Playerunknown's Battlegrounds (PC)

Ilmeisesti liikkuvan auton alla voi selvitä jos on pronessa? Ainakin tähän asti itse on aina kuollut noihin jos on vähänkään auto tullut lähelle :confused:

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Vissiin menee melko aidosti ihan collision detection mukaan? Toki siinä varmasti pieni haamualue on, tickraten ja/tai modelien myötä.
Ehkä vain tuon pickupin alla selviää pronessa, sopivasti väljää.
 
Uskomaton munkki kyllä kaverilla, hitpointteja jäi ehkä 2 ennenkuin sai medkitin käytettyä :D Ja heti perään karkilla nappi otsaan :darra:
 
Mua taas ärsyttää kun joutuu melkein koko ajan Miramaria mättämään. Eikä tuo Sanhok myöskään oikein maistu, vähän turhan pieni kenttä. Mielipideasioitahan nämä ovat.

Tämä. Tuntuu kokoajan tulevan tuota aavikkoa. Taas saa vain muistella aikoja kun oli map selection ja erangel pauhasi pelistä toiseen.
 
Tämä. Tuntuu kokoajan tulevan tuota aavikkoa. Taas saa vain muistella aikoja kun oli map selection ja erangel pauhasi pelistä toiseen.
Mulla on päinvastainen ongelma, Miramariin haluaisin mutta peli pukkaa vanhaa tylsää Erangelia matsista toiseen. Mitä Blueholella on kentänvalintaa vastaan?
 
Mulla on päinvastainen ongelma, Miramariin haluaisin mutta peli pukkaa vanhaa tylsää Erangelia matsista toiseen. Mitä Blueholella on kentänvalintaa vastaan?
Reddit puolella Riggles eli PUBG Community Manager tuosta puhui.

Ongelma, ainakin heidän mukaansa, on jonojen määrä jos saa valita vapaasti kartan. Eli kun huomio fpp/tpp, tiimin koko, ja kartta. Eli että matchmaking kestäisi pitkään ja jossain jonossa ei välttämättä olisi täyttä peliä.
Luultavasti esim. EU ja NA ei olisi ongelmaa kun pelaajakanta iso, eli päätös on kai pienempien alueiden takia.

Itse vähän luulen että ei toi se syy ole.... ainakaan kokonaan. Vähän kuten se että aluksi Sanhok ei ollut MMR, ja ehkä siinä fiksattu in jotain ja nyt "palautteen takia" se tulikin sitten.

Mitäs sitten kun tulee neljäs kartta, muistaakseni aikoja sitten sanottiin että se on taas 8x8km. Onko sitten randomisti kolmesta isossa royalessa? Vähän ikävää kyllä jos näin.
Toki ne on voinut muuttaa että se onkin 4x4
Sitten on kahdesta random kummassakin koossa.
 
Mulla on päinvastainen ongelma, Miramariin haluaisin mutta peli pukkaa vanhaa tylsää Erangelia matsista toiseen. Mitä Blueholella on kentänvalintaa vastaan?

Itsekin tykkään Miramarista muutosten jälkeen enemmän kuin Erangelista. Erangelin vasen alakulma on käytännössä kuollutta aluetta. Siellä ei ole oikeastaan mitään houkuttelevaa loottipaikkaa.

Tällä hetkellä tulee pelattua solossa käytännössä pelkästään Sanhokia. On kyllä erittäin onnistunut kartta!
 
Reddit puolella Riggles eli PUBG Community Manager tuosta puhui.

Ongelma, ainakin heidän mukaansa, on jonojen määrä jos saa valita vapaasti kartan. Eli kun huomio fpp/tpp, tiimin koko, ja kartta. Eli että matchmaking kestäisi pitkään ja jossain jonossa ei välttämättä olisi täyttä peliä.
Luultavasti esim. EU ja NA ei olisi ongelmaa kun pelaaja

Tää on jännä juttu kun nyt parin viimeisen aikana matchmaking on alkanut kestämään paljon pidempään, nimenomaan kun sitä valintaa ei ole. Eilenkin oli monia 20+ sekunnin odotuksia kun normaalisti mennyt ihan parissa sekunnissa aina. Parhaimmillaan eilen oli yksi 40 sekunnin matchmaking ihan solo fpp moodissa.
 
Saiko eilen jotain skinejä twitch streamistä primellä? Yritin vilkaista lähetystä mutta oli vain mustaa ruutua tai joku we¨ll be back soon.
 
Twitch julkisti myös Broadcaster Royalen. Käytännössä toistuva turnaus striimaajille 300k price poolilla, johon voi päästä kuka tahansa striimaaja karsintojen kautta: https://blog.twitch.tv/announcing-broadcaster-royale-56f8ae2d714c

1*VxHQ4yHmVoeYDnM2XpBs_g.jpeg
 
Uusi Sanhok auto.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Jaa, Sanhokissa Mini14 korvataan uudella DMR:llä. Bipodilla varustettu. :D
Piakkoin testissä.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


YouTube versio videosta jos Twitter sekoilee.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Tulipaha pitkästä aikaa tehtyä jonkisortin pläjäys.
Vähä heikkoa matskua ku ei oo paljo pelailtua tullu ja parhaas pelis ei tietenkä bufferi ollu pääl :dead:

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Jaa, Sanhokissa Mini14 korvataan uudella DMR:llä. Bipodilla varustettu. :D
Piakkoin testissä.
YouTube versio videosta jos Twitter sekoilee.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Aivan sama pyssylle, kunhan sais tuon ampumaradan. :D
 
PC 1.0 Update #18

PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS :: PC 1.0 Update #18

PC 1.0 Update #18
17 July - Hawkinz
971949b305d0da3b79ae7acffb79dc8042d50467.png


Hey everyone,

PUBG 1.0 patch #18 has just been deployed to test servers. This patch features a new, Sanhok-exclusive DMR and vehicle, as well as custom matches for everyone via the new custom match open beta. As always, the patch will deploy to live servers once the testing period is complete.

Without further ado, let’s get into it!

New Weapon: QBU (Sanhok Exclusive)
1db2d945e8a87d0c1d758b9d918b90387e50007b.jpg

1.jpg

YouTube™ Video: PUBG - New Sanhok Weapon - QBU
Views: 107,204
The QBU is a new 5.56mm DMR coming exclusively to Sanhok. It features a bipod, which will greatly reduce recoil when shooting from prone status. The QBU replaces the Mini14 on Sanhok.

  • The QBU is a new, Sanhok-exclusive DMR with a standard magazine of 10 rounds of 5.56mm ammo, which can be increased to 20 with an extended magazine.
  • There is bipod attached to QBU—it will greatly reduce recoil when you shoot while prone.
  • The QBU replaces the Mini 14 on Sanhok.

New Vehicle: Rony (Sanhok Exclusive)
d7be08a9b97f4aba722b55547d3f7bb21307076b.jpg

1.jpg

YouTube™ Video: PUBG - New Sanhok Vehicle - Rony
Views: 42,842
The Rony is a new pickup truck that can only be found on Sanhok. This truck holds up to 4 passengers and excels at moving across Sanhok's hilly landscapes.The Rony is one of the larger vehicles on...

  • The Rony is a new pickup truck that can only be found on Sanhok (from the automaker that brought you the Mirado)!
  • This truck holds up to 4 passengers and excels at moving across Sanhok's hilly landscapes.
  • The Rony is one of the larger vehicles on Sanhok, so it can be used for cover as well as transportation!


Custom Match
c28a5cc17bef65aafaa1b846e27ac74280002903.jpg

  • Custom match UI has been updated and custom match creation is available for all player, in open beta on our test servers. Our plan is to expand this test to live servers, once the system is proven to be stable.
  • Read the full details in our Custom Match Update - Open Beta Test announcement.
    • Custom match list can now be viewed after selecting custom match game mode.
      • Normal mode: Classic battle royale rules—be the last person (or team) standing
      • Zombie mode: Play as either humans or zombies. Only one faction can win.
      • War mode: Team deathmatch with respawns. The team with the most points (kills and knocks) wins.
      • eSports mode: PGI 2018 eSports rule will be applied
    • After selecting your preferred game mode, custom matches can now be created using presets.
      • Each game mode currently has one default preset available.
        • Additional presets which will allow you to easily enjoy other game modes will be added in the future.
      • After creating the match, the settings can be adjusted using the options in the BASIC, RULES, and SPAWNS menus.
      • BASIC: Set session name, game mode, password, server region, map, weather, etc.
      • RULES: Set number of players, team size, gameplay, Blue Zone settings.
      • SPAWN: Set the types of weapons available and spawn rates.
    • Things to keep in mind when creating custom matches:
      • The number of total created custom games at once are limited.
      • At least 2 players are required to start the match.
      • You can keep the game in a waiting room for up to two hours
    • Custom game spectating feature has been disabled temporarily.
      • This feature will be reopened after maintenance work.

UI / UX
  • In Options > Control tab, now gamepad related options will only be displayed when the gamepad is connected

Bug Fixes
  • Fixed an issue where, when dragging items from a loot crate or the field, players couldn’t acquire items because the item amounts were automatically divided
  • Fixed an issue where, when the backpack was full, players couldn’t throw away extended mags
  • Fixed an issue where the camera would rotate 180 degrees upon death, making it difficult to understand which direction you were killed from.
  • Fixed an issue allowing players to see through some buildings on Sanhok
  • The crossbow zeroing will always remain at 25m even with a scope attached.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Eli uusi ase ja ajoneuvo. Sekä custom game luonti avoimeksi kaikille!
 
Siis eikö noita Deadmou5 skinejä voi laittaa edes Steam markettiin myyntiin??
Kyllä ainakin ne aiemmat Twitchit pysty.
Eikö tässä tosin ole aina se karenssiaika kunnes voi, tyyliin viikko?

Toki on kamoja mitä ei voi tradee.
 
Siis eikö noita Deadmou5 skinejä voi laittaa edes Steam markettiin myyntiin??
Steamin ominaisuus on ettei ostettua tavaraa voi myydä viikkoon ja siihen lasketaan esim. ostettu avain jolla vanha laatikko on aukaistu. Kaikkea tavaraa ei voi silti myydä mutta se lukee etukäteen (pienellä:D).

Näyttää kyllä siitä että nykypäivänä ei enää pysty rikastumaan pelkästään pelaamalla, vaan tarvitsee aivan hulluna tuuria että saa edes oikeanlaisen arkun, ja sen jälkeen vielä enemmän tuuria että saa jonkun arvokkaan rääsyn.
 
Lukee non tradeble, non marketable. Yleensä niissä lukee pvä ja kellon aika milloin voi pyydä. Pubg kyllä vihaa skini kauppaa niin luulen, että tota ei voi myydä eikä lahjoittaa tms
 
Onko muilla peli alkanut muutaman viime pätsin jälkeen kaatuilemaan niin, että ruutu vain jäätyy ja peli kaatuu? Helv. ärsyttävä kun taas lähti henki alueen ulkopuolelle ja 9 hengissä.
 
Tasaseen tahtiin kaatuilee aina jollain squadilaisella. Joskus enemmän joskus ei ollenkaan.
 
Tasaseen tahtiin kaatuilee aina jollain squadilaisella. Joskus enemmän joskus ei ollenkaan.

Mulla loppui Network lag detected -kaatumiset, kun forwardoin läjän portteja koneelle. Nämä jäätymiskaatumiset ovat ihan uusi juttu ja eilen tuli jopa peräkkäisissä peleissä. Palkitsee kuolla top 10:ssä alueeseen, kun peli kaatuu.

E: voisiko johtua näyttiksen lämmöistä? Mulla on MSI Afterburner käytössä ja siinähän on se joku lämpötilaraja. Mitä se käytännössä tekee, kun raja saavutetaan? Voiko se kaataa peliä? Näyttiksen lämmöt huiteli parhaimmillaan 82 asteessa.
 
Mulla loppui Network lag detected -kaatumiset, kun forwardoin läjän portteja koneelle. Nämä jäätymiskaatumiset ovat ihan uusi juttu ja eilen tuli jopa peräkkäisissä peleissä. Palkitsee kuolla top 10:ssä alueeseen, kun peli kaatuu.

E: voisiko johtua näyttiksen lämmöistä? Mulla on MSI Afterburner käytössä ja siinähän on se joku lämpötilaraja. Mitä se käytännössä tekee, kun raja saavutetaan? Voiko se kaataa peliä? Näyttiksen lämmöt huiteli parhaimmillaan 82 asteessa.

Luulis että se koittaa jäähdyttää kovemmin, mutta onhan tuo kans mahdollista että "pelastaa" näyttiksen jos lämpiää liikaa. Luulis tosin että sammuttaa kokonaan...
 
Hetken kerkesin oleen shroudi fiiliksissä kun 6murhaa 5min pelis :eek: sitten joku mulvaani ajotti todella hienosti oman tulemisensa.
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Joo tiedän että TPP mutta meni ihan vahingossa jostain syystä TPPn peliin:confused:, mutta enpä jaksanu pois lähtee kun illan viimonen matsi.
 
Mulla on MSI Afterburner käytössä ja siinähän on se joku lämpötilaraja. Mitä se käytännössä tekee, kun raja saavutetaan? Voiko se kaataa peliä?
Näyttis laskee kelloja kun se lämpötilaraja saavutetaan. Se raja kannattaa pitää maksimissa, samoin kuin powerlimit. Se ei voi kaataa peliä.
Mulla loppui Network lag detected -kaatumiset, kun forwardoin läjän portteja koneelle.
No tällä ei todellakaan ole ollut mitään vaikutusta tuohon network lag asiaan, jos sulla on ollut käytössä normaali NAT-palomuuri. Mitä portteja avasit?
 
Näyttis laskee kelloja kun se lämpötilaraja saavutetaan. Se raja kannattaa pitää maksimissa, samoin kuin powerlimit. Se ei voi kaataa peliä.

No tällä ei todellakaan ole ollut mitään vaikutusta tuohon network lag asiaan, jos sulla on ollut käytössä normaali NAT-palomuuri. Mitä portteja avasit?

Nämä:

  • TCP: 27015-27030,27036-27037
  • UDP: 4380,27000-27031,27036
ja

80, 81 ja 443

Lähteet:
PlayerUnknown's Battlegrounds

ja

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
E: voisiko johtua näyttiksen lämmöistä? Mulla on MSI Afterburner käytössä ja siinähän on se joku lämpötilaraja. Mitä se käytännössä tekee, kun raja saavutetaan? Voiko se kaataa peliä? Näyttiksen lämmöt huiteli parhaimmillaan 82 asteessa.
Minä en ollut koskaan puhdistanut GTX480:stä pölystä ja se kävi Witcher 3:a pelatessa erittäin kuumana eli yli sadassa asteessa, 112 sitten aina kaatui. Lämmöt laski 30 asteella kun puhdistin ja imuroin sen.

PUBG kaatuilee minullakin silloin tällöin. Joidenkin päivitysten jälkeen enemmän (joka toinen matsi) ja joidenkin jälkeen vähemmän (kerran viikossa), nyt kaatuilee enää harvoin. Veikkaan että vika on pelissä, mutta itse kokeilisin vielä etsisiä ongelmaa kellotetuista muista.
 
Viimeksi muokattu:
Mulla vaan uudessa mapissa raskasta FPS droppia, randomisti putoaa 70 -> 1 ja on siellä muutaman sekunnin. i7 7700k & RX570
 
Custom techbbs servu päällä testiserverillä

Nimi RAEPELLUS ja servu NA

Kestää hetken kun etsii tuota, tervetuloa.
 
Patch 1.0 update #18 livessä nyt.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Nyt on twitch primen ostaneille hienot skinit tarjolla pubgiin.

Juu, oli vähän WTF kun eilen peliin loggasi ja luki "spa crate". :confused: :D

Pakkohan sitä niiden inspiroimana oli vetää muutama kiekka mahdollisimman idiootin näköisenä. :lol:
 
Huomenna uusi event taas, tai onhan tämä ollut jo kerran.

Normaali BR 8-man squads, karttana Erangel.
World loottina flare gunit, jolla voi kutsua dropin. Droppi on tuo panssari-UAZ tai special care package.
Normi dropit myös päällä.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Tuli tuosta techbbs servusta mieleen, että ilmeisesti sitten EU regionia ei vielä tuossa custom server betassa ole?

Huvitti tuossa custom game ilmoituksessa muuten se kun jengi ulisee mahdollisuudesta että noi maksaisi sitten jossain kohtaa.
Ymmärrän kyllä itse että maksaa, on meinaan pikkasen kallista puuhaa ainakin vielä näillä pelaajamäärillä. Varmaan mielenkiintoa custom servuihin kun kuitenkin sitten on aika paljon. BF4 puolellakin saa melko pitkän pennin maksella servereistä, vaikka olisi vain 32p. Toki vähän eri asia, kun BF4 servu pyörii 24h ja kustannukset aina sama, custom pubg peleissä varmaan vain kun rundia käynnissä? Mites tuo edes menee...... onko se aina siellä vai tehdään aina per erä vai.... ?

Joissain deathmatch tai muissa pienemmän pelaajamäärän peleissä custom game instassit on ilmaisia, mutta niitä pyörittää melkoisesti enemmän per palvelin.
Sanoivat ne toki että ei vielä tietoa miten tuo menisi, ja haluavat inputtia.
 
Parin kk:n tauon jälkeen päätin kokeilla muutaman matsin ja tuntuu, että on aivan kauhea lagi verrattuna vihuihin, siis paljon pahempi kuin mitä oli ennen taukoa.
Death cameissa ei välttämättä edes näy että olisin ampunut laukaustakaan, vaikka omassa ruudussa näkyi selviä osumia. Muutenkin usea kuolema näyttänyt deathcamissa siltä, että vihu vain roiskinut seinille ja osunut päähän ennen kuin itse olen ehtinyt tekemään mitään.
Oma netti ja setuppi pysynyt samana. Muissa peleissä (lähinnä HOTS ja OW) 20-60ms pingit. Pitänee katsella routterin asetuksia, mikäli tähän meinaa palata uusiksi. Vähän vaan jäi huono maku toistaiseksi, kun muissa peleissä ei merkittävää lagia esiinny.
 
Parin kk:n tauon jälkeen päätin kokeilla muutaman matsin ja tuntuu, että on aivan kauhea lagi verrattuna vihuihin, siis paljon pahempi kuin mitä oli ennen taukoa.
Death cameissa ei välttämättä edes näy että olisin ampunut laukaustakaan, vaikka omassa ruudussa näkyi selviä osumia. Muutenkin usea kuolema näyttänyt deathcamissa siltä, että vihu vain roiskinut seinille ja osunut päähän ennen kuin itse olen ehtinyt tekemään mitään.
Oma netti ja setuppi pysynyt samana. Muissa peleissä (lähinnä HOTS ja OW) 20-60ms pingit. Pitänee katsella routterin asetuksia, mikäli tähän meinaa palata uusiksi. Vähän vaan jäi huono maku toistaiseksi, kun muissa peleissä ei merkittävää lagia esiinny.
Oletettavasti pelaat EU servereillä?

Tässä oli lähiaikoina bugi että region saattoi olla asetettuna väärin. En tiedä yhtään korjasivatko, luultavasti, mutta samapa tuo tarkistaa.

Mitäs täällä sanoo EU pingeiksi? https://pubg.disquse.ru/

Death camista, sehän näyttää aivan päin perberiä muutenkin. Se on rekonstruktio pelidatasta, joka ei huomioi esim. viiveitä lainkaan. Se ei siis vastaa todellisuutta, ja sillä voikin lähinnä katsoa vähän mistä suunnasta joku tuli jne. Death camissa ei myöskään näy rekyyliä vihulla.

Ei siinä, onhan pelissä paljon desync ongelmia. Patch notes kommentit samaa mieltä. :D

upload_2018-7-19_16-54-24.png


Eli ihan voi olla asia millä ei mitään mahda. Servut prakaa randomisti oli se kiinni sitten kellonajasta, huonosta patchista, tms.
Blueholehan, ainakin PU:n kertoman mukaan, refaktoroi nyt koodia. Tekee asioita uusiksi mitä luultavasti tehty aiemmin melko purkalla suuren suosion vuoksi. Tästä yksi seuraus on se, että patchit saattavat rikkoa asioita samalla kun korjaavat. Jossain vaiheessa tilanteen luulisi siis parantuvan, jos se nyt näin menee kuten on sanottu.
 
Oletettavasti pelaat EU servereillä?

Tässä oli lähiaikoina bugi että region saattoi olla asetettuna väärin. En tiedä yhtään korjasivatko, luultavasti, mutta samapa tuo tarkistaa.

Mitäs täällä sanoo EU pingeiksi? PUBG Servers Ping

Juu, EU servut aina olleet valittuna.
Alle 60ms tuolla tuli EU servereillä.
Kai sitä sitten pitää vaan odotella parempaa nettikoodia... Tai yrittää pelata enemmän, jos vaikka parempia päiviä sattuisi kohdalle :D
 
Mistähän johtuu, että noin kymmenen mittauksen keskiarvot noissa pingeissä oli Ireland=195, London=263 ja Frankfurt=234? Käytössä on kyllä mobiililaajakaista Zte:n modeemilla, että onko sitten vaan ominaisuus, ettei ole mitään asiaa nettimoninpeleihin?
 
Mistähän johtuu, että noin kymmenen mittauksen keskiarvot noissa pingeissä oli Ireland=195, London=263 ja Frankfurt=234? Käytössä on kyllä mobiililaajakaista Zte:n modeemilla, että onko sitten vaan ominaisuus, ettei ole mitään asiaa nettimoninpeleihin?
Et sattunut katsomaan mitä ne yksittäiset oli? Sehän listaa ne pötköön siihen.

Mietin jos ihan hetken pomppas pingi rajusti niin sehän nostaa keskiarvoa paljon.
Ehtii kyllä piikin aikana pingaa kaikki EU:t.

Tuommosta kertoo itsellä, viimeisenä riveillä erillään toki se average.

upload_2018-7-19_20-53-5.png
 
Et sattunut katsomaan mitä ne yksittäiset oli? Sehän listaa ne pötköön siihen.

Mietin jos ihan hetken pomppas pingi rajusti niin sehän nostaa keskiarvoa paljon.
Ehtii kyllä piikin aikana pingaa kaikki EU:t.

Tuommosta kertoo itsellä, viimeisenä riveillä erillään toki se average.

upload_2018-7-19_20-53-5.png
Juu, katsoin kyllä. Jopa joka toinen kerta mittaustulos heitti 400 hujakoille. Kävin kokeilemassa eri taajuuksia läpi, ja ajoin välissä ooklan nopeustestiä ja tuota. Lukitsin sitten parhaiten toimivaan taajuuteen, ja sain ping- tulokset tasaantumaan aika paljon.
Nyt tulee harvemmin noita ping- piikkejä ja viiden ajon keskiarvo oli: Ireland=93, London=80 ja Frankfurt=80. Itseasiassa noissa tuloksissa ei ollut yhtään piikkiä mukana, joten paljon parempi. Ehkä nyt saan jopa luodit rekisteröitymään! :geek:
 
  • Tykkää
Reactions: TML
Täällä on myös ollut viime aikoina ihan jäätävää desynciä, vaikka pingit on A-OK ja region oikein. Jännä sinänsä, että nyt kun pari iltaa on vääntänyt noita custom-pelejä, niin samaa en ole huomannut kertaakaan. Liekö pienempi pelaajamäärä, kö mitä tuolla on parhaimmillaan ollut, 40 pelaajaa?
 
Itsekin olen aiemmin lukenut desyncistä, mutta vasta ihan viime aikoina huomannut sen eli kyllä se on mennyt ainakin omalla kohdalla huonompaan suuntaan.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
287 387
Viestejä
4 927 266
Jäsenet
79 363
Uusin jäsen
etsmi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom