Playerunknown's Battlegrounds (PC)

Onko tää takkatuli joku uusi juttu? En muista ennen nähneeni :confused:

20180622013031_1.jpg
 
Ei ainakaan mulla mistään maintenancesta mitään sano. Pääsen lobbyyn mutta matchmakingiä vaan rullaa eikä etene siitä

edit: jahas noniin cancelasin matchmakingin jonkun 10min odottelun jälkeen ja laitoin uusiks käyntiin niin johan löytyi...
 
No juuri noin tunti sitten (vähän yli 9?), maintenance loppui.

 
Noniin, juu en noista ajoista sen enempi tienny.

Nyt eka erä pelattu yhdenneksitoista, kuolin ekaan vastaantulleeseen, joka sitten sattu oleen ihan asiallisesti kolmanneksi pelannut peakkaaja.

Ekat fiilikset, että tavaraa on tosi vähän, poislukien tehokkaat aseet, joita on joka mökissä. Ruohikon piirtoetäsyyden lyhyys vaikuttaa ainakin koillisessa johon hyppäsin negatiivisesti, kiviä ja kallioita ihan kivasti, mutta maasto muuten liian tasasta. Eikun tutkimaan lisää pikkusaarta. :)

edit. Mitäs helvettiä, kuolin ekan kerran veneestä pois hypätessä. En edes tienny että siihen kohdistuu nuo samat autostaputoomisdamaget... :(
 
Viimeksi muokattu:
Ainakin tuli itse huomattua että sanhokki pyörii paremmin kuin ennen. Ja tulihan tuo event passikin ostettua. Mukavasti jotain pikku tekemistä ainakin lisäksi peliin. Lähteeköhän nuo event passin aikana saadut kamat poikkeen kun eventti loppuu? Ainakin kun on invetoryssä joku eventistä saatu vaatekappale esim niin siinä on se kellon kuva alareunassa ja näkyy montako päivää vielä on. Vai mitä se sit meinaa?
 
Ei ainakaan mulla mistään maintenancesta mitään sano. Pääsen lobbyyn mutta matchmakingiä vaan rullaa eikä etene siitä

edit: jahas noniin cancelasin matchmakingin jonkun 10min odottelun jälkeen ja laitoin uusiks käyntiin niin johan löytyi...
Oisit cancellanu jo 10 sekunnin jälkeen jos ei tule matsia, sit uus ja tulee sekunneissa. Näin meillä päin tähän asti ollut. Turha niitä matseja on minuuttitolkulla odotella.

Illalla/yöllä tosiaan oli servuissa ongelmia, varmaan ton updaten takia. Mutta noin niinkuin normaalisti...
 
Ainakin tuli itse huomattua että sanhokki pyörii paremmin kuin ennen. Ja tulihan tuo event passikin ostettua. Mukavasti jotain pikku tekemistä ainakin lisäksi peliin. Lähteeköhän nuo event passin aikana saadut kamat poikkeen kun eventti loppuu? Ainakin kun on invetoryssä joku eventistä saatu vaatekappale esim niin siinä on se kellon kuva alareunassa ja näkyy montako päivää vielä on. Vai mitä se sit meinaa?

Kellon kuvalla olevat poistuvat ajan jälkeen.
 
Osaako joku sanoa, miten pitkiä nuo Sanhokin matsit ovat keskimäärin? Jos normimapeissa kesto on semmonen 30-33 minuuttia maksimissaan.

Yhden testirunin kävin Sanhokia, heti tuli sumu, joten ei ehkä jäänyt se paras kuva.
 
Miten tuo Erangeli näyttää paljon valoisemmalta kuin ennen. Sama Sanhokissa. Brightness sama kuin ennen ja muutkin grafiikka asetukset.
 
Osaako joku sanoa, miten pitkiä nuo Sanhokin matsit ovat keskimäärin? Jos normimapeissa kesto on semmonen 30-33 minuuttia maksimissaan.

Yhden testirunin kävin Sanhokia, heti tuli sumu, joten ei ehkä jäänyt se paras kuva.
Äsken sain solo kanan ja replayn mukaan kesto 24 min.
 
Ainakin tuli itse huomattua että sanhokki pyörii paremmin kuin ennen. Ja tulihan tuo event passikin ostettua. Mukavasti jotain pikku tekemistä ainakin lisäksi peliin. Lähteeköhän nuo event passin aikana saadut kamat poikkeen kun eventti loppuu? Ainakin kun on invetoryssä joku eventistä saatu vaatekappale esim niin siinä on se kellon kuva alareunassa ja näkyy montako päivää vielä on. Vai mitä se sit meinaa?
Osa itemeistä pysyy jos ostaa, osa katoaa siitä huolimatta.
Muutamat jää vaikka ei osta.

Tuo event pass rahastus tappaa tämän pelin...
Miksi? Vaikutus itse peliin nolla, ja hyvä näin.
 
Miksi? Vaikutus itse peliin nolla, ja hyvä näin.

Joutuu maksaa 30€ et pääsee pelaamaan. Nyt pitäis sit viel maksaa 10€ et saa tehdä tehtäviä... Ei tätä enää jaksa vaan jauhaa vaan chicken dinnereiden toivossa vaan jotain lisätekemistä olis toivonu. Onneks on tulossa niin paljon hyviä pelejä että ei tule tätä ikävä.
 
Kertokaas tyhmälle ja laiskalle mitenctuo event pass homma menee eli pitääkö se ostaa vaan kerran vai joka seasonille oma? Yhen kerran ois voinu ostaa mutta jos miitä pitää joka kk alkaa ostaa niin ei kiitos...
 
Omasta mielestäni tämä systeemi jossa ne, jotka haluaa saa maksaa kosmetiikasta extraa on ihan mainio. Ne joita ei kiinnosta tuollainen, saa pelattavuudeltaan saman pelin halvemmalla. Dota2:n kohdalla peli vieläpä täysin ilmainen, mutta silti pelintekijöillä varaa ylläpitää palvelimia ja uudistaa peliä vuodesta toiseen, vaikka en ole maksanut koko huvista senttiäkään.

En ole yhtään pahoillani ilmaisista tai halvoista peleistä.
 
30e ja useita satoja tunteja viihdettä, silti itketään täysin vapaaehtoisesta 10e event passista. Ei ketään kiinnosta, jos lopetatte pelaamisen idioottimaisten syinne takia.
 


wot?!

Uus pätsi uus ase, ilmeisesti käyttääkin kumiluoteja...katoin replaystä sen kuvakulman myös ja 0 damagea koko tuolta ajalta. Super!
Tapoin sen sit kranaatilla jonkun ajan kuluttua onneks.

Mut jos unohdetaan toi jätkä jolla joku super bulletspongebackbag, niin toi uus pyssy on ihan hurja! Mut edelleenki lagailee ja FPS droppailee, varsinkin rundin alussa uus mäppi.
Muutenhan tämä on aina mukavaa pelailua.
 
On kyllä taas mahtavaa, enää ei pysty valitsemaan karttaa jota haluaisi ensisijaisesti (jonottaminen) pelata??
 
Sanhok on kyllä aika hyvä, se tuli kyllä aika usein vaikka kaikki kartat oli valittu.

Tuo luola siinä Sanhokissa on vaan pettymys, itse sain käsityksen, että sinne pääsisi vain hyppäämällä tai uimalla/veneellä, mutta sinnehän voi vaan kävellä sisään jos haluaa. Vielä kun vieressä on runsaasti taloja niin on aika helppoa ottaa aseet ja sitten mennä luolaan tappamaan selviytyjät.
 
itsellä ja parilla frendillä tuli ~80% Miramaria ja sit loput Sanhokkia. Erangelia ei näkynyt yhtään kertaa n. kymmenessä pelissä.
 
Johtunee siitä, että jos pääsee top 10 erangelissa 5 kertaa saa 300xp myös ilman sanhok passia. Todennäköisesti hirveä läjä pelaajia hyppää tämän takia ulos pelistä mikäli joutuu Miramariin.
 
Otin hiiren rullasta aseenvaihdon pois, kun scopen zoomia säätäessä nopeasti vaihtuikin aina ase. Nyt tuo ase vaihtuu edelleen tällä tavalla (ainakin eilen Sanhokissa ekaa peliä pelatessa huomasin). Mikäköhän tuossa potkii?
 
Otin hiiren rullasta aseenvaihdon pois, kun scopen zoomia säätäessä nopeasti vaihtuikin aina ase. Nyt tuo ase vaihtuu edelleen tällä tavalla (ainakin eilen Sanhokissa ekaa peliä pelatessa huomasin). Mikäköhän tuossa potkii?
Tarkasta ny ne asetukset ensinnäki. Et muistit painaa jotai apply nappia. :D Ei meinaa mulla kyllä rullasta vaihda. Varmaa eka asetus mikä lähti.
 
Otin hiiren rullasta aseenvaihdon pois, kun scopen zoomia säätäessä nopeasti vaihtuikin aina ase. Nyt tuo ase vaihtuu edelleen tällä tavalla (ainakin eilen Sanhokissa ekaa peliä pelatessa huomasin). Mikäköhän tuossa potkii?

Mulla kävi jotenki, kun samaa tein niin olin naksauttanut sen rullan vahingossa johonkin toiseen bindiin nii kyllä piti ihmetellä, kun juurikin zoomatessa aina sekoili jotain :D.
 
Tarkasta ny ne asetukset ensinnäki. Et muistit painaa jotai apply nappia. :D Ei meinaa mulla kyllä rullasta vaihda. Varmaa eka asetus mikä lähti.

On tarkastettu jo. Ja kokeileppa vetää zoomi toiseen ääripäähän ja sitten oikein nopeasti toiseen ja vähän "yli". Itsellä ainakin vaihtuu ase ja next/previous weaponissa ei ole mitään bindeja.
 
1.0 Update #16 testiservulla.

PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS :: PC 1.0 Update #16

Melko pieni setti, ainakin paperilla. Oletettavasti yksikin performance upgrade on sitten aika paljon hommaa.
Nämä tuolta kiinnostaa:

Sound
- The volume of footsteps has been slightly increased.

Performance
-Optimized memory encryption mechanism to decrease lag.

Bug Fixes
- Fixed an issue where even under correct zeroing settings, the ADS aim point and actual bullet trajectory were slightly misaligned.​

Askelista en tosin ole varma. En ole kokenut ongelmaksi kuulla, ellei toki sada.
 
Voisi olla ihan jees se muutaman sekunnin viive alueen ulkopuolelle jäämisestä ensimmäiseen hittiin, samaan tapaan kuin Arma-modissa. Ihan eri lailla olisi dynamiikkaa noissa loppupään tilanteissa, jos ringin ulkopuolelta juosten koukkaamisesta ei heti sakotettaisi. Alkaa käydä vähän tylsäksi tuo kuka makaa pisimpään -leikki.
 
Äänekkäät askeleet on näin parin viikon tauon jälkeen aikamoinen shokki ja monesti tuli kuunneltua että vihu on vieressä vaikka se onki tiimikaveri 20m päässä. En oikein pidä, mutta hyvä että (audio)kompensaattorin käyttäjät eivät saa enää etulyöntiasemaa. Oon 99% varma että yksi kovan luokan Twitch-striimaaja käyttää equalisaattoria & kompensaattoria (EDIT: kompressoria) ja väittää että "I got good hearing." :D
 
Viimeksi muokattu:
Äänekkäät askeleet on näin parin viikon tauon jälkeen aikamoinen shokki ja monesti tuli kuunneltua että vihu on vieressä vaikka se onki tiimikaveri 20m päässä. En oikein pidä, mutta hyvä että (audio)kompensaattorin käyttäjät eivät saa enää etulyöntiasemaa. Oon 99% varma että yksi kovan luokan Twitch-striimaaja käyttää equalisaattoria & kompensaattoria ja väittää että "I got good hearing." :D

Meinaat varmaan Shroudia? :)

Mites toi kombo käytännössä toimii?
 
Eikös noita ole ollut äänikorteissa ominaisuuksina läpi aikojen eikä sinällään mitään kovin erikoista ole asiassa?
 
Meinaat varmaan Shroudia? :)

Mites toi kombo käytännössä toimii?
En meinaa Shroudia, enkä oikein kehtaa sanoa ketä epäilen kun se on silti vain epäilys. :D Aivan sama silti, koska nyt kaikki kuulevat kaikki jo kaukaa.

Kompensaattorin sijasta tarkoitin tietysti kompressoria, ja se toimii kuten IsoLuumu sanoi.
 
Lyhyesti: nostetaan keinotekoisesti hiljaisia ääniä ja lasketaan niitä kovia ääniä.

Tai siis tasataan ääniä niin, että kovimpia piikkejä (tykistö, lentokoneen ylilennot jne.) lasketaan.

Itse tein tämän ihan sen vuoksi, että ei kuulo mene. Vedin aina äänet mutelle, kun kone lensi yli tai autolla ajeltiin, kun meinas korvat räjähtää.
 
Tuossa tarkoituksessa enemmänki gate, kuin kompressori. Anyways tiettyjä taajuuksia lasketaan / nostetaan.
 
En meinaa Shroudia, enkä oikein kehtaa sanoa ketä epäilen kun se on silti vain epäilys. :D Aivan sama silti, koska nyt kaikki kuulevat kaikki jo kaukaa.

Kompensaattorin sijasta tarkoitin tietysti kompressoria, ja se toimii kuten IsoLuumu sanoi.

Ok mietin kun Shroudillakin on aika maagisia kuulemisia ja on todennut myös noin :D
En silti jaksa uskoa että hän jaksaisi kikkailla tai varsinkaan jos kikkailisi etteikö kertoisi siitä suoraan streamissä.

Esimerkkinä tämmöiset parin päivän takaa:
 
Varmaan vähän riippuu äänien voimakkuuksista muutenkin? Itse kuulin nuo askeläänet aika hyvin ja enemmän minä ihmettelin tuota naattitappoa. Ihan järjettömän hyvin ajoitettu ja paikannettu tuo askeleiden suunta.
 
Ok mietin kun Shroudillakin on aika maagisia kuulemisia ja on todennut myös noin :D
En silti jaksa uskoa että hän jaksaisi kikkailla tai varsinkaan jos kikkailisi etteikö kertoisi siitä suoraan streamissä.

Esimerkkinä tämmöiset parin päivän takaa:


Minä kuulen ihan hyvin nuo äänet jo kauan ja paikankin kyllä voi suurinpiirtein tuosta arvata.
 
Varmaan vähän riippuu äänien voimakkuuksista muutenkin? Itse kuulin nuo askeläänet aika hyvin ja enemmän minä ihmettelin tuota naattitappoa. Ihan järjettömän hyvin ajoitettu ja paikannettu tuo askeleiden suunta.

Kun oot pari tuhatta tuntia tuota pelannut, niin aika hyvin osaa jo päätellä mistä vihut tulee ja mitenkä.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 460
Viestejä
4 496 848
Jäsenet
74 209
Uusin jäsen
merts

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom