Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Cancelin sijaan kannattaa ehdottomasti painaa esc ja valita "restart lobby" ja sitte uus yritysHyvä päivitys tuli. Saatiin tuommonen estimated time for game. Sehän näytti että 5 sekuntia menis peliin. Kolme minuuttia jaksoin ootella ja sitte painoin cancel. Eikä se toiminu sekkään. Mutta olipahan tullu hienoja invitational-mainoksia, mahtavaa.
Shroudi hommannut kuukauden bännit kun leikkinyt hakkerin kanssa.
Popular 'PUBG' streamer faces ban for playing with cheater
Jahas, Sanhok MMR tulikin käyttöön jo nyt patchin kanssa.
Juuri näin. Minun kaltaiseni ampumataidottomankin on kiva piileskellä ja seikkailla menemään samalla kun kuuntelee jotain podcastia.Pelissähän on se hienous, että sitä voi pelata monella tapaa. Nautin enemmän hotdroppaamisesta ja kuolemisesta 3min sisässä, kuin 15min loottikierroksesta.
Mua taas ärsyttää kun joutuu melkein koko ajan Miramaria mättämään. Eikä tuo Sanhok myöskään oikein maistu, vähän turhan pieni kenttä. Mielipideasioitahan nämä ovat.
Mulla on päinvastainen ongelma, Miramariin haluaisin mutta peli pukkaa vanhaa tylsää Erangelia matsista toiseen. Mitä Blueholella on kentänvalintaa vastaan?Tämä. Tuntuu kokoajan tulevan tuota aavikkoa. Taas saa vain muistella aikoja kun oli map selection ja erangel pauhasi pelistä toiseen.
Reddit puolella Riggles eli PUBG Community Manager tuosta puhui.Mulla on päinvastainen ongelma, Miramariin haluaisin mutta peli pukkaa vanhaa tylsää Erangelia matsista toiseen. Mitä Blueholella on kentänvalintaa vastaan?
Mulla on päinvastainen ongelma, Miramariin haluaisin mutta peli pukkaa vanhaa tylsää Erangelia matsista toiseen. Mitä Blueholella on kentänvalintaa vastaan?
Reddit puolella Riggles eli PUBG Community Manager tuosta puhui.
Ongelma, ainakin heidän mukaansa, on jonojen määrä jos saa valita vapaasti kartan. Eli kun huomio fpp/tpp, tiimin koko, ja kartta. Eli että matchmaking kestäisi pitkään ja jossain jonossa ei välttämättä olisi täyttä peliä.
Luultavasti esim. EU ja NA ei olisi ongelmaa kun pelaaja
Jes! Ostakaahan kaikki noita taas niin tietävät tehdä lisää paskaa tyrkylle!
Jaa, Sanhokissa Mini14 korvataan uudella DMR:llä. Bipodilla varustettu.
Piakkoin testissä.
YouTube versio videosta jos Twitter sekoilee.
Kyllä ainakin ne aiemmat Twitchit pysty.Siis eikö noita Deadmou5 skinejä voi laittaa edes Steam markettiin myyntiin??
Steamin ominaisuus on ettei ostettua tavaraa voi myydä viikkoon ja siihen lasketaan esim. ostettu avain jolla vanha laatikko on aukaistu. Kaikkea tavaraa ei voi silti myydä mutta se lukee etukäteen (pienellä).Siis eikö noita Deadmou5 skinejä voi laittaa edes Steam markettiin myyntiin??
Tasaseen tahtiin kaatuilee aina jollain squadilaisella. Joskus enemmän joskus ei ollenkaan.
Mulla loppui Network lag detected -kaatumiset, kun forwardoin läjän portteja koneelle. Nämä jäätymiskaatumiset ovat ihan uusi juttu ja eilen tuli jopa peräkkäisissä peleissä. Palkitsee kuolla top 10:ssä alueeseen, kun peli kaatuu.
E: voisiko johtua näyttiksen lämmöistä? Mulla on MSI Afterburner käytössä ja siinähän on se joku lämpötilaraja. Mitä se käytännössä tekee, kun raja saavutetaan? Voiko se kaataa peliä? Näyttiksen lämmöt huiteli parhaimmillaan 82 asteessa.
Näyttis laskee kelloja kun se lämpötilaraja saavutetaan. Se raja kannattaa pitää maksimissa, samoin kuin powerlimit. Se ei voi kaataa peliä.Mulla on MSI Afterburner käytössä ja siinähän on se joku lämpötilaraja. Mitä se käytännössä tekee, kun raja saavutetaan? Voiko se kaataa peliä?
No tällä ei todellakaan ole ollut mitään vaikutusta tuohon network lag asiaan, jos sulla on ollut käytössä normaali NAT-palomuuri. Mitä portteja avasit?Mulla loppui Network lag detected -kaatumiset, kun forwardoin läjän portteja koneelle.
Näyttis laskee kelloja kun se lämpötilaraja saavutetaan. Se raja kannattaa pitää maksimissa, samoin kuin powerlimit. Se ei voi kaataa peliä.
No tällä ei todellakaan ole ollut mitään vaikutusta tuohon network lag asiaan, jos sulla on ollut käytössä normaali NAT-palomuuri. Mitä portteja avasit?
Minä en ollut koskaan puhdistanut GTX480:stä pölystä ja se kävi Witcher 3:a pelatessa erittäin kuumana eli yli sadassa asteessa, 112 sitten aina kaatui. Lämmöt laski 30 asteella kun puhdistin ja imuroin sen.E: voisiko johtua näyttiksen lämmöistä? Mulla on MSI Afterburner käytössä ja siinähän on se joku lämpötilaraja. Mitä se käytännössä tekee, kun raja saavutetaan? Voiko se kaataa peliä? Näyttiksen lämmöt huiteli parhaimmillaan 82 asteessa.
"Routers were not designed to allow incoming network requests"
"Routers were not designed to allow incoming network requests"
Eli Jason Bauer on aika helvetin hessu tyyppi. (Eli artikkelin kirjoittaja)
Juu, oli vähän WTF kun eilen peliin loggasi ja luki "spa crate".Nyt on twitch primen ostaneille hienot skinit tarjolla pubgiin.