongelmaa kun pelaaja

Tää on jännä juttu kun nyt parin viimeisen aikana matchmaking on alkanut kestämään paljon pidempään, nimenomaan kun sitä valintaa ei ole. Eilenkin oli monia 20+ sekunnin odotuksia kun normaalisti mennyt ihan parissa sekunnissa aina. Parhaimmillaan eilen oli yksi 40 sekunnin matchmaking ihan solo fpp moodissa.
 
Saiko eilen jotain skinejä twitch streamistä primellä? Yritin vilkaista lähetystä mutta oli vain mustaa ruutua tai joku we¨ll be back soon.
 
Twitch julkisti myös Broadcaster Royalen. Käytännössä toistuva turnaus striimaajille 300k price poolilla, johon voi päästä kuka tahansa striimaaja karsintojen kautta: https://blog.twitch.tv/announcing-broadcaster-royale-56f8ae2d714c

1*VxHQ4yHmVoeYDnM2XpBs_g.jpeg
 
Jaa, Sanhokissa Mini14 korvataan uudella DMR:llä. Bipodilla varustettu. :D
Piakkoin testissä.



YouTube versio videosta jos Twitter sekoilee.

 
Tulipaha pitkästä aikaa tehtyä jonkisortin pläjäys.
Vähä heikkoa matskua ku ei oo paljo pelailtua tullu ja parhaas pelis ei tietenkä bufferi ollu pääl :dead:

 
PC 1.0 Update #18

PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS :: PC 1.0 Update #18

PC 1.0 Update #18
17 July - Hawkinz
971949b305d0da3b79ae7acffb79dc8042d50467.png


Hey everyone,

PUBG 1.0 patch #18 has just been deployed to test servers. This patch features a new, Sanhok-exclusive DMR and vehicle, as well as custom matches for everyone via the new custom match open beta. As always, the patch will deploy to live servers once the testing period is complete.

Without further ado, let’s get into it!

New Weapon: QBU (Sanhok Exclusive)
1db2d945e8a87d0c1d758b9d918b90387e50007b.jpg

1.jpg

YouTube™ Video: PUBG - New Sanhok Weapon - QBU
Views: 107,204
The QBU is a new 5.56mm DMR coming exclusively to Sanhok. It features a bipod, which will greatly reduce recoil when shooting from prone status. The QBU replaces the Mini14 on Sanhok.

  • The QBU is a new, Sanhok-exclusive DMR with a standard magazine of 10 rounds of 5.56mm ammo, which can be increased to 20 with an extended magazine.
  • There is bipod attached to QBU—it will greatly reduce recoil when you shoot while prone.
  • The QBU replaces the Mini 14 on Sanhok.

New Vehicle: Rony (Sanhok Exclusive)
d7be08a9b97f4aba722b55547d3f7bb21307076b.jpg

1.jpg

YouTube™ Video: PUBG - New Sanhok Vehicle - Rony
Views: 42,842
The Rony is a new pickup truck that can only be found on Sanhok. This truck holds up to 4 passengers and excels at moving across Sanhok's hilly landscapes.The Rony is one of the larger vehicles on...

  • The Rony is a new pickup truck that can only be found on Sanhok (from the automaker that brought you the Mirado)!
  • This truck holds up to 4 passengers and excels at moving across Sanhok's hilly landscapes.
  • The Rony is one of the larger vehicles on Sanhok, so it can be used for cover as well as transportation!


Custom Match
c28a5cc17bef65aafaa1b846e27ac74280002903.jpg

  • Custom match UI has been updated and custom match creation is available for all player, in open beta on our test servers. Our plan is to expand this test to live servers, once the system is proven to be stable.
  • Read the full details in our Custom Match Update - Open Beta Test announcement.
    • Custom match list can now be viewed after selecting custom match game mode.
      • Normal mode: Classic battle royale rules—be the last person (or team) standing
      • Zombie mode: Play as either humans or zombies. Only one faction can win.
      • War mode: Team deathmatch with respawns. The team with the most points (kills and knocks) wins.
      • eSports mode: PGI 2018 eSports rule will be applied
    • After selecting your preferred game mode, custom matches can now be created using presets.
      • Each game mode currently has one default preset available.
        • Additional presets which will allow you to easily enjoy other game modes will be added in the future.
      • After creating the match, the settings can be adjusted using the options in the BASIC, RULES, and SPAWNS menus.
      • BASIC: Set session name, game mode, password, server region, map, weather, etc.
      • RULES: Set number of players, team size, gameplay, Blue Zone settings.
      • SPAWN: Set the types of weapons available and spawn rates.
    • Things to keep in mind when creating custom matches:
      • The number of total created custom games at once are limited.
      • At least 2 players are required to start the match.
      • You can keep the game in a waiting room for up to two hours
    • Custom game spectating feature has been disabled temporarily.
      • This feature will be reopened after maintenance work.

UI / UX
  • In Options > Control tab, now gamepad related options will only be displayed when the gamepad is connected

Bug Fixes
  • Fixed an issue where, when dragging items from a loot crate or the field, players couldn’t acquire items because the item amounts were automatically divided
  • Fixed an issue where, when the backpack was full, players couldn’t throw away extended mags
  • Fixed an issue where the camera would rotate 180 degrees upon death, making it difficult to understand which direction you were killed from.
  • Fixed an issue allowing players to see through some buildings on Sanhok
  • The crossbow zeroing will always remain at 25m even with a scope attached.



Eli uusi ase ja ajoneuvo. Sekä custom game luonti avoimeksi kaikille!
 
Siis eikö noita Deadmou5 skinejä voi laittaa edes Steam markettiin myyntiin??
Kyllä ainakin ne aiemmat Twitchit pysty.
Eikö tässä tosin ole aina se karenssiaika kunnes voi, tyyliin viikko?

Toki on kamoja mitä ei voi tradee.
 
Siis eikö noita Deadmou5 skinejä voi laittaa edes Steam markettiin myyntiin??
Steamin ominaisuus on ettei ostettua tavaraa voi myydä viikkoon ja siihen lasketaan esim. ostettu avain jolla vanha laatikko on aukaistu. Kaikkea tavaraa ei voi silti myydä mutta se lukee etukäteen (pienellä:D).

Näyttää kyllä siitä että nykypäivänä ei enää pysty rikastumaan pelkästään pelaamalla, vaan tarvitsee aivan hulluna tuuria että saa edes oikeanlaisen arkun, ja sen jälkeen vielä enemmän tuuria että saa jonkun arvokkaan rääsyn.
 
Lukee non tradeble, non marketable. Yleensä niissä lukee pvä ja kellon aika milloin voi pyydä. Pubg kyllä vihaa skini kauppaa niin luulen, että tota ei voi myydä eikä lahjoittaa tms
 
Onko muilla peli alkanut muutaman viime pätsin jälkeen kaatuilemaan niin, että ruutu vain jäätyy ja peli kaatuu? Helv. ärsyttävä kun taas lähti henki alueen ulkopuolelle ja 9 hengissä.
 
Tasaseen tahtiin kaatuilee aina jollain squadilaisella. Joskus enemmän joskus ei ollenkaan.
 
Tasaseen tahtiin kaatuilee aina jollain squadilaisella. Joskus enemmän joskus ei ollenkaan.

Mulla loppui Network lag detected -kaatumiset, kun forwardoin läjän portteja koneelle. Nämä jäätymiskaatumiset ovat ihan uusi juttu ja eilen tuli jopa peräkkäisissä peleissä. Palkitsee kuolla top 10:ssä alueeseen, kun peli kaatuu.

E: voisiko johtua näyttiksen lämmöistä? Mulla on MSI Afterburner käytössä ja siinähän on se joku lämpötilaraja. Mitä se käytännössä tekee, kun raja saavutetaan? Voiko se kaataa peliä? Näyttiksen lämmöt huiteli parhaimmillaan 82 asteessa.
 
Mulla loppui Network lag detected -kaatumiset, kun forwardoin läjän portteja koneelle. Nämä jäätymiskaatumiset ovat ihan uusi juttu ja eilen tuli jopa peräkkäisissä peleissä. Palkitsee kuolla top 10:ssä alueeseen, kun peli kaatuu.

E: voisiko johtua näyttiksen lämmöistä? Mulla on MSI Afterburner käytössä ja siinähän on se joku lämpötilaraja. Mitä se käytännössä tekee, kun raja saavutetaan? Voiko se kaataa peliä? Näyttiksen lämmöt huiteli parhaimmillaan 82 asteessa.

Luulis että se koittaa jäähdyttää kovemmin, mutta onhan tuo kans mahdollista että "pelastaa" näyttiksen jos lämpiää liikaa. Luulis tosin että sammuttaa kokonaan...
 
Hetken kerkesin oleen shroudi fiiliksissä kun 6murhaa 5min pelis :eek: sitten joku mulvaani ajotti todella hienosti oman tulemisensa.

Joo tiedän että TPP mutta meni ihan vahingossa jostain syystä TPPn peliin:confused:, mutta enpä jaksanu pois lähtee kun illan viimonen matsi.
 
Mulla on MSI Afterburner käytössä ja siinähän on se joku lämpötilaraja. Mitä se käytännössä tekee, kun raja saavutetaan? Voiko se kaataa peliä?
Näyttis laskee kelloja kun se lämpötilaraja saavutetaan. Se raja kannattaa pitää maksimissa, samoin kuin powerlimit. Se ei voi kaataa peliä.
Mulla loppui Network lag detected -kaatumiset, kun forwardoin läjän portteja koneelle.
No tällä ei todellakaan ole ollut mitään vaikutusta tuohon network lag asiaan, jos sulla on ollut käytössä normaali NAT-palomuuri. Mitä portteja avasit?
 
Näyttis laskee kelloja kun se lämpötilaraja saavutetaan. Se raja kannattaa pitää maksimissa, samoin kuin powerlimit. Se ei voi kaataa peliä.

No tällä ei todellakaan ole ollut mitään vaikutusta tuohon network lag asiaan, jos sulla on ollut käytössä normaali NAT-palomuuri. Mitä portteja avasit?

Nämä:

  • TCP: 27015-27030,27036-27037
  • UDP: 4380,27000-27031,27036
ja

80, 81 ja 443

Lähteet:
PlayerUnknown's Battlegrounds

ja

 
E: voisiko johtua näyttiksen lämmöistä? Mulla on MSI Afterburner käytössä ja siinähän on se joku lämpötilaraja. Mitä se käytännössä tekee, kun raja saavutetaan? Voiko se kaataa peliä? Näyttiksen lämmöt huiteli parhaimmillaan 82 asteessa.
Minä en ollut koskaan puhdistanut GTX480:stä pölystä ja se kävi Witcher 3:a pelatessa erittäin kuumana eli yli sadassa asteessa, 112 sitten aina kaatui. Lämmöt laski 30 asteella kun puhdistin ja imuroin sen.

PUBG kaatuilee minullakin silloin tällöin. Joidenkin päivitysten jälkeen enemmän (joka toinen matsi) ja joidenkin jälkeen vähemmän (kerran viikossa), nyt kaatuilee enää harvoin. Veikkaan että vika on pelissä, mutta itse kokeilisin vielä etsisiä ongelmaa kellotetuista muista.
 
Viimeksi muokattu:
Mulla vaan uudessa mapissa raskasta FPS droppia, randomisti putoaa 70 -> 1 ja on siellä muutaman sekunnin. i7 7700k & RX570
 
Custom techbbs servu päällä testiserverillä

Nimi RAEPELLUS ja servu NA

Kestää hetken kun etsii tuota, tervetuloa.
 
Patch 1.0 update #18 livessä nyt.



Nyt on twitch primen ostaneille hienot skinit tarjolla pubgiin.

pubg.JPG
Juu, oli vähän WTF kun eilen peliin loggasi ja luki "spa crate". :confused: :D

Pakkohan sitä niiden inspiroimana oli vetää muutama kiekka mahdollisimman idiootin näköisenä. :lol:
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 438
Viestejä
4 496 044
Jäsenet
74 206
Uusin jäsen
Taru.nen

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom