Sanhok -mappi tulee 22.6.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2025 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Ei itselläni, mutta pelikavereilla ollut nyt kaatuilua. Network lagia ei ole ollut, mutta vähän jotain ylimääräistä lagia tuntunut.

Kuinkahan monta kertaa yritin kuvaa klikata.Sanhok -mappi tulee 22.6.
![]()
"Näytä lisää"Kuinkahan monta kertaa yritin kuvaa klikata.

Hiton monta, "Miksei tämä näytä lisää nyt aukea"....Kuinkahan monta kertaa yritin kuvaa klikata.

Ei jostain syystä suora faceupotus toiminut joten laitoin kuvanKuinkahan monta kertaa yritin kuvaa klikata.
Kestikö loppujen lopuksi kovin kauan?Mikäköhän siinä sanhokissa kestää? En tiennyt, että pelikenttäsuunnittelu on noin vaativaa.
Samaa tehny mulla. Tosin päivitys on luokkaa 25mbKiva pelata kavereiden kanssa kun kesken pelin crashaa työpöydälle ja päivittää jonku 7mb päivityksen, tehnyt nyt joku pari kertaa tässä muutaman viikon sisälläHaluun nähdä e-sportseissa kun kesken hektisen taistelun käy näin.
Mitä tulee muuten kestoon, jotenkin kuvittelisi että 100 pelaajan BR pelissä mapin tekeminen on melkosen tarkkaa hommaa. Onhan etenkin ne 8x8km mapit melko hävyttömän kokoisia vs. räiskintäpelit yleensä. 4x4km kartassakin kivasti tekemistä, kun olettavasti jokainen kolkka on tehty jokin pelimekaaninen idea mielessä edes jollain tasolla. Ihan jo siksi kun on random ympyrä, ja joka paikan pitää "toimia" jotenkin balansoidusti.
Onkohan kellään muulla ollut vaikeuksia päästä lobbyyn tuon uusimman pätchin jälkeen? Itselle tulee nyt vain connection failed, eli en pääse siihen ollenkaan. Palomuuriin en ole tehnyt mitään muutoksia, siellä on erikseen sallittu tslgame.exe ja tslgame_be.exe outbound, mutta tarvitseeko tuo nykyään enemmän tiedostoja? Toisella koneella missä ei ole yhtä tiukat säädöt palomuurissa pubg toimii ongelmitta. Googlekaan ei antanut kuin nuo kaksi tiedostoa mitä pitäisi sallia niin en oikein tiedä mitä siihen pitäisi lisätä, jos tää nyt edes on siitä kiinni.
Pyörii jotenkin todella tahmeasti tämä peli. FPS huitelee alimmillaan 50 tienoilla 7600K:lla ja 1080Ti:llä, kun resoluutio on 2560x1440 ja grafiikka-asetukset ultra/high. Onko tämä peli edelleen niin pirun raskas, ettei ole toivoa hyvistä ruudunpäivitysnopeuksista hyvillä grafiikoilla?![]()
Minulle käy silloin tällöin niin että kudit napsuvat selässä olevaan pannuun vaikka vastustaja ampuu suoraan edestä. Olen 100% varma että tässä pelissä on jokin bugi että luodit vain viuhuvat läpi pelaajista, tuossa tilanteessa sen vain huomaa itse kun vihun luodit napsuvat selässä olevaan pannuun. Pitää ottaa videolle replayn kanssa kun sattuu seuraavan kerran.Eilen kävi mielenkiintoinen, minä vastaan 2 loppuympyrässä. Pari hajaantui eri puolilleni kun hoksasivat missä olen. Pääsin silti yllättämään toisen ja ammuin sarjaa umpilla suoraan kaveria päin. Tyyppi ampuu takaisin ja mä kuolin. Sormi suussa death camia katsomaan ja siinä kaverin paistinpannu kilisi kolme-neljä kertaa vaikka oltiin samassa rintamasuunnassa. Wtf![]()
Ilmeisesti pitäisi siis nimenomaan opetella raahaamaan se ase käteen asti - käytän 99% ajasta tabia tavaroiden poimimiseen, mutta raahaamisen sijaan ne kliksuttelen itselleni. Tämä kliksuttelu sitten vissiin toimii ihan yhtä surkeasti kuin F:n painaminen.
Vähän kaikenlaista on nyt kokeiltu mutta mikään ei auta, viralliset foorumitkin tuntuu aika turhilta eikä sieltä ole mitään vastausta saanut.
Syystä X pubg toimi sunnuntaina vaikkei ollut toiminut noin viikkoon, sitten taas eilen ei toiminut vaikka mitään ei ole muutettu, jotain hyvin hämärää tuossa on kyllä. Palomuurilla ei taida olla mitään osuutta tähän, vaan jotenkin liittyy steamiin/pubgiin suoraan.
Mikä juttu, että tätä ei ole vieläkään korjattu? Kohtuu kauan ollut käsittääkseni kyseinen "bugi" pelissä (eli alusta saakka). Käytännössä pelin rikkova juttu mikä pitäs korjata välittömästi ennen kaikkia muita uudistuksia eli serverit kuntoon.Joo se F:llä poimiminen lagaa itselläkin aina,mutta ei sitä tulekkaan käytettyä.Invetory auki ja vedän hiirellä tavarat nopeesti itselle. Se ei ainakaan lagita vaan toimii hyvin. Sampsan sanoin nopea Shroud lootti![]()
Mikä juttu, että tätä ei ole vieläkään korjattu? Kohtuu kauan ollut käsittääkseni kyseinen bugi pelissä.
Olihan se viime seasonilla vetäny jopa 2.98 kd ratella duo! Ihan legit.Nyt tuli sata varma häksöri vastaan. Niputti koko meidän tiimin headshoteilla, eikä kellään ollu tietoa mistä se ampuu. Osasi vielä odottaa tarkkaan meidän tuloa.
Ukon statsejaki ku kattoo ni näyttää aika epäilyttävältä
Xenkorzz - PUBG Player Stats & Ranking | PUBG.OP.GG
Recent 20 Game Stats
K/D
13.20
Damage
1,555
Survived time
23:12

Sinne meni teidän map selection... jotenkin hankala uskoa, että ongelmia tulisi jo kolmella mapilla, mutta ehkä se sitten vaan on niin. Henkilökohtaisesti haittaa aika vähän, lähinnä kliksutellut sillon jos tullut paljon yhtä mappia putkeen ja haluaa välillä toista. Toki uuden mapin tullessa haluaa tietysti Sanhokia pelata alkuun aika runsaasti, jotta näkee miten pienemmän kartat rähinät toimivat. Sehän tuossa vielä onnistuu - ainakin toistaiseksi.
Lähde: PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS :: Dev Letter: A Look Back at Sanhok Testing
Onhan noi pelaajamäärätkin vähentynyt aika reippaasti huippuajoista :
PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS - Steam Charts
Hyvin oon jaksanu n.400h 4 soolokanalla, parilla duokanalla ja n.5 tiimikanalla. Eipä tule edes haettua kanaa enää, pääasia että tulee "tilanteita"
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.