Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oisit cancellanu jo 10 sekunnin jälkeen jos ei tule matsia, sit uus ja tulee sekunneissa. Näin meillä päin tähän asti ollut. Turha niitä matseja on minuuttitolkulla odotella.Ei ainakaan mulla mistään maintenancesta mitään sano. Pääsen lobbyyn mutta matchmakingiä vaan rullaa eikä etene siitä
edit: jahas noniin cancelasin matchmakingin jonkun 10min odottelun jälkeen ja laitoin uusiks käyntiin niin johan löytyi...
Ainakin tuli itse huomattua että sanhokki pyörii paremmin kuin ennen. Ja tulihan tuo event passikin ostettua. Mukavasti jotain pikku tekemistä ainakin lisäksi peliin. Lähteeköhän nuo event passin aikana saadut kamat poikkeen kun eventti loppuu? Ainakin kun on invetoryssä joku eventistä saatu vaatekappale esim niin siinä on se kellon kuva alareunassa ja näkyy montako päivää vielä on. Vai mitä se sit meinaa?
Äsken sain solo kanan ja replayn mukaan kesto 24 min.Osaako joku sanoa, miten pitkiä nuo Sanhokin matsit ovat keskimäärin? Jos normimapeissa kesto on semmonen 30-33 minuuttia maksimissaan.
Yhden testirunin kävin Sanhokia, heti tuli sumu, joten ei ehkä jäänyt se paras kuva.
Osa itemeistä pysyy jos ostaa, osa katoaa siitä huolimatta.Ainakin tuli itse huomattua että sanhokki pyörii paremmin kuin ennen. Ja tulihan tuo event passikin ostettua. Mukavasti jotain pikku tekemistä ainakin lisäksi peliin. Lähteeköhän nuo event passin aikana saadut kamat poikkeen kun eventti loppuu? Ainakin kun on invetoryssä joku eventistä saatu vaatekappale esim niin siinä on se kellon kuva alareunassa ja näkyy montako päivää vielä on. Vai mitä se sit meinaa?
Miksi? Vaikutus itse peliin nolla, ja hyvä näin.Tuo event pass rahastus tappaa tämän pelin...
samote vähän ärsyttää ku noita arvottomia avainlaatikoita tuntuu kertyvän. Ei niitä mee ees alimmalla hinnalla kaupaks..Tuo event pass rahastus tappaa tämän pelin...
Miksi? Vaikutus itse peliin nolla, ja hyvä näin.
Joo ei kyllä erangelia eilen paljo näkyny.On kyllä taas mahtavaa, enää ei pysty valitsemaan karttaa jota haluaisi ensisijaisesti (jonottaminen) pelata??
Tarkasta ny ne asetukset ensinnäki. Et muistit painaa jotai apply nappia. Ei meinaa mulla kyllä rullasta vaihda. Varmaa eka asetus mikä lähti.Otin hiiren rullasta aseenvaihdon pois, kun scopen zoomia säätäessä nopeasti vaihtuikin aina ase. Nyt tuo ase vaihtuu edelleen tällä tavalla (ainakin eilen Sanhokissa ekaa peliä pelatessa huomasin). Mikäköhän tuossa potkii?
Otin hiiren rullasta aseenvaihdon pois, kun scopen zoomia säätäessä nopeasti vaihtuikin aina ase. Nyt tuo ase vaihtuu edelleen tällä tavalla (ainakin eilen Sanhokissa ekaa peliä pelatessa huomasin). Mikäköhän tuossa potkii?
Tarkasta ny ne asetukset ensinnäki. Et muistit painaa jotai apply nappia. Ei meinaa mulla kyllä rullasta vaihda. Varmaa eka asetus mikä lähti.
Äänekkäät askeleet on näin parin viikon tauon jälkeen aikamoinen shokki ja monesti tuli kuunneltua että vihu on vieressä vaikka se onki tiimikaveri 20m päässä. En oikein pidä, mutta hyvä että (audio)kompensaattorin käyttäjät eivät saa enää etulyöntiasemaa. Oon 99% varma että yksi kovan luokan Twitch-striimaaja käyttää equalisaattoria & kompensaattoria ja väittää että "I got good hearing."
Lyhyesti: nostetaan keinotekoisesti hiljaisia ääniä ja lasketaan niitä kovia ääniä.Meinaat varmaan Shroudia?
Mites toi kombo käytännössä toimii?
En meinaa Shroudia, enkä oikein kehtaa sanoa ketä epäilen kun se on silti vain epäilys. Aivan sama silti, koska nyt kaikki kuulevat kaikki jo kaukaa.Meinaat varmaan Shroudia?
Mites toi kombo käytännössä toimii?
Lyhyesti: nostetaan keinotekoisesti hiljaisia ääniä ja lasketaan niitä kovia ääniä.
En meinaa Shroudia, enkä oikein kehtaa sanoa ketä epäilen kun se on silti vain epäilys. Aivan sama silti, koska nyt kaikki kuulevat kaikki jo kaukaa.
Kompensaattorin sijasta tarkoitin tietysti kompressoria, ja se toimii kuten IsoLuumu sanoi.
Ok mietin kun Shroudillakin on aika maagisia kuulemisia ja on todennut myös noin
En silti jaksa uskoa että hän jaksaisi kikkailla tai varsinkaan jos kikkailisi etteikö kertoisi siitä suoraan streamissä.
Esimerkkinä tämmöiset parin päivän takaa:
Varmaan vähän riippuu äänien voimakkuuksista muutenkin? Itse kuulin nuo askeläänet aika hyvin ja enemmän minä ihmettelin tuota naattitappoa. Ihan järjettömän hyvin ajoitettu ja paikannettu tuo askeleiden suunta.